Een ding is duidelijk hoever de asbest verwerkt is, is onduidelijk. Wat is jouw bron dan....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef gorgg het volgende:
[..]
Je bron zegt helemaal niet wat je beweert. Ze stellen: 'Engineers suggested the use of asbestos material for the first 40 floors of both towers'. Dat is niet hetzelfde als het ook uitvoeren. Op 13 April in 1970 vaardigde New York City strenge ristrticties op het gebruik van thermal insulation met asbest in. Toen was enkel de Noordelijke toren al gedeeltelijk gebouwd. Aan de zuidelijke toren was nog maar weinig gebeurd. Men is toen gestopt met het gebruik van asbest en heeft enkel hetgeen al was aangebracht zo gelaten. Dat hield in: 38 verdiepingen voor de N toren, 0 voor de Z toren. Dat de engineers het anders gepland hadden, doet daar niets aan af.
[..]
Strikt genomen heeft hij recht op z'n geld. Om geen "flater" te slaan met het niet uitbetalen zou er de kans bestaan dat er een onderzoek komt. En dan zou het wel eens narigheid op leveren... het is in ieder geval raar dat hij net paar weekjes van de te voren de boel in dekt. Of hij meer wist. Maar ja dat wist ie ook anders zeg je niet zo iets raars als Pull It. Dat er aan dat verhaal wat mankeert dat is duidelijk. Maar nee de geldstroom onderzoek is niet nodig.quote:Maar je gelooft dus wel dat professionele verzekeringsmaatschappijen zich op een wel erg lullige wijze hebben laten beetnemen, enorm veel geld hebben verloren en dit nog steeds niet doorhebben terwijl het echter voor iedereen met een iq boven 80 duidelijk is dat ze opgelicht worden?
Mocht 9/11 een inside-job zijn, dan kom je daar naar mijn mening niet achter met een nieuw onderzoek over het instorten van de wtc-torens. Ikzelf wil het NIST-rapport best ver volgen, alhoewel ik nog steeds vragen heb die het NIST-rapport niet beantwoord. (Ik denk dat ze het wel zouden kunnen, maar dan blijven het theoretische antwoorden, net zoals het huidige rapport.)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef Cyclonis het volgende:
Ik herhaal hierbij even een post van mij in het vorige topic vlak voordat het sloot. Ik zou toch graag jullie antwoord hierop horen:
[..]
quote:
Het opvallende is dat zelfs al hebben jullie gelijk, en zelfs al falen alle wetenschappers ter wereld, en zelfs al kloppen jullie waanzinnige thermate,mininuke,beam weapen en TNT verhaaltjes dan nog zullen jullie niet verder komen dan een beetje op internet forums blaten en op NY TS schreeuwen, aangezien jullie methodes en aanpak dusdanig incompetent zijn dat geen enkele formele instelling jullie ooit serieus gaat nemen. Ik vraag mij dus af wat jullie hiermee denken te bereiken? En ik bedoel dan niet specifiek Lambiekje en Resonancer, maar wat denken jullie dat de conspiracy fanaten denken te bereiken als ze op deze manier doorgaan? Er zijn al 6 jaren voorbij en al zoveel theorietjes verder en nog niemand lijkt formeel een rechtszaak tegen iemand te hebben aangespannen m.b.t. 9-11 betrokkenen binnen de overheid.
Jullie joebelen allemaal voor je held Alex Jones, maar laten we even serieus zijn. Wat bereikt deze man nou? Zelfs de regering lijkt hem niet serieus te nemen. Hij doet zoveel moeite om iedereen te overtuigen dat 9-11 een cover-up was, maar een echte rechtszaak aanspannen? Ho maar! Waarom is dat? Waarom loopt hij iedereen voor zijn zaak te winnen maar gaat hij niet via legale wegen dit aanpakken? Als er een schaduwoverheid is die achter dit alles zit en er niet van achterover ligt mensen uit de weg te ruimen, waarom leeft Alex Jones dan nog? Bang voor het volk? Laat me niet lachen, als ze al in staat zijn 9-11 te orchestreren kunnen ze ook Alex Jones wel laten "verdwijnen". Waar wilt Alex Jones heen? Wat denkt hij te bereiken met al zijn inspanningen? Wat nou als straks zelfs 80% (!!) van het volk hem zou geloven? Wat dan nog? Een rechtbank kijkt naar bewijzen, niet naar stemmen van het volk.
Ik krijg het idee dat mensen zoals Alex Jones gewoon een stel mediageile attention whores zijn die volop aan het genieten zijn van de roem die ze genieten en vooral niet ingaan op serieuze discussies of een daadwerkelijke stap nemen hun case voor een rechtbank te behandelen, want dan weten ze dat ze voor paal gaan staan. Het ultieme wat iemand zoals Alex Jones kan bereiken is een staatsgreep waarin hij de macht grijpt. Anders dan dat zou ik niet weten wat deze man denkt te bereiken.
/quote
En een toevoeging hierop. Jullie pleiten allemaal voor een heropening van het 9-11 onderzoek, maar dat denken jullie daarmee te bereiken? Jullie zijn er toch zo van overtuigd dat NIST heel diep in dit hele "zaakje" zit? Denken jullie dat de resultaten van een nieuw onderzoek dan anders zullen zijn? Vanuit jullie perspectief liegt NIST de wereld bij elkaar, waarom zouden ze dat bij een nieuw onderzoek niet weer doen? Welk erkened wetenschappelijk instituut zou het onderzoek anders moeten doen? Zeker zo een conspiracy-team? Het onderzoek van NIST wordt door alle wetenschappelijke instituten erkend, denk jij dat een instituut dat een beetje gaat blaten over molten steel, uitspraken van brandweermannen, hotspots, mininukes, beam weapons etc. etc. etc ooit erkend gaat worden door een ander instituut dan zichzelf?
de ware rede van OBL was toch dat hij onze westerse maatschappy haat, in de zin van dat we het zo goed hebben ?!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:55 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Mocht 9/11 een inside-job zijn, dan kom je daar naar mijn mening niet achter met een nieuw onderzoek over het instorten van de wtc-torens. Ikzelf wil het NIST-rapport best ver volgen, alhoewel ik nog steeds vragen heb die het NIST-rapport niet beantwoord. (Ik denk dat ze het wel zouden kunnen, maar dan blijven het theoretische antwoorden, net zoals het huidige rapport.)
Als 9/11 een inside-job is, dan is een van de weinige manieren waarop dat bekend kan worden het lekken van een deelnemer (een 'insider').
Wat mij betreft zijn er te veel toevalligheden bij de aanslagen. En, belangrijker, te veel toevalligheden die daarna gebeurd zijn, waarbij te veel belangen opeens naar voren komen; belangen die soms met omwegen maar veel vaker direct banden blijken te hebben met de toenmalige (politieke) machthebbers in de VS.
Ik zie niet zo snel een directe link tussen Al-Qaeda en de aanslagen (en dus ook niet met Bin Laden).
Sterker nog, zou Al-Qaeda het wel hebben gedaan, dan nog is een inside-job heel goed mogelijk (bijvoorbeeld dat Al-Qaeda, die door de CIA is opgezet, nog steeds door de CIA of iemand daarvan wordt aangestuurd. Of het veelgebruikte argument dat Bin Laden zelf van de CIA is.)
Kortom: of Osama hiervoor verantwoordelijk is zal pas over lange tijd duidelijk worden. En daarmee waarschijnlijk ook de werkelijke reden (inside-job of terrorisme).
Ik zeg er toch ook bij "wat zegt die klok helemaal " In de linkjes die ik post staat ook DUIDELIJK dat de footage zeer waarschijnlijk van 'n ander tijdstip is, lees echt wel de dingen die ik post . Reageer ook vooral niet op die andere getuige die spreekt over explosies voordat wtc 1 en 2 instortte.. over selectief gesproken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:30 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Weer duidelijk bewijs dat zelf kritisch naar iets kijken niet gebeurd en weer gewoon een conspirancy site wordt nagepraat. Op die foto is WTC2 namelijk net ingestort, de rookwolk achter WTC7 is van de zojuist ingestorte WTC 2. Dit is jaren geleden al ter sprake gekomen en door simpel naar de CNN beelden te kijken is te zien dat dit NA het instorten van WTC2 is. Deze foto's zijn genomen uit het CNN filmpje waarop het instorten gewoon staat! Duidelijker geval van selectief gebruik van beelden om maar conspirancy te kunnen roepen en het verspreiden van des-informatie is er niet!
2 seconden zoeken op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=WZBhWRzt-aA
Khalid Sheik Mohammed die heeft toch alles toegegeven ook zaken die al andere hebben opgeeist. In dat martelkamp van Guantanamo Bay. Als jy of ik daar hadden gezeten hadden wij ook de aanslagen opgeeist. Dit is dus pure flauwekul.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:45 schreef WallOfStars het volgende:
neen osama, heeft er weinig mee te maken gehad, beetje zijde links gefinanciert, beetje mensen bepaalde kant op gestuurd enzo. Maar het plan komt vab KSM, en zijn neefje ramzie yousef.
Dank je.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:22 schreef Resonancer het volgende:
Ik beperk mijn reactie tot het wtc complex en zal het andere geraaskal maar negeren.
is voor Lambiekje voldoende reden om aan te nemen dat die mensen het 'dus' gepland en uitgevoerd hebben.quote:Voor 'n aantal mensen was 9-11 'n geluk bij 'n " ongeluk".
Voor mij (en voor Lambiekje denk ik ook) zijn er meer aanwijzingen dan "geluk bij 'n ongeluk " om het zeer waarschijnlijk te vinden dat men 9-11 heeft laten gebeuren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:18 schreef mgerben het volgende:
[..]
Dank je.
Het is wél wat Lambiekje impliceert. Ik schrijf het alleen met licht sarcasme op, want dit:
[..]
is voor Lambiekje voldoende reden om aan te nemen dat die mensen het 'dus' gepland en uitgevoerd hebben.
Daar heeft-ie verder geen bewijs meer voor nodig. Als er een stofwolkje is dat in zijn verhaal past dan blaast-ie dat op, en als de CIA en de FBI de sporen van de kapers gedetailleerd terugvolgen tot een flat in Hamburg dan is dat allemaal gelogen.
Tsja.
Wat wil je, als je conclusie van tevoren al vast staat, en je gaat er wat bewijzen bij zoeken.
En als je die niet kunt vinden ga je doodnormale dingen interpreteren als bewijs.
Ik ben blij dat er geen heksenjachten meer zijn. Daar werd op dezelfde manier geredeneerd.
Waarom plaats je dat plaatje danquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:48 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik zeg er toch ook bij "wat zegt die klok helemaal " In de linkjes die ik post staat ook DUIDELIJK dat de footage zeer waarschijnlijk van 'n ander tijdstip is, lees echt wel de dingen die ik post .
zijn die 'explosies' het gevolg van explosieven dan?quote:Reageer ook vooral niet op die andere getuige die spreekt over explosies voordat wtc 1 en 2 instortte.. over selectief gesproken.
Hoeveel insiders hebben weet gehad van dit complot? Kun je een schatting maken op welke niveuas van overheidsinstanties en bedrijfsleven men van de aanslagen wist?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:55 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Mocht 9/11 een inside-job zijn, dan kom je daar naar mijn mening niet achter met een nieuw onderzoek over het instorten van de wtc-torens. Ikzelf wil het NIST-rapport best ver volgen, alhoewel ik nog steeds vragen heb die het NIST-rapport niet beantwoord. (Ik denk dat ze het wel zouden kunnen, maar dan blijven het theoretische antwoorden, net zoals het huidige rapport.)
Als 9/11 een inside-job is, dan is een van de weinige manieren waarop dat bekend kan worden het lekken van een deelnemer (een 'insider').
Wat mij betreft zijn er te veel toevalligheden bij de aanslagen. En, belangrijker, te veel toevalligheden die daarna gebeurd zijn, waarbij te veel belangen opeens naar voren komen; belangen die soms met omwegen maar veel vaker direct banden blijken te hebben met de toenmalige (politieke) machthebbers in de VS.
Er zijn video's van Bin Laden met een aantal van de kapers:quote:Ik zie niet zo snel een directe link tussen Al-Qaeda en de aanslagen (en dus ook niet met Bin Laden).
Sterker nog, zou Al-Qaeda het wel hebben gedaan, dan nog is een inside-job heel goed mogelijk (bijvoorbeeld dat Al-Qaeda, die door de CIA is opgezet, nog steeds door de CIA of iemand daarvan wordt aangestuurd. Of het veelgebruikte argument dat Bin Laden zelf van de CIA is.)
Kortom: of Osama hiervoor verantwoordelijk is zal pas over lange tijd duidelijk worden. En daarmee waarschijnlijk ook de werkelijke reden (inside-job of terrorisme).
http://www.nu.nl/news/820(...)met_kapers_9_11.htmlquote:De Arabische nieuwszender Al-Jazeera heeft donderdag beelden uitgezonden van de leider van het terreurnetwerk al-Qaeda, Osama bin Laden, met twee van de kapers van 11 september 2001. Volgens de zender is op de beelden te zien hoe de terroristen de aanslagen op New York en Washington voorbereiden.
Het verschil is dat jullie met een uitgangspunt beginnen dat alles per definitie anders is dan het in de krant staat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:48 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Voor mij (en voor Lambiekje denk ik ook) zijn er meer aanwijzingen dan "geluk bij 'n ongeluk " om het zeer waarschijnlijk te vinden dat men 9-11 heeft laten gebeuren.
Weet niet waar je dat op baseert, maar mijn uitgangspunt is vnl gebaseerd op dingen die niet in de kranten staan. In de kranten staan overigens genoeg feiten die de theorie "let it happen "onderschrijven.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:20 schreef mgerben het volgende:
[..]
Het verschil is dat jullie met een uitgangspunt beginnen dat alles anders is dan het in de krant staat.
Ik vind je omschrijving van de kapers te vaag om er 'n reactie op te kunnen geven, ik accepteer die omschrijving i.d.d niet. De officiele versie negeert bewijzen of weigert details te onderzoeken of vrij te geven, ik accepteer die versie i.d.d. niet.quote:Ik weet niet waarom, misschien geeft het een gevoel alsof je in een spannende film speelt waarin alleen de hoofdpersoon de waarheid kent. Misschien is het een teleurstelling als de werkelijkheid inhoudt dat een stel tulbanden met stanleymessen en een flinke dosis geluk de skyline van New York blijvend konden veranderen.
Maar het hele verhaal begint bij de weigering om dat te accepteren; en daarna wordt er bewijs genegeerd, gebagetaliseerd en zelfs gefabriceerd, om een samenhangend beeld van een groot compot te creëren.
Helaas kloppen noch de details, noch de grote lijnen van het verhaal. Zodra daar op gewezen wordt begint het riedeltje weer van voren af aan: Aanvallen van de boodschapper, stofwolken als keihard bewijs en absolute kennis van alles wat er bij een instortend gebouw gebeurt.
Jouw posts heb ik een tijdje niet gelezen. Met name Lambiekje schijnt te denken dat als iets in de krant staat, het per definitie gelogen is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Weet niet waar je dat op baseert, maar mijn uitgangspunt is vnl gebaseerd op dingen die niet in de kranten staan. In de kranten staan overigens genoeg feiten die de theorie "let it happen "onderschrijven.
Er blijven altijd details die niet onderzocht worden.quote:Ik vind je omschrijving van de kapers te vaag om er 'n reactie op te kunnen geven, ik accepteer die omschrijving i.d.d niet. De officiele versie negeert bewijzen of weigert details te onderzoeken of vrij te geven, ik accepteer die versie i.d.d. niet.
Denk je dat er een reden voor is dat de informatie die jij tot je neemt niet in de kranten staat?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Weet niet waar je dat op baseert, maar mijn uitgangspunt is vnl gebaseerd op dingen die niet in de kranten staan. In de kranten staan overigens genoeg feiten die de theorie "let it happen "onderschrijven.
Wat ik niet snap is dat de meeste complotdenkers het vreemd vinden dat 19 arabische mannen 9/11 hebben georchestreerd.quote:[..]
Ik vind je omschrijving van de kapers te vaag om er 'n reactie op te kunnen geven, ik accepteer die omschrijving i.d.d niet. De officiele versie negeert bewijzen of weigert details te onderzoeken of vrij te geven, ik accepteer die versie i.d.d. niet.
Als overheidsofficials deze info "red flag's noemen, zal deze info zeer waarschijnlijk wel opvallen in de vele informatie.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:17 schreef mgerben het volgende:
[..]
'let it happen' is gebaseerd op de bewering dat alle kennis aanwezig was.
De theorie gaat voorbij aan twee feiten:
- dat er ont-zet-tend veel informatie aanwezig is
- dat er vrijwel niets te doen is zolang er geen strafbare feiten gepleegd zijn.
De financiele trails vallen onder staatsgeheim/ bedrijfsgeheim. Je verwacht dat outsiders daar onderzoek naar mogen/kunnen doen. Hetzelfde geld voor de orders van hogerhand, door wie ze gegeven zijn en waarom . Voor de 9-11 commisie is aantoonbaar gelogen door b.v. Rice, NORAD, de FAA, ik kan zo'n onderzoek om die oa. die reden niet accepteren.quote:Als de complottheoristen het zo belangrijk vinden kunnen ze het toch zelf onderzoeken?
maar deze motieven verbleken geheel bij de motieven en de mogelijkheden van de govt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Denk je dat er een reden voor is dat de informatie die jij tot je neemt niet in de kranten staat?
[..]
Wat ik niet snap is dat de meeste complotdenkers het vreemd vinden dat 19 arabische mannen 9/11 hebben georchestreerd.
Er was een motief:
de VS hebben een agressief buitenlands beleid en hebben machtsbasissen in veel islamitische landen, waaronder Saoedie Arabie. Dat heeft Bin Laden nooit lekker gezeten en hij heeft ook een fatwa uitgeroepen om de Amerikaanse troepen in S-A uit het land te verdrijven. Dat is een belangrijke reden dat 17 van de 19 kapers uit het Arabisch schiereiland kwamen.
Er was kennis:
Mohammed Atta studeerde aan de universiteit van Cairo en Hamburg, net zoals Ramzi Binalshibh, Said Bahaji, en Zakariyah Essabar. Het waren dus geen domme jongens. Zoals Cyclonis al heeft bewezen hadden de kapers vele trainingsuren achter de rug met flight simulators en echte vluchten. Ze hadden dus voldoende knowhow om de vliegtuigen te besturen.
Er was een mogelijkheid:
voor 9/11 waren er nog niet zulke strenge controles van passagiers en bagage als nu het geval is. Het was daarom ook makkelijker om steekwapens mee aan boord te nemen.
Ja, met dezelfde reden waarom die info ook niet in het commision report. Letwel globaal gezie, want veel kranten brengen dez info dus wel, maar op 'n wat kleinere schaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Denk je dat er een reden voor is dat de informatie die jij tot je neemt niet in de kranten staat?
Het gaat er meer om wat voor Arabische mannen.quote:Wat ik niet snap is dat de meeste complotdenkers het vreemd vinden dat 19 arabische mannen 9/11 hebben georchestreerd.
Dat weet jij en dat weet ik, maar zo heeft de US govt het nooit gebracht. Ook hun rol in het Israel verhaal wordt weggemoffeld. Je weet ook dat de US hun basissen in saudie aan het opbreken zijn, in zoverre krijgt Bin zijn zin. Naar mijn mening zijn die basissen opgezet als bewuste provocatie.quote:Er was een motief:
de VS hebben een agressief buitenlands beleid en hebben machtsbasissen in veel islamitische landen, waaronder Saoedie Arabie. Dat heeft Bin Laden nooit lekker gezeten en hij heeft ook een fatwa uitgeroepen om de Amerikaanse troepen in S-A uit het land te verdrijven. Dat is een belangrijke reden dat 17 van de 19 kapers uit het Arabisch schiereiland kwamen.
Ials ze echt aan boord waren en 9-11 hebben uitgevoerd vind ik ze wel dom, ze zijn nl dood.quote:Er was kennis:
Mohammed Atta studeerde aan de universiteit van Cairo en Hamburg, net zoals Ramzi Binalshibh, Said Bahaji, en Zakariyah Essabar. Het waren dus geen domme jongens. Zoals Cyclonis al heeft bewezen hadden de kapers vele trainingsuren achter de rug met flight simulators en echte vluchten. Ze hadden dus voldoende knowhow om de vliegtuigen te besturen.
Sterker nog er was ook niet zo'n strenge controle op de eisen die gesteld werden voor het verkrijgen van n visum, oh wacht het was wel streng, maar werd van hogerhand overruled.quote:Er was een mogelijkheid:
voor 9/11 waren er nog niet zulke strenge controles van passagiers en bagage als nu het geval is. Het was daarom ook makkelijker om steekwapens mee aan boord te nemen.
Mogelijkheden te over voor n buitenlandse actie:quote:"Immediately (after 9/11), numerous government officials from FAA as well as other government agencies made defensive statements such as, 'How could we have known this was going to happen?' " Dzakovic testified later before the 9/11 Commission. "The truth is, they did know."
http://www.usatoday.com/n(...)tle-blower-faa_x.htm
quote:All 9/11 Airports Serviced by One Israeli Owned Company
Most of its personnel are ex-Shin Bet officers.
http://www.whatreallyhappened.com/ICTS.html
quote:De Shin Bet of Shabak is een Israëlische geheime dienst, die zich bezighoudt met contraspionage en algemene interne veiligheid in Israël en de bezette gebieden en beveiliging van Israëliërs in het algemeen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shin_Bet
Daar gaan we weer. Er was helemaal geen afweer bij het Pentagon op 11 september.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar deze motieven verbleken geheel bij de motieven en de mogelijkheden van de govt.
vind je ook niet dat de arabieren wel ongelovelijk mazzel hebben gehad. dat er totaal niet is in gegrepen door NORAD, F16 piloten of dat het afweer van Pentagon inwerking is gegaan.
Jij werkte er ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:59 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. Er was helemaal geen afweer bij het Pentagon op 11 september.
Vallen deze mensen ook onder jouw generalisatie?quote:
Maar ja, wie zijn zij nou helemaal om het 9-11 rapport te beoordelen?quote:September 23, 2007 – Seven CIA veterans have severely criticized the official account of 9/11 and have called for a new investigation. “I think at simplest terms, there’s a cover-up. The 9/11 Report is a joke,” said Raymond McGovern, 27-year veteran of the CIA, who chaired National Intelligence Estimates during the seventies. “There are a whole bunch of unanswered questions. And the reason they’re unanswered is because this administration will not answer the questions,” he said. McGovern, who is also the founder of VIPS (Veteran Intelligence Professionals for Sanity), is one of many signers of a petition to reinvestigate 9/11
http://www.opednews.com/a(...)n_cia_veterans_c.htm
Daar heb ik geen flauw idee van. Mijns inziens hoeven het er niet veel te zijn (een paar is voldoende, na verloop van tijd zijn er genoeg die (onbewust) meedoen).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoeveel insiders hebben weet gehad van dit complot? Kun je een schatting maken op welke niveuas van overheidsinstanties en bedrijfsleven men van de aanslagen wist?
Ja en? Wat bewijst dat? Er is toch ook filmmateriaal van Rumsfeld met Saddam?quote:[..]
Er zijn video's van Bin Laden met een aantal van de kapers:
Mocht het zo zijn dat Al-Qaeda nog steeds door de CIA gerund wordt, dan hoop ik voor de CIA dat dat niet zo is.quote:[..]
http://www.nu.nl/news/820(...)met_kapers_9_11.html
Is er bewijs dat de CIA de teugels in handen heeeft bij Al-Qaeda?
Wordt aan gewerkt:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:46 schreef Cyclonis het volgende:
[..]informatief
De case is zo te zien wel gedropped he. Waarom proberen ze het niet liever tegen NIST te doen?
quote:Reynolds Makes a Federal Case of 9/11 —
Sues NIST Contractors for 9/11 Plane Fraud
http://nomoregames.net/index.php?page=911&subpage1=federal_case
Het is aan degene die claimt dat de afweer is uitgezet op die dag om aan te tonen dat die bestond, niet aan mij om te bewijzen dat er toen geen afweer was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |