Ohwww heeeerlijk. Miss moet je in je brief vermelden dat ze het toch vervelend vonden zulke boetes uit te delenquote:Op woensdag 12 december 2007 00:34 schreef Oosthoek het volgende:
Mijn nederige excuses dat ik wéér een kutonderwerp moet aansnijden, maar ik heb vandaag een parkeerboete gehadHet blijkt dat ik maar aan één kant van de biltstraat mag parkeren met mijn vergunning, en dan op winkeltijden niet tussen huisnummer 2 t/m 98
Bureaucratie, you've got to love it.
Ze zijn alleen vergeten te vermelden op welke plek ik nou eigenlijk stond op de biltstraat. Misschien stond ik wel op de goeie plaats!!!1!!, Ik ga dus een bezwaar schrijven met het verweer dat de controleur helemaal niet heeft aangegeven op welke plek ik stond en ik dus niet per definitie verkeerd geparkeerd stond. Ik verheug me nu al op het gezeik wat er gaat komen
Ze hebben al bijna al die altijd-lege carpoolplekken opgeheven, maar het parkeerprobleem blijft. Ik heb gelukkig zo'n XS-pas waarmee ik op het parkeerterrein aan de Padualaan kan parkeren. Alleen de oversteek is een ramp: 2 keer een modderige strook gras en een busbaan. Maar wel altijd plek!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:43 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
PS ik had vorige week ook een 'parkeerboete', had mijn auto op de Uni achter het BBL op de carpoolplek gezet, omdat er verder geen plek meer was (heel dat ***** parkeerterrein is in beslag genomen door die bouwvakkers). Na ja, ik had iig een net briefje waarop stond dat ik gen carpooler was
Yep, naast de Albert Heijn op Hoog Catharijne iig.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Op het station zal wel een kapper zitten dnek ik?
Das wellicht de gemakkelijkste wegquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep, naast de Albert Heijn op Hoog Catharijne iig.
Heerenplein en Filemon=vol, dus al helemaal met O&Nquote:Op donderdag 13 december 2007 22:11 schreef hannekethemaster het volgende:
ik ga met een aantal vriendinnen met oud en nieuw naar utrecht. Nu zijn we nog the place to be aan t uitzoeken. Wat willen we: leuke mensen van 25 en ouder, leuke muziek, niet te duur en niet te extreem vol
nu hoorde ik al van een aantal mensen de mogelijkheden: Broers, Zussen, Derrick, Filemon, Heerenplein, Gras van de Buren Storm Lust etc
tips??
die is wel prijzig en doet alleen in combi met wassenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das wellicht de gemakkelijkste weg
Nohquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is wel prijzig en doet alleen in combi met wassen
Nee?quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:21 schreef Oosthoek het volgende:
Kennen jullie eigenlijk volksheld Paulus? Paulus is een koning namelijkZat gister nog in de Huzur met hem een broodje te eten, altijd gezelligheid met Paulus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |