Dat verklaart een hoop! Gisteravond ook de hele avond gedronken, en gelukkig wel weer doorgeslapenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:17 schreef nebelung het volgende:
Davinia: rond de 6 weken zijn er regeldagen. Ik denk dat Eli aan het regelen is.
dag 10, 3 weken, 6 weken, 3 maanden, dat zijn de bekendste. De meeste babies regelen dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Dat verklaart een hoop! Gisteravond ook de hele avond gedronken, en gelukkig wel weer doorgeslapen
Wanneer is de volgende keer dat de meeste babies regeldagen hebben? Kan ik dat ergens vinden?
Ik moest even heel hard lachen om het bovenstaandequote:Op zondag 14 oktober 2007 11:23 schreef Vivi het volgende:
...dan imiteert ie tante Sidonia die een toeval krijgt ( als een soort achterwaarste banaan)...
tante sideania met zn achterwaartse banaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:23 schreef Vivi het volgende:
Nou, de wet van Fok! is hier ingetreden...liep ik gister nog te pochen dat Dean tot half 11 uitsliep, de laatste 2 nachten komt ie ongeveer 38 keer 's nachts...huilen, en dan niks willen he, als ik hem uit bed haal en op schoot neem dan imiteert ie tante Sidonia die een toeval krijgt ( als een soort achterwaarste banaan) als ik hem neerleg is het brulllen, niets is goed...hopelijk heeft het met zijn verkoudheid of tandjes of een fááááááse te maken want hier word ik niet blij van
En wanneer laat je dat kunstje voor het eerst zien??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |