hij is ook niet helemaal horizontaal. bij deze foto is het lastig om hem goed recht te krijgen omdat je geen duidelijke horizon hebt. wat je dan kan doen is een verticale lijn zoeken, en die is wel te zien, namelijk de hoek van het huis.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:21 schreef ElizabethR het volgende:
Sugar,
+ Erg leuk moment natuurlijk! Mooi scherp op de oogjes, en ik vind dat zwart/wit er erg goed bijpast.
- Ik had hem denk ik iets krapper gecropped aan de onderkant, zodat net dat stukkie vensterbank weg is. Je foto wordt dan symmetrischer, en dat mag volgens mij best. Maar goed, het is gewoon een fraaie foto
Mijne.
In Cong staat, als je van Ashford castle af binnenrijdt, een schattig huisje op de hoek bij de river. Daar groeit al jaren en jarenlang een enorme wilde wingerd tegenaan, het is echt een boom van een struik geworden die er zo ongeveer uitziet alsof ie het hele huis heeft opgegeten. De wilde wingerd is momenteel prachtig rood gekleurd.
groot
[ afbeelding ]
De camera van Freud is kaarsrecht gehouden... dat was nou net zo leuk, de ruimte was scheefquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:00 schreef Igen het volgende:
Hmmm... aparte foto.
De houding van de camera is goed gekozen, denk ik. Zo lijkt alles scheef, maar tegelijk niks té scheef.
Als minpunt zou ik willen noemen dat mij totaal niet duidelijk wordt wat het nu eigenlijk is.
[ afbeelding ]
Een bekend terrein, waar vast al wel honderdduizend foto's zijn gemaakt. Maar geen enkele daarvan kan het gevoel vastleggen dat opkomt wanneer je zelf in het pikkedonker op een trap loopt, die op 70 meter hoogte aan de buitenkant van een oud industriebouwsel hangt.
de "horizon" van het reflecterende staat scheef (12 graden denk ik); dus de camera ook.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:18 schreef An24 het volgende:
[..]
De camera van Freud is kaarsrecht gehouden... dat was nou net zo leuk, de ruimte was scheef![]()
Oops sorry hoor, ik zat gewoon van de vorige pagina te quotenquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:00 schreef Igen het volgende:
Hmmm... aparte foto.
De houding van de camera is goed gekozen, denk ik. Zo lijkt alles scheef, maar tegelijk niks té scheef.
Als minpunt zou ik willen noemen dat mij totaal niet duidelijk wordt wat het nu eigenlijk is.
[ afbeelding ]
Een bekend terrein, waar vast al wel honderdduizend foto's zijn gemaakt. Maar geen enkele daarvan kan het gevoel vastleggen dat opkomt wanneer je zelf in het pikkedonker op een trap loopt, die op 70 meter hoogte aan de buitenkant van een oud industriebouwsel hangt.
Wat een diepte en kleurenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef ElizabethR het volgende:
Marty
+ Gave pose, mooie toning, mooie kleuren, sfeervolle setting, foto doet me echt wat
- ik had graag de broek ook aan het uiteinde goed gezien, zonder dat ie wegvalt in de achtergrond
Mijne, aangezien het vandaag bank holiday was en heel geen slecht weer ben ik er weer eens op uitgetrokken. De herfstkleuren waren prachtig!!
En deze moet je eigenlijk dus echt even wat groter bekijken!!!
[ afbeelding ]
Ik vind het een erg intrigerende foto. Goed belicht, onderwerp (en vooral ogen) mooi scherp en achtergrond mooi onscherp. Ook de blik en de compositie vind ik fijn, een foto waar je naar blijft kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
Wurm:
+ de trieste blik in de ogen van de hond, prachtig.
- foto lijkt niet helemaal scherp en ik vind het onderwerp wel erg in het midden staan.
Van de fotoshoot van afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
+ Erg erg mooi, mooi model, mooi hoe de achtergrond onscherp en het meisje scherp, echt heel mooi.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
Wurm:
+ de trieste blik in de ogen van de hond, prachtig.
- foto lijkt niet helemaal scherp en ik vind het onderwerp wel erg in het midden staan.
Van de fotoshoot van afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
De hef? (oude spoorbrug)quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:00 schreef Igen het volgende:
Hmmm... aparte foto.
[ afbeelding ]
Hehe. U vraagt, wij draaien..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wil graag kritisch commentaar op deze:
+ Vind de foto mooi, zou goed zijn voor als schilderij aan de muur oidquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:51 schreef Vliegvrager het volgende:
@LHO
+ mooie wolken, lekkere kleur zit erin, compo is ook prettig.
-foto is onderin wel heel erg donker. Pola of gradueel filter was hier mooi geweest imo
Ik wil graag kritisch commentaar op deze:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me logisch, maar het topic werkt net even anders, je moet namelijk wel even een kritische blik werpen op de voorgaande foto, en daar dus minimaal een pluspunt en een minpunt over geven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:14 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zou graag jullie beoordeling over deze foto willen weten![]()
[ afbeelding ]
Ups, heb de post aangepastquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, maar het topic werkt net even anders, je moet namelijk wel even een kritische blik werpen op de voorgaande foto, en daar dus minimaal een pluspunt en een minpunt over geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |