Als we een pol sluiten kan ik wel in de 2e post van dit topic een verzamelstaatje geven van alle POLL's die we tot dusver gehad hebben met de bijbehorende uitslagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wordt er nog wat gedaan met de pol of is het gewoon een aardigheid?
Of het toont dat je uit je linkse torentje moet klimmen en je onder de normale mensen moet begeven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:47 schreef du_ke het volgende:
Dit toont wel weer goed het beeld van FOK als domme volksrechtse enclave in de wereld
Ach ik heb 5 jaar bij een commisionair in effecten gewerkt en ik kan alleen maar zeggen mensen proberen op allerlei manieren toch hun geld terug te krijgen. Liegen bedriegen ondanks dat ze gelukkig op tape staan. Het vervelende van dit verhaal voor de commisionairs in effecten is dat oude zaken met nieuwe richtlijnen behandeld worden. Dat is echt heel vervelend, dingen die op een bepaald moment gewoon toegestaan waren werden opeens met nieuwe regels beoordeeld. Als bedrijf verloor je heel makkelijk een zaak. Het is dus echt niet zo dat beleggers niet beschermd worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:34 schreef Drugshond het volgende:
004 : Volgens W.Bos lijkt het erop dat mensen soms zich meer verdiepen in de informatie bij de aanschaf van een auto dan bij het kopen van een complex financieel product.
En daar kan ik hem alleen maar gelijk in geven.
De elite moet het volk gewoon een beetje aansturenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:22 schreef niet_links het volgende:
[..]
Of het toont dat je uit je linkse torentje moet klimmen en je onder de normale mensen moet begeven.![]()
Ook een idee, zelf vind ik het idee wat ze hadden tijdens de Franse revolutie beter, mogen ze hier ook met de elite doenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
De elite moet het volk gewoon een beetje aansturen.
Dat zal me een bloedbad worden met al diequote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:41 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ook een idee, zelf vind ik het idee wat ze hadden tijdens de Franse revolutie beter, mogen ze hier ook met de elite doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |