Armand van Helden - My my my?> ook n smerig mannetje met n aantal wijven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Oja, weet ook iemand dat nummer met zo'n vadsige kerel met allemaal chicks en het gaat iets van "na, na, oohoho, (..)"?
Toch niet de kinks met lola hèquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:10 schreef z22 het volgende:
Hallo, ik zoek een nummer maar ik weet heel erg weinig ervan. Het liedje klinkt een beetje folk-hardrockachtig en wordt vaak in hardrock-cafe's gedraaid. Het begint met wat zingen en dan komt het refrein, wat ongeveer als volgt gaat: lya-lya-lya-o , lya-lya-lya-o , llya-lya-lya-o etc. Hier gaat het dus fout want ik heb geen idee wat nou eigenlijk het "lya" woord is wat ze zingen in het liedje, het zou dus ook bijv Layla, lydia etc. kunnen zijn. Ik hoop heel erg dat iemand weet welk liedje ik bedoel . Alvast bedankt xD
http://www.youtube.com/watch?v=AufP066gIf4 ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:27 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik was gister stappen en hoorde een nummer dat ik al een tijdje zoek.
Er zit een een vocaal in.. hoge stem.. iets van 'rikitikitiki..' etc.
Volgens mij zit ie ook in een reclame... weet alleen niet welke... wie kent em?
Je bent mijn held!quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=AufP066gIf4 ?
Ik moeest eerst denken aan Magic Carpet Ride van Mighty Dub Katz. Vermelding van genre maakt denkwerk wat makkelijkerquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:49 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Je bent mijn held!![]()
Dat is em idd. (ondanks mijn wazige omschrijving)
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:41 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik zoek het liedje dat ze ook als Anthem gebruiken bij dat kansloze jump programma van TMF. Iemand enig idee??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Held!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:51 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Anja - Op het strand van Cadzand
Volgens Google dan.
TVP?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:24 schreef Ordinair het volgende:
Ik was zaterdag in meerdere filialen van jack & jones in Utrecht en daar draaiden ze puike muziek! Beetje mix van techno/house/hip hop ofzo.. Met erge 'dirty' teksten.Iemand een idee van een groep die zulke muziek maakt of iemand die weet wat ik bedoel?
Alvast bedankt..
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:26 schreef z22 het volgende:
[..]
Nee helaas die had ik wel herkend hoor grappemaker =)
Blümchen - Herz an herzquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef zwareshag het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Ycw-Y_y7HgI
Het allereerste nummer
Thanks.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:16 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Blümchen - Herz an herz
http://uk.youtube.com/watch?v=RYctHZ9s9hQ
Eerste hit op Google met invoeren van de eerste zin..
quote:Hallo, ik zoek een nummer maar ik weet heel erg weinig ervan. Het liedje klinkt een beetje folk-hardrockachtig en wordt vaak in hardrock-cafe's gedraaid. Het begint met wat zingen en dan komt het refrein, wat ongeveer als volgt gaat: lya-lya-lya-o , lya-lya-lya-o , llya-lya-lya-o etc. Hier gaat het dus fout want ik heb geen idee wat nou eigenlijk het "lya" woord is wat ze zingen in het liedje, het zou dus ook bijv Layla, lydia etc. kunnen zijn. Ik hoop heel erg dat iemand weet welk liedje ik bedoel . Alvast bedankt xD
KC & The Sunshine Band - Come To My Island is het enige wat mij te binnen schiet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:37 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer met de volgende tekst in het refrein: Take me to the Island spirit jive summertime all around ofzo. Beetje zomers nummer met van die Caribische klanken op de achtergrond. Tevens hoor je af en toe een neger er doorheen zingen. bvd.
Derek And The Dominos - Laylaquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:10 schreef z22 het volgende:
Hallo, ik zoek een nummer maar ik weet heel erg weinig ervan. Het liedje klinkt een beetje folk-hardrockachtig en wordt vaak in hardrock-cafe's gedraaid. Het begint met wat zingen en dan komt het refrein, wat ongeveer als volgt gaat: lya-lya-lya-o , lya-lya-lya-o , llya-lya-lya-o etc. Hier gaat het dus fout want ik heb geen idee wat nou eigenlijk het "lya" woord is wat ze zingen in het liedje, het zou dus ook bijv Layla, lydia etc. kunnen zijn. Ik hoop heel erg dat iemand weet welk liedje ik bedoel . Alvast bedankt xD
Neon Horse - Cuckooquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:18 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de zanger volgens mij "Horse" als achternaam heeft en het liedje heet "Kookoo". (Ofzoiets, je spreekt het uit als koekoe.)
1 is David Tavare - Hot Summer Night (Oh la la la)quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:43 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek (1)het origneel van dit nummer. En verder zoek ik een oud nummer, beetje '90 dance-achtig waar een vrouw de volgende kreten gebruikt:
ah ring ting ting ting, ah ring ting tting oid!
Ik dacht eerder aan 2elvissa met Oh, La La Laquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:43 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek (1)het origneel van dit nummer. En verder zoek ik een oud nummer, beetje '90 dance-achtig waar een vrouw de volgende kreten gebruikt:
ah ring ting ting ting, ah ring ting tting oid!
dank u zeer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:28 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 2elvissa met Oh, La La La
En het 2de nummer wat je zoekt is The Mighty Dub Cats met Magic Carpet Ride
Ja, dank je wel! Stom dat ik niet op "cuckoo" was gekomen zeg! Dat ligt wel erg voor de hand.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Neon Horse - Cuckoo
(ik dacht al dat je dat woord bedoeldeen idd
)
RyanDanquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:10 schreef dreamandday het volgende:
wie heeft de naam van de artiesten die vanavond bij paul de leeuw waren. Heb het zelf niet gezien maar zou het even checken.
Misschien van Katie Price en Peter Andre?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:53 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nieuwe versie van 'Kenny Rogers & Dolly Parton - Islands In The Stream'. Weet iemand van wie die is...?
Pras - Ghetto Superstarquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:53 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nieuwe versie van 'Kenny Rogers & Dolly Parton - Islands In The Stream'. Weet iemand van wie die is...?
Das de Requiem For A Dream soundtrack.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:43 schreef wipes66 het volgende:
weet iemand de naam van het nummer dat je na ong 1 minuut hoort in deze video: http://www.youtube.com/watch?v=uxSJUiGZInU ?
Yakety Sax. Ook bekend van de Benny Hill Show.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:45 schreef jna het volgende:
Hoe heet het deuntje wat je in dit filmpje vanaf 0.31 hoort?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:10 schreef z22 het volgende:
JIJ! bent een echte grolpanthalon ..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:36 schreef F04 het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=dccFwhiOuI4
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:28 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 2elvissa met Oh, La La La
En het 2de nummer wat je zoekt is The Mighty Dub Cats met Magic Carpet Ride
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik moeest eerst denken aan Magic Carpet Ride van Mighty Dub Katz. Vermelding van genre maakt denkwerk wat makkelijker![]()
viva forever ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:11 schreef Kizzz het volgende:
ik zoek een nummer van de spice girls.
Ik weet dat in de videoclip een soort van bos voorkwam met een vierkante doos, kubus erin en een hoop vlinders eromheen.
Wie weet de naam van dat nummer?
2 Kate Nash - Foundations?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:37 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb 2 nogal lastige omdat ik alles vergeten ben
1) Andre Hazes. Nummer met een mooie (!) melodieDoet Italiaans aan, maar is niet de cover van Caruso van Bocelli. Weinig he?
2) TMF-nummertje, Engelse chick, zingt tof nummer met een Engels accent. Het is een gloedjenieuw nummer
Welke held helpt??
Yes!quote:
Welke voorstelling is dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:17 schreef Blight het volgende:
Wie oh wie helpt mij?
Onderstaand muziekstukje komt uit een voorstelling van Rooyackers, Kamps en Kamps. De geluidskwaliteit is nogal matig aangezien het stukje is opgenomen door een microfoon bij de TV te houden, maar ik wil graag weten welk nummer dit is: http://files-upload.com/files/578466/Sample.mp3
Iemand enig idee?
quote:Rooyackers, Kamps & Kamps 1
Bananarama - It ain't what you do
Gladiator - The battle
Johnny Guitar Watson - Jazz Funk
Propellerheads - Take California
Propellerheads - History repeating
Sly & The Family Stone - If you want me to stay
Sly & The Family Stone - Dance to the music
Stealers Wheel - Stuck in the Middle with you
Rooyackers, Kamps & Kamps 2
Bob Dorough - Three is a magic number
Rooyackers, Kamps & Kamps 3
Elvis Crespo - Suavemente
Eels - Mr E's beautiful eyes
Rooyackers, Kamps & Kamps 4
AC/DC - Highway to hell
Belle & Sebastian - Get me away from here I'm dying
Boudewijn de Groot - Welterusten meneer de president
Calexico - Close Behind
Cat Stevens - Miles from nowhere
Jon Brion - Drive-in
LeAnn Rimes - Amerikaanse volkslied
Phoenix - Everything is everything
Requiem of a dream - Requiem of a dream remix
Survivor - Moment of truth
The Brian Setzer Orchestra - The dirty boogie
Als je het hierna nog niet weet.. kijk hier maarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:00 schreef Blight het volgende:
Welke voorstelling het is zou ik even moeten checken. Ik plaats dit verzoekje hier namelijk uit naam van een collega. Anyway, hier komen we wel verder mee. Dank u!
Gokje: de cover van Caruso van Pavarotti?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:55 schreef PAA-053 het volgende:
Blijft over:
1) Andre Hazes. Nummer met een mooie (!) melodieDoet Italiaans aan, maar is niet de cover van Caruso van Bocelli. Weinig he?
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:55 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Yes!![]()
![]()
Toppertje
Blijft over:
![]()
Jij hebt humor!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:45 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Gokje: de cover van Caruso van Pavarotti?
Hmm, dat ben ik dus eigenlijk allemaal vergetenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
heel veel van André zijn songs zijn van Italiaanse origine. de muziek dan, de tekst was doorgaans zelf verzonnen....
Heb je iets meer info? Ik heb alles van André (mea culpa) dus ik zou het moeten weten c.q. kunnen vinden.
Is het rustig, snel, heb je een paar woordjes, zingt hij in het NL of in het Italiaans, wat hij heel soms deed? Overige info?
Bouna Sera of Volare..?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:55 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Yes!![]()
![]()
Toppertje
Blijft over:
![]()
Hm, Ik Meen Het is toch behoorlijk up-tempo?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:23 schreef PAA-053 het volgende:
Het is rustig, normaal Hazestempo zegmaar, geen up-tempo nummer ofzo.
Dan zou het dus Ik Meen Het kunnen zijn
ik heb het (eerder alquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef Willempiehhh het volgende:
Nogmaals bij gebrek aan reactie: heb een zomerse gitaarnummer ingefloten, denk dat ie zo'n 8 jaar oud is? Te downloaden op: http://www.speedyshare.com/252627271.html
Bij voorbaat dank, ben heel benieuwd van wie het is!
Engels, Spaans? Man, vrouw?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef Willempiehhh het volgende:
Nogmaals bij gebrek aan reactie: heb een zomerse gitaarnummer ingefloten, denk dat ie zo'n 8 jaar oud is? Te downloaden op: http://www.speedyshare.com/252627271.html
Def Inc - Waking The Dreadquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef ook_gek het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=QlSk4z8D24c
welk nummer is dat op 0:23 ik weet dat het een remix is maar welke
het is zeker weten een switch remix.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Def Inc - Waking The Dread
geen Switch remix in ieder geval
Robyn & Kleerup - With Every Heartbeatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:48 schreef KaterPils het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar een volgens mij redelijk recent house/electro nummer met een continue melodie die afkomstig lijkt van een houten xylofoon.
Ik zit wederom op school dus kan het niet downloaden, gister ook niet aan toe gekomen, maar Zonder Jou lijkt me een hele goede optie. Ga zsm kijken, alvast bedankt!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:22 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Hm, Ik Meen Het is toch behoorlijk up-tempo?
Al 15 jaar sta je achter mij
Jij maakte mij steeds blij
Voor jou wil ik zingen
Je moet weten
Zonder jou had ik hier niet gestaan
Wie weet wat ik had gedaan
Zonder mijn fans
Uit Zonder jou (Voor mijn fans) van André Hazes
np, en goed je best doen op sgool hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:27 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zit wederom op school dus kan het niet downloaden, gister ook niet aan toe gekomen, maar Zonder Jou lijkt me een hele goede optie. Ga zsm kijken, alvast bedankt!
Ik heb meerdere keren je fluitconcert beluisterd, maar heb steeds het idee dat ik 'Jingle Bells' hoor...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef Willempiehhh het volgende:
Brother Bones - Sweet Georgia Brownquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:30 schreef j0rrit het volgende:
Wie weet hoe het liedje heet wat gebruikt wordt in dit filmpje?
http://youtube.com/watch?v=moIuHqIc-PQ
Bvd.
Thnx.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Brother Bones - Sweet Georgia Brown
Leaf - Wonderwomanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:27 schreef bierjoost het volgende:
Een nummer gezongen door een vrouw met in de tekst iets als why is my life so boring. Vrij recent, vrij lowbudget clip.
Hoor je niet toevallig Yeppa yeppa yeppa!?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:36 schreef samdeman1984 het volgende:
Een lastige,
een trancenummer waarin je omdenduur 'jep jep jep jep' hoort, stijl van Armin van buuren!
iemand ideeen?
Wellicht Yvan & Dan Daniel - Enjoy The Silencequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef ghostzrider het volgende:
Heey
Aangezien der redelijk veel remixes van gemaakt zijn..zal het geen eitje worden:P
Maaar...ik zoek een remix...van:
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Ik heb de meeste remixes al gevonden ervan..maar geen enkele was de goede.
Degene die ik gehoord heb..werd gedraaid tijdens Wild Girls Wild Boys in de Hemkade..in september.
Dit is echt een duidelijke trance remix, en wat ik me nog kan herinneren, is dat de stem, iets word verdraaid bij het stukje "In My Heart" in het refrein.
Alvast bedankt:P
als ik luister naar andere nummers van Scooter lijkt het er wel op.., ben alleen het bewuste nummer nog niet tegen gekomenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:52 schreef Gitanki het volgende:
Lijkt me iets van Scooter.
http://www.zazell.nl/shops/zazell/info.aspx?bundle_id=12401 Dit is ook een tranceremix, kun je ook ongeveer 30 seconden preview luisteren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef ghostzrider het volgende:
Heey
Aangezien der redelijk veel remixes van gemaakt zijn..zal het geen eitje worden:P
Maaar...ik zoek een remix...van:
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Ik heb de meeste remixes al gevonden ervan..maar geen enkele was de goede.
Degene die ik gehoord heb..werd gedraaid tijdens Wild Girls Wild Boys in de Hemkade..in september.
Dit is echt een duidelijke trance remix, en wat ik me nog kan herinneren, is dat de stem, iets word verdraaid bij het stukje "In My Heart" in het refrein.
Alvast bedankt:P
In de naam van je sample komt de naam 'DJ Baseline' voor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:52 schreef WEST het volgende:
als ik luister naar andere nummers van Scooter lijkt het er wel op.., ben alleen het bewuste nummer nog niet tegen gekomen
Eerste twee voor mijn idee zeker niet. Vangelis verwacht ik niet, hoewel zijn werk van die jaren voor mij een blinde vlek is. Het klinkt ook net iets te klassiek voor Vangelis eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:31 schreef TubewayDigital het volgende:
geen enya, clanad of vangelis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |