Terechte winnaar - en moedige keuze van het comite.quote:IPCC en Al Gore winnen Nobelprijs voor de Vrede
NOBELPRIJZEN
OSLO (ANP) - Het Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC) en Al Gore hebben de Nobelprijs voor de Vrede 2007 toegekend gekregen. Dat maakte het Nobelcomité vrijdag in de Noorse hoofdstad Stockholm bekend. De uitreiking van de prestigieuze onderscheiding heeft op 10 december in het stadhuis van Oslo plaats.
Klimaatverandering leidt tot conflicten, dat is het argument. Het klopt, maar ik vind het wat vergezocht. Dat Al Gore het zou worden, dat was duidelijk toen hij werd genomineerd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:04 schreef du_ke het volgende:! Aparte keus maar ben benieuwd naar de onderbouwing (en de rood aanlopende koppies van de zogenaamde sceptici natuurlijk).
Inderdaad een wat vaag argument. Maar goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klimaatverandering leidt tot conflicten, dat is het argument. Het klopt, maar ik vind het wat vergezocht. Dat Al Gore het zou worden, dat was duidelijk toen hij werd genomineerd.
Er zijn geen nominaties bij de Nobelprijs. Alleen voordrachten.quote:[b]Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef Dat Al Gore het zou worden, dat was duidelijk toen hij werd genomineerd.
idd.quote:
copy that!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:11 schreef ChRoNiC het volgende:
Verschrikkelijk. Hij moet de nobelprijs voor de grootste Hoax krijgen die vent.
Nobelprijs doet voor mij ook definitief af.
Zo gek was die Engelse rechter niet hoor. Zelfs die gaf aan dat de stellingen in Gore's film werden gesteund door een grote meerderheid van wetenschappers, maar dat er bij scholieren moet worden bijverteld dat er tegengeluiden zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Terechte winnaar - en moedige keuze van het comite.
Ik denk niet dat het zo omstreden is, behalve dan die gekke rechter in Engeland. De groep sceptici was al heel klein en wordt alleen maar kleiner en Gore heeft echt iets teweeg gebracht rond een onderwerp dat de komende decennia de wereldvrede zal bepalen.
Nobelprijs stelt niks voor, iedereen wordt alleen maar strontziek van die linkse doomscenario's die hij continu schetst in die onlogische film van 'm. Al Gore maakt je juist agressief.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:11 schreef ChRoNiC het volgende:
Egal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn geen nominaties bij de Nobelprijs. Alleen voordrachten.
Heb je al bewijs dat het een hoax is of zat dat er ook dit keer niet inquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:11 schreef ChRoNiC het volgende:
Met je neus op de realiteit gedrukt doet pijn zeker?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:15 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Nobelprijs stelt niks voor, iedereen wordt alleen maar strontziek van die linkse doomscenario's die hij continu schetst in die onlogische film van 'm. Al Gore maakt je juist agressief.
Dat zegt waarschijnlijk meer over jouw karakter dan over Al Gore of over de Nobelprijs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:15 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Nobelprijs stelt niks voor, iedereen wordt alleen maar strontziek van die linkse doomscenario's die hij continu schetst in die onlogische film van 'm. Al Gore maakt je juist agressief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |