abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:34:39 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53831568
Vervolg van: Het grote kleine babietjes topic deel 123

Babietjes:

01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
12 november 2006: Renzo, zoon van sweaty
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 decem ber 2006: Senni, dochter van oYo
4 januari 2007: Charlie Livina, dochter van pinkelmeisje
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
14 februari 2007: Jayden Milan, zoon van Fendy en Awakie
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
25 februari 2007: Elise Laetitia, dochter van Sidney en Watje5
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Joaquin, zoon van Chanell
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby\'s***

er was nog geen nieuw deeltje geopend dacht ik
Anders mik hem maar weer dicht...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 25-10-2007 09:16:24 ]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:34:57 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53831575
Thies en Moonah, ik ga jullie gelijk bij het volgende lijstje plakken.
pi_53831832
En toen stonden er nog maar 3 boven Kaith en Lotte. Ik vind het zo snel gaan...

Kaith was trouwens zo gezellig vanmorgen dat ze weer naar bed is en meteen is gaan slapen! Ze slaapt de laatste dagen maar een uurtje per dag en dat gaat haar nu opbreken vandaag geloof ik. Ze was om acht uur wakker en lag er om negen uur al weer in. Even een dagje bijslapen zal haar goed doen... O en ze heeft anderhalve kies.

Ze staat trouwens helemaal los en kan staand rozijntjes eten uit een bakje Ze heeft ontdekt dat het wel handig is...

[ Bericht 44% gewijzigd door Mibos op 10-10-2007 09:53:56 ]
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53831841
Jeumig zeg, Meike staat al gewoon in het midden!!! OMG wat gaat dat snel
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_53831877
Haha Karin net wat ik postte tegelijkertijd...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:12:34 #6
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53832414
Wat gaat dit hard. Dag Moonah en Thies! Veel plezier op je verjaardag en bedankt aan je mama voor alle goede raad en tips!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53832473
Moonah, van harte met je zoon. dat het maar een mooie dag mag zijn, een voorbode op een geweldig nieuw jaar. Ik hoop ook dat de gedachten aan vorig-jaar-om-deze-tijd je helpen. Jullie thies is 1!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_53832754
Bedankt voor de felicitaties!
Wij gaan lekker feestvieren vandaag!
Gisteravond de slingers en ballonnen opgehangen, dát is leuk om te doen voor je kind!
Vanochtend zingen en cadeautjes op bed. Oooh, mensen, het voelt geweldig als je kind één wordt!
De babietjes hier blijf ik wel volgen hoor, maar op een afstandje. Het is allemaal niet meer bij te houden, maar dat snappen jullie vast!
Tot snel Fons, Maud, Brent, Kaith, en tot wat minder snel Dean!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53834615
Thies van harte
Jeetje wat gaat het toch snel allemaal !!

Vorige week vrijdag met Jet terug geweest bij KA en donderdag 18 en donderdag 25 oktober gaat ze voor een dagopname naar het ziekenhuis en gaan ze haar testen
Ik zie er heel erg tegen op, vind het zo zielig!
De arts en wijzelf weten niet wat voor melk ze krijgt, het zit namelijk ik witte zakjes zonder iets erop.

Vandaag zijn we alle twee ziekjes en lui ik ben niet gaan werken .....

Jet pakt met haar voeten de beestjes van haar mobiel die boven haar hangt!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:49:00 #10
19529 Fendy
True Spirit
pi_53836334
Nieuw topic .

Jayden rommelt ook nog steeds met zijn hoestje en niezen. Soms niest hij heel vaak achter elkaar, maar hij moet er altijd wel om lachen. Psjj...Psjj...Psjjj en dan zo'n glimlach

Hij kan ook al een beetje staan, als hij op zijn rug ligt en je pakt zijn handjes vast om hem te laten zitten, strekt meneer gewoon zijn beentjes tot hij rechtop staat

Morgen weer naar het CB, ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is dit keer, zpndag is hij precies 8 maanden...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_53839058
Wat naar voor Jet zeg, twee daagjes ziekenhuis. Maar gelukkig mag ze 's avonds mee naar huis om helemaal plat geknuffeld te worden door papa en mama! En hopelijk heeft het resultaat..

Wij mogen morgen ook naar het CB. Voor de eerste prikjes
Zonet bij de VK (voor eindgesprek) had Chris zijn speen vast en stak deze in zijn mond.. Helaas had hij hem vast bij het mondgedeeltje, en stad het "oortje" in zijn mond. Maar het begin is er
Hij probeert ook zijn eigen vingers soms op te eten. Alleen heeft hij nog niet door dat het handiger is dat je dan ook je vinger/duim uitsteekt, want anders moet hele knuisje erin voor wat resultaat..
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 14:44:52 #12
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_53839173
Wat gaat het snel hier in dit topic. Logisch, want ook Milo is alweer ruim 8 maanden oud en ontwikkelt zich razendsnel. Het liefst wil Milo staan. Hij trekt zich overal aan op en stapt al langs de tafel en de bank en de rand van de box. Kruipen/tijgeren gaat steeds sneller en ik moet hem nu nog meer in de gaten houden als hij op pad gaat. Wel vreemd is dat Milo nu al zelf kan gaan staan, maar niet zelf kan gaan zitten. Vanuit staande positie lukt het wel eens, maar niet vanuit liggende positie. Staan is natuurlijk ook veeel leuker O ja, en onze man heeft nu twee echte ondertandjes. Het staat erg schattig

Wat zielig voor Jet (maar volgens mij nog meer voor jou) dat ze een dagopname heeft. Jet zal het vast heel goed doen, ze is gewoon superstoer. Ik ben wel erg benieuwd wat er uit de testen komt Beaker
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:55:58 #13
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53839443
He Beaker, kusje voor Jet. En ook voor jou, want jij zit er waarschijnlijk meer mee dan je kleine meid.

Anna is nu haar stem aan het ontdekken. Met een gezicht van: letten jullie allemaal even op, zet ze volop kracht en stoot ze haar krieieieieieieieieieieiieeieiei er keihard uit. En steeds harder he! En ook spuugt ze nu in het kader van 'hoor mij eens bezig zijn': pfffffrtttt. Dat is lachen, tenzij ze net een hap wortel opheeft en een wit shirt aanheeft. Dan is het minder. Maar als ik haar zo door die babyfoon hoor brabbelen, word ik helemaal verliefd!

Nou, ik wacht op een oproep van het ziekenhuis om een weefselbrugje te klieven. Waarschijnlijk toch een hechting die is open gesprongen en verkeerd is dichtgegroeid. Balen, want ik moet gewoon een operatie ondergaan. Daar zie ik wel tegen op.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53839477
Die prikjes zijn zo zielig Jet heeft gisteren voorlopig haar laatste 2 weer even gehad! Vandaag ligt ze dan ook alleen maar te slapen
Jet wil zitten, zitten, zitten het is echt geen gezicht! Ze doet vanalles om maar te kunnen zitten, maar dat gaat natuurlijk niet zonder moeders hulp

Milo alweer 8 maanden ik wil helemaal niet dat het zo snel gaat ....

memmel wat leuk dat Anna zo aanwezig is! Leuk is dat geklets Succes met afwachten voor de uitslag van het ziekenhuis? ( ik heb even gemist waar het over gaat )
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:48:51 #15
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_53840707
Oh er staan er idd nog maar een paar boven kath en Lot, dat gaat echt zoo snel!
Kaith los staan, kanp hoor, Lotte probeert het hier ook af en toe en ook wel eens per ongeluk)
Ze kan aap zeggen (en de knuffel pakker die daarbij hoort!

hier zijn er drie kiezen aan het doorbreken, er zijn al wat puntjes uit, nu de rest nog.
Alleen eten, pffffff moet dat dan? ja lekkere hapjes wil ik wel (ontbijtkoek, krentenbol, koekje, eierkoek mmmmm) maar de rest nee dat hoef ik even niet.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:07:57 #16
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53841169
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef Moonah het volgende:
Tot snel Fons, Maud, Brent, Kaith, en tot wat minder snel Dean!
Lieve Moon (en PM en BM eigenlijk ook),

Zowel naar Thies als naar Simon (en Fonske maar die is nog laaaaaaaaaang niet jarig!) had ik heel graag een echte kaart gestuurd. Een postje op het net is zo weinig als je 'echte' gevoelens hebt...

Het was zo'n spannende tijd vorig jaar, de 1 na de ander kreeg ipv een 'echte' buik een 'echt' kindje... En van de paar mensen in de weekjes voor ik zelf bevallen ging, staan die laatste3 me zo goed bij. De nachtelijke escapades, het meeleven naar de bevalling toe en de eerste keertjes weer op fok zijn als mama... spreken over je kindje en over hoe jij dingetjes aanpakt. Grappig ook dat we alle 4 BV-mama's zijn (geweest).

En die kindjes... ze zijn al weer 1 jaar oud en echte mannetjes geworden, hebben een eigen willetje, kunnen al van alles en maken ons elke dag aan het lachen...

Zo bijzonder dat je hetzelfde meemaakt en het eigenlijk ook wel weet van elkaar.
Bedankt daarvoor!

Een hele fijne verjaardag Thies! En tot gauw in het dreumestopic!
Dag dag Simon!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53841392
Ik80 dit jaar is echt voorbij gevlogen hier!!!

Eten gaat hier echt heel goed en als snoepje zijn hier rozijntjes favoriet. Zomaar 10 rozijntjes in een flessendop en ze is er helemaal zoet mee. Drinken gaat ook prima maar geen flessen meer dat is zo baby-achtig... Alleen in de ochtend lekker bij mama op bed dan wil ze nog een fles maar verders niet meer. Best lastig want madam blieft ook geen tuit/rietjesbeker dus een klein bekertje en een theedoek en madammeke drinkt.

Kaith heeft vandaag iets nieuws. Zit zit met haar kammetje haar haartjes te kammen. Echt geen gezicht en haar staartjes worden uit haar haartjes gekamd op haar manier hihihi...
pi_53841588
Wat Rocka zegt...

Zij verwoordt wat ik bedoel en ik merk ook dat ik dit topic begin te ontgroeien met Kaith. Ze is al een van de grote kleine babietjes hier. Voor alle mama's met hele kleine beebs geniet ervan want het eerste jaar is voorbij eer je het door hebt...
pi_53841589
...
pi_53841613
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:28 schreef Mibos het volgende:

dubbel
Help Fok doet raar bij mij... Sorry voor de mislukte/dubbele post...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:13:17 #21
141023 ik80
pi_53842475
Haartjes kammen, herkenbaar! Doet Lotte ook, maar ze krijgt hem alleen als we aan eht verschonen/verkleden zijn.
En idd melk drinken is voor baby's, Lotte drinkt er ook nog maar 1. Hier zijn eierkoeken erg lekker, en ookn ontbijtkoek hmmmmm

Geef jij ook extra vit. d Mibos?
pi_53842753
2 druppels in de morgen na het verschonen... Meer voor de extra dan voor het nodige zeg maar! Op het CB zeiden ze het dus doen we het nog gewoon.

Ik krijg 's ochtends de kans niet om staartjes in te doen dus doe ik het altijd beneden als ze naast me zit met een speeltje of een boterham. Kaith is altijd erg bewegelijk en zit/ligt/staat geen tel stil. Dus met een boterham of speeltje naast me op de bank dan krijgt ze pas staartjes hihihi...

Gisteravond heeft ze macaroni gegeten en de kinderstoel, de grond en papa ook meteen...
pi_53846733
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef RockabeIIa het volgende:

Zo bijzonder dat je hetzelfde meemaakt en het eigenlijk ook wel weet van elkaar.
Lieve Rocka!
Wat een mooie post van je! Je zegt het helemaal goed.
"De vier grote mannen".... Ze worden echt groot nu...
Ooit moet het er toch van komen dat we en ze elkaar echt gaan ontmoeten. Dat gaat vast eens lukken, we zijn pas een jaar onderweg.

En nu ga ik even updaten in het dreumes topic.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:26:17 #24
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53846819
Rocka (<--- serieus bedoelde emo) wat mooi geschreven en inderdaad de spijker op de kop!
Ik ben het met Moonah eens, ergens tussen het oosten en brugge moet toch een leuke locatie te vinden zijn waar de mannen eens samenkomen??
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53847034
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:26 schreef PM-girl het volgende:
Rocka (<--- serieus bedoelde emo) wat mooi geschreven en inderdaad de spijker op de kop!
Ik ben het met Moonah eens, ergens tussen het oosten en brugge moet toch een leuke locatie te vinden zijn waar de mannen én hun mama's!!eens samenkomen??
Ehm... Den Bosch?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:56:14 #26
94046 PM-girl
pi_53847706
Ik wou het niet zeggen Moon!
*
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:36:05 #27
190853 RockabeIIa
pi_53848906
Ah, ik ben blij te lezen dat ik niet de enige emokip ben
Die meet komt er vast ooit eens.

Ben vandaag op het CB geweest en ook daar was het een beetje 'natte ogenwerk'. Brent kreeg nl. 2 prix! Ze wilde eerst in de arm doen want ze was effe in de war met zijn leeftijd (schijnen ze met 14 maand te doen). Hij gaf geen kik bij de eerste prik en bij de tweede propte hij er een oerkreet uit en dat was het. Geen huiltje niets! Mijn stoertje <3
Brent loopt volgens de richtlijnen van het CB zowel fysiek als geestelijk een maand of 3-4 voor. Beter dan achter lopen, dacht ik. Hij is ong. 77-78 cm lang (hij wil er niet stil liggen en ligt er ook altijd scheef met zijn koppie) en hij weegt 11,3kg.

Brent speelde er nog even met een knaapje. Ik was er serieus van overtuigd dat het kindje jonger of even oud moest zijn want ze deden hetzelfde enzo... Brent was wel een stukje groter en ook leek ie in verhouding wel een sumo-warrior (in zijn pampertje ). Dat kindje was vast jonger want die kon nog niet zo makkelijk staan en lopen. Bleek dat ie al 14 maand was en beide moeders stonden echt zo
Met Brent gaat het dus eigenlijk veels te goed! Nog 3w2d dan is ie ook 1!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:01:01 #28
190853 RockabeIIa
pi_53849714
Ter illustratie:

woensdag 10 oktober 2007 @ 23:51:05 #29
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53853223
Anna heeft 38,3 koorts...ze heeft net wel haar flesje gewoon op en ligt rustig te slapen. Ik kijk het denk ik maar even aan nog, vanacht nog een keertje kijken en dan kan ik eventueel de HAP bellen. Ik weet niet of ik zomaar een zetpil kan geven? Nog nooit gedaan eigenlijk, ze heeft natuurlijk ook niet voor niets koorts. Iemand tips?
pi_53855222
zondag 7 oktober 23.10 uur geboren: Emma Elena

51 cm, 7 pond, Emma en vrouw Jestert maken het prima !
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  donderdag 11 oktober 2007 @ 07:23:32 #31
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53855261
Jestert, van harte gefeliciteerd! Wat een scheet! Hoop dat alles goed gaat.

Hier een gebroken nacht gehad weer. Anna was onrustig, maar lijkt nu weer wat beter te gaan.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:09:47 #32
190853 RockabeIIa
pi_53856139
Emma, wat een mooi prinsesje

hmm mijn website is down...
pi_53856301
Emma welkom op de wereld en The-Jestert en Jestert mevrouw gefeliciteerd met jullie dochter...

Memmel boven de 38 graden geef ik een zetpilletje voor ze naar bed toe gaat 's avonds dan slaapt ze lekker rustig door zonder wakker te worden door het woelen of zweten. Overigens heeft Kaith alleen koorts als er tandjes of kiesjes tegelijk doorkomen. Ik gebruik trouwens nog steeds maar 60 mg en dat werkt nog steeds...
pi_53856316
Oja en veel drinken (water) aanbieden...
pi_53857475
Anna, beterschap!
Zo zielig, zo'n kleintje met koorts.
En Jet moet naar het ziekenhuis, toch niks ernstigs hoop ik? En mogen jullie er dan bij zijn, of moet je de kleine alleen achterlaten? Hoe dan ook: veel sterkte!
En wat leuk dat Jet wil zitten
Devin vindt dat ook zo leuk, dan ligt hij op zijn rug en hijsen we hem met 2 vingers omhoog in zitstand.
Dan gilt hij het uit van plezier!
En wat Rockabella zegt: zo leuk dat je hier kan meelezen (en leren, en leven) over kindjes die min of meer even oud zijn. En heel dubbel, maar de ene keer denk ik bij het lezen over oudere kindjes "Ik kan niet wachten tot Devin ook zo ver is!" en de andere keer moet ik heel hard slikken omdat ik besef dat mijn kindje straks ook gaat rondkruipen en eierkoeken gaat eten en haartjes gaat kammen...
Dan is hij natuurlijk nog wel mijn kleine lieve jongen, maar toch op een andere manier. Niet slechter ofzo, maar gewoon anders.

the_jestert, gefeliciteerd met je mooie dochter!
.... met gevoel voor drama....
pi_53860622
Zo, we zijn weer terug van het CB.. Chris is nu 5985 gram, 61,3 cm lang en heeft een hoofdomtrek van 41,1 cm. Zijn gewicht en hoofdomtrek lopen precies op de +1 lijn. En zijn lengte zit daar net boven. Dus dat was helemaal goed.
Ook zijn hoofd omhooghouden ging goed. Alleen het volgen van de vk ging niet goed, aangezien Chris bijna sliep. Maar dat doet hij thuis wel, dus dat was geen probleem.
En daarna de gevreesde prikjes. Het was wel even brullen, maar gelukkig was het al bijna over toen we de deur uitliepen en hij sliep alweer voordat we in de auto waren. Dus nu is het afwachten, als er een reactie komt zou dat over een uur of 4 zijn.
De vk vertelde me wel dat ik liever geen paracetamol moest gebruiken bij koorts. Dan haal je temp tijdelijk naar beneden, maar heb je de kans dat hij later omhoog schiet en een koortsstuip veroorzaakt. Liever continu 39 graden, dan eventjes 38 en daarna boven de 40..
Alleen als hij geen koorts had, maar wel pijn aan zijn beentjes, dan was paracetamol wel goed.
Maar hopelijk heeft hij helemaal nergens last van...
pi_53860883
Deepfreeze, pas na 'n uur of 4 begint het effect van de prikjes waarneembaar te worden.
Als er al effect is natuurlijk, laten we hopen dat Chris zo'n kindje is dat er niet of nauwelijks last van heeft.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 14:13:27 #38
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53862918
Emma, gefeliciteerd met je geboorte

Ik heb een vraagje. Eli sliep in het begin hartstikke braaf door, 5,5 tot 6,5 uur slapen s nachts, maar deze week (hij is nu 6 weken) komt er niets van. steeds na 4 uur weer wakker worden en dan willen drinken. Is natuurlijk geen ramp, het is niet dat hij ieder uur komt, dus ik klaag verder niet, maar ik vind het wel bijzonder, aangezien hij eerst wel doorsliep. Hebben jullie dit ook gehad?
Verder gaat alles goed.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_53862948
Jestert gefeliciteerd way een mooi popje.

rockabella wat een grote mooie vent heb je toch

moonah nog gefeliciteerd met Thies

memmel he wat zielig zeg anna koorts sterkte.

even een reactie op de vraag van mibos in Z&G
met madam hier gaat het super. ze rolt de hele dag, is de hele dag vrolijk.
zegt papa en opa en bumba en ja. ze weet bij wie papa hoort maar de rest nog niet
mevrouw wil alleen maar bumba kijken . ze heeft alweer 3 tandjes
dus we gaan maar beginnen met poetsen.
ze gaat de hele tijd op de knieeen maar verders nog niet. te lui om zelf te gaan zitten
tutje alleen als we gaan slapen dus hopelijk voor het eerste jaar afgeleerd.
cb zei dat ze te flink was, mama vind het wel mee vallen.
vroegen ze wat ze kreeg, ow dat is niet te veel.
verder gaat het prima zijn gangetje.
offtopic ze kan de groene broek aan
mama van 3 kids!
pi_53862991
davinia jij geeft toch bv? zullen het dan geen regeldagen zijn?
misschien 'savonds in badje doen werkte hier heel goed.
mama van 3 kids!
pi_53865190
Nog effe een vraagje trouwens:
Jayden is al even zo ver dat hij zichzelf vanaf buikligging kan opdrukken en dan zijn beentjes intrekt tot hij op handen en knietjes zit. Sinds vandaag kan hij het ook tot hij op handjes en voetjes 'staat' met een bol ruggetje, alleen hebben wij dus een harde houten vloer en is de klap als hij zijn balans niet meer kan houden best hard

Ik was eigenlijk niet echt van plan om meteen maar vloerbedekking te kopen, maar ik ben wel (dringend) op zoek naar een flink speelkleed dat de klap een beetje kan opvangen en waar hij lekker op kan ravotten zonder dat we er continue bovenop hoeven te zitten om te voorkomen dat hij omkukelt.

zat zelf al te denken aan een paar boxkussens aan elkaar genaaid ofzo...hebben jullie handige tips?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_53866063
Fendy wij hebben ook een houten vloer en ik heb een een-persoonsdekbed beneden liggen voor Kaith en dat gaat nog steeds goed. Ze kruipt/kontschuift er weleens af maar vaak zit ze er ook lekker op te spelen. Het is ook snel koud bij ons op de vloer dus regelmatig zit ze op een dekbed. Nu ligt hij trouwens dubbel gevouwen voor de box want het speelgoed in de box is leuker op dit moment dan er zelf in zitten.

Popples wat fijn dat het zo goed gaat met Renske en wat goed dat ze de broek aan kan. Was dat nou maatje 74 of 80? Hier voor broeklengte 86 nodig en voor lijfje 74/80 en dat is best lastig. Kopen alles maar los want setjes is geen gezicht. Ik heb een langbenige dochter gekweekt.
pi_53866830
fendy wij hebben parket en mij werd ook aangeraden om vloerbedekking te kopen maar ik doe gewoon boxkleden op de vloer. daarbij is madametje hier toch niet zo een zachte die overal om huilt ze tokt haar hoofd en lacht vrolijk verder. gewoon een boxkleed op de vloer of net wat mibos zegt een dekbed. of misschien wat ook leuk is voor later is een grijs kleed met een weg erop waar ze met autootjes op kunnen spelen.

de broek is maat 74. ik koop ook geen setjes hoor. wel fijn toch dat ze zo goed groeit.
ik doe renske altijd 80/86 aan maar de kleertjes van de prenatal kan ze maat 74 nog aan.
mama van 3 kids!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:48:37 #44
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53868396
Davina, kan inderdaad een sprongetje zijn, zoals beschreven in het boek 'Oei ik groei'. klinkt niet onbekend in de oren, dat regelt zich vanzelf weer hoor! Maar het is effe lastig....
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:14:21 #45
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53870273
Ja, ik geef BV. Gister heeft hij ook de hele dag lopen brullen om voer (heb toen geexperimenteerd met flesjes en uit voorraad van de kraamweek melk gegeven en daarna nog live gevoed), weer wakker om half vier, en vandaag weer heel lief. Vanochtend heel veel gedronken en drie uur later met moeite "halve" tiet gedronken Ach, ik merk het vannacht wel weer.

Gaat het al weer beter met Anna? Zij had toch koorts?

Als je vloerbedekking hebt, komt de evt kots daar dan nog wel uit?

Krijgen we eigenlijk nog verslagje van Thies' eerste verjaardag, of moet ik daarvoor in het dreumestopic gaan lurken?
pi_53870355
Davinia: rond de 6 weken zijn er regeldagen. Ik denk dat Eli aan het regelen is.
Variety is the spice of life
pi_53870787
Spugen gaat er wel goed uit maar spuitluiers daarintegen niet. Mijn ouders hebben nieuwe vloerbedekking. Kaith kwam op bezoek toen ze twee weken oud was...
  donderdag 11 oktober 2007 @ 23:50:32 #48
190853 RockabeIIa
pi_53876192
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 14:15 schreef Popples het volgende:
rockabella wat een grote mooie vent heb je toch
Tnx!!
En nu foto's van jouw buik en jouw baby plz!
pi_53880242
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:28 schreef Kersjes het volgende:
... laten we hopen dat Chris zo'n kindje is dat er niet of nauwelijks last van heeft.
Het hopen heeft geholpen..

Chris heeft amper last gehad van zijn prikjes. Zijn temp is "maar" omhoog gegaan tot 37,9. En qua slapen, drinken etc was ook alles normaal. En de "beloofde" plekjes op zijn benen zijn ook weggebleven. Aan de ene kant staat er een rood stipje, aan de andere kant een rood stipje met een verhard randje van 1mm.. En daar kun je ook gewoon aanzitten..
Dus prikje nr 1 is goed verlopen. Als alle prikken zo gaan, ben ik een blije mama
pi_53882932
Goed zo Chris.

Ik ben net met Kaith nog een keer extra bij het CB geweest. Ze komt tussen elf en 1 uur 's nachts voor nog een extra voeding terwijl ze juist wat vermagerde leek het. Dus even wegen en meten en dat was dus waar 8700 gram en maar liefst in vier weken 3 cm gegroeid. Dus een enorme spurt aan het maken en dus behoefte aan extra eten. Overdag is daar geen ruimte meer voor en te weinig trek dus het advies is om het gewoon te geven. Over een maandje weer even extra meten en wegen. Ze was 220 gram afgevallen en ineens de lengte in gegaan. Ze is nu 11 maanden en vijf dagen en gewoon 78,5 cm. Ik heb een reusje met lange benen gekweekt...
pi_53884816
deepfreeze wat fijn dat Chris er bijna geen last van had.

rockabella als je wil mag je wel mailen want manlief vind het niet fijn om foto's online te zetten
tja ik heb eigenlijk nog geen buikfoto dus die komt later wel in het buikfototopic

wow 3cm in 4weken mibos nou gelukkig weet je waar het vandaan komt
mama van 3 kids!
pi_53887298
En nu heb ik hier een heel zielig klein kacheltje met 39.1 graden koorts tegen me aanliggen. Zo kwam ze ineens uit bed vanmiddag. Ze is knuffelig en warm maar eet en drinkt goed.
pi_53891630
Ik heb even advies nodig!

Damian gilt sinds een paar dagen heel erg hard als hij boos is, gefrustreerd is, of als hij aandacht wil. Vrolijk gillen vind ik niet erg, maar dit vind ik eigenlijk wat te ver gaan. HIj gilt zooo boos en hard dan, echt niet leuk. Ik heb geen idee waar het ineens vandaan komt
Iemand ervaring ermee? Doen alle baby's dat?
Nou is hier de laatste week wel een hoop veranderd. We zijn verhuisd en de hele situatie is voor hem anders, zou het misschien daar aan liggen?
Ik weet ook niet zo goed wat ik er tegen moet doen, gewoon negeren? Nee zeggen snapt hij geloof ik nog niet. Het lijkt in ieder geval geen indruk te maken.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:55:36 #54
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53891666
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:17 schreef nebelung het volgende:
Davinia: rond de 6 weken zijn er regeldagen. Ik denk dat Eli aan het regelen is.
Dat verklaart een hoop! Gisteravond ook de hele avond gedronken, en gelukkig wel weer doorgeslapen

Wanneer is de volgende keer dat de meeste babies regeldagen hebben? Kan ik dat ergens vinden?
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:07:08 #55
94046 PM-girl
pi_53893368
Appelsap, het kan met de verhuizing te maken hebben, maar langzaam aan zal Damian ontdekken dat hij dingen niet en wel leuk vindt en dat aan kan geven. Misschien dat de verhuizing extra onrust geeft waardoor hij nu dingen extra niet leuk vindt.

Mibos, beterschap voor Kaithlyn!
*
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:00:30 #56
190853 RockabeIIa
pi_53895891
awww arme Kaithlynn, dat ze maar gauw weer beter is!

Popples ik heb je op MSN toegevoegd
pi_53896451
Appelsap, kijk je wel eens naar de babyfluisteraar? die zou (denk ik) zeggen dat je damian alles uit moet gaan leggen. dat heb je vast met de verhuizing niet gedaan? en daarom zou ie t niet snappen en van streek raken..
geen idee of t idd al zo werkt.. maar misschien het proberen waard? (als t kan) even terug naar de oude woning, en uitleggen dat jullie daar niet meer wonen.. enzo?
pi_53897068
PM-girl, ik weet niet of dat het is. Normaal kan hij prima aangeven dat hij iets niet leuk vindt door te mopperen. Nouja misschien is boos gillen dan weer iets nieuws wat hij ontdekt heeft. Ik hoop wel dat het maar een fase is.

Lotje, eerlijk gezegd geloof ik niet zo in dat soort dingen. Maar toevallig heb ik hem wel uitgelegd dat we gingen verhuizen en in het nieuwe huis ook een hele rondleiding door het huis gegeven en gewoon vertelt dus. al betwijfel ik het of hij het snapt.
pi_53897428
Afgezwakt naar 38,5 en vanavond weer 38,9 en toen naar bed. Drinkt nog steeds prima... Lekker hangerig dat wel.

Lastig Appelsap misschien toch een fase...
pi_53898278
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 18:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Dat verklaart een hoop! Gisteravond ook de hele avond gedronken, en gelukkig wel weer doorgeslapen

Wanneer is de volgende keer dat de meeste babies regeldagen hebben? Kan ik dat ergens vinden?
dag 10, 3 weken, 6 weken, 3 maanden, dat zijn de bekendste. De meeste babies regelen dan.

Maar ze kunnen ook gaan regelen als ze ziek zijn bijvoorbeeld of niet lekker in hun vel.
Variety is the spice of life
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:57:24 #61
94046 PM-girl
pi_53903281
Appelsap, ik merk dat Simon ook bozer kan worden. Niet vaker, maar wel driftiger. En dan valt het nog wel mee hoor. Wat leuk dat je hem zo rondgeleid hebt door jullie huis!
*
pi_53905747
Deepfreeze, lekker dat Chris er zo goed doorheen gekomen is!
Devin is komende dinsdag weer aan de beurt voor de 2e serie prikjes.
Vorige keer werd hij koortsig en zielig en mocht je niet aan zijn beurse, pijnlijke bovenbenen komen.
Dinsdag zijn we om 4 uur aan de beurt, dus ik denk dat hij 's avonds lekker in bad gaat en daarna met een zetpil naar bed. (of in mijn armen, werkte de vorige keer ook goed )

Hoe is het met Kaithlyn inmiddels?
Hopelijk weer wat beter, het is zulk prachtig weer!
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:28:03 #63
141023 ik80
pi_53906815
Ik geef de zetpil steeds als ik thuis kom na de prikjes. Sindsdien weinig tot geen last meer gehad ervan (Lotte).

Lotte stapt sinds donderdag soms aan 1 hand, echt zo knap!
Nog maar 3.5 week, dan is ze gewoon 1, en geen baby meer (wil ze nu al niet meer zijn hahaha)
pi_53909402

Ik kom me hier maar melden met onze Mirte .
Geboren afgelopen woensdagavond 10-10. Eerste nachtje thuis goed doorgekomen.
En ik ga zo weer even gestrekt voordat we gaan eten.
Fake it till you make it...
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:24:22 #65
94046 PM-girl
pi_53909786
O, wat een lief klein meisje heb je daar Nijna!
*
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:29:28 #66
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53909860
Nijna, gefeliciteerd met Mirte. Wat een lief meisje! Geniet van elk moment, het gaat allemaal zo snel...
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:12:33 #67
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53910479
Wat een prachtig meisje!
pi_53913575
nijna gefeliciteerd. wat een schatje
mama van 3 kids!
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:08:39 #69
190853 RockabeIIa
pi_53913822
Mirte <3
Heerlijk weer es zo'n kleintje te zien. Zo onschuldig... Zo lief en zo slaperig
pi_53914514
Mirte wat ben jij een mooi meisje...

Kaith heeft met vlagen nog hele hoge koorts. Maar dirnkt en eet nog steeds en is ondernemend. Heeft wel megapoepbroeken die echt als zure haring ruiken dus ik denk dat het kiesjes zijn die dwarszitten.
  zondag 14 oktober 2007 @ 10:39:55 #71
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_53921392
Welkom, Mirte met de donkere haartjes

Spannend he, Nijna, zo'n eerste nacht thuis met je kleintje!
Rust maar lekker uit inderdaad, da's wel zo verstandig na de top-prestatie die je geleverd hebt

Mag ik even vertellen hoe ongelooflijk gek ik ben op die lieve kleine Devin?
Haast onbeschrijflijk, de ergste verliefdheidsvlinders gecombineerd met alle liefde van de wereld, overgoten met gelukzaligheid...en het wordt steeds meer!
Hij wordt steeds groter, kan meer en meer en de interactie die we hebben is zo speciaal.
Hij lacht nu bijvoorbeeld hardop, met zulke lieve geluidjes erbij dat ik helemaal wegsmelt en tranen in mijn ogen krijg.
En dan tilt hij heel droog een wenkbrauw op, grijnst erbij en dan kun je me wegvegen...
pi_53921466
Wat een liefie is mirte

Iemand tips voor ontzettend verkouden babietjes ??
Pepijn piept en zaagt bij iedere ademhaling en de snottenbellen hangen erbij.
pi_53921534
Mirte, wat een prachtige meid ben jij.

Kaith beterschap of succes met de kiesjes.

Damian kan zwaaien! Het ziet er nog erg debiel uit (zijn handje gaat van boven naar beneden), maar het is wel ontzettend schattig. Dan zeg je dag Damian *zwaai* en dan zwaait hij terug.
Damian is sinds een aantal dagen over van 2 naar 1 slaapje op een dag. Volgens mij is dat erg vlug hè? Hij wil gewoon niet meer in de ochtend slapen, is ineens niet meer moe en hij eet nu ook wat meer rond 12 uur. Ipv 1 boterham eet hij er nu zo 2 weg!
We hebben besloten het heel boos gillen gewoon te negeren en het werkt! Hij doet het nu nog maar af en toe.
pi_53921780
wat n scheetje die Mirthe

gelukkig Appelsap dat je iets gevonden hebt wat werkt lijkt me erg frustrerend als je niks zou hebben kunnen vinden...
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:23:49 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53921828
O wat lief zo'n vers babietje
Mooi meiske hoor Nijna.

Nou, de wet van Fok! is hier ingetreden...liep ik gister nog te pochen dat Dean tot half 11 uitsliep, de laatste 2 nachten komt ie ongeveer 38 keer 's nachts...huilen, en dan niks willen he, als ik hem uit bed haal en op schoot neem dan imiteert ie tante Sidonia die een toeval krijgt ( als een soort achterwaartse banaan) als ik hem neerleg is het brulllen, niets is goed...hopelijk heeft het met zijn verkoudheid of tandjes of een fááááááse te maken want hier word ik niet blij van

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 14-10-2007 17:50:57 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:59:41 #76
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_53923260
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:23 schreef Vivi het volgende:
...dan imiteert ie tante Sidonia die een toeval krijgt ( als een soort achterwaarste banaan)...
Ik moest even heel hard lachen om het bovenstaande
Sorry, maar echt wat toe te voegen aan wat je zelf al suggereert heb ik niet.
Ik hoop voor je dat Dean er snel overheen is, gebroken nachten vanwege een huilend kleintje zijn allesbehalve prettig...
Succes!
  zondag 14 oktober 2007 @ 15:15:54 #77
56471 pinquit
oh my lama!
pi_53925579
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:23 schreef Vivi het volgende:

Nou, de wet van Fok! is hier ingetreden...liep ik gister nog te pochen dat Dean tot half 11 uitsliep, de laatste 2 nachten komt ie ongeveer 38 keer 's nachts...huilen, en dan niks willen he, als ik hem uit bed haal en op schoot neem dan imiteert ie tante Sidonia die een toeval krijgt ( als een soort achterwaarste banaan) als ik hem neerleg is het brulllen, niets is goed...hopelijk heeft het met zijn verkoudheid of tandjes of een fááááááse te maken want hier word ik niet blij van
tante sideania met zn achterwaartse banaan
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_53928275
Mirte

Nou Viev, ik hoop dat Dean snel weer Deanerig doet ipv tante Sidonia als achterwaartse banaan

Hier alles goed, erg zenuwachtig voor de opname van donderdag ..... maarja ik ga van het ergste uit dan kan het alleen maar meevallen

Vandaag heerlijk twee uur gewandeld bij de molens in Kinderdijk ( hoezo degelijk ) maar het was onwijs lekker! Gisteren heeft Jet ook zo'n anderhalf uur geslapen in de tuin, echt lekker is dat !!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 14 oktober 2007 @ 17:54:37 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53928672
Wat een heerlijke dag

Hier ook terrasje gepikt, in het bos gewandeld bij een stomme boswerf-braderie geweest met kraampjes met zelf-gemacrameede maandverbandjes , en toen nog even naar vrienden geweest die meededen aan de open atelier-route en rosé champagne gehijsd in de tuin terwijl Dean de 19-jarige dochter des huizes versierde .

Vanavond even lekkah filmpje kijken en dan is het weekend reeds voorbij

[ Bericht 19% gewijzigd door Vivi op 14-10-2007 19:52:29 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53932262
Mirte mooi meisje hoor Nijna!!!

Damian kan zwaaien....!!!! Leuk zeg!

Qua verkoudheidtips, wij geven Meike af en toe een beetje Otrivin neusspray, maar ze gaat er zo van door het lint!
Niet grappig
Ze is de afgelopen dagen niet zichzelf, niet doodziek, maar ook niet happy. Tussen de bedrijven door lacht ze wel en babbelt ze wel wat, maar ze kan vanuit niets heel zielig beginnen te huilen.
Ik vind het heel vervelend dat ik niet weet waar ze last van heeft.
Ze is heel erg verkouden, maar misschien heeft ze ook wel last van tandjes. Ik kan nog niks ontdekken in haar mondje.
Vanavond weer verhoging, ze is met 38,2 graden naar bed gegaan. Ik vind het zo sneu...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 14 oktober 2007 @ 20:50:32 #81
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53932513
XXXKArinXXX, dat had Anna van de week ook. Maar nu gaat het weer een stuk beter met haar. Beetje een verkoudheidje was het bij haar.

Heb haar net in bad gedaan, sprong ze bijna uit haar Nijntje zwemzitje. Schrok me wezeloos. Een kind van 4,5 maand hoort gewoon lekker daarin te zitten en niet het bad rond te jumpen! Enniewee, ze ligt nu uitgeteld te maffen. Kan ik ook even zitten. Best aanpoten als je man een paar dagen weg is. En ik altijd maar zeggen dat ie nooit wat uitvoert...
pi_53932918
Beaker sterkte met de zenuwen!

Anna pas je op!

Het zwaaien van Damian is echt heel schattig. Ik ben helemaal verliefd en hoe trots hij er zelf ook op is.
Vanmiddag heeft hij ook even in zijn handjes geklapt. Ik deed het voor en hij deed hij me na. De eerste drie keer gewoon horizontaal klappen en daarna ging meteen met 1 hand verticaal verder en dan heel verbaasd kijken van: er klapt niks.

Karin hier hetzelfde. Damian is een klein beetje verkouden. Niet echt ziek, toch ook niet helemaal zichzelf.
Het zal wel in de lucht hangen?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 oktober 2007 @ 12:55:26 #83
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53946810
Tijn staat...
pi_53947060
Zo hee Tijn, dat doe je vlot !

Vivi, dat beeldverhaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_53947696
Nijna, wat een mooie meid!!

Wij zijn weer terug van een weekendje schoonouders. Chris was helemaal wakker van alle aandacht. Weigerde te gaan slapen. Dus zaterdag en zondag ochtend bijna de hele ochtend happy wakker geweest, en 's avonds tussen 5 en 8 ook weer. En maar babbelen met oma, opa, tante,oom, en al het bezoek.
Volgend weekend gaan we weer naar mijn ouders. Gelukkig slaapt Chris prima in andere bedjes, en drinkt hij goed bij andere mensen. Want zaterdag gaat oma voor het eerst een avondje op Chris passen, als _FlasH_ en ik weg zijn...
pi_53951317
Onze kleine jongedame doet goed haar best, vanmorgen was ze wat aangekomen !
Vandaag heb ik haar voor de eerste keer zelf gebadderd, ze ligt echt te genieten zeg, zo mooi om te zien! K ben vlieft
Fake it till you make it...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:36:05 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53962185
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Tijn staat...
En wanneer laat je dat kunstje voor het eerst zien??

Juist.. als papa en mama voor het eerst in vier jaar eens samen een paar dagen weg zijn en oma aan het oppassen is. Precies die eerste dag pik je daar voor uit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53962389
Tijn wat goed

Jet draaide zichzelf gisteren om van haar rug op haar buik Ze was er zelf behoorlijk van onder de indruk, want vrijwel direct begon ze te huilen terwijl wij jubelend om haar heen sprongen!
Zal dat het geweest zijn
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_53965882
Tijn wat goed! Alleen je hebt wel een verkeerd moment uitgekozen hoor.

Wat goed van Jet.
Wel zielig dat ze er van moest huilen, misschien geschrokken?

Damian is al een echte vent. En echte mannen hebben geen ochtendslaap nodig.
Nou dat is te merken. Aan het eind van de ochtend doodmoe zijn en maar stug blijven volhouden. Meneer viel net in slaap in de kinderstoel tijdens het eten van een boterham en pap.
Ik heb hem zo in bed gelegd.
pi_53966015
Damian...je ligt er totaal uitgeteld bij !

Mirte, wat ben je een lekker klein frummelig ding!

Hoe is het met de koorts-kindjes?

Hier een stoere ilse, vandaag de 3e prikjes gehad en op wat huilen 'tijdens' na
lijkt ze er geen last meer van te hebben!

Deze mama wel, wederom ziek (2x in 1,5week tijd )
maar dat hoort hier niet thuis.

Beterschap allen die het nodig hebben!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:30:01 #91
190853 RockabeIIa
pi_53966467
Wat een lekkertje appelsap! Die moet je echt meer laten zien hoor! <3
Hij gaat vast weer meer slapen als hij eenmaal kruipt en staat. Hier is het trouwens de ene dag ook heel anders als de andere en kinderen leven nou eenmaal niet volgens de boekjes.

Marit, beterschap.
pi_53966785
Agossie die arme Damian helemaal uitgeteld! Wat een lekker jochie zeg!

Linde is inmiddels bijna 3 maanden en vannacht heeft ze voor het eerst echt doorgeslapen, dus van 19.00 tot 06.30 uur. Ik zou verwachten dat ik nu dan dus lekker uitgerust zou zijn, maar ik ben vannacht wel 4x gaan kijken of alles nog wel goed met haar was....
Zit ook een beetje in mijn maag met haar voedingen (leuke woordspeling...). Ze dronk tot nu toe 5 x 180 ml op een dag (combi van gekolfde borstvoeding en kv). Maar als ze dit zo blijft volhouden, mist ze een voeding op een dag. Nu zag ik op het pak van Nutricia staan dat ze vanaf zes kilo ook 4x 200 ml mogen hebben. Zou ik dat dan gewoon zo aan kunnen passen?
pi_53967091
Dankje.

Jemig Marit alweer ziek, of niet helemaal goed uitgeziekt misschien?

Rockabella ik vind het zelf ook niet erg hoor. Vind het alleen zo zielig voor hem dat hij alleen zo moe is dan en gewoon niet wil slapen. Maar gelukkig slaapt hij 's middags vaak een uur of 3 a 4.

Stiemie wat lekker dat ze heeft doorgeslapen. Niet gek hoor dat je een aantal keer bent gaan kijken. Maar als ze het vaker gaat doen, dan gaat het wel wennen en dan ga je vanzelf genieten van je nachtrust!
Je kan het zo wijzigen hoor, als ze flesjes van 200 op kan tenminste. Hier zat Damian ook met 3 maanden op 4 flesjes van 200.
pi_53967119
Jet wat goed!!

hihi wat ligt Damien er lief bij

Pfff stiemie, ik ben jaloers
Pepijn heeft nog 7-8 voedingen op een dag waarvan zeker 1 en meestal 2 tussen 0.00 en 7.00.
Maar goed die krijgt dan ook volledig borstvoeding, en voor zijn 18de slaapt ie vast door toch

Vandaag voor de intake naar het kinderdagverblijf geweest. Erg leuk. Pepijn vond het er geweldig, super veel te zien met al die kindjes en speel dingen.
Terwijl papa en mama aan het praten waren heeft hij prinsheerlijk op een zitzak in de rondte liggen kijken, ondanks dat het eigenlijk tijd om te slapen was.

Thuis natuurlijk stikmoe dus flink krijsen, maar na een goede maaltijd bij mama ligt ie nu lekker met papa in bed te slapen.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:16:10 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53967618
Stiemie, lekker is dat he! Je zou het kunnen proberen. Anna krijgt 5x200 ml voeding (waarvan ze op de dag vaak wat laat staan). En in de laatste fles van 23 uur rijstebloem. Ze slaapt van 20 uur tot 7 uur, die 23 uur fles gaat er slapend in. Ik weet niet of ze het zou redden vanaf 20 uur zonder fles, maar er is mij aangeraden dat gewoon te proberen. Dus als ik eens een vrije dag heb zou ik het kunnen gaan proberen.
Ik bedoel te zeggen: je kunt het proberen, maar het kan ook zijn dat Linde dan niet meer doorslaapt omdat ze dat niet redt.
pi_53967638
STIEMIE !
ik ben ook hartstikke jaloers !!!!
hoewel, zo vermoeiend als bij jou p_iglet is het hier niet hoor
pi_53967670
Memmel, zelfde schema hier als bij jou

'gewoon' die van 23uur eens niet geven?
of een keer die van 23uur iets eerder geven (en dan maar minder drinken)
net zolang tot je alsnog in één voeding uitkomt ergens zo rond 20uur ?
pi_53967796
P_iglet fijn dat Pepijn zo genoten heeft. Dat is al een hele geruststelling voor als hij er straks heen gaat lijkt me.

Marit, als je wilt gaan minderen met flessen zou ik proberen fe fles van 23.00 eraf te halen in 1 keer. Lukt het niet dan kan je het daarna altijd nog in delen doen.
pi_53968213
ach qua vermoeidheid valt het hier ook wel mee, ik kan redelijk goed tegen gebroken nachten.
en het is 5-10 minuten half slapend drinken en weer verder slapen.
Hij slaapt dus wel door van 22.00-8.00 ongeveer, maar wel met 2x wat te eten tussendoor

heb alleen besloten dat ik 's nachts geen lopend buffet ben (van de week wou meneer om de 2 uur eten )
dus als hij binnen de 3 uur weer begint te mutsen dan schop ik papa het bed uit en dan mag die luier verschonen en speentje erin stoppen, dan slaapt hij vaak nog uur of 1,5 uur verder (als mama dat doet niet natuurlijk, want die ruikt naar melk dus dan wil je ETEN!!!).
Nu hopen dat hij dat door heeft, en langere blokken slaapt, voordat papa weer de nachtdienst in moet over 10 dagen.

appelsap, we vinden het idd erg fijn dat Pepijn het er naar zijn zin had. zowieso hebben we een erg goed gevoel bij dit kdv.
pi_53968232
Appelsap de 4 flesjes van 200 gaan er hier met gemak in. Mevrouw is een klein vreetzakje dus dat is geen probleem voor haar.

P_iglet leuk is dat het als je ziet dat ze het zo naar hun zin hebben. Wij zijn gisteren ook langsgeweest op het kdv om een wenrooster af te spreken. Kwam er alleen achter dat Linde niet komende donderdag haar 2e prikken moet, maar de donderdag daarop. Dus maar weer even bellen om wat te wijzigen want een wendag na een prikdag lijkt me helemaal niks...

Marit het vreemde is juist dat ze hiervoor altijd nog rond 10 uur / 11 uur 's avonds een fles kreeg en dat ze toen juist niet doorsliep. Dan was ze vaak al om half 5/ half 6 's morgens wakker. Nu hebben we haar eens niet wakkergemaakt voor die laatste fles en dus sliep ze lekker door. Ik zou het als ik jou was dan ook zeker eens gaan proberen in een weekend, dan kan je altijd nog overdag wat extra slaap pakken als het niet lukt ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')