Ik zeg toch niet dat het per se sportieve consequenties heeft? Dat zou zomaar kunnen, of niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:07 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
HSV hield vdV ook aan zijn contract. En is hij minder goed gaan spelen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Was een mooi interview van Huntelaar in VI. Quote van hem:
"Bij onrecht zit er een vulkaan van binnen. Dan moet ik echt kanaliseren. Ook bij scheidsrechters. Soms voel ik echt de behoeft een stevige sliding op zo'n man te maken. Daar sta ik ook wel eens over na te denken. Vooral hoe het publiek daarop zou reageren. Het is echt verschrikkelijk hoe bepaalde scheidsrechters hun macht misbruiken. Die kunnen het met hun persoonlijkheid niet af en gaan dan met kaarten zwaaien."
Tja, je beste speler verkopen heeft inderdaad financiele consequenties.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het per se sportieve consequenties heeft? Dat zou zomaar kunnen, of niet.
Het heeft wel sowieso financiele consequenties.
"Bij onrecht zit er een vulkaan van binnen. Dan moet ik echt kanaliseren. Ook bij scheidsrechters. Soms voel ik echt de behoeft een stevige sliding op zo'n man te maken. Daar sta ik ook wel eens over na te denken. Vooral hoe het publiek daarop zou reageren.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef Rumille het volgende:
Huntelaar wordt de nieuwe Urzaiz!
Ook die foto.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Bij onrecht zit er een vulkaan van binnen. Dan moet ik echt kanaliseren![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ook die foto.
'Jol! Lul dat je bent, kom hier jij!'
Was een mooi interview van Huntelaar in VI. Quote van hem:
"Bij onrecht zit er een vulkaan van binnen. Dan moet ik echt kanaliseren. Ook bij scheidsrechters. Soms voel ik echt de behoeft een stevige sliding op zo'n man te maken. Daar sta ik ook wel eens over na te denken. Vooral hoe het publiek daarop zou reageren. Het is echt verschrikkelijk hoe bepaalde scheidsrechters hun macht misbruiken. Die kunnen het met hun persoonlijkheid niet af en gaan dan met kaarten zwaaien."
Hopelijk gaat het snel beter,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:36 schreef PizzaSalami het volgende:
Bobby Haarms in ziekenhuis opgenomen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:36 schreef PizzaSalami het volgende:
Bobby Haarms in ziekenhuis opgenomen
Zal die veel aan hebben als je dat hier neer gaat zetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef BonJovi het volgende:
beterschap
Ophoeren met die rommel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |