Wat raar dan, dat dit plaatje dat wel degelijk van een C220 is (zie bestandsnaam):quote:
Er zit nogal wat variatie in de verschillende modellen C220. Dit is bijvoorbeeld ook een C220 (CDI Sport):quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Zal er nog eens op letten als ik weer langs ga. Volgens mij zijn de koplampen anders.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef M.Ram het volgende:
Wooooooooooooooei ik ben geslaagd in 1 x afgelopen dinsdag en net me rijbewijs opgehaald koste wel 40 euro meer maar heb hem nu wel.
Rijschool Blom
10oktober begonnen
23 oktober afgereden
Das wel lekker snel. Ik doe het gewoon op mn gemakquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef M.Ram het volgende:
Wooooooooooooooei ik ben geslaagd in 1 x afgelopen dinsdag en net me rijbewijs opgehaald koste wel 40 euro meer maar heb hem nu wel.
Rijschool Blom
10oktober begonnen
23 oktober afgereden
Snelcursus zeker?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef M.Ram het volgende:
Rijschool Blom
10oktober begonnen
23 oktober afgereden
gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef M.Ram het volgende:
Rijschool Blom
10oktober begonnen
23 oktober afgereden
dat lijkt me ook heel normaalquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:34 schreef Markster het volgende:
Ik heb me rijbewijs maar ben gewoon zenuwachtig om de weg op te gaan:{
En terecht, want je gaat heus wel wat fouten maken als je zelfstandig gaat rijden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:34 schreef Markster het volgende:
29uur in totaalquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Relevantere informatie dan de data lijkt me overigens hoeveel lessen je hebt gehad![]()
Ja dat weet ik, morgen doe ik ff een rondjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat lijkt me ook heel normaal
maar juist nu is het belangrijk om veel te rijden en zekerder te worden
Lijkt me alleen praktijk dus.quote:Bij het praktijkexamen van de categorie E bij B hoeft de kandidaat niet in het bezit te zijn van een theoriecertificaat.
Alsof je weer helemaal opnieuw begint.quote:Dan begint de rit. De examinator let onder meer op je beheersing van de combinatie auto + aanhanger, kijkgedrag, voorrang verlenen en het rekening houden met andere weggebruikers. Hij beoordeelt je op tien examenonderdelen, zoals het in- en uitvoegen, het gedrag bij kruispunten en de bijzondere verrichtingen.
Natuurlijk is het ook begrijpelijk. Niet per se om díe reden overigens, maar vooral ook omdat je anders (in je spiegels) moet kijken als je een aanhanger achter je hebt, niet te hard moet remmen bij kruispunten omdat je anders je aanhanger op je achterbumper hebt zitten, enz.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:06 schreef veldmuis het volgende:
Logisch toch? Als je alleen supergeconcentreerd met die aanhanger bezig zou zijn en verder niet zo op de weg let ben je (nog) niet geschikt om ermee te rijden toch?
Als het kogelgewicht netjes klopt zou dat toch geen probleem moeten zijn? Stel je voor dat je een noodstop moet makenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:29 schreef LinkseFrieseVegetar... het volgende:
[..]
Natuurlijk is het ook begrijpelijk. Niet per se om díe reden overigens, maar vooral ook omdat je anders (in je spiegels) moet kijken als je een aanhanger achter je hebt, niet te hard moet remmen bij kruispunten omdat je anders je aanhanger op je achterbumper hebt zitten, enz.
Dat is waar, geldt voor mijn ouders ook. En als je ze dan eens met een aanhangertje achter de auto ziet rijden, hilarisch.quote:Wat ik wilde zeggen is dat je voor dat aantekeningetje tegenwoordig wel een hoop werk moet doen. In de tijd dat mijn ouders hun papiertje haalden kregen ze E er gewoon standaard bij (zonder ooit met een aanhanger examen te hebben gedaan).
Dát had ik juist niet. Ik reed de weg op met mijn ouders' auto. Vervolgens had ik mijn eigen auto. Ik reed een vriend naar huis toe - en uiteindelijk reed ik alleen terug naar huisquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:34 schreef Markster het volgende:
weet niet wie er dan gevaarlijker op de weg is jij of hijquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dát had ik juist niet. Ik reed de weg op met mijn ouders' auto. Vervolgens had ik mijn eigen auto. Ik reed een vriend naar huis toe - en uiteindelijk reed ik alleen terug naar huisNiet een lang stukje ofzo. Radiootje er in, toffe muziek op, en gááááán! Het is zo gaaf
!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
weet niet wie er dan gevaarlijker op de weg is jij of hij
Don't ask me, me neitherquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:35 schreef Markster het volgende:
radio heb ik al, alleen heb ik er geen reet verstand van hoe aan te sluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |