abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53957129
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Was jij niet die opscheppert? .
pi_53968044
Mensen waar kan ik een theorieboek aankomen? Kennissen hebben het allemaal al doorverkocht en m'n abbo bij de bibliotheek is verlopen .
pi_53968468
Begin nu toch wel zenuwachtig te worden
RELAX
pi_53968822
Vanochtend tweede les gehad, ging weer lekker. Hellingproef ging in één keer goed.
pi_53972162
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:35 schreef Nashje het volgende:
Mensen waar kan ik een theorieboek aankomen? Kennissen hebben het allemaal al doorverkocht en m'n abbo bij de bibliotheek is verlopen .
Hier bijvoorbeeld. Let wel op de verzendkosten.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:53:09 #56
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53972395
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:51 schreef Borkydude het volgende:

[..]

!!!! EN JE BENT ECHT VAN PLAN EEN SMART TE KOPEN? !!!! !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_53986239
Nog een uurtje
  Moderator woensdag 17 oktober 2007 @ 12:22:10 #58
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53986779
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:58 schreef Omaha het volgende:
Nog een uurtje
Komt goed
pi_53988500
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:53 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Ik heb nu ook een stuk of 32 lessen achter de rug en vandaag mijn TTT gehad. Het kijken is heel erg belangrijk en mijn instructeur hamert er bij mij ook net zolang op door totdat ik dat goed heb. De uitslag van de TTT was dus ook dat ik niet goed genoeg scan. Let wel op dat het scannen volgens velen een van de moeilijkste onderdelen is en dat het onder de knie krijgen daarvan heel veel tijd (rijlessen) kost.
Vandaag heb ik meteen na afloop van de TTT 10 nieuwe lessen ingepland (dat was nodig volgens m`n instructeur) waarbij hij heeft gezegd dat het totaal aan mij ligt of ik er meer of minder nodig heb.
Is het niet een idee voor jou om nu meteen de TTT in te plannen zonder tussentijdse rijlessen? Tenzij je natuurlijk helemaal geen TTT wilt dat is aan jou, ik vond het in ieder geval wel prettig.

Even een omschrijving van wat er mis ging bij het scannen op de TTT. In z`n derde versnelling reed ik over een spoorweg omdat ik die niet aan had zien komen (lag vlak na een bocht) en de instructeur moest ingrijpen (rem) omdat er een vrachtwagen af wilde slaan en die niet genoeg ruimte had als ik verder had willen rijden.
Voorderest is eigenlijk alles goed verlopen (op een keertje de motor af laten slaan na) en ik heb ook meteen vrijstelling voor bijzondere verrichtingen op m`n echte examen. Overigens kreeg ik wel de makkelijkste dingen bij dat laatste, 3 keer steken (keren) en achteruit rijden in een rechte lijn.

Was trouwens wel een aparte ervaring vandaag. Met z`n allen (iedereen die examen/TTT had) tegelijk vanaf het CBR vertrekken om vervolgens allemaal achter elkaar in een lijn te rijden. Bij het eerste het beste stoplicht liet de rijlesauto voor me zijn motor al afslaan.
Ja dat het kijken belangerijk is ben ik helemaal met je eens, maar als dat niet goed gaat en er niet wordt uitgelegd wat er precies mis gaat en ik maar moet raden wat er mis gaat is geen leerwijze voor mij. Ik heb nu een andere rij instructeur en mijn rijexamen is overgezet in een TTT (op 5nov dus) en examen is 1 maand later.

Ben benieuwd
Bram! Boterham!
pi_53989156
Pfff net terug van m'n TTT na 34 lessen.. nou, m'n vrijstelling heb ik in ieder geval binnen!
Verder ging het niet echt heel soepeltjes en is m'n motor welgeteld 2x afgeslagen
Wat niet zo gek was, want ik stond op een behoorlijke helling te wachten op een druk bezette rotonde,
waarbij ik weg wilde rijden in z'n 2.. Over klunzigheid gesproken

Maargoed, kan iedereen overkomen zei ze ( ) en op m'n dode hoek-dieper-in-kijken na, prima zo!
pi_53989331
GESLAAGD Foutloos

Yeah!
pi_53995129
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:43 schreef Omaha het volgende:
GESLAAGD Foutloos

Yeah!
Gefeliciteerd!

Foutloos goed zeg komt niet vaak voor volgens mij.
Tok.
  Moderator woensdag 17 oktober 2007 @ 19:56:02 #63
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53995230
quote:
GESLAAGD Foutloos

Yeah!
Goed ja
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:20:36 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53995784
quote:
GESLAAGD Foutloos

Yeah!
Feli .

Bij mij hadden ze er ook niets op aan te merken . Morgen m'n rijbewijs even ophalen en dit weekend even in Mercedes van papa .
Niet meer actief op Fok!
pi_53996856
quote:
GESLAAGD Foutloos

Yeah!
Gefeliciteerd!

Maarreh, foutloos? Zelfs rijinstructeurs pretenderen niet foutloos te kunnen rijden.
pi_53997994
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 20:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Feli .

Bij mij hadden ze er ook niets op aan te merken . Morgen m'n rijbewijs even ophalen en dit weekend even in Mercedes van papa .
spannend

bij mij hadden ze ook niets op aan te merken, iets dat ik echt nooit verwacht had
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:00:05 #67
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_54006523
Hey, ik doe hier ook even gezellig mee, heb nu zes lessen gehad en vanmiddag mijn zevende .

Het gaat redelijk, net me ingeschreven voor de theoriecursus van mijn rijschool. 5 avonden en dan op 21 dec het theorie-examen. Mooi net voor het eindejaar
pi_54007495
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Maarreh, foutloos? Zelfs rijinstructeurs pretenderen niet foutloos te kunnen rijden.
Ach nee er waren vast wel wat kleine puntjes, maar ik heb niks gehoord tijdens het rijden over het rijden en erna ook niet . Vond het zelf ook erg lekker gaan (als het een rijles was was het m'n beste rijles tot nu toe ), kwam ook omdat het regende (weinig fietsers / voetgangers) en het best rustig was buiten

Net rijbewijs aanvraag gedaan, mag 'm volgende week ophalen. 45 euro lichter
pi_54008426
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:48 schreef Omaha het volgende:

[..]

Ach nee er waren vast wel wat kleine puntjes, maar ik heb niks gehoord tijdens het rijden over het rijden en erna ook niet
Ik had zelf destijds een examinator die achteraf helemaal niks heeft gezegd over de rit, alleen "je bent geslaagd". Het was wel goed voor mijn ego geweest als ze nog even had gezegd "... want je reed prima, vooral op dat-en-dat punt". Maar ik was al lang blij dat ik het had gehaald natuurlijk.
pi_54031922
Ik mag eind november mijn TTT doen en voor de kerst examen afleggen!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:29:37 #71
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54049069
Net 1e rijles gehad, na een half uur de snelweg op, ging allemaal goed, en toen net 10 minuten voor het einde af laten slaan omdat ik hem in de 4 ipv 2 had staan.

[ Bericht 46% gewijzigd door Sanderrrr op 20-10-2007 14:09:56 ]
pi_54049363
Zo, over iets meer dan een uurtje weer rijden. Kijken hoe het gaat, volgende week weer praktijkexamen
  zondag 21 oktober 2007 @ 00:10:45 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54062930
Vandaag eindelijk eens gereden, in een Mercedes C220 nog wel .
We hadden een familiedag en we moesten met z'n allen ergens naartoe en ik vraag dus aan m'n pa: "Mag ik rijden?". "Nou doe maar niet". Ik was oprecht pissig, dus eerst even 5 min niets gezegd toen we op weg waren. En op een gegeven moment: "Nou ik vind het echt dom dat ik niet mag rijden, hoor". "Je mag straks wel even op het plein rijden". Ik: "Ja, ik ben tig keer naar Heerenveen gereden over de snelweg en nu mag ik op een plein rijden Echt belachelijk". "Ja maar als er wat gebeurt, heb je een hoop toeschouwers en ons avondje valt in duigen". Naja, dat snapte ik wel. Toen toch even op het plein gereden om even de auto aan te voelen en later op de avond kreeg ik m'n vader zo ver dat ik zelf naar het busstation mocht rijden (hij brengt me altijd even weg). Ik vond het helemaal niet eng en het reed heel lekker in zo'n automaat .
Niet meer actief op Fok!
pi_54067737
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:29 schreef Sanderrrr het volgende:
Net 1e rijles gehad, na een half uur de snelweg op, ging allemaal goed, en toen net 10 minuten voor het einde af laten slaan omdat ik hem in de 4 ipv 2 had staan.

1e rijles al snelweg?

Woensdag les 6 en 7 Vorige les iets van 6 keer af laten slaan,. paar keer voor de stoplicht.

[ Bericht 13% gewijzigd door Buakaw op 21-10-2007 11:20:25 ]
pi_54068478
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 00:10 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag eindelijk eens gereden, in een Mercedes C220 nog wel .
We hadden een familiedag en we moesten met z'n allen ergens naartoe en ik vraag dus aan m'n pa: "Mag ik rijden?". "Nou doe maar niet". Ik was oprecht pissig, dus eerst even 5 min niets gezegd toen we op weg waren. En op een gegeven moment: "Nou ik vind het echt dom dat ik niet mag rijden, hoor". "Je mag straks wel even op het plein rijden". Ik: "Ja, ik ben tig keer naar Heerenveen gereden over de snelweg en nu mag ik op een plein rijden Echt belachelijk". "Ja maar als er wat gebeurt, heb je een hoop toeschouwers en ons avondje valt in duigen". Naja, dat snapte ik wel. Toen toch even op het plein gereden om even de auto aan te voelen en later op de avond kreeg ik m'n vader zo ver dat ik zelf naar het busstation mocht rijden (hij brengt me altijd even weg). Ik vond het helemaal niet eng en het reed heel lekker in zo'n automaat .
Wat vervelend dat je van je pa niet mocht rijden. Ik mocht van m'n ouders altijd rijden, zelfs als het hele gezin meeging, dus twee andere mensen die ook een rijbewijs hebben. Aan de andere kant hebben mijn ouders overigens geen Mercedes. (Wel deed ik de intest van mijn rijlessen in een Lexus Dat een instructeur het aandurft om met een absolute beginner in zo'n auto te gaan.)
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:18:39 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54069655
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:52 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Wat vervelend dat je van je pa niet mocht rijden. Ik mocht van m'n ouders altijd rijden, zelfs als het hele gezin meeging, dus twee andere mensen die ook een rijbewijs hebben. Aan de andere kant hebben mijn ouders overigens geen Mercedes. (Wel deed ik de intest van mijn rijlessen in een Lexus Dat een instructeur het aandurft om met een absolute beginner in zo'n auto te gaan.)
ter aanvulling: mijn vader heeft wel toegezegd dat we vrijdagavond ook gaan rijden, dus het is niet zozeer dat 'ie me niet vertrouwt in z'n auto alswel dat 'ie gewoon even moet wennen aan het idee dat ik rijd, in zijn dure auto nog wel. Kan me voorstellen dat 'ie nog wat onzeker is en me niet naar zo'n feestje laat rijden waar iedereen bij is. Als we gewoon met z'n vieren waren geweest, had ik wel meteen mogen rijden nml .
Niet meer actief op Fok!
pi_54069757
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 13:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ter aanvulling: mijn vader heeft wel toegezegd dat we vrijdagavond ook gaan rijden, dus het is niet zozeer dat 'ie me niet vertrouwt in z'n auto alswel dat 'ie gewoon even moet wennen aan het idee dat ik rijd, in zijn dure auto nog wel. Kan me voorstellen dat 'ie nog wat onzeker is en me niet naar zo'n feestje laat rijden waar iedereen bij is. Als we gewoon met z'n vieren waren geweest, had ik wel meteen mogen rijden nml .
is ook wel een normale reactie
toen mijn vriendin haar rijbewijs gehaald had liet ik haar wel in mijn auto rijden omdat ik weet dat het goed is om veel te rijden maar het ging ook niet van harte

mag je ook nog een keer in de auto helemaal alleen rijden?
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:39:29 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54069863
Vast wel . Zal wel weer heel anders zijn. Viel me sowieso al mee dat ik totaal niet gespannen was. En het reed ook een stuk makkelijker dan met een schakelauto. Al zat de handrem wel op een gekke plek. Moest met m'n linkervoet een pedaaltje indrukken om de handrem erop te doen en ik moest ergens aan trekken om hem er weer af te halen.
Maar het was echt gewoon 'Drive' en dan gewoon sturen, remmen en gasgeven. Hoefde niet bang te zijn dat de auto afsloeg ofzo . De vader van Mark heeft een Rover en daar mag ik waarschijnlijk ook wel in rijden als we binnenkort weer ergens naartoe gaan . En m'n zus heeft ook al toegezegd dat ik haar autootje (Opeltje) ook eens mag lenen. Dan ga ik op een zondagmiddag even wat oefenen met keren en inparkeren op het industrieterrein .
Niet meer actief op Fok!
pi_54070479
Hallo, nieuw hier!
Ben nu sinds 7 oktober eindelijk 18, en heb al 2 rijlessen achter de rug.
Woensdag om 14.00 de 3e alweer

Ik vind het erg spannend, en tjah, ik heb alleen nog maar gas mogen geven en sturen, aangezien ik het sturen + het vooruit kijken nog niet helemaal onder de knie krijg
  zondag 21 oktober 2007 @ 15:50:40 #80
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54071619
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:31 schreef timp0e het volgende:
Hallo, nieuw hier!
Ben nu sinds 7 oktober eindelijk 18, en heb al 2 rijlessen achter de rug.
Woensdag om 14.00 de 3e alweer

Ik vind het erg spannend, en tjah, ik heb alleen nog maar gas mogen geven en sturen, aangezien ik het sturen + het vooruit kijken nog niet helemaal onder de knie krijg
Da's wel weinig zeg, mijn instructeur reed 3 straten van het centrum in Nijmegen af en ik moest meteen alles doen, sturen schakelen gas geven remmen knipperlicht etc terwijl ik nog nooit een auto heb gereden en dat wist hij ook. Is dat omdat ik een spoedcursus heb? Heb de verschillen niet echt bekeken want m'n zus deed een spoedcursus en die vond het wel fijn dus heb ik dat ook maar gedaan, maar het zijn gewoon evenveel lessen (33) alleen elke dag 2 uur rijden. Het valt eigenlijk allemaal wel mee alleen vergeet ik soms m'n linkervoet te rusten maar houd ik hem boven de koppeling. Het verbaasde mij wel dat ik na een half uur al de snelweg op moest, maar eigenlijk is het veel makkelijker dan in de stad zelf en ik liet hem zelfs boven de 130 gaan toen ik even niet op de snelheid lette.
pi_54072315
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 15:50 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Da's wel weinig zeg, mijn instructeur reed 3 straten van het centrum in Nijmegen af en ik moest meteen alles doen, sturen schakelen gas geven remmen knipperlicht etc terwijl ik nog nooit een auto heb gereden en dat wist hij ook. Is dat omdat ik een spoedcursus heb?
Nee, dat is omdat timp0e (waarschijnlijk) een RIS krijgt. Daarbij moet je stappen doorlopen (bijv. eerst alleen maar sturen, dan gas geven + sturen, etc.), en je mag niet naar de volgende stap voordat je de stappen daarvoor beheerst.

Bij 'normale' lessen word je inderdaad meteen in het diepe gegooid.
pi_54072919
Nou, nu je het zegt, ik heb ook een praktijkboek gekregen en daar staat ook RIS op. Vond het al zo raar dat ik alles stap voor stap moest gaan doen, en een vriendin mocht gelijk al schakelen enzo op de eerste les. (zij zit wel op een andere rijschool)
Ach ja, als het maar goed gebeurd, dan vind ik het wel best
pi_54073015
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 15:50 schreef Sanderrrr het volgende:
Het verbaasde mij wel dat ik na een half uur al de snelweg op moest, maar eigenlijk is het veel makkelijker dan in de stad zelf en ik liet hem zelfs boven de 130 gaan toen ik even niet op de snelheid lette.
Dat deed ik ook met mijn TTT, maar ze vond het totaal niet erg, fijn dat ik een beetje doorreed
Ik vind de snelweg trouwens wel vervelend, dat invoegen gaat nooit helemaal geweldig bij mij..
Eenmaal erop is het geen probleem, en eraf natuurlijk ook niet, maar dat invoegen als het druk is..
pi_54074641
Wat duurt 5 werkdagen wachten lang
Maar donderdag mag ik eindelijk m'n rijbewijs ophalen

Ben al wat op zoek naar een autotje
  Moderator zondag 21 oktober 2007 @ 23:45:05 #85
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54080193
Joh. Ik kreeg mijn rijbewijs, ik heb hem opgehaald. Ik mocht met mijn ma gelijk naar een dorp 20 minuten verderop rijden. Terug ook gelijk gedaan. Die avond met mijn broer zijn auto en een vriend de MC Donalds opgezocht. Ondertussen had ik ook al een auto gekocht !
pi_54090098
Yay, kom net terug van rijles en mijn instructrice zei dat ze het nog een lesje aankeek en dat ze dan mijn examen gaat aanvragen. Dus ik mag binnen een maand op .
pi_54090488
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:06 schreef Tegan het volgende:
Yay, kom net terug van rijles en mijn instructrice zei dat ze het nog een lesje aankeek en dat ze dan mijn examen gaat aanvragen. Dus ik mag binnen een maand op .
Als ze pas na volgende les je examen gaat aanvragen lijkt het me sterk dat je binnen een maand examen kan doen.
pi_54090556
Morgen heb ik theorieexamen, met online toetsen heb ik meestal rond de 3 fout hope dat ik ut haal dus :d
pi_54091013
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Als ze pas na volgende les je examen gaat aanvragen lijkt het me sterk dat je binnen een maand examen kan doen.
Ik had deze reactie al een beetje aan zien aankomen. Mijn instructice zei dat ik binnen een maand op kan als het nu wordt aangevraagd. Bovendien was dit ook zo bij een aantal vrienden van me die ook bij haar lesten.
pi_54091318
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:54 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik had deze reactie al een beetje aan zien aankomen. Mijn instructice zei dat ik binnen een maand op kan als het nu wordt aangevraagd. Bovendien was dit ook zo bij een aantal vrienden van me die ook bij haar lesten.
Apart. Nou ja, is alleen maar mooi natuurlijk.
pi_54091574
Uhu, ik ben er zelf ook heel blij mee . Het werd tijd. Ik heb nu iets van 42 uur gelest . Maarja, sommigen doen er gewoon wat langer over, denk ik.
pi_54091629
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:33 schreef Tegan het volgende:
Uhu, ik ben er zelf ook heel blij mee . Het werd tijd. Ik heb nu iets van 42 uur gelest . Maarja, sommigen doen er gewoon wat langer over, denk ik.
Het gemiddelde schijnt 45 te zijn, dus het valt wel mee bij jou.
pi_54091953
Oh serieus. Dan valt het wel mee . Ik dacht dat het gemiddelde 35-40 was, en eer dat ik op ga heb ik al rond de 48 uur gok ik. Beter . You just made my day .
  maandag 22 oktober 2007 @ 16:58:38 #94
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54091999
Ik dacht dat het gemiddelde 33 was? Mijn instructeur zei dat normale mensen ongeveer 33 uur nodig hadden, automonteurs iets minder en sommige mensen iets meer.
pi_54092212
Mijn instructeur gooit het op een gemiddelde van 40 . En met dat afrijden ligt het er natuurlijk ook heel erg aan waar je examen doet. Mijn instructeur gaat het nu ook aanvragen en dan zit ik met een beetje geluk nog voor '08. .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54092780
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:56 schreef Tegan het volgende:
Oh serieus. Dan valt het wel mee . Ik dacht dat het gemiddelde 35-40 was, en eer dat ik op ga heb ik al rond de 48 uur gok ik. Beter . You just made my day .
Van een ander forum:
quote:
In mijn zoektocht naar het gemiddeld aantal rijlessen kwam in een boekje uitgegeven in 2005 door de Bovag verschillende cijfers tegen. Het komt er volgens de informatie uit dit boekje op neer dat er in 2004 gemiddeld 45 lessen nodig waren om te slagen (het aantal lessen zal inmiddels veel hoger liggen)

In het boekje staat ook een onderzoek naar de verwachting van het aantal lessen dat de kandidaat denkt nodig te hebben om te kunnen slagen. In het boekje uitgegeven door de Bovag wordt de conclusie getrokken dat 76% van de leerlingen het aantal lessen van te voren of tijdens de rijopleiding te laag inschat.
Natuurlijk verschilt het per instructeur; ik ben halverwege van instructeur gewisseld en ik zou durven zeggen dat ik minder lessen nodig zou hebben gehad als ik meteen die tweede instructeur had gehad.
pi_54093279
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:56 schreef Tegan het volgende:
Mijn gemiddelde komt ook ongeveer rond de 45 te liggen denk ik, dus je bent niet de enigste.
Tok.
  Moderator maandag 22 oktober 2007 @ 18:33:36 #98
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54093718
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Het gemiddelde schijnt 45 te zijn, dus het valt wel mee bij jou.
klopt, had ik ook gehoord
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:04:35 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54094319
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:58 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik dacht dat het gemiddelde 33 was? Mijn instructeur zei dat normale mensen ongeveer 33 uur nodig hadden, automonteurs iets minder en sommige mensen iets meer.
'normale mensen' .

Ik ben abnormaal! (maar dat wisten we al ). Ik heb er geloof ik 56 uren in zitten, maar heb het gelukkig wél met de eerste keer gehaald .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:05:30 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54094343
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Van een ander forum:
[..]

Natuurlijk verschilt het per instructeur; ik ben halverwege van instructeur gewisseld en ik zou durven zeggen dat ik minder lessen nodig zou hebben gehad als ik meteen die tweede instructeur had gehad.
ik ook, absoluut. Toen ik eenmaal een andere instructeur had en een andere auto ging het een stuk beter.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')