abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53833706
Kan ik ergens een petitie tekenen tegen dit achterlijke besluit?
pi_53833768
Stoeptegels. Bakstenen.
pi_53833808
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef Burghardt het volgende:

[..]

Best, maar vertel eens Che, wat doe jij eigenlijk allemaal voor een revolutionaire dingen om de Barbie's en Ken's van deze gereguleerde en gecontroleerde maatschappij 'wakker' te maken? En wat maakt jou dat je geen Ken bent? Misschien kan ik deze tips toepassen om me te ontworstelen aan deze betuttelende maatschappij.
Het feit dat je erover nadenkt maakt al een verschil wat mij betreft. Niet alleen acties bepalen wie je bent, maar vooral de intentie erachter.
pi_53833889
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef Dylanesque het volgende:

[..]

Het feit dat je erover nadenkt maakt al een verschil wat mij betreft. Niet alleen acties bepalen wie je bent, maar vooral de intentie erachter.
Oh, passief achterover leunen. Ja, dat wordt toch ook vaak de 'onverlichten' onder ons verweten? We slikken alles als zoete koek, de media liegt, we slapen etc. Maar de revolutionairen die doen blijkbaar wat anders, dat wil ik graag weten.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_53834036
Och laat ze alles maar illegaal maken.

Kijken hoeveel winst ik ga maken op drugs toeristen. MUAHAHAH .
pi_53834054
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Burghardt het volgende:

[..]

Oh, passief achterover leunen. Ja, dat wordt toch ook vaak de 'onverlichten' onder ons verweten? We slikken alles als zoete koek, de media liegt, we slapen etc. Maar de revolutionairen die doen blijkbaar wat anders, dat wil ik graag weten.
Waar wordt er precies melding gemaakt van een groep revolutionairen? Het punt van degene waar je op reageerde was dat hij zich niet kon voorstellen dat mensen zich kiplekker voelde in een betuttelende en bekrompen maatschappij waarin bijvoorbeeld paddo's verboden worden met omstandigheden als hier. Ik voel me ook niet kiplekker bij een dergelijke beslissing van de mensen in het kabinet die mij moeten vertegenwoordigen, maar wat moet ik doen? Het Binnenhof bestormen? Oorlogscamouflage op m'n gezicht smeren en in de Veluwe gaan zitten?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:15:30 #97
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_53834067
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:13 schreef Burghardt het volgende:
Goed zo, nu de andere rotzooi nog. Het moet maar eens afgelopen zijn met die ongebreidelde 'iedereen moet maar drugs kunnen gebruiken'-mentaliteit. Eindelijk een minister die niet bang is om te weigeren zich te conformeren aan de gedoogcultuur op dit gebied. En het argument dat het dan in de illegaliteit terecht komt kan hopelijk de kop worden ingedrukt als er fatsoenlijke handhaving komt.

Ab Klink is de man.
omfg... ja, stel je voor dat we wat anders doen dan de bijbel lezen en naar de kerk gaan hè. Newsflash: paddo's zijn minder gevaarlijk voor de mens dan participeren in het verkeer. Zullen we het verkeer dan ook maar verbieden?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:17:50 #98
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53834127
Tja, elke samenleving krijgt de leiders die ze verdient.

En die paddestoelen halen de echte liefhebbers wel gewoon uit het bos of van de mestvaalt. Wachten tot dáár de eerste dode bij valt, en Klink voert als de wiedeweerga de gereguleerde verkoop weer in.

Wereldvreemde fatsoensrakkers daar in Den Haag.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:22:04 #99
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_53834250
Weet iemand hoe lang de paddos die je bij de smartshop haalt houdbaar zijn? Mischien nog maar even een voorraadje aanleggen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:28:59 #100
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_53834449
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef Burghardt het volgende:
Best, maar vertel eens Che, wat doe jij eigenlijk allemaal voor een revolutionaire dingen om de Barbie's en Ken's van deze gereguleerde en gecontroleerde maatschappij 'wakker' te maken? En wat maakt jou dat je geen Ken bent? Misschien kan ik deze tips toepassen om me te ontworstelen aan deze betuttelende maatschappij.
Moet ik me nu naar jou gaan verantwoorden? Moet ik mensen vertellen hoe t wel zou moeten?

Wat zou er dan anders zijn?

En is t uberhaubt nuttig als er geen belangstelling is zoals jouw sarcastisch klinkende post laat blijken?
People rather eat the steak and sit on their arses watching tv... Mag ik daar alstublieft mijn frustraties
over uiten?

Ik ben gewoon voor zelfbeschikking (wat in Den Haag tegenwoordig ver te zoeken is) en hoop
dat mensen ooit weer eens voor zichzelf gaan nadenken in de plaats dat ze ervan uitgaan dat er
voor ze gedacht wordt (of t iig proberen)... Zelfbeschikking is er juist voor dat je andere mensen
niet hoeft te vertellen wat te doen maar dat ze dat voor zichzelf uitmaken...

Als je ergens iets over wil weten, informeer jezelf (meerdere bronnen), en doe t zelf, dat heet leren
en ervaring opdoen... Alleen zo kan je gegrond een mening of een conclusie vormen...

En dan nog, hoeveel mensen geven de verleiding zelf de schuld van een verslaving of negatieve
gebeurtenis? Het is tegenwoordig een vrij normale gedachtengang dat alles een oorzaak heeft,
maar dat deze oorzaak vaak niet bij jezelf ligt... Dit is oa zo bij drugs en bij geloof, waarbij in t
laatste vrouwen zichzelf moeten bedekken omdat anders de verleiding te groot zou zijn...

Het is niet je gebrek aan zelfbeheersing hoor... God vind dat ook...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:37:37 #101
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_53834682
Weet er iemand hier waar ik in breda gedroogde paddo's kan kopen? Want het wordt nu wel is tijd om wat reserve in te slagen. Btw Nederland wordt ook zo rechts als de pest he. Maar goed het illegale circuit kan weer lachen. Mijn paddoboer heeft me al gezegd, "als ze het aandurven om het illegaal te maken, dan verkoop ik ze gewoon onder de toonbank, en ik zal je nog eens iets zeggen, alleen maar gedroogde" .. zo zei je maar ... dit is geen oplossing! Maffia lacht zich waarschijnlijk al een breuk. En wanneer gaan we wiet en alcohol verbieden? Ik heb ook al gehoord dat fietsen zonder licht heel gevaarlijk kan zijn? zullen we fietsen ook maar afschaffen dan? Sukkels zijn het ! Tolerant landje Nederland jajajajaj... mijn ballen ja.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:42:01 #102
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_53834777
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef AcidBurner het volgende:
Weet er iemand hier waar ik in breda gedroogde paddo's kan kopen? Want het wordt nu wel is tijd om wat reserve in te slagen. Btw Nederland wordt ook zo rechts als de pest he. Maar goed het illegale circuit kan weer lachen. Mijn paddoboer heeft me al gezegd, "als ze het aandurven om het illegaal te maken, dan verkoop ik ze gewoon onder de toonbank, en ik zal je nog eens iets zeggen, alleen maar gedroogde" .. zo zei je maar ... dit is geen oplossing! Maffia lacht zich waarschijnlijk al een breuk. En wanneer gaan we wiet en alcohol verbieden? Ik heb ook al gehoord dat fietsen zonder licht heel gevaarlijk kan zijn? zullen we fietsen ook maar afschaffen dan? Sukkels zijn het ! Tolerant landje Nederland jajajajaj... mijn ballen ja.
Ze hebben idd helemaal niets geleerd van de Amerikaanse drooglegging...

Als er een sector is die floreert bij een verbod, dan is het de criminele sector... Wat je
daarmee ook doet is dat je ook de gewone burger criminaliseert en in contact brengt
met de criminele wereld...

Met zoveel hooggeschoolde mensen in de politiek zou je toch wel verwachten dat
ze dit zouden begrijpen en iets van geschiedenis af zouden weten... De enige die
ik hierover wijze woorden heb horen zeggen is de burgermeester van Maastricht...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:45:59 #103
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_53834889
B-Flip het gaat er niet beter van worden. Zoals je zei het illegal circuit in met die rommel, en dan worden we allemaal criminelen. tof! Mja kunnen ze wat meer boetes gaan innnen. Misschien gaat het daarover. Ik vind het zwak. Waar zijn die politici in Den Haag eigenlijk mee bezig?

ik ben beschaamd voor jullie!
pi_53834936
Ik vind dit een mooie gelegenheid om Doug Stanhope te pluggen, met een passend filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=yd5_nTwLVEg
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:48:07 #105
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_53834939
Vrijdag maar een growkitje gaan halen, kan je die sporen eigelijk ook gewoon in je tuin gooien? Zou er dan jaalrijks wat kleine deugnieten komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')