Heb afentoe wel dat het forum niet wil doen. Maar verder vrij weinig last van.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
hebben jullie ook problemen met inet ??? thuis en hier op mn werk doen de dns servers moeilijk
Uhu. Afgelopen 2 weken beetje vaak gedaan:P (Heb maar 2 lesdagen). Soms ook wel iets eerder naar huis dan eigenlijk magquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gewoon lekker een dagje vrij nemen af en toe
Dat zou wat aan scrollen schelen.. denk t nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bestaat de youtube versie ook ??
D'r haarborstel?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:33 schreef Tomfan het volgende:
Tis groen en ruikt naar Miss Piggy ...
ja jij bent mn grote voorbeeldquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:13 schreef Dylanesque het volgende:
De week beginnen op donderdag.. nice
Weetje dat niet zeker meer dat je ziek was?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij bent mn grote voorbeeld
(ik was ziek vd week toch ?)
ik wel , voel me nog niet helemaal 100% , dylanesque alleen nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Weetje dat niet zeker meer dat je ziek was?
Oh yeahquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij bent mn grote voorbeeld
(ik was ziek vd week toch ?)
Oow jeej! Je zit teveel te fokken jijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:24 schreef diertjuh het volgende:
Eventjes stil zijn hoor. Moet eventjes wat opnieuw doen. Had een foutje gemaakt in een boeking en kon die fout niet vinden en dus maar even overnieuw. Oja gaat over een boeking van een bankafschrift om misverstanden te voorkomen
Owh tja. Je baas moet natuurlijk wel wat voordeel van je hebben
KERMITS VINGER !!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:33 schreef Tomfan het volgende:
Tis groen en ruikt naar Miss Piggy ...
Geluktquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oow jeej! Je zit teveel te fokken jij![]()
![]()
Nee hoor grapje. Te wéinig zelfsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gelukt. Ik veel fok!ken? Nee joh hoe kom je erbij
Helaas ben ik dan op zaterdag jarig. Op de dag dat sinterklaas 'naar' Nederland komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:13 schreef Sgele het volgende:
Zag net 'lange weekenden' staan... heb meteen de maandag vrij gevraagd![]()
Ik weiger te werken op m'n verjaardag
En nu heb ik geen zin meer...
Gewoon zeggen dat je zoveel gaat zuipen dat weekend dat je maandag ook wel vrij MOET hebben?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Helaas ben ik dan op zaterdag jarig. Op de dag dat sinterklaas 'naar' Nederland komt.![]()
Dus kan ook nie vrij nemen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je zoveel gaat zuipen dat weekend dat je maandag ook wel vrij MOET hebben?![]()
Wat! Dat kan niet ik moet tot 17.00quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:51 schreef Dylanesque het volgende:
Ow wat stom, ik was in de veronderstelling dat ik 17:30 klaar was MAAR ik mag om 16:30 al weg!
Een chocomelk graagquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:03 schreef Seventees het volgende:
Iemand thee, koffie, chocolademelk?
De keuken is niet zo ver
heb je mss iets fris?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:03 schreef Seventees het volgende:
De keuken is niet zo ver
mangotheetje graag.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:03 schreef Seventees het volgende:
De keuken is niet zo ver
Nouja ik ben om 8 uur begonnen en hoef niet af te sluiten omdat m'n collega om 9 uur is begonnenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat! Dat kan niet ik moet tot 17.00
Wanneer mag je om half 5 al weg dan?
Ik vindt van welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:32 schreef Natalie het volgende:
Hello. Is uitnodigingkaartjes maken ook werk?
Ik heb hetzelfde al bijna een weekquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
"Hoe kom ik het snelst van mn verkoudheid af ?"
thats whats up.
mn longen trekken het neit meer
Broomhexine tegen de hoest, 3 x per dag slokje van nemen met banaansmaak en t komt lekker los allemaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
"Hoe kom ik het snelst van mn verkoudheid af ?"
thats whats up.
mn longen trekken het neit meer
moggequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:49 schreef DeToXiC het volgende:
Helleuw!
Kom maar weer eens buurten...
Aah ja dat. Had al zo'n vermoeden dat het die was. Maar was maar aan het denken en ik kon er gewoon niet opkomenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
was wel leuk, alle servers lagen plat, doordat miljoenen mensen hem tergelijk wilde downloaden
Nee die zijn in het algemeen aan het zeuren, want zo zijn mijn klasgenoten. Sukkelsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:53 schreef Sgele het volgende:
Die zijn aan het zeuren omdat jij je HTML niet voor elkaar krijgt?
Ik zeg afslaan die hap!
Dankjewel je bent een schatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:03 schreef Sgele het volgende:
Ja hoor, volgens mij zo:
<a href="http://www.website.nl>LINK TEKST</a>
Dan blijf ik bij m'n standpunt...afslaan die sukkels
Nog lang niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
tering is het al 15.30 ?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankjewel je bent een schat![]()
Nu moet die nog klikbaar worden.
Neen, en dat houdt in dat ik NOG langer op m'n weekend moet wachtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
tering is het al 15.30 ?
Aah doet het. Maar je was een " vergeten aan het eind van .nlquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Maar als je die code zo gebruikt, moet hij juist klikbaar zijn
Best handig jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah doet het. Maar je was een " vergeten aan het eind van .nl
Dankje
Hoeft ook niet. Sgele had me al geholpen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan je helaas niet helpen, ik heb geen verstand van scripts, behalve een beetje mIRC scripts
Nee hoor, doet die nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
hopelijk vraagt ie geen wederdienst
Haha wat grappig, weet je wat ik de hele ochtend aan het doen ben.. De nieuwe beamers in alle vergaderzalen langslopen! Tot nu toe werken ze allemaal wel. Voortaan duik ik in mn pauze ook gewoon een zaaltje in, we hebben er nu ook tv en dvdspelersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:13 schreef dekilo het volgende:
Ik heb laatst een vergader ruimte geboekt (alleen ) daarna een dvd opgezet en lekker gekeken op de beamer!
Het zou toch niet zo zijn dat we in hetzelfde bedrijf werken!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha wat grappig, weet je wat ik de hele ochtend aan het doen ben.. De nieuwe beamers in alle vergaderzalen langslopen! Tot nu toe werken ze allemaal wel. Voortaan duik ik in mn pauze ook gewoon een zaaltje in, we hebben er nu ook tv en dvdspelers
welke pillen?? wat doe je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd een nadeel van die pillen, partij zweethanden dat je er van krijgt niet normaal. net of een en ander inslaat elke keer
ik zit op een ministerie.. heb net als test een stukje ice age gekekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:32 schreef dekilo het volgende:
[..]
Het zou toch niet zo zijn dat we in hetzelfde bedrijf werken!
'een of ander'?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd een nadeel van die pillen, partij zweethanden dat je er van krijgt niet normaal. net of een en ander inslaat elke keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |