Valt wel mee, vrachtwagens rijden ook op de snelweg en die mogen maar 80.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:11 schreef Renesite het volgende:
Haske gevaarlijk ook - 90 op de snelweg
Ik ben ook de snelweg wel op geweest voordat ik goed kon kijken, maar het was bij mij echt niet zo dat ik dan ook maar meteen zelf mocht bepalen waar en wanneer ik ging invoegen/rijstrook wisselen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:48 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Omdat iemand tijdens de eerste les nog helemaal niet goed kan kijken, en wellicht bij het invoegen al een ongeluk veroorzaakt doordat hij die auto in de dode hoek niet had gezien. Júist omdat je op een snelweg geen tegenliggers hebt moet je je spiegels goed kunnen gebruiken.
Tja, dan moet je er 80 van maken. Inhalen van een vrachtwagen met 90kmph is ook niet beopaald verstandigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Valt wel mee, vrachtwagens rijden ook op de snelweg en die mogen maar 80.
Het was wel op een deel met een max van 100, dus zo veel verschil was er nou ook weer nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:11 schreef Renesite het volgende:
Haske gevaarlijk ook - 90 op de snelweg
Lees het boek door, lees de hoofdstukken die je moeilijk vindt een paar keer extra en ga daarna veel oefenexamens doen. Kijk als je een vraag fout hebt goed of je weet waarom het fout is. Dan moet het prima lukken, zo'n cursus is niet nodigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:24 schreef Leinonlein het volgende:
Heb vandaag theorie aangevraagd, 16 november! Heb het boekje al een beetje door gelezen, met veel oefenvragen maken moet het lukken toch? Ze bieden van de rijschool ook een cursus aan maar dat lijkt me een beetje geldklopperij![]()
Ik ook. Eerste les gelijk op de terugweg een klein stukje snelweg gepakt omdat we anders in de stad in de file zouden staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:54 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik ben ook de snelweg wel op geweest voordat ik goed kon kijken, maar het was bij mij echt niet zo dat ik dan ook maar meteen zelf mocht bepalen waar en wanneer ik ging invoegen/rijstrook wisselen.
Maar hij mocht überhaupt niet inhalen:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, dan moet je er 80 van maken. Inhalen van een vrachtwagen met 90kmph is ook niet beopaald verstandig
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar goed, ik mocht dan ook max 90 van de instructeur en niemand inhalen![]()
Dat vind ik zo enorm asociaal he, toeteren naar lessers.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Er werd vandaag voor het eerst naar me getoeterd. Zat een opgefokte dame achter me die kennelijk vond dat ik te langzaam reed. Tja, pech voor haar dan, want ik zat achter een fietser en had niet meteen de mogelijkheid die in te halen.
Moet er maar aan wennen dat er naar me getoeterd gaat worden. Straks ga ik even een stukje rijden. Weet nog niet waarnaartoe. Niet de snelweg op, want dat is zo saai.
ik ga meestal nog langzamer rijden danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Er werd vandaag voor het eerst naar me getoeterd. Zat een opgefokte dame achter me die kennelijk vond dat ik te langzaam reed. Tja, pech voor haar dan, want ik zat achter een fietser en had niet meteen de mogelijkheid die in te halen.
Moet er maar aan wennen dat er naar me getoeterd gaat worden. Straks ga ik even een stukje rijden. Weet nog niet waarnaartoe. Niet de snelweg op, want dat is zo saai.
Zij lest niet meer hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat vind ik zo enorm asociaal he, toeteren naar lessers.
Oh, donders.quote:
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ga meestal nog langzamer rijden dan
ben je wel al de snelweg op geweest?
je bedoelt iets over een automaat denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
bla bla
@ diegene die leste in een Mercedes C220: heb jij dan geen aantekening in je rijbewijs?
Herkenbaar!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:17 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb nog met de auto in de heg gezeten toen ik achteruit moest rijden van ons erf.
oh okquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef Meddo het volgende:
[..]
je bedoelt iets over een automaat denk ik![]()
de mercedes waar ik in reed moest gewoon geschakeld worden![]()
ja zeker:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh ok.
Geen Mercedes C220 dus. Of zijn die er ook handgeschakeld?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |