Hahaha. Grappig. Doe ik dan meestal ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik heb 3 dagen alleen maar comedy films/series zitten kijken![]()
Ik dacht ook dat ik alleen zou zitten. Maar er zit ook weer iemand tegen over mij. En diegene mag ik niet echt. Maar ik heb wel wat werk te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:29 schreef Dylanesque het volgende:
Ah vandaag is m'n collega er ook weerZit ik tenminste niet weer in m'n eentje hier..
hoewel k dat eigenlijk wel liever heb, dan kan k ongegeneerd zitten fokken
ziek , en je rot lachen. echt een vreemde combinatiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hahaha. Grappig. Doe ik dan meestal ook.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
shit net te laat dus ..... ik wou net wat scrollbare plaatjes posten
ja was ze maar vrij heh ?quote:
Nee er zitten nog steeds mensen in de ruimtes om me heen met glaswanden gescheiden, dus er kan altijd iemand meekijken en je post die scrollplaatjes alleen maar om mij te pestenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja was ze maar vrij heh ?
ja dat is dus een combinatie die meestal ook niet werkt. En gaat ook vaak foutquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ziek , en je rot lachen. echt een vreemde combinatie![]()
ja ik heb inmiddels mn UPC box helemaal onder de kniequote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja dat is dus een combinatie die meestal ook niet werkt. En gaat ook vaak foutMaar positief blijven he.
![]()
nou dat geeft mij hoopquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:44 schreef Dylanesque het volgende:
Blij dat ik niet meer ziek ben, was het vorige week en zit nu nog te snotteren
Als je t zelfde virusje hebt als ik voel je je na 3 dagen weer prima en blijf je nog een week snotterenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat geeft mij hoopik hoop er toch echt dit weekend van af te wezen
Aah dat is mooi om te horenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb inmiddels mn UPC box helemaal onder de kniegeweldig ding
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:54 schreef Sgele het volgende:
zo te lezen zijn we een lekker stel snotneuzen bij elkaar dus
ja dat kan wel kloppen denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als je t zelfde virusje hebt als ik voel je je na 3 dagen weer prima en blijf je nog een week snotteren
nee hij stond al aangesloten hoor, maar er zitten veel gratis series / films / documentaires op.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah dat is mooi om te horen![]()
. Veel werk meegehad dan?
Yup, sick fucksquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:54 schreef Sgele het volgende:
zo te lezen zijn we een lekker stel snotneuzen bij elkaar dus
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hij stond al aangesloten hoor, maar er zitten veel gratis series / films / documentaires op.
ik hoefde alleen maar te liggen, en te drukken op de afstandbediening. was wel lastig zat hoor
Behoorlijk ja! Vorige week een paar dagen ziek thuis in bed gelegen met buikgriep en koorts...en een dag later snotneusquote:
het enigste vervelende bij dat ding is dat hij soms gaat updaten , en dat hij op hol slaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]Aah dat is nog eens handig. Een drukje op een knopje en klaar
![]()
Schrijf een boek! Of een mooi gedicht. Of een liedje! Of een tekening! Knutsel iets met kantoorartikelen aan elkaar! Maak kunst! Leer fluiten!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
verveel me dood hier.
vanmiddag maar s nieuew pc spelle downloaden
of spellen downloadenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Schrijf een boek! Of een mooi gedicht. Of een liedje! Of een tekening! Knutsel iets met kantoorartikelen aan elkaar! Maak kunst! Leer fluiten!
ik draag dit boek op aan mn mede lotgevallen in grtdopjw!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Schrijf een boek! Of een mooi gedicht. Of een liedje! Of een tekening! Knutsel iets met kantoorartikelen aan elkaar! Maak kunst! Leer fluiten!
go right aheadquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik draag dit boek op aan mn mede lotgevallen in grtdopjw!
(mag ik nu ook wel illustraties gebruiken ?? )
Blij omdat je buiten bent geweest??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:57 schreef diertjuh het volgende:
Ik ben wel aan het werk. Net eventjes post gehaald en ben weer helder want daarvoor moest ik naar buiten. En ben ook beetje blij
![]()
zo heb je een cadeautje gehad met de post ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:57 schreef diertjuh het volgende:
Ik ben wel aan het werk. Net eventjes post gehaald en ben weer helder want daarvoor moest ik naar buiten. En ben ook beetje blij
![]()
nee, dat helaas niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo heb je een cadeautje gehad met de post ?
of je kan altijd wat extra bellen natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee, dat helaas niet.Was klein dingetje met mn telefoonrekening. Resultaat is nu dat ik volgende maand wat minder hoef te betalen
![]()
Fotos!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:35 schreef Dylanesque het volgende:
AAARGH DRUKTE EN CHAOS
ik denk, ik hou jullie even op de hoogte
voornamelijk de voetbalspellenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
wat voor spellen speel jij erop ?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: ""
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee , van dat zweetend vrouwelijk schoon naast jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Foto's van mijn drukte en chaos?
Die zit in een bespreking, daarom heb ik t zo drukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , van dat zweetend vrouwelijk schoon naast je
er zit een analoog stickie opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mis je dan niet teveel functies door het ontbreken van analoge besturing ???
Yup, zij is t mannetje in onze relatie.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ze heeft goed de touwtjes in handen als ik het zo zie
heh wat ??? gvd wordt ik nou gek, of zat dat er nooit op ?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
vrouwen hebben toch altijd de touwtjes in handen ?
Omdat vrouwen de uiteindelijke bron van ultiem genot zijn. Tsja, dan kan je doen wat je wilt he.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
vrouwen hebben toch altijd de touwtjes in handen ?
op psp? is niet echt een stickie, maar wel analoog (steekt alleen niet uit)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heh wat ??? gvd wordt ik nou gek, of zat dat er nooit op ?
mogguh.. fan van tom?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef Tomfan het volgende:
mogguh ...
ik moest lachenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:40 schreef Dylanesque het volgende:
De inhoud van een verfmengmachine met groen bovenop en daaronder kleuren die samen met groen uiteindelijk rood zullen maken?
dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:40 schreef Dylanesque het volgende:
De inhoud van een verfmengmachine met groen bovenop en daaronder kleuren die samen met groen uiteindelijk rood zullen maken?
Sssht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is onmogelijk.
de basiskleuren zijn magenta , cyaan en geel
ik vond school altijd wel leuk, pauzes , tussenuren, spijbelenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:08 schreef diertjuh het volgende:
Goedemiddag![]()
Ben ik ook weer. En sjonge ik sta versteld dat ik nog steeds aan het werk ben. Dat betekend dus dat ze vandaag genoeg werk voor me hebben. De middag nog even doorkomen en dan ben ik weer klaar met werken voor deze week
. Nouja morgen school..maar dat is tja ook weer zo saai.
Blijven zitten..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond school altijd wel leuk, pauzes , tussenuren, spijbelen
nou je zal het nog missen , let maar op.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:19 schreef Dylanesque het volgende:
Nouja ik heb echt geen wereldbaan hoor, uitzendkracht enzo.. t is dat ze hier mensen nodig hadden en ik wilde blijven voor t geldeenmaal diploma en ik weg
bestaat de youtube versie ook ??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
Als jullie nou écht geen reet te doen hebben.. ik ben vorige week (toen ik niet op t forum kon) begonnen in The Idiot van Dostojevski op www.gutenberg.org
hmm wel mensen in vergaderzalen die geen umts verbinding kunnen makenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
hebben jullie ook problemen met inet ??? thuis en hier op mn werk doen de dns servers moeilijk
whehe komt je bekent voor dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:20 schreef diertjuh het volgende:
Nou het leukste aan school is ook voornamelijk de pauzes. Tussenuren heb ik al niet meer. En tja spijbelen daar zeg ik maar niets over![]()
![]()
gewoon lekker een dagje vrij nemen af en toequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:20 schreef diertjuh het volgende:
Nou het leukste aan school is ook voornamelijk de pauzes. Tussenuren heb ik al niet meer. En tja spijbelen daar zeg ik maar niets over![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |