Als je naar www.ratp.fr gaat en vervolgens op het Nederlandse vlaggetje klikt, kun je het helemaal zelf uitzoeken met kaarten, prijzen, enzovoort.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok thanx, daar koop ik dan een kaartje naar welk station (dat bij het 17de ligt, vanwaar ik naar reu de legendre moet) en hoeveel kost een treinkaartje daar? Kan ik daar al wel de 5 daagse metropas kopen? zo nee waar is die te koop?
Nou nou, als jij in Parijs bent kom je zeker vragen waar de Eiffeltoren is en hoe je er moet komen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok thanx, daar koop ik dan een kaartje naar welk station (dat bij het 17de ligt, vanwaar ik naar reu de legendre moet) en hoeveel kost een treinkaartje daar? Kan ik daar al wel de 5 daagse metropas kopen? zo nee waar is die te koop?
Nou je het zegt, dit wordt echt waar gevraagdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nou nou, als jij in Parijs bent kom je zeker vragen waar de Eiffeltoren is en hoe je er moet komen?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nou nou, als jij in Parijs bent kom je zeker vragen waar de Eiffeltoren is en hoe je er moet komen?
Wij zitten in hotel legendre in het 17de. Maar die is voor een eenpersoonskamer net zo duur als dat wij nu met 4 personen zijn. (beiden 250 euro) Die formule1 hotels ed lijken mij weer goedkoper, maar zitten dan wel weer "ver" van parijsquote:Op maandag 4 februari 2008 22:02 schreef MrBrightside het volgende:
Is Parijs leuk om in je eentje twee of drie dagen rond te struinen? Ik wilde eigenlijk een fotografievakantie, en dus naar een plaats waar veel te zien is, maar iedereen wil natuurlijk weer strandvakanties, dus ik heb bedacht dat ik zelf maar wat ga doen. 8) Beetje sneu, maar eigenlijk ook wel weer cool.
Maar goed, zijn er goede goedkope hostels in Parijs? En is het uitgaan 's avonds een beetje leuk voor een 18-jarige (ik weet niet hoe dat zit met leeftijden in Frankrijk..). Verder moet ik gewoon weten of ik me in mijn eentje kan vermaken, 2 of 3 dagen lang. Overdag lukt dat wel met foto's maken, maar 's avonds moet het ook leuk zijn.
Die staat al in mijn boekje, al is het maar om de gevel te fotograferen (voor een Depp-fan als moi is dit natuurlijk een bedevaartsplaats!).quote:Op vrijdag 8 februari 2008 03:35 schreef Bora-Bora het volgende:(...)Verder zijn er ook gelegenheden als de Man Ray (van Johnny Depp /34, rue Marboeuf; zijstraat Champs-Elysées) : een mix van bar/restaurant; het beste is om na te gaan (internet) wat er voor "soirée" gehouden wordt, want soms zijn toegang en consumpties nogal duur.
Nee, hij heet nog steeds Man(dalay) Ray.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:55 schreef dutch-mamma het volgende:
Oh ja, nog even dit: de naam van dit restaurant is tegenwoordig Mandala Ray....
Verwarrend!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:01 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nee, hij heet nog steeds Man(dalay) Ray.
Daar zit wel één van de 2 Hollandse barrenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:19 schreef hierissieweer het volgende:
@MrBrightside Le Marais moet je ook echt heen, is namelijk de homowijk!
Ja, maarja, die heb ik niet genoemd, want ik neem aan dat als je naar het buitenland gaat, je niet meteen zin hebt om dan je avonden weer in Hollandse sfeer door te brengen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:50 schreef DutchieBre het volgende:
Daar zit wel één van de 2 Hollandse barren![]()
ik kan me aardig wat avondjes van het Nederlands Elftal herinneren hoor dat ik er geweest ben. Met als hoogtepunt de 6 - 1 overwinning op Schotland waardoor Nederland toch naar het EK ging (en de schotse bar een paar deuren verderquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:18 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja, maarja, die heb ik niet genoemd, want ik neem aan dat als je naar het buitenland gaat, je niet meteen zin hebt om dan je avonden weer in Hollandse sfeer door te brengen.
Nou!? als de prijs net zo als in nederland is...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:18 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja, maarja, die heb ik niet genoemd, want ik neem aan dat als je naar het buitenland gaat, je niet meteen zin hebt om dan je avonden weer in Hollandse sfeer door te brengen.
Da's waar, maar daar is Johnny Depp geen mede-eigenaar van... (alsof-ie al dagelijks in die tent komt... denk het niet!)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:53 schreef DutchieBre het volgende:
Man Ray .. Daar heb ik meer dan eens geweldige feesten gehad. Doordat een jongen in mijn klas altijd zorgde voor VIP passen hoefden we nooit in de rij te staan en konden we gratis drinken. Iets wat je MOET hebben als je naar zulke tenten gaat, anders kom je na 1 avond stappen erg arm thuis. Het voordeel is dat we overal zo binnen kwamen, het nadeel was dat de mensen allemaal dachten dat we net zo rijk waren als hen, en we meer dan eens op rare feesten kwamen waar iedereen in mooie pakken zijn eigen coke bijhad.
Persoonlijk kwam ik liever in tenten als MonteChristo en Latina café (beide op de Champs) of de Schotse bar O'sullivans (bij de Opera en een nieuwe bij Blanche, net naast de Moulin Rouge, volgens mij naast la Locomotiv). Nog liever hield ik het bij feestjes bij mij thuis of bij vrienden thuis, lekker goedkoop en net zoveel lol..
Klopt, dat beweerde ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:23 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Da's waar, maar daar is Johnny Depp geen mede-eigenaar van... (alsof-ie al dagelijks in die tent komt... denk het niet!)
quote:World Place
32-34, rue Marbeuf, Paris, France 75008 · 01 56 88 36 36
Music: Jazz
Varies
Dress: BC, TBC: Business Casual
T: Trendy
Food Served:
8ème ARRONDISSEMENT. Having three celebrity owners (Johnny Depp, John Malkovich and Sean Penn) certainly helps maintain the buzz at this frequently-changing club, no matter what the current incarnation. Attractive patrons nibble on Mediterranean fare while nursing well-mixed cocktails in a fantastic atmosphere with modern white decor punctuated by splashes of colored light. DJs and the occasional live act keep the music (and the clientele) grooving. METRO: Franklin D. Roosevelt (Lines 1, 9)
Grijns, da's ook weer waar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:
Nou!? als de prijs net zo als in nederland is...
klopt dat serieus in dat geval wil ik het wel weten!quote:
Ik heb het maar even nagekeken, want het is al zolang geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben. En de paar keer dat ik er met Fransen eens heen wilde, wassie gesloten...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:30 schreef hierissieweer het volgende:
klopt dat serieus in dat geval wil ik het wel weten!![]()
Het ziet er naar uit dat de prijzen redelijker zijn dan in veel andere uitgaansgelegenheden.quote:Pour les consos vous pourrez y trouver des Korenwolf, et des Grolsch, la pinte est à 3¤ (!!) jusqu'à 20h, puis 4¤ (!) jusqu’à 23h pour finalement finir à 5.5¤ jusqu'à 2h
Als jij gaat, kom ikquote:
Eind van de maand ga ik erheen... 2 maart weer terug!quote:
Ik ga er 5 maart erheenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:00 schreef OA het volgende:
[..]
Eind van de maand ga ik erheen... 2 maart weer terug!
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:48 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je daarvan bloost.....![]()
![]()
Ikke vijf!quote:
ik ook 5 maar ga met 4 personen...quote:
Jij wint... wij zijn met drie... (waarvan 2 minderjarigen...)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik ook 5 maar ga met 4 personen...
Was het nou maar een schrikkeljaar hè?!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:10 schreef dutch-mamma het volgende:
Jij wint... wij zijn met drie... (waarvan 2 minderjarigen...)
En de 28e alweer terug...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |