Ik vraag me af waar Laurens Ebben gestudeerd heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van der Wiel dus ook geblesseerd.
Uiteraard de schuld van de MSquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Weer een blessure, het is echt niet te geloven.......
Wie weet, eens helpen doen ze iig niet....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard de schuld van de MS
Krijgt Colin ten minste weer eens wat speelminutenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
Lekker belangrijk al die blessures, we hebben ons in de breedte versterkt afgelopen zomer!
Ja, weg met Kosterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Weer een blessure, het is echt niet te geloven.......
Misschien zo'n slecht idee niet. Die kan de spelers wellicht op een alternatieve manier motiveren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:58 schreef Trancelocator het volgende:
Als je door je oogharen kijkt lijkt het wel of Linda de Mol de nieuwe trainer van Ajax is.
Hij lijkt meer op Johan Vlemmixquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:58 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ]
Als je door je oogharen kijkt lijkt het wel of Linda de Mol de nieuwe trainer van Ajax is.
Nou ja Adrie, succes en maak er het beste van.
Hoe kom je nou weer aan Linda de Molquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:58 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja Adrie, succes en maak er het beste van.
Hij liep zondag toch ook hand in hand met Suarez het veld op ipv een jeugdspelertje?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef sneekyfrank het volgende:
Urzaiz verdient wat meer respect, hij komt gewoon met z'n bakkie koffie het trainingsveld oplopen![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij liep zondag toch ook hand in hand met Suarez het veld op ipv een jeugdspelertje?
[ afbeelding ]
jep, iemand daar een foto van?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij liep zondag toch ook hand in hand met Suarez het veld op ipv een jeugdspelertje?
[ afbeelding ]
Zo beter heeft iemand inderdaad daar een foto van, die vent is te grappig (en oud)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:23 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
jep, iemand daar een foto van?
Die Urzaiz is wel een held zeg.![]()
Omdat die volgens mij al heel lang niet is aangepast.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef jna het volgende:
Waarom staat ie nog niet in het plaatje van de OP?
Was Henk al bijna kampioen? Hij staat er nog hetzelfde voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:40 schreef DrDentz het volgende:
is Adrie al bijna kampioen?
Zie Urzaiz lol hebben danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glimlachen noem jij al dikke lol?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zie Urzaiz lol hebben dan_!
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:48 schreef Sethje het volgende:
'Litmanen moet de nieuwe trainer worden
Lekker lullig dat ze dat deze zomer al geprobeerd hebben...quote:Hiddink verkocht nee aan Ajax
Uitgegeven: 10 oktober 2007 14:15
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2007 14:37
AMSTERDAM - Guus Hiddink heeft afgelopen zomer een aanbod van Ajax naast zich neergelegd. De Amsterdamse club wilde de ervaren trainer graag aan zich binden, maar de huidige bondscoach van Rusland zag er vanaf.
Tegen Voetbal International liet hij weten het nog te goed naar zijn zin te hebben bij de Russische ploeg. Ajax stelde dinsdag Adri Koster aan als tijdelijk opvolger van de naar Chelsea vertrokken Henk ten Cate.
Hiddink (61) heeft met de Russische voetbalbond een principeakkoord over contractverlenging dat hem tot en met het WK in 2010 in Rusland moet houden.
LOLquote:
Wat is daar lullig aan? Henk zou sowieso na dit seizoen stoppen / weggaan; dan mag je als club toch wel alvast naar een vervanger kijken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:06 schreef kreischer2000 het volgende:
Hiddink?
[..]
Lekker lullig dat ze dat deze zomer al geprobeerd hebben...
precies, niets vreemds aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat is daar lullig aan? Henk zou sowieso na dit seizoen stoppen / weggaan; dan mag je als club toch wel alvast naar een vervanger kijken?
Exact.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:18 schreef Roeni3 het volgende:
Wat is daar lullig aan? Henk zou sowieso na dit seizoen stoppen / weggaan; dan mag je als club toch wel alvast naar een vervanger kijken?
Zo bijzonder is dat toch niet? Hij schijnt wel vaker andermans handen vast te pakken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:38 schreef Noshiba het volgende:
wow, ik heb urzaiz een hand gegeven!
Wie wilt me aanraken?
Ik heb Arie Lock wel eens gesproken, de man die "El Tanque" in zijn zak had.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:38 schreef Noshiba het volgende:
wow, ik heb urzaiz een hand gegeven!
Wie wilt me aanraken?
Dat was gewoon op een akkoordje gegooid, die man moest ook gewoon de volgende dag weer naar zijn werk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb Arie Lock wel eens gesproken, de man die "El Tanque" in zijn zak had.
Die man kan zich ook maar moeilijk opladen voor deze nietszeggende duels.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:27 schreef methodmich het volgende:
Mooie draai. Maar hij en nog enkele Kozakken vonden Urzaíz serieus erg matig. De man had toch beter kunnen stoppen, vrees ik.
Hij kon er tegen Kozakken Boys natuurlijk drie inschieten, maar dat gaat ten koste van zijn cultheid. Urzaiz scoort alleen tegen de grote ploegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:27 schreef methodmich het volgende:
Mooie draai. Maar hij en nog enkele Kozakken vonden Urzaíz serieus erg matig. De man had toch beter kunnen stoppen, vrees ik.
quote:Rijkaard kan komende zomer transfervrij naar Chelsea of Ajax
Volgens de Spaanse sportkrant Diario Sport kan Frank Rijkaard komende zomer transfervrij naar Chelsea of Ajax. Hij moet dit dan wel nu ongeveer aangeven. In zijn huidige contract heeft Rijkaard namelijk een clausule laten opnemen dat hij, indien hij de club 6 maanden van te voren aangeeft weg te willen, zonder vergoedingssom Nou Camp kan verlaten.
Rijkaard wordt momenteel veelvuldig in verband gebracht met zowel Chelsea als Ajax. Ajax zoekt een opvolger voor Henk ten Cate en bij Chelsea wordt al druk gespeculeerd over een hereniging van het succesvolle Barcelona-duo Rijkaard-Ten Cate.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:27 schreef methodmich het volgende:
Die kant gaat het toch wel op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Laat Rijkaard maar naar Chelsea gaan.
Wat is eigenlijk het verhaal achter die foto?quote:
Carnaval in Spanje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:14 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verhaal achter die foto?
Urzaiz![]()
HOHOHOOO WAT EEN KLASBAK IS DIE URZAAAIZZ TOCHquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:48 schreef methodmich het volgende:
Overigens moeten de commentatoren wel eens stoppen met dat "Urzais" en dan uitspreken als "ai ai ai".
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef Rumille het volgende:
Urzaiz is gewoon een held, of ie nu goed is of niet.
Voor Ajax heeft hij wel geteld .... 0 x gescoordquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef Longmen het volgende:
[..]
HOHOHOOO WAT EEN KLASBAK IS DIE URZAAAIZZ TOCH![]()
Voor PSV en Feyenoord heeft hij ook nog 0 keer gescoord dus Urzaiz is een held!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
Voor Ajax heeft hij wel geteld .... 0 x gescoord![]()
![]()
Hij manifisteert nu andere kwaliteiten. Door zijn geweldige schwalbe hebben we van Kozakken Boys gewonnen. En door zijn dreiging afgelopen zondag maakte Huntelaar de 1-1. Bovendien schoot hij ook op de lat. De rest komt nog welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
![]()
Ach, hij laat Huntelaar scoren, zo is hij ook wel!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
![]()
Scorebordjournalistiek.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je Wesley dan laten gaan????quote:Luka Modric bleek niet haalbaar
In de nieuwste editie van Voetbal International laat technisch directeur Martin van Geel weten te hebben geinformeerd naar Luka Modric van Dinamo Zagreb. Ook Rafael van der Vaart werd gepolst, maar beide spelers bleken onhaalbaar voor Ajax.
Van Geel in VI: 'Na het vertrek van Wesley Sneijder hebben we geinformeerd naar Luka Modric en Rafael van der Vaart. Zij bleken niet haalbaar en daarna kwamen bij Albert Luque uit'.
quote:Klaas Jan Huntelaar noemt Gertjan Verbeek als trainer van Ajax
Ajax-trainer Henk ten Cate is vertrokken naar Chelsea en dus is Het Grote Speculeren begonnen. Klaas Jan Huntelaar zegt dat hij een hereniging met zijn oud-trainer bij sc Heerenveen wel ziet zitten.
nieuws
Adrie Koster is als tussenpaus aangesteld. Klaas Jan Huntelaar: ,,Ik ken hem niet zo goed. Hij werkte namelijk met het tweede team. Ik weet ook dat bij Roda JC en Excelsior heeft getraind.'' Over de opvolger van Ten Cate wil Huntelaar niet het meeste zeggen, maar volgens VI ziet hij een hereniging met Gertjan Verbeek wel zitten.
Klaas Jan Huntelaar speelde vanaf de zomer van 2004 een half jaar onder Verbeek bij sc Heerenveen. Dankzij zijn goede spel en dankzij zijn vele doelpunten verdiende hij een transfer naar Ajax. De kans dat Ajax net zo enthousiast is als Huntelaar over Verbeek is overigens niet bijster groot.
Het zegt weer genoeg over de communicatie tussen de scouts en de technisch directeur.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel geinig dat ze van middenvelders ineens naar een linkerspits uitkomen, maarja er zijn tenslotte maar 3 spelers in de hele wereld Modric, Van der Vaart en Luque...
Jep en over de kennis van zaken ven meneer van Geel die zich hier maar eventjes geweldig voor lul zet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:12 schreef toma het volgende:
[..]
Het zegt weer genoeg over de communicatie tussen de scouts en de technisch directeur.
ik snap de ophef hierover nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef Urquhart het volgende:
Iemand een foto van Urzaiz, en z'n kopje koffie op het trainingsveld?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef Silenus het volgende:
Ismael Urzaiz. Hij is niet zomaar een voetballer. Hij is...EL TANQUE!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:35 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik snap de ophef hierover nietKomop, de meeste gasten zitten bij oranje en de jongens die er nu zijn trainen gewoon een beetje relaxde etc. Trainen is zijn werk, dus neemtie gewoon ff bekertje koffie mee voordatie begint met trainen (voor ondeweg)... zo raar is dat niet lijkt me
![]()
Omdat je zo'n goede voetballer zijn toekomst niet in de weg kan staan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom heb je Wesley dan laten gaan????
Onee? Beschrijf de primaire taak van een technisch directeur eens, om het je makkelijk te maken mag je kiezen:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:44 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Omdat je zo'n goede voetballer zijn toekomst niet in de weg kan staan?
Blijven mensen zo dom ofsow?
En waarom kan dat niet? Wesley tekent toch met zijn volle verstand een contract? Daarbij komt dat Wesley het helemaal niet erg had gevonden om nog een jaartje in Amsterdam te spelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:44 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Omdat je zo'n goede voetballer zijn toekomst niet in de weg kan staan?
Blijven mensen zo dom ofsow?
Jawel joh, in het stukje hierboven staat dat van Geel Luque als middenvelder heeft gehaald!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En waarom kan dat niet? Wesley tekent toch met zijn volle verstand een contract? Daarbij komt dat Wesley het helemaal niet erg had gevonden om nog een jaartje in Amsterdam te spelen.
Waarom kan HSV vd Vaart wel behouden en wij Wesley niet? Ik blijf het een blunder van Van Geel vinden dat hij Sneijder heeft verkocht en geen vervanger heeft gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |