Nee, maar je kan toch wel met meer mensen komen dan dat. Met die mensen heb je denk ik het halve uitvak vol.quote:
Fruitschalen worden volgens mij altijd geboycot door bezoekende clubs?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef Erasmusch het volgende:
Werd die niet geboycot ofzo
Geen idee, het is alweer een poosje geleden he...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fruitschalen worden volgens mij altijd geboycot door bezoekende clubs?
Volgens mij wel, Twente moet met de aanstaande uitbreiding het uitvak ook uitbreiden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:25 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij moet dat toch standaard 5% of 10% van de totale capaciteit zijn?
Vraag me af of daar nou echt streng gedefinieerde regels voor zijn. 10% is volgens mij alleen voor Europese wedstrijden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:25 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij moet dat toch standaard 5% of 10% van de totale capaciteit zijn?
Een uitvak van 2500 man, heeft toch bijna geen nut ? Behalve de grote clubs zijn er toch geen clubs die zoveel supporters meenemen ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vraag me af of daar nou echt streng gedefinieerde regels voor zijn. 10% is volgens mij alleen voor Europese wedstrijden.
Als 5% verplicht is, zouden Ajax en Feyenoord een uitvak van 2500 moeten hebben. Andere clubs gaan dan volgens mij weer ruim over die 5% heen.
2500 man is meer dan er bij Excelsior in het hele stadion zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Een uitvak van 2500 man, heeft toch bijna geen nut ? Behalve de grote clubs zijn er toch geen clubs die zoveel supporters meenemen ?
dus zijn de uitvakken bij Feyenoord en Ajax ook op te delen. Maar voor Europa is dat dus wel nodig. Bij PSV gaan ze nu ook kijken hoe ze het uitvak in 2en kunnen delenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Een uitvak van 2500 man, heeft toch bijna geen nut ? Behalve de grote clubs zijn er toch geen clubs die zoveel supporters meenemen ?
Ben toch benieuwd welke psv-supporter in dat opgedeelde stuk wil gaan zitten, wat een hopeloos geval is dat zeg..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus zijn de uitvakken bij Feyenoord en Ajax ook op te delen. Maar voor Europa is dat dus wel nodig. Bij PSV gaan ze nu ook kijken hoe ze het uitvak in 2en kunnen delen
Clubs moet gewoon zorgen voor flexibele uitvakken. Het is toch aan de andere kant belachelijk dat uitsupporters over elkaar heen vallen om een kaartje te kunnen kopen terwijl de thuis tribunes leeg zitten (vitesse, roda..)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
PSV krijgt ook niet snel een vakkie vol. Tenminste niet in Kerkrade (een 3 kwartier rijden). Met als triest dieptepunt een schamele 200 man 3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Clubs moet gewoon zorgen voor flexibele uitvakken. Het is toch aan de andere kant belachelijk dat uitsupporters over elkaar heen vallen om een kaartje te kunnen kopen terwijl de thuis tribunes leeg zitten (vitesse, roda..)
Ja dat vind ik zon bullshit van die boertjes, dan hebben ze een zogenaamde boycot..ja kom dan ook allemaal niet, nu komt er gewoon de 400 man ofzo die altijd wel gaan en als excuus roepen ze dan : "jaaa eeeuuuh boycot".quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef Erasmusch het volgende:
Werd die niet geboycot ofzo
Zo'n boycot werkt niet of nauwelijks in NL, zie Vitesse-Feyenoord...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zon bullshit van die boertjes, dan hebben ze een zogenaamde boycot..ja kom dan ook allemaal niet, nu komt er gewoon de 400 man ofzo die altijd wel gaan en als excuus roepen ze dan : "jaaa eeeuuuh boycot".
Paar jaar terug, CL-uit naar bordeaux, goed te doen met de auto..er was nog een 200 man meen ik, was dat dan ook een boycot vanwege de opzet van de CL ofzo...
famous for not travelling!
Nee, feit is dat ze haast nooit uitverkopen ( behalve vorig jaar een paar wedstrijden als de reis ineens gratis is? ). En zo'n boycot werkt nooit dat weet ik ook wel. Alleen dat word dan als argument gegeven dat ze altijd met weinig man zijn bij de JCS,terwijl ze in de competitie vaak maar 1 trein vol krijgen richting amsterdam terwijl ze recht hebben op 2 treinen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zo'n boycot werkt niet of nauwelijks in NL, zie Vitesse-Feyenoord...
Maar ja, hadden ze er anders meer mee gehad?
Preciesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:23 schreef DarkShine het volgende:
Met die schamele 200 man riepen ze achteraf pas dat het een boycot was...
Autocomib's zijn natuurlijk ook suf. Bij sommige clubs moet je wel met minimaal 4 in een auto zitten etc..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
AZ stuurt al 2 jaar nog geen 50 man mee naar Almelo
Valt ook niet veel te halen, maar toch.
Ajax en Feyenoord hebben er toch altijd 600 mee, combi of niet.
PSV boycotte de autocombi het eerste seizoen, terwijl ze de auto op nog geen 500 meter van het stadion mochten neerzetten
volgens mij was er toen wel iets meer aan de hand, iets met afspraken met de gemeente die niet nagekomen werdenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
AZ stuurt al 2 jaar nog geen 50 man mee naar Almelo
Valt ook niet veel te halen, maar toch.
Ajax en Feyenoord hebben er toch altijd 600 mee, combi of niet.
PSV boycotte de autocombi het eerste seizoen, terwijl ze de auto op nog geen 500 meter van het stadion mochten neerzetten
Steeds minder?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 06:08 schreef reem het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er steeds minder supporters meegaan naar uitwedstijden, tenminste, dat idee heb ik. Het levert toch echt wel een betere sfeer op als er op z/n minst een groep van 500-1000 man meegaat naar een uitwedstrijd, dan valt er nog een beetje tegen elkaar op te zingen.
Dat was play-offs, worden door groot gedeelte geboycot.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:04 schreef MaxPower het volgende:
Volgens mij had Ajax de laatste keer overigens geen vol uitvak bij ons... (kan ook beker geweest zijn trouwens)
Is ook zo. En terecht, al was ik wel in de Arena (met nog ongeveer 100 anderenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat was play-offs, worden door groot gedeelte geboycot.
Eerder al FC Groningenquote:PSV heeft plannen voor gesplitst uitvak
PSV heeft serieuze plannen om het uitvak van het Philips Stadion te splitsen. Dit melden de Eindhovenaren bij monde van directeur Jan Reker tijdens de nieuwjaarsreceptie.
Het splitsen van het uitvak wordt, als de plannen doorgang vinden, toegepast als de uitspelende club weinig supporters meeneemt. Hierdoor kan PSV meer kaarten slijten aan de eigen aanhang.
Verwijder de wand dan even als er een topclub bij komt, dat zit er ook niet in.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Niet zo gek om het te splitsen hoor. Onzin om zo'n volledig vak open te houden als er maar een paar honderd man van de tegenpartij komen.
Een beetje Feyenoorder doet dat gewoon zelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Verwijder de wand dan even
Een makkelijk verwijderbaar wand tussen het uitvak en het 'soms'-uitvak lijkt mij vrij tot zeer bevorderlijk voor rellenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Verwijder de wand dan even als er een topclub bij komt, dat zit er ook niet in.
Waren de aantallen die hun club achterna reisden vroeger dan groter?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:59 schreef DRD het volgende:
Volkomen logisch. De uitlegioenen sterven langzaam uit.
in belgie reizen er altijd 2000 mee uit, bij de grote clubsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:13 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Waren de aantallen die hun club achterna reisden vroeger dan groter?
Zou bij Feyenoord en ajax ook kunnen als de ontvangende clubs eens een fatsoenlijk aantal plaatsen beschikbaar zouden stellen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in belgie reizen er altijd 2000 mee uit, bij de grote clubs
Ben jij een kloon van jorien?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:44 schreef BigKahuna het volgende:
indirect bedreigen
Boeiend, als uitsupporter ben je ongewenst en het liefst maken we het je dus zo ongemakkelijk mogelijk. (dit spreek ik uit namens alle clubsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Verwijder de wand dan even als er een topclub bij komt, dat zit er ook niet in.
De supporters zijn er wel maar veel mensen weigeren het om zich als een varken te laten behandelen. Je bent gewoon een stuk vee wat van stadion a naar stadion b gebracht wordt (en dat ook nog eens keer voor de hoofdprijs).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:59 schreef DRD het volgende:
Volkomen logisch. De uitlegioenen sterven langzaam uit.
Maar heb dan als club ook het lef bij een belangrijke [beker]wedstrijd een hele korte zijde af te staan, ipv 400 tot 600 kaarten.
Uitvak gaat redelijk vol zitten hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Thieske het volgende:
Volgende week woensdag Ajax-NAC (beker) en Ajax vult maar de helft van het uitvak.
Logisch dat de andere helft van het uitvak dan aan thuis supporters verkocht wordt.
Ajax neemt maar 550 kaarten af.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:33 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Uitvak gaat redelijk vol zitten hoor
Vele malen groter.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:13 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Waren de aantallen die hun club achterna reisden vroeger dan groter?
ook als je die oude beelden uit jaren 80/90 bekijkt, zie je altijd dat gewoon in elk vak mensen juichen voor uit teamquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vele malen groter.
In de jaren tachtig/negentig ging er 2.000 man mee uit Den Haag en ruim 3.000 uit Amsterdam en Rotterdam.
Nee hoor, RKC heeft het mooiste uitvak van Nederland...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:27 schreef DutchGooner het volgende:
Bij AZ vind ik het niet zo'n probleem, AZ heeft naar mijn mening het beste uitvak van Nederland.
Vind ik niet, bij RKC heb je altijd, al is het een klein beetje, last van de hekken aan de zijkant.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee hoor, RKC heeft het mooiste uitvak van Nederland...
Owja, gelukkig lig ik daar altijd op het veld als ik gaquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:08 schreef DarkShine het volgende:
Heracles heeft dat toch ook.
Yupz, heerlijk uitvak hebben wij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:08 schreef DarkShine het volgende:
Heracles heeft dat toch ook.
En Excelsior heeft de lekkerste broodjes frikandelquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee hoor, RKC heeft het mooiste uitvak van Nederland...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En Excelsior heeft de lekkerste broodjes frikandel.
Dat is waar ook. De broodjes hamburger die je daar krijgt zie je zelden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Catering is bij FC Twente nog wel een stukje beter hoor.
Het uitvak is daar ook niet verkeerd, als je in het goede gedeelte zit tenminste.
De Catering van Twentequote:Op woensdag 9 januari 2008 11:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het uitvak is daar ook niet verkeerd, als je in het goede gedeelte zit tenminste.
Broodje beenham.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat is waar ook. De broodjes hamburger die je daar krijgt zie je zelden.
Heerlijke uienringen + een goed sausje.
Als ze er de volgende maand maar wel weer zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:33 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren die tijdens Twente-Utrecht niet te verkrijgen.
Je gaat toch niet meer, je hebt toch Tele2.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Owja, gelukkig lig ik daar altijd op het veld als ik ga
Ik twijfel nog, een dienst kaart bij Heracles is ook leukquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je gaat toch niet meer, je hebt toch Tele2.
Zoals afgelopen seizoen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, een dienst kaart bij Heracles is ook leuk
Ja toen was ik er helemaal heen gereden, heel de dag onderweg en 4-1quote:
Tijd voor een nieuw topic:quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
www.trotsvanhetnoorden.nlquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:40 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw topic:
Welke club heeft de beste catering in het station?
Zo absurd warm, en toen naar huis gereden, onderweg zo AC restaurant in, was het bom vol, en stond er zo lange rij voor je aan de beurt was,maar lekker dat het wasquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij kon in ieder geval vast wennen aan de zon. Wat een hitte, wat een pot.
Ben ik idd mee eens. Goed zicht vooral is erg belangrijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:27 schreef DutchGooner het volgende:
Bij AZ vind ik het niet zo'n probleem, AZ heeft naar mijn mening het beste uitvak van Nederland.
EENSquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ben ik idd mee eens. Goed zicht vooral is erg belangrijk.
Ajax is het ergst
Absoluut waar. Met altijd vrij vervoer zou je naar iets van een 10% regeling toe moeten voor de capaciteiten van uitvakken. Helaas blijft dat dagdromen......quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:31 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
De supporters zijn er wel maar veel mensen weigeren het om zich als een varken te laten behandelen. Je bent gewoon een stuk vee wat van stadion a naar stadion b gebracht wordt (en dat ook nog eens keer voor de hoofdprijs).
Als ze iedereen met eigen vervoer lieten komen dan heb je absoluut 9 van de 10 keer een vol uitvak.
Vitesse bedoel je. Bij Ajax hangt nu niet eens altijd een net meer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ben ik idd mee eens. Goed zicht vooral is erg belangrijk.
Ajax is het ergst
Ik, was wel redelijk. Stond zo'n hutje met spul.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:04 schreef Prosac het volgende:
over catering gesproken, wie kwamen er in het Oosterpark in het uitvak?
Ik zat gewoon los maar die hamburgers waren goed te hachelen daar, lekker vet ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:04 schreef Prosac het volgende:
over catering gesproken, wie kwamen er in het Oosterpark in het uitvak?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:51 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik zat gewoon los maar die hamburgers waren goed te hachelen daar, lekker vet ook
Dat zou bij andere rivalen ook gebeurd zijn.quote:Ik lees net een interview met een oud Z-sider in het supportersblad van FC Groninge, moest wel even hard lachen dat hij de catering bij het uitvak verzorgde en voor het Ajax publiek altijd "speciale" koffie had.
Maar dat zijn vrouw heel hard nee bleek te hebben geschud toen hij het wilde vertellen.
Over Jorien gesproken, hoe zou het zijn met zijn plannen om via de catering het thuisvak bij Ajax te bestormen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:05 schreef BigKahuna het volgende:
NEE HET WAS EEN GRAP ENZO !! MET BETREKKING TOT JORIEN![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
[Ik lees net een interview met een oud Z-sider in het supportersblad van FC Groninge, moest wel even hard lachen dat hij de catering bij het uitvak verzorgde en voor het Ajax publiek altijd "speciale" koffie had.
Maar dat zijn vrouw heel hard nee bleek te hebben geschud toen hij het wilde vertellen.]
Dat zou bij andere rivalen ook gebeurd zijn.
Ajax heeft extra beveiliging ingezet destijds, omdat Jorien nogal bekend staat als hooliganquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Over Jorien gesproken, hoe zou het zijn met zijn plannen om via de catering het thuisvak bij Ajax te bestormen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |