Ik vind de Olivier wel een echt leuke tent. Voor de rest heb je wel gelijk hoor, voor uitgaan moet je niet in Utrecht zijn. Gelukkig ben ik zo'n oude krakende bokkenlul dat ik toch niet meer vaak uitga.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:05 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb het wel een beetje gezien met het stappen in Utrecht. Is voor mij een van de meest voorname redenen om naar Amsterdam te verhuizen. Als ik de hele week hard werk en studeer, wil ik wel een lekker bakkie kunnen drinken in een leuke tent. Echt leuke tenten zijn er gewoon niet in Utrecht.
't is maar net wat je muzieksmaak isquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:08 schreef Nosh het volgende:
Uitgaan in Utrecht is zorgvuldig je avonden kiezen.
Zelfs Theater Kikker heeft gave dubstepavonden, maar dat moet net je ding zijn. En zo is het ook voor de Ekko, Winkel, Poema, dB studio's en de Tivoli. Zomaar iets kiezen is niet altijd even gunstig, maar als je wilt kun je ieder weekend aan je trekken komen.
Dingen als de Monza en City Hall even buiten beschouwing gelaten, want die zijn naar.
Als je per se in Utrecht Noord wil wonen is Zuilen wel okay, beter dan Overvecht in ieder geval (aan de andere kant zijn Tuindorp en Voordorp misschien weer beter dan Zuilen, maar die liggen minder goed bij de snelweg). Maar het is nogal een hit-or-miss wijk, ga dus voor elk huis eerst een beetje in de buurt kijken. Je hebt hele rustige stukjes en hele pauperstukjes.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:15 schreef Knakker het volgende:
Wat voor wijk is Zuilen? Ik ben opzoek naar woonruimte (appartementje, klein huisje, whatever) in Noord-Utrecht en in Zuilen lijkt alles veel goedkoper dan in andere delen van de stad. De ligging is voor mij sowieso ideaal, ivm goede aansluiting per snelweg richting de polder.
Maar is er wat "mis" met de wijk? A la Kanaleneiland of Maarssenbroek oid? Alvast bedankt
Zuilen ligt gunstig voor de A2. Utrecht-Amsterdam. Beetje file soms.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:21 schreef Knakker het volgende:
Dat was ook voor mij de reden: als ik ééns per week 's avonds in het centrum zou komen, dan is dat al veel. Maar áls je dan een keer weg wilt, dan is het vervelend om altijd met de auto te moeten. En aangezien ik veel met de auto richting het noorden van het land moet, lijkt me de keus voor Noord-Utrecht mij prima (ook omdat er amper files richting het noorden zijn 's ochtends).
Zuilen ligt ook gunstig voor de A27, ben je misschien nog wel sneller dan op de A2quote:Op donderdag 6 december 2007 12:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Zuilen ligt gunstig voor de A2. Utrecht-Amsterdam. Beetje file soms.
Maar als je de A27 wil nemen kun je volgens mij beter meer aan de oostkant zitten, richting Voordorp dus. Nouja, veel weet ik er ook niet vanaf, deze laat ik over aan anderen.
Klopt, das meestal geen probleem.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef Knakker het volgende:
Laat ik het zo zeggen: wil graag in 10 minuten op de A27 zitten richting het noorden. Dat betekent dat als je aan de oostkant van de stad woont je boven de knooppunten met de A12/A28 moet zitten (want da's altijd een ramp). Volgens mij is vanuit Zuilen de verbinding naar de A27 via de Einsteindreef / Franciscusdreef en de ring Noord prima. Toch?
Is absoluut geen probleemquote:Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef Knakker het volgende:
Laat ik het zo zeggen: wil graag in 10 minuten op de A27 zitten richting het noorden. Dat betekent dat als je aan de oostkant van de stad woont je boven de knooppunten met de A12/A28 moet zitten (want da's altijd een ramp). Volgens mij is vanuit Zuilen de verbinding naar de A27 via de Einsteindreef / Franciscusdreef en de ring Noord prima. Toch?
Ohwww heeeerlijk. Miss moet je in je brief vermelden dat ze het toch vervelend vonden zulke boetes uit te delenquote:Op woensdag 12 december 2007 00:34 schreef Oosthoek het volgende:
Mijn nederige excuses dat ik wéér een kutonderwerp moet aansnijden, maar ik heb vandaag een parkeerboete gehadHet blijkt dat ik maar aan één kant van de biltstraat mag parkeren met mijn vergunning, en dan op winkeltijden niet tussen huisnummer 2 t/m 98
Bureaucratie, you've got to love it.
Ze zijn alleen vergeten te vermelden op welke plek ik nou eigenlijk stond op de biltstraat. Misschien stond ik wel op de goeie plaats!!!1!!, Ik ga dus een bezwaar schrijven met het verweer dat de controleur helemaal niet heeft aangegeven op welke plek ik stond en ik dus niet per definitie verkeerd geparkeerd stond. Ik verheug me nu al op het gezeik wat er gaat komen
Ze hebben al bijna al die altijd-lege carpoolplekken opgeheven, maar het parkeerprobleem blijft. Ik heb gelukkig zo'n XS-pas waarmee ik op het parkeerterrein aan de Padualaan kan parkeren. Alleen de oversteek is een ramp: 2 keer een modderige strook gras en een busbaan. Maar wel altijd plek!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:43 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
PS ik had vorige week ook een 'parkeerboete', had mijn auto op de Uni achter het BBL op de carpoolplek gezet, omdat er verder geen plek meer was (heel dat ***** parkeerterrein is in beslag genomen door die bouwvakkers). Na ja, ik had iig een net briefje waarop stond dat ik gen carpooler was
Yep, naast de Albert Heijn op Hoog Catharijne iig.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Op het station zal wel een kapper zitten dnek ik?
Das wellicht de gemakkelijkste wegquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep, naast de Albert Heijn op Hoog Catharijne iig.
Heerenplein en Filemon=vol, dus al helemaal met O&Nquote:Op donderdag 13 december 2007 22:11 schreef hannekethemaster het volgende:
ik ga met een aantal vriendinnen met oud en nieuw naar utrecht. Nu zijn we nog the place to be aan t uitzoeken. Wat willen we: leuke mensen van 25 en ouder, leuke muziek, niet te duur en niet te extreem vol
nu hoorde ik al van een aantal mensen de mogelijkheden: Broers, Zussen, Derrick, Filemon, Heerenplein, Gras van de Buren Storm Lust etc
tips??
die is wel prijzig en doet alleen in combi met wassenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das wellicht de gemakkelijkste weg
Nohquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is wel prijzig en doet alleen in combi met wassen
Nee?quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:21 schreef Oosthoek het volgende:
Kennen jullie eigenlijk volksheld Paulus? Paulus is een koning namelijkZat gister nog in de Huzur met hem een broodje te eten, altijd gezelligheid met Paulus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |