Jeejquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:56 schreef ScottTracy het volgende:
Religt my fire van Dan Hartman?
Supersheep +1quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:01 schreef Supersheep het volgende:
GroenLinks
Gewoon opzouten, veel beterquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:02 schreef AtheistArmy het volgende:
[..]
Nou nou ,het is maar een gokje...
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Supersheep +1
Tussenstand deel 1042:
Yurithemaster 1
ScottTracy 1
Supersheep 1
Puntje terugquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:06 schreef ScottTracy het volgende:
Paul Rosenmuller
Een kennerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:14 schreef erkel het volgende:
Dion Graus en Fleur Agema
Nooit gehoord van de drankgigant Hero zeker?quote:
Dat zijn er 5. Wie maakt 'm afquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:21 schreef Supersheep het volgende:
Carice van Houten, Marc-Marie Huijbregts, Chantal Jansen, Paul de Leeuw, Daan Schuurmans.
Beide niet. Ik heb het over de film hèquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:24 schreef MaJo het volgende:
En ook Chiel Belen dacht ik?
Ik denk dat je 'Rankin the stars' in gedachten had.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:28 schreef MaJo het volgende:
Oh ik dacht dat spelprogramma ofzo
Ik ga er toch vandoor
Die van TMF is Valerio.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:29 schreef erkel het volgende:
2 cabaretiers, een RTL-coryfee en een TMF-knulletje spelen er nog in mee.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:31 schreef ScottTracy het volgende:
Oh sorry je had er nog maar 2 nodig
Alledrie correct. Vigo Waas of Thomas Acda hadden ook nog genoemd kunnen worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
Valerio Zeno, Wendy van Dijk, Peter Paul Muller
Ze zijn toch alledrie goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
één extra! Dat worden minpunten
![]()
Zowelquote:
Ik heb bijna al je bagger verwijderd en je kunt zelf ook vertrekken als je niet de minimaal benodigde sportiviteit op kunt brengen om hier normaal mee te doen. Ok? Deal?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:32 schreef AtheistArmy het volgende:
Theo van Gogh,Rita Verdonk,Bram Moskovitz,Maxima Zorregieta en Ayaan Hirshi Ali
Ik ben goed in gezichtenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zowelals
lijkt me hier op z'n plaats.
Al valt het me op dat jij al die foute personen wel kent.
![]()
No dealquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb bijna al je bagger verwijderd en je kunt zelf ook vertrekken als je niet de minimaal benodigde sportiviteit op kunt brengen om hier normaal mee te doen. Ok? Deal?
Je bent de zwakste schakel. Tot ziens!!quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:42 schreef ScottTracy het volgende:
Wyclef Jean, Laurynn Hill en Pras Michel
Jazeker. En wel omdat ze het niet eens waren met het verbod op de doodstraf voor minderjarigen. Het andere land was trouwens Somaliëquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:57 schreef erkel het volgende:
VS?
Volkomen terecht natuurlijk. Afmaken dat tuigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jazeker. En wel omdat ze het niet eens waren met het verbod op de doodstraf voor minderjarigen.
erkel +1
Same herequote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:02 schreef erkel het volgende:
Ik wilde het al als eerste gok doen, maar dacht: Nee, zal wel niet.
klinkt alsof ie ook goed kon voetballenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
Batista
Niet zo moeilijk, hèquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
Batista
Dat is Batistutaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
klinkt alsof ie ook goed kon voetballen
Ik hoop voor Nem dat hij ligt te pitten. Kom maar met die hint. Is het een engelstalig land, of gewoon luiheid dat het een engelstalige term is?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:42 schreef hhhpsycho het volgende:
weet niet of Nembrionic er nog is maar zowel japan als ierland zijn niet goed. Heb het net even opgezocht moet er een hint bij?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:17 schreef U het volgende:
Dus in 'n stad, Manhattan?
Ach, zo is deze quiz nog ergens goed voor...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:48 schreef Whiteguy het volgende:
indonesie, maleisie, brunei
had ik laatst nog een vraag over gestelt, anders had ik hem nooit geweten
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh nee.
Beastie Boys / Sabotage.
Uil..
Oftewel 9 domme wichten, zo stom als het achtereind van een varken (en dat is nog een belediging voor het varken...).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef Whiteguy het volgende:
deelneemsters aan beauty & the nerd ?
Het feit dat ze denken dat ze dat wel zijn, zegt toch genoeg?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:44 schreef rdanjel het volgende:
en het zijn ook niet echt beauties
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:49 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik vind de nerds knapper dan de beauties.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Grootgrutter Adidas?
Iets met geile monnikken tochquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef RoofingBurner het volgende:
En waarom verboden?
Ebolaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef hhhpsycho het volgende:
is een infectieziekte die veroorzaakt wordt door Borrelia burgdorferi, een spiraalvormige bacterie (spirocheet) van drie tot acht micrometer. Het is een vectorziekte die wordt overgedragen door de schapenteek Ixodes ricinus. De ziekte is niet vernoemd naar de ontdekker maar naar het plaatsje Old
in Connecticut, waar in 1975 een epidemie van deze ziekte optrad.
wat is![]()
Rb +1quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Lyme?
Volgens mij was het vooral de kuisheid... Zie overal dat ze het daar over hebben op inernet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:22 schreef hhhpsycho het volgende:
ik geloof dat de erfgenamen tegen het gebruik van de muziek waren. zeker omdat een versie volgens mij een house versie is.
My man Freekje Spatbord idd MM +1quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Freddy Fender
Smeerpijp!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ron Jeremy
Ze draaien nu rechtsom ipv linksomquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Smeerpijp!!
Wat is er in de loop der tijd veranderd aan deze dingen zelf?
[ afbeelding ]
Die vraag in MUZ Trivia weet ik niet...
hmm.. nooit opgevallen dat er iets aan het uiterlijk is veranderd. Let er dan ook niet echt op, ik snaai ze gewoon direct naar binnenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor de vertraging, maar nog geen goed antwoord.
Het heeft te maken met het uiterlijk van het ding (nog niemand heeft de naam genoemd, dus dan doe ik het ook niet)...
That's it.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:03 schreef slaveloos het volgende:
vroeger 3 spiralen, nu 2 die in ekaar gedraaid zijn?
steekbal +1quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:29 schreef steekbal het volgende:
kweetniet en mevrouw stemband
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:05 schreef RoofingBurner het volgende:
One Flew over the Cuckoos nest, Jack Nickolson?
Nee hoor, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:03 schreef steekbal het volgende:
Erg he, dat ik dat nog weet
er is wat mij betreft maar één antwoord, het is een zure kersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:36 schreef rdanjel het volgende:
een kerssoort
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:41 schreef Dodecahedron het volgende:
Waarom is die van mij fout?
Omdat het een zure kers is en geen kleine rode vrucht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Dodecahedron het volgende:
kleine rode vrucht (lijkt op kers)
LOL, een morel is toch echt een kleine rode vrucht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:42 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
[..]
Omdat het een zure kers is en geen kleine rode vrucht.
Als je nou gezegd had dat een paddestoel was, dan had je je gelijk denk ik wel gekregen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Slechte vraag dus....
en ook wel degelijk een kleine rode vrucht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een morel is wel degelijk een kersensoort,
Het zijn maar twee postings. Vind het gewoon beetje flauw om het eerste antwoord af te keuren, aangezien het een kruising is en daarom strict genomen geen kers meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nou gezegd had dat een paddestoel was, dan had je je gelijk denk ik wel gekregen.
Nu doe je 4 posting om je gelijk aan te tonen zonder het te krijgen, toch zonde...
En een morel is wel degelijk een kersensoort, zoals er diverse kersensoorten bestaan die allemaal kleine rode tot blauwe vruchtjes zijn.
Vraagsteller beslist in dit geval...
Mja, die morel waar ik het over had is dezelfde als die van rdanjel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
leerzaam punt bij het stellen van vragen.. stel alleen de vragen waarbij er 1 duidelijk antwoord is
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:07 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Mja, die morel waar ik het over had is dezelfde als die van rdanjel.
Maar goed, inderdaad, vragensteller beslist. Maar wel vrij (onbegrijpelijk) streng in dit geval.
Oh, die bedoelde ik niet, maar nu ik google klopt dat inderdaad ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:20 schreef slaveloos het volgende:
de makkelijke opdrachten uitvoeren, de moeilijke en lastige aan een ander overlaten
quote:Chérie, chérie
Dans met mij de tango d’amoré
Chérie, chérie
Want we zijn voor elkander geboren
Chérie, chérie
Blijf bij mij, de hele nacht
Chérie, oh mijn chérie
Slechts op jou heb ik gewacht
Zij was jong en zij zong voor de micro
Hij was blond en z’n schip was juist daar
Het orkest speelde zachtjes een tango
En hij vroeg met een glimlach aan haar
Chérie, chérie
Dans met mij de tango d’amoré
Chérie, chérie
Want we zijn voor elkander geboren
die betekenis kende ik dan weer niet...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:24 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Oh, die bedoelde ik niet, maar nu ik google klopt dat inderdaad ook.
Ik doelde meer op wat wij in NL "mierenneuken" noemen, vallen over kleine verwaarloosbare foutjes.
Dat wordt meestal "knit picking" genoemd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:24 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik doelde meer op wat wij in NL "mierenneuken" noemen, vallen over kleine verwaarloosbare foutjes.
kon niet missen he, wie anders kan er zulke prachtige volzinnen op zo'n innemende manier ten gehore brengen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wie anders dan ons aller Eddy Wally?
ook cherry picking http://en.wikipedia.org/wiki/Cherry_pickingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wordt meestal "knit picking" genoemd.
Half puntje voor je gevoel voor humorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Donny de Groot blijft gewoon Harry Hamburger, al schopt ie er 30 in.
Doe er maar 1 dan!quote:
Mag welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.
Daarom geen vragen over Ajax stellen...
Pieter Breughelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:58 schreef hhhpsycho het volgende:
brueghel
als je wat woordjes omdraait ben je erquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:10 schreef slaveloos het volgende:
encephalo electro gram oid
jesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Electro Encephalo Graphic (als ik het 2e woord goed gejat heb)...
Ik heb vandaag 6 à 7 antwoorden gegeven en heb grotendeels storingen lopen oplossen hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:20 schreef hhhpsycho het volgende:
(ik dacht btw dat jij niet meer zo verslaafd wou zijn?![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:28 schreef hhhpsycho het volgende:
wundt???
Cryptisch dan:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:51 schreef rdanjel het volgende:
hint?
Da's in ieder geval de taal die thuis en op zijn sterfplek gesproken werd...quote:
Voortaan moet ik maar geen cryptogrammen meer doen (Noord en Zuid = Pool, hameren en langzaam = piano, Franse slag = hij is half Frans, Chopin = fonetisch in het Engels ongeveer 'shopping', een 'Freddy' is vanmorgen 2 keer gevraagd)...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:49 schreef qonmann het volgende:
Chopin..
Mais ouiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Jasperina de Jong
Ik wilde nog vragen 'Hoe heet deze zoenende vis?', maar was bang dat ik jouw antwoord dan zou krijgen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:12 schreef qonmann het volgende:
zoenvis
ff gechekt..quote:
Jep nu is ie compleetquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:25 schreef qonmann het volgende:
Oh ..gaan we voor Tahiti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |