moggequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:49 schreef DeToXiC het volgende:
Helleuw!
Kom maar weer eens buurten...
Aah ja dat. Had al zo'n vermoeden dat het die was. Maar was maar aan het denken en ik kon er gewoon niet opkomenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
was wel leuk, alle servers lagen plat, doordat miljoenen mensen hem tergelijk wilde downloaden
Nee die zijn in het algemeen aan het zeuren, want zo zijn mijn klasgenoten. Sukkelsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:53 schreef Sgele het volgende:
Die zijn aan het zeuren omdat jij je HTML niet voor elkaar krijgt?
Ik zeg afslaan die hap!
Dankjewel je bent een schatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:03 schreef Sgele het volgende:
Ja hoor, volgens mij zo:
<a href="http://www.website.nl>LINK TEKST</a>
Dan blijf ik bij m'n standpunt...afslaan die sukkels
Nog lang niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
tering is het al 15.30 ?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankjewel je bent een schat![]()
Nu moet die nog klikbaar worden.
Neen, en dat houdt in dat ik NOG langer op m'n weekend moet wachtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
tering is het al 15.30 ?
Aah doet het. Maar je was een " vergeten aan het eind van .nlquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Maar als je die code zo gebruikt, moet hij juist klikbaar zijn
Best handig jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah doet het. Maar je was een " vergeten aan het eind van .nl
Dankje
Hoeft ook niet. Sgele had me al geholpen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan je helaas niet helpen, ik heb geen verstand van scripts, behalve een beetje mIRC scripts
Nee hoor, doet die nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
hopelijk vraagt ie geen wederdienst
Haha wat grappig, weet je wat ik de hele ochtend aan het doen ben.. De nieuwe beamers in alle vergaderzalen langslopen! Tot nu toe werken ze allemaal wel. Voortaan duik ik in mn pauze ook gewoon een zaaltje in, we hebben er nu ook tv en dvdspelersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:13 schreef dekilo het volgende:
Ik heb laatst een vergader ruimte geboekt (alleen ) daarna een dvd opgezet en lekker gekeken op de beamer!
Het zou toch niet zo zijn dat we in hetzelfde bedrijf werken!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha wat grappig, weet je wat ik de hele ochtend aan het doen ben.. De nieuwe beamers in alle vergaderzalen langslopen! Tot nu toe werken ze allemaal wel. Voortaan duik ik in mn pauze ook gewoon een zaaltje in, we hebben er nu ook tv en dvdspelers
welke pillen?? wat doe je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd een nadeel van die pillen, partij zweethanden dat je er van krijgt niet normaal. net of een en ander inslaat elke keer
ik zit op een ministerie.. heb net als test een stukje ice age gekekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:32 schreef dekilo het volgende:
[..]
Het zou toch niet zo zijn dat we in hetzelfde bedrijf werken!
'een of ander'?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd een nadeel van die pillen, partij zweethanden dat je er van krijgt niet normaal. net of een en ander inslaat elke keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |