abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2007 @ 19:45:20 #251
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54973699
Oh, ik vind de filemon wel aardig.
1 keer geweest pas trouwens, maar beviel me toen wel.
Verder in strairway geweest, vond dat niet zo, tivoli hangt van de avond af, het oude pothuis vind ik trouwens wel weer chill, maar om dat echt uitgaan te noemen...
Signature.
  zondag 2 december 2007 @ 12:09:46 #252
8369 speknek
Another day another slay
pi_54986219
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:05 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb het wel een beetje gezien met het stappen in Utrecht. Is voor mij een van de meest voorname redenen om naar Amsterdam te verhuizen. Als ik de hele week hard werk en studeer, wil ik wel een lekker bakkie kunnen drinken in een leuke tent. Echt leuke tenten zijn er gewoon niet in Utrecht.
Ik vind de Olivier wel een echt leuke tent. Voor de rest heb je wel gelijk hoor, voor uitgaan moet je niet in Utrecht zijn. Gelukkig ben ik zo'n oude krakende bokkenlul dat ik toch niet meer vaak uitga.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 2 december 2007 @ 12:22:30 #253
141482 Q.
JurassiQ
pi_54986471
Uitgaan in Utrecht is idd niet echt interessant. Gelukkig is de rest van Nederland dichtbij.
For great justice!
  zondag 2 december 2007 @ 14:42:54 #254
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_54990122
Kroegjes om lekker te hangen en een biertje te drinken zijn er inderdaad zat, maar een fijne tent om uit je stekker te gaan is lastig te vinden. Gister maar bakkies gaan doen in de Derrick Heerlijk foute tent, maar was wel prima gister eigenlijk.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_55045712
Wat voor wijk is Zuilen? Ik ben opzoek naar woonruimte (appartementje, klein huisje, whatever) in Noord-Utrecht en in Zuilen lijkt alles veel goedkoper dan in andere delen van de stad. De ligging is voor mij sowieso ideaal, ivm goede aansluiting per snelweg richting de polder.

Maar is er wat "mis" met de wijk? A la Kanaleneiland of Maarssenbroek oid? Alvast bedankt
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:47:32 #256
62913 Blik
The one and Only!
pi_55046515
Ik woon in Zuilen, volgens Vogelaar één van de 40 probleemwijken. Maar ikzelf heb er nog niet echt last van ondervonden. Maar ik woon precies aan de rand tegen de Vecht aan, misschien dat dat scheelt.
pi_55046965
Hmm ok. Opzich heb ik op redelijk gevaarlijke plekken gewoond in deze wereld, dus het zal wel wat meevallen.

Ervaring trouwens met die vage huursites zoals AltijdWonen.eu, VrijeVerhuur.nl, WoningMarkt.com, WonenBegintHier.nl? Overal vragen ze 10 euro inschrijfgeld en beloven ze je 'meteen' aan een huis te helpen... ik weet dat dat een utopie is, maar zou je er wat aan hebben? Of anders nog goede suggesties? Ben overigens werkende.
pi_55047055
Uitgaan in Utrecht is zorgvuldig je avonden kiezen.
Zelfs Theater Kikker heeft gave dubstepavonden, maar dat moet net je ding zijn. En zo is het ook voor de Ekko, Winkel, Poema, dB studio's en de Tivoli. Zomaar iets kiezen is niet altijd even gunstig, maar als je wilt kun je ieder weekend aan je trekken komen.

Dingen als de Monza en City Hall even buiten beschouwing gelaten, want die zijn naar.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 5 december 2007 @ 10:07:23 #259
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55051801
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:08 schreef Nosh het volgende:
Uitgaan in Utrecht is zorgvuldig je avonden kiezen.
Zelfs Theater Kikker heeft gave dubstepavonden, maar dat moet net je ding zijn. En zo is het ook voor de Ekko, Winkel, Poema, dB studio's en de Tivoli. Zomaar iets kiezen is niet altijd even gunstig, maar als je wilt kun je ieder weekend aan je trekken komen.

Dingen als de Monza en City Hall even buiten beschouwing gelaten, want die zijn naar.
't is maar net wat je muzieksmaak is
Signature.
pi_55051878
Mja... ik had een leuk maandelijks feestje (LUX) met dance-muziek in De Helling ontdekt, maar dat stopt nu waarschijnlijk, er kwamen te weinig mensen .
  woensdag 5 december 2007 @ 12:48:06 #261
8369 speknek
Another day another slay
pi_55055366
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:15 schreef Knakker het volgende:
Wat voor wijk is Zuilen? Ik ben opzoek naar woonruimte (appartementje, klein huisje, whatever) in Noord-Utrecht en in Zuilen lijkt alles veel goedkoper dan in andere delen van de stad. De ligging is voor mij sowieso ideaal, ivm goede aansluiting per snelweg richting de polder.

Maar is er wat "mis" met de wijk? A la Kanaleneiland of Maarssenbroek oid? Alvast bedankt
Als je per se in Utrecht Noord wil wonen is Zuilen wel okay, beter dan Overvecht in ieder geval (aan de andere kant zijn Tuindorp en Voordorp misschien weer beter dan Zuilen, maar die liggen minder goed bij de snelweg). Maar het is nogal een hit-or-miss wijk, ga dus voor elk huis eerst een beetje in de buurt kijken. Je hebt hele rustige stukjes en hele pauperstukjes.
(het is overigens zeker niet zo erg als Kanaleneiland)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:08:03 #262
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55055861
Sowieso is Zuilen goedkoper denk ik omdat het toch wel een aardig stukje van het centrum afligt.
Ik woon net naast de Marnixlaan, in Ondiep nog, tegen Overvecht en Zuilen aan.
Overvecht zou ik niet willen wonen, enkele straten uitgezonderd.
Verder vind ik het winkelcentrum daar wel weer chill.
Signature.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:15:26 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_55056020
Zuilen staan heel veel betaalbare woningen ja. Ik vind het zelf echt te ver weg, maar je kan er vrij ruim wonen voor een enigszins normale prijs.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:21:04 #264
62913 Blik
The one and Only!
pi_55056162
Ach, ik fiets vanaf Zuilen in 15 minuten naar het station, en 10-15 minuten naar Vredenburg. Vind het allemaal prima te doen. Maar ik ben dan ook niet meer een enorme stapper, dus ik ga niet meer zo vaak naar de stad.
pi_55075731
Dat was ook voor mij de reden: als ik ééns per week 's avonds in het centrum zou komen, dan is dat al veel. Maar áls je dan een keer weg wilt, dan is het vervelend om altijd met de auto te moeten. En aangezien ik veel met de auto richting het noorden van het land moet, lijkt me de keus voor Noord-Utrecht mij prima (ook omdat er amper files richting het noorden zijn 's ochtends).

Maar Zuilen valt wel mee dus... is er een duidelijke scheidslijn te maken? Als in: ten westen van de Marnixlaan is het beter (wat ik ergens meen te hebben opgevangen)? En hoe is de verbinding vanaf Tuindorp/Voordorp met de A27 via óf de Eykmanlaan of de Biltse rading? Staat dat vaak vast 's ochtends, of...? Bedankt voor het antwoorden van de vele vragen
  donderdag 6 december 2007 @ 12:39:15 #266
8369 speknek
Another day another slay
pi_55076160
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:21 schreef Knakker het volgende:
Dat was ook voor mij de reden: als ik ééns per week 's avonds in het centrum zou komen, dan is dat al veel. Maar áls je dan een keer weg wilt, dan is het vervelend om altijd met de auto te moeten. En aangezien ik veel met de auto richting het noorden van het land moet, lijkt me de keus voor Noord-Utrecht mij prima (ook omdat er amper files richting het noorden zijn 's ochtends).
Zuilen ligt gunstig voor de A2. Utrecht-Amsterdam. Beetje file soms.
Maar als je de A27 wil nemen kun je volgens mij beter meer aan de oostkant zitten, richting Voordorp dus. Nouja, veel weet ik er ook niet vanaf, deze laat ik over aan anderen.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:57:27 #267
62913 Blik
The one and Only!
pi_55076450
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Zuilen ligt gunstig voor de A2. Utrecht-Amsterdam. Beetje file soms.
Maar als je de A27 wil nemen kun je volgens mij beter meer aan de oostkant zitten, richting Voordorp dus. Nouja, veel weet ik er ook niet vanaf, deze laat ik over aan anderen.
Zuilen ligt ook gunstig voor de A27, ben je misschien nog wel sneller dan op de A2
pi_55076466
Laat ik het zo zeggen: wil graag in 10 minuten op de A27 zitten richting het noorden. Dat betekent dat als je aan de oostkant van de stad woont je boven de knooppunten met de A12/A28 moet zitten (want da's altijd een ramp). Volgens mij is vanuit Zuilen de verbinding naar de A27 via de Einsteindreef / Franciscusdreef en de ring Noord prima. Toch?
  donderdag 6 december 2007 @ 14:21:53 #269
85962 ioko
I Appear Missing
pi_55078286
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef Knakker het volgende:
Laat ik het zo zeggen: wil graag in 10 minuten op de A27 zitten richting het noorden. Dat betekent dat als je aan de oostkant van de stad woont je boven de knooppunten met de A12/A28 moet zitten (want da's altijd een ramp). Volgens mij is vanuit Zuilen de verbinding naar de A27 via de Einsteindreef / Franciscusdreef en de ring Noord prima. Toch?
Klopt, das meestal geen probleem.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 6 december 2007 @ 15:46:10 #270
62913 Blik
The one and Only!
pi_55080026
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef Knakker het volgende:
Is absoluut geen probleem
pi_55081365
Men zegt dat dat geen probleem is.
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:25:55 #272
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_55111403
Volgens mij is dat geen probleem hoor.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:30:07 #273
141482 Q.
JurassiQ
pi_55111518
Ik denk dat dat wel eens een probleem zou kunnen zijn.
For great justice!
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:12:41 #275
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_55123910
Ga vanavond maar weer eens Utreg in, iemand nog tips voor een leuke cafeetje met veel verschillende soorten bier op tap/fles? (behalve Olivier, België en Neutje)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 10 december 2007 @ 21:31:27 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_55178071
Olivier, Belgie en Neu.. oh.

Gisteren bij Kyushu gegeten. Mocht iemand het zich nog afvragen, zijn inderdaad Chinezen, geen Japanners. Resultaat was een mixed bag; 'traditionele' dingen zoals sake, miso, sashimi en sushi smaakten prima, maar m'n katsu don (wat de serveerster overigens niet goed uit kon spreken ) was waterig. Je merkte gewoon dat ze de verkeerde rijstkorrel hadden, overigens ook bij de sushi al, maar daar kon ik het nog wel vergeven.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:47:07 #277
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_55204706
Ik denk dat 99% van de mensen het verschil toch niet weet, dus ik vind het allang bewonderingswaardig dat ze er goed vanaf komen.
deed het licht uit
  woensdag 12 december 2007 @ 00:34:14 #278
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_55207335
Mijn nederige excuses dat ik wéér een kutonderwerp moet aansnijden, maar ik heb vandaag een parkeerboete gehad Het blijkt dat ik maar aan één kant van de biltstraat mag parkeren met mijn vergunning, en dan op winkeltijden niet tussen huisnummer 2 t/m 98 Bureaucratie, you've got to love it.

Ze zijn alleen vergeten te vermelden op welke plek ik nou eigenlijk stond op de biltstraat. Misschien stond ik wel op de goeie plaats!!!1!!, Ik ga dus een bezwaar schrijven met het verweer dat de controleur helemaal niet heeft aangegeven op welke plek ik stond en ik dus niet per definitie verkeerd geparkeerd stond. Ik verheug me nu al op het gezeik wat er gaat komen
deed het licht uit
pi_55210267
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:34 schreef Oosthoek het volgende:
Mijn nederige excuses dat ik wéér een kutonderwerp moet aansnijden, maar ik heb vandaag een parkeerboete gehad Het blijkt dat ik maar aan één kant van de biltstraat mag parkeren met mijn vergunning, en dan op winkeltijden niet tussen huisnummer 2 t/m 98 Bureaucratie, you've got to love it.

Ze zijn alleen vergeten te vermelden op welke plek ik nou eigenlijk stond op de biltstraat. Misschien stond ik wel op de goeie plaats!!!1!!, Ik ga dus een bezwaar schrijven met het verweer dat de controleur helemaal niet heeft aangegeven op welke plek ik stond en ik dus niet per definitie verkeerd geparkeerd stond. Ik verheug me nu al op het gezeik wat er gaat komen
Ohwww heeeerlijk. Miss moet je in je brief vermelden dat ze het toch vervelend vonden zulke boetes uit te delen ..
Ben trouwens blij dat ik gewoon een 'afgeschermde' parkeerplek heb achter mijn huis hier zeg..

PS ik had vorige week ook een 'parkeerboete', had mijn auto op de Uni achter het BBL op de carpoolplek gezet, omdat er verder geen plek meer was (heel dat ***** parkeerterrein is in beslag genomen door die bouwvakkers). Na ja, ik had iig een net briefje waarop stond dat ik gen carpooler was
Partyagenda;
Outdated....
pi_55211015
Damn... men heeft blijkbaar tijd over om te controleren tussen welke huisnummers er van hoe laat tot hoe laat geparkeerd mag worden, en welke auto's wel of niet van carpoolers zijn... .
pi_55224863
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:43 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

PS ik had vorige week ook een 'parkeerboete', had mijn auto op de Uni achter het BBL op de carpoolplek gezet, omdat er verder geen plek meer was (heel dat ***** parkeerterrein is in beslag genomen door die bouwvakkers). Na ja, ik had iig een net briefje waarop stond dat ik gen carpooler was
Ze hebben al bijna al die altijd-lege carpoolplekken opgeheven, maar het parkeerprobleem blijft. Ik heb gelukkig zo'n XS-pas waarmee ik op het parkeerterrein aan de Padualaan kan parkeren. Alleen de oversteek is een ramp: 2 keer een modderige strook gras en een busbaan. Maar wel altijd plek!
pi_55232556
Oeh oeh ben net wat wezen drinken met een vriendin van me in het Neutje. Eerst veel te veel mannen, maar later wel paar leuke meisjes zeg
Partyagenda;
Outdated....
pi_55233241
Ik heb wel eens op de cambridge laan geprobeert een paar uur te parkeren, gewoon door mn P-schijf te verdraaien, maar dr wonen een paar van die nazi's/nsb'rs daar die gewoon de parkeerdienst bellen

Was mn broertje aan t helpen zijn verjaardag voor te bereiden
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_55256045
ik ga met een aantal vriendinnen met oud en nieuw naar utrecht. Nu zijn we nog the place to be aan t uitzoeken. Wat willen we: leuke mensen van 25 en ouder, leuke muziek, niet te duur en niet te extreem vol

nu hoorde ik al van een aantal mensen de mogelijkheden: Broers, Zussen, Derrick, Filemon, Heerenplein, Gras van de Buren Storm Lust etc

tips??
pi_55273683
Ja hoi, ik ben morgen in Utrecht, beurs in de veemarkthallen, EN ik moet eigenlijk vóór morgenavond ff naar de kapper... Is er een goedkope kapper in de buurt van de Veemarkthallen (loopafstand)? Of moet ik ff met de bus naar het centrum? Op het station zal wel een kapper zitten dnek ik?
  vrijdag 14 december 2007 @ 17:23:01 #286
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55273737
Ga naar de haarhoek in de voorstraat. Kom je simpel met de bus, knippen is goedkoop en als het vol is zitten er er nog iets van 3 andere kappers op een steenworp afstand.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_55273847
Hoe kom ik daar vanaf de veemarkthallen? Bus naar station neem ik aan, en dan?
  vrijdag 14 december 2007 @ 18:19:52 #288
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55274590
Waarom helemaal naar de voorstraat vanaf de veemarkthallen?
D'r zit toch zeker wel een kapper dichter in de buurt daar?
zit er geenin de biltstraat?
Signature.
pi_55275620
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:

Op het station zal wel een kapper zitten dnek ik?
Yep, naast de Albert Heijn op Hoog Catharijne iig.
pi_55276008
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Yep, naast de Albert Heijn op Hoog Catharijne iig.
Das wellicht de gemakkelijkste weg
pi_55280048
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:11 schreef hannekethemaster het volgende:
ik ga met een aantal vriendinnen met oud en nieuw naar utrecht. Nu zijn we nog the place to be aan t uitzoeken. Wat willen we: leuke mensen van 25 en ouder, leuke muziek, niet te duur en niet te extreem vol

nu hoorde ik al van een aantal mensen de mogelijkheden: Broers, Zussen, Derrick, Filemon, Heerenplein, Gras van de Buren Storm Lust etc

tips??
Heerenplein en Filemon=vol, dus al helemaal met O&N
pi_55280532
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Das wellicht de gemakkelijkste weg
die is wel prijzig en doet alleen in combi met wassen
pi_55280857
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

die is wel prijzig en doet alleen in combi met wassen
Noh

Ik wil gewoon goedkoop en snel geknipt worden
pi_55290947
Zijn er ook nog plaatsen met oud en nieuw waar je na 01.00 uur ofzo zonder entree binnen kunt ?

Vieren namelijk oud en nieuw bij vrienden thuis en willen daarna de stad nog in !
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:38:56 #295
8369 speknek
Another day another slay
pi_55291095
Ik zou het er niet op wagen. Als ze er zijn, dan zijn ze voor tienen waarschijnlijk al compleet afgeladen.
  zaterdag 15 december 2007 @ 15:21:37 #296
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_55291682
Kennen jullie eigenlijk volksheld Paulus? Paulus is een koning namelijk Zat gister nog in de Huzur met hem een broodje te eten, altijd gezelligheid met Paulus.
deed het licht uit
  zaterdag 15 december 2007 @ 16:23:43 #297
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55292571
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 15:21 schreef Oosthoek het volgende:
Kennen jullie eigenlijk volksheld Paulus? Paulus is een koning namelijk Zat gister nog in de Huzur met hem een broodje te eten, altijd gezelligheid met Paulus.
Nee?
Signature.
pi_55304203
Niet naar de kapper geweest, geen tijd meer, kutzooi
pi_55307838
Ik was m'n fiets kwijt
  zondag 16 december 2007 @ 12:03:34 #300
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_55309973
Ik ken geen Paulus, maar ik moest wel denken aan die ene neger zonder ogen die altijd ergens zit te denken.
Hij is vaak in Lombok & bij amsterdamsestraatweg...
Noise is all relative to the silence preceding it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')