Het feit dat je erover nadenkt maakt al een verschil wat mij betreft. Niet alleen acties bepalen wie je bent, maar vooral de intentie erachter.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Best, maar vertel eens Che, wat doe jij eigenlijk allemaal voor een revolutionaire dingen om de Barbie's en Ken's van deze gereguleerde en gecontroleerde maatschappij 'wakker' te maken? En wat maakt jou dat je geen Ken bent? Misschien kan ik deze tips toepassen om me te ontworstelen aan deze betuttelende maatschappij.
Oh, passief achterover leunen. Ja, dat wordt toch ook vaak de 'onverlichten' onder ons verweten? We slikken alles als zoete koek, de media liegt, we slapen etc. Maar de revolutionairen die doen blijkbaar wat anders, dat wil ik graag weten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het feit dat je erover nadenkt maakt al een verschil wat mij betreft. Niet alleen acties bepalen wie je bent, maar vooral de intentie erachter.
Waar wordt er precies melding gemaakt van een groep revolutionairen? Het punt van degene waar je op reageerde was dat hij zich niet kon voorstellen dat mensen zich kiplekker voelde in een betuttelende en bekrompen maatschappij waarin bijvoorbeeld paddo's verboden worden met omstandigheden als hier. Ik voel me ook niet kiplekker bij een dergelijke beslissing van de mensen in het kabinet die mij moeten vertegenwoordigen, maar wat moet ik doen? Het Binnenhof bestormen? Oorlogscamouflage op m'n gezicht smeren en in de Veluwe gaan zitten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Oh, passief achterover leunen. Ja, dat wordt toch ook vaak de 'onverlichten' onder ons verweten? We slikken alles als zoete koek, de media liegt, we slapen etc. Maar de revolutionairen die doen blijkbaar wat anders, dat wil ik graag weten.
omfg...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:13 schreef Burghardt het volgende:
Goed zo, nu de andere rotzooi nog. Het moet maar eens afgelopen zijn met die ongebreidelde 'iedereen moet maar drugs kunnen gebruiken'-mentaliteit. Eindelijk een minister die niet bang is om te weigeren zich te conformeren aan de gedoogcultuur op dit gebied. En het argument dat het dan in de illegaliteit terecht komt kan hopelijk de kop worden ingedrukt als er fatsoenlijke handhaving komt.
Ab Klink is de man.
Moet ik me nu naar jou gaan verantwoorden? Moet ik mensen vertellen hoe t wel zou moeten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef Burghardt het volgende:
Best, maar vertel eens Che, wat doe jij eigenlijk allemaal voor een revolutionaire dingen om de Barbie's en Ken's van deze gereguleerde en gecontroleerde maatschappij 'wakker' te maken? En wat maakt jou dat je geen Ken bent? Misschien kan ik deze tips toepassen om me te ontworstelen aan deze betuttelende maatschappij.
Ze hebben idd helemaal niets geleerd van de Amerikaanse drooglegging...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef AcidBurner het volgende:
Weet er iemand hier waar ik in breda gedroogde paddo's kan kopen? Want het wordt nu wel is tijd om wat reserve in te slagen. Btw Nederland wordt ook zo rechts als de pest he. Maar goed het illegale circuit kan weer lachen. Mijn paddoboer heeft me al gezegd, "als ze het aandurven om het illegaal te maken, dan verkoop ik ze gewoon onder de toonbank, en ik zal je nog eens iets zeggen, alleen maar gedroogde" .. zo zei je maar ... dit is geen oplossing! Maffia lacht zich waarschijnlijk al een breuk. En wanneer gaan we wiet en alcohol verbieden? Ik heb ook al gehoord dat fietsen zonder licht heel gevaarlijk kan zijn? zullen we fietsen ook maar afschaffen dan? Sukkels zijn het ! Tolerant landje Nederland jajajajaj... mijn ballen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |