Die live stream werkt hier inderdaad niet, maar je kunt rechts op 'beluister deze stream als mp3' klikken en dan speelt hij wel af in iTunes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:58 schreef Sjoewe het volgende:
Kan iemand van jullie wel naar 3fm luisteren via hun website? En zo ja, hoe de fuck doe je dat dan?
Helemaal gemist.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die live stream werkt hier inderdaad niet, maar je kunt rechts op 'beluister deze stream als mp3' klikken en dan speelt hij wel af in iTunes.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helemaal gemist.Dankje.
En dan zijn de fucking spice girls op de radio...
Daar kan ik je niet bij helpen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helemaal gemist.Dankje.
En dan zijn de fucking spice girls op de radio...
Ik heb een jaar een Griffin Elevator gebruikt in combinatie met een 15" MBP en een USB keyboard en muis. Dat werkte perfect.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tvp, m'n macbook bevalt heel erg goed.
Wie van jullie gebruiken zo'n laptophouder om het beeldscherm hoger te krijgen? Uiteraard icm losse toetsenbord en muis.
zo ja welke gebruik je?
Vet hoor!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef Battlefan het volgende:
Over m'n bureau; Heb dit tafelblad, dat is van glasDan plak je daar Dioder onder en klaar
![]()
Ik vind niks lekkerder typen dan gewoon de MacBook op het bureau en gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tvp, m'n macbook bevalt heel erg goed.
Wie van jullie gebruiken zo'n laptophouder om het beeldscherm hoger te krijgen? Uiteraard icm losse toetsenbord en muis.
zo ja welke gebruik je?
Eigenlijk zitten ze er onderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vet hoor!Handig zo'n lichtbak op je bureau
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |