precies, zo denk ik er ook over. Als je foto's op het net zet weet je dat gewoon, en ik heb er echt geen problemen meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe
Ik snap echt niet dat mensen daar zoooo moeilijk over doen
Fuck dat, wees trots ofzo dat iemand je foto post omdat ie 'm mooi vind of wat dan ook toch
Ja, precies.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
precies, zo denk ik er ook over. Als je foto's op het net zet weet je dat gewoon, en ik heb er echt geen problemen mee
Ja, veelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef Houniet het volgende:
heb je nog mooie dames in je klas, eer?
quote:
Het hoeft ook niet verwijderd te worden van het forum. Dat is het mooi van internet, het is openbaar. Tenzij er auteursrechten op zitten mag het gewoon gereproduceerd worden, soms met de oorspronkelijke bronquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, precies.
En anders moet je ze maar 'niet downloadbaar' maken, hoewel dat ook te omzeilen is met printscreen
En als je echt niet wilt dat mensen het gebruiken, moet je ze niet online zetten
Dat zou bij mij niet het geval zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:35 schreef Houniet het volgende:
[..]zo hoort het. mijn opleiding zit ook vol met mooie dames
alleen in mijn klas is het weer eens ruk
gelukkig mixen ze de klassen om het half jaar om. over een klein half jaartje een nieuwe ronde
zo beter, zeiksnorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jezelf een naamtopic geven..
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar het gaat hier wel om een heugelijk feit natuurlijkquote:
Zo beter dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet dat weer zo? Mij een beetje voor lul zetten omdat niemand me verder moet? Tyf toch n end op man!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
trouwens, lenny, Beautiful freak is een chille cd
Novocaine for the soulquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Dat eerste nummer vind ik wel veruit het beste. Goed nummer.
weltrustenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, nu verneuk je mijn naamtopic. Waar ben je mee bezig man..
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan zet ik 'm voor de laatste keer goed
Ja man.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Slapen? Morgen werkwerwerwerk school?
onze held moet natuurlijk wel goed zichtbaar zijnquote:
Ik ben blij dat jij dat inziet!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
onze held moet natuurlijk wel goed zichtbaar zijn
tuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij dat inziet!![]()
Trusten vriend! Have fun laughing!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef Houniet het volgende:
ik ga nog even naar comedy central kijken, en dan slapen. morgen weer een dag
weltrusten iedereen
moet ook gebeuren hequote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mwah, aardig. Gewerkt vandaag, verder niets boeiends.
ja....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is waar, gotsta pay the bills right!
ik moet wel, want ik heb geen werk meerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, daar doe ik niet aan
Hoezo dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet wel, want ik heb geen werk meer
het project bij de SNS-bank was afgelopen, en ik heb nog niks nieuws gevondenquote:
hartstikke lief van je!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:47 schreef sararaats het volgende:
krijg best wel honger nadat ik de recepten gelezen heb in CUL
heb zelf nog een recept geplaatst
Bummer, ik ben erg blij met mijn 8 uurtjes in de week bij het hoofdkantoor van Dirk v/d Broek. Kreeg gewoon een contract aangeboden na mijn zomerbaantje daarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:45 schreef Muck het volgende:
[..]
het project bij de SNS-bank was afgelopen, en ik heb nog niks nieuws gevonden
wat tofquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bummer, ik ben erg blij met mijn 8 uurtjes in de week bij het hoofdkantoor van Dirk v/d Broek. Kreeg gewoon een contract aangeboden na mijn zomerbaantje daar
ik ben ook hartstikke blij met jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:18 schreef sararaats het volgende:
ben goed op dreef met de recepten
vanaf nu ga ik proberen alle dagen gezond te eten
ik wil bewijzen dat ik voor mezelf kan zorgen (er zijn mensen die denken dat ik een domme doos ben ofzo)
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond mezelf al vroeg wakker, maar jij spant toch de kroon.
ik zit inderdaad in 'GMT+7', dus een stuk naar het oostenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorgen
en DaMart.. indah woont niet in NL dus hij speelt vals
Nuttigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 03:31 schreef Sander170 het volgende:
Na dat biertje ben ik eigenlijk best moe geworden, ik ga nu slapen, morgennacht weer iets voor 3en.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:15 schreef Sjowhan het volgende:
Hè jammer (@TT).
Joechei.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 03:31 schreef Sander170 het volgende:
Na dat biertje ben ik eigenlijk best moe geworden, ik ga nu slapen, morgennacht weer iets voor 3en.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, je zou het bijna denken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
volgens mij was ie al ketszat
Iddquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij was ie al ketszat
Niks nieuws.. same old storyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Ja, en?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer, je moest toch m half 9 eruit zei je gisteren?
Mogge
Tering, dat zuigt wel hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en?
Het is nu kwart voor 11.
moest om 08:40 beginnen.
En nu weer wachten tot 13:00.
Dan tot 13:40 weer les
Rooster vol tussenuren
That's for surequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering, dat zuigt wel hoor
Neh, maar ik denk niet dat het fijn is door m'n rooster gezogen te wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
met zuigen hoeft op zich niets mis te zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |