dat dus, ik heb voorgaande posts verwijderd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:49 schreef KD-fotografie het volgende:
paaskannekoekje, inplaats van op je eigen reageren kan je ook een testcase openen als je graag al je foto's wilt laten zien...
+ Aktie foto, spannend, een roofvogel aan het werk. Ik vind het een mooie foto.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:54 schreef buzzer het volgende:
++ De kleuren
++ Mooie DOF
- eigenlijk niet, maar ik zou hem aan de bovenkant iets krapper croppen, en je logo verplaatsen naar rechtsonder (zonde van dat blaadje nl.)
Echt een supermooie plaat
Mijne (en ja dat is bloed op de snavel)
[ afbeelding ]
- Het gras in de hoek, en had het mooier gevonden in portret stand.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:00 schreef tonja het volgende:
[..]
+ Aktie foto, spannend, een roofvogel aan het werk. Ik vind het een mooie foto.
- Scherpte, hoewel ik snap dat die vogels nou niet ook echt stil willen zitten....
Mijn mooiste foto van vandaag
Een raar insekt.sluipwesp.
[ afbeelding ]
volgens mij is hij haarscherp....quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:00 schreef tonja het volgende:
[..]
+ Aktie foto, spannend, een roofvogel aan het werk. Ik vind het een mooie foto.
- Scherpte, hoewel ik snap dat die vogels nou niet ook echt stil willen zitten....
Mijn mooiste foto van vandaag
Een raar insekt.sluipwesp.
[ afbeelding ]
Zonder kader vind ik het zo kaal zegmaar,.. en wat bedoel je percies met "ergens halverwege lijkt het dan net alsof de foto niet af is"quote:- het kader komt wat raar over doordat de foto van donker naar licht gaat. ergens halverwege lijkt het dan net alsof de foto niet af is.
hele doolhof met alle texten dus ook "succes" is uitgeprint op papier.quote:Nog een vraagje: is het woord 'succes' op het papier geprint of met PS erop gezet?
+ de kleuren, uitstraling, kadratie, lichtinvalquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:07 schreef KD-fotografie het volgende:
Pauld
+ de gesluierde vrouw helemaal alleen, het onderwerp, de kleuren
- misschien wat meer van het gebouw zelf maar dat is echt een hele minimin hoor.
een jonge dame als een soort van ijsprinses.
[ afbeelding ]
Opgezet moment of een snaphot? Heb het vaak wanneer ik mijn camera bij me heb en bij vrienden zit, dat ik probeer van situaties die toevallig langskomen een foto te maken. Leuke foto, belichting maakt de foto interessant op een of andere manier. Ook een goede foto omdat ik weet hoe lastig/vervelend het is om snel ff een goede foto van zo'n situatie te makenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
+ de kleuren, uitstraling, kadratie, lichtinval
- misschien de kleine haartjes/veertjes bij het neusje en onder het oog wegwerken
[ afbeelding ]
Ik kan het een moeilijk beetje uitleggen, maar als je het bovenste gedeelte van de foto als eerste bekijkt dan is het geheel zwart en wanneer je langzamerhand naar beneden kijkt dan komt ineens het kader naar voren. Lijkt net alsof de foto niet volledig is geladen. Hoop dat je hier wat mee kan...quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:39 schreef Kamermans het volgende:
[..]
Zonder kader vind ik het zo kaal zegmaar,.. en wat bedoel je percies met "ergens halverwege lijkt het dan net alsof de foto niet af is"
Ja denk dat ik hem toch maar wat ga oplichten... En zeker veel aan geshopt.. zal je het orgineel nog wel eens laten zien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:11 schreef freud het volgende:
Beetje te donker lijkt me? Al veel aan gesoept? Wel lekker sfeertje en blik, maar goed, jouw dames zijn al wat meer ervaren met poseren.
Tof, ben benieuwd. Ben niet zo gek op houdingen waarbij ze haar bekken recht op de cam heeft. Klein beetje draaien werkt voor me...quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:38 schreef Marty26 het volgende:
Ja denk dat ik hem toch maar wat ga oplichten... En zeker veel aan geshopt.. zal je het orgineel nog wel eens laten zien.
En ja dit model verdient haar geld met dit soort dingendus is wel wat ervaring ja
+ lekker naturel model, alles goed belicht en toch wat schaduw erin zodat ie niet vlak wordt. Leuke compositie ook zo met net wat meer ruimte aan de rechterkant (voor de kijker links)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
+ Mooi idee! Zeker leuk!
- Had wat mij betreft meer kleur in gemogen
- En een andere ondergrond had wel mooier geweest
Zo.. deez van mij:
[ afbeelding ]
+
hij is ook niet helemaal horizontaal. bij deze foto is het lastig om hem goed recht te krijgen omdat je geen duidelijke horizon hebt. wat je dan kan doen is een verticale lijn zoeken, en die is wel te zien, namelijk de hoek van het huis.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:21 schreef ElizabethR het volgende:
Sugar,
+ Erg leuk moment natuurlijk! Mooi scherp op de oogjes, en ik vind dat zwart/wit er erg goed bijpast.
- Ik had hem denk ik iets krapper gecropped aan de onderkant, zodat net dat stukkie vensterbank weg is. Je foto wordt dan symmetrischer, en dat mag volgens mij best. Maar goed, het is gewoon een fraaie foto
Mijne.
In Cong staat, als je van Ashford castle af binnenrijdt, een schattig huisje op de hoek bij de river. Daar groeit al jaren en jarenlang een enorme wilde wingerd tegenaan, het is echt een boom van een struik geworden die er zo ongeveer uitziet alsof ie het hele huis heeft opgegeten. De wilde wingerd is momenteel prachtig rood gekleurd.
groot
[ afbeelding ]
De camera van Freud is kaarsrecht gehouden... dat was nou net zo leuk, de ruimte was scheefquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:00 schreef Igen het volgende:
Hmmm... aparte foto.
De houding van de camera is goed gekozen, denk ik. Zo lijkt alles scheef, maar tegelijk niks té scheef.
Als minpunt zou ik willen noemen dat mij totaal niet duidelijk wordt wat het nu eigenlijk is.
[ afbeelding ]
Een bekend terrein, waar vast al wel honderdduizend foto's zijn gemaakt. Maar geen enkele daarvan kan het gevoel vastleggen dat opkomt wanneer je zelf in het pikkedonker op een trap loopt, die op 70 meter hoogte aan de buitenkant van een oud industriebouwsel hangt.
de "horizon" van het reflecterende staat scheef (12 graden denk ik); dus de camera ook.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:18 schreef An24 het volgende:
[..]
De camera van Freud is kaarsrecht gehouden... dat was nou net zo leuk, de ruimte was scheef![]()
Oops sorry hoor, ik zat gewoon van de vorige pagina te quotenquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:00 schreef Igen het volgende:
Hmmm... aparte foto.
De houding van de camera is goed gekozen, denk ik. Zo lijkt alles scheef, maar tegelijk niks té scheef.
Als minpunt zou ik willen noemen dat mij totaal niet duidelijk wordt wat het nu eigenlijk is.
[ afbeelding ]
Een bekend terrein, waar vast al wel honderdduizend foto's zijn gemaakt. Maar geen enkele daarvan kan het gevoel vastleggen dat opkomt wanneer je zelf in het pikkedonker op een trap loopt, die op 70 meter hoogte aan de buitenkant van een oud industriebouwsel hangt.
Wat een diepte en kleurenquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:31 schreef ElizabethR het volgende:
Marty
+ Gave pose, mooie toning, mooie kleuren, sfeervolle setting, foto doet me echt wat
- ik had graag de broek ook aan het uiteinde goed gezien, zonder dat ie wegvalt in de achtergrond
Mijne, aangezien het vandaag bank holiday was en heel geen slecht weer ben ik er weer eens op uitgetrokken. De herfstkleuren waren prachtig!!
En deze moet je eigenlijk dus echt even wat groter bekijken!!!
[ afbeelding ]
Ik vind het een erg intrigerende foto. Goed belicht, onderwerp (en vooral ogen) mooi scherp en achtergrond mooi onscherp. Ook de blik en de compositie vind ik fijn, een foto waar je naar blijft kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
Wurm:
+ de trieste blik in de ogen van de hond, prachtig.
- foto lijkt niet helemaal scherp en ik vind het onderwerp wel erg in het midden staan.
Van de fotoshoot van afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
+ Erg erg mooi, mooi model, mooi hoe de achtergrond onscherp en het meisje scherp, echt heel mooi.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
Wurm:
+ de trieste blik in de ogen van de hond, prachtig.
- foto lijkt niet helemaal scherp en ik vind het onderwerp wel erg in het midden staan.
Van de fotoshoot van afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
De hef? (oude spoorbrug)quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:00 schreef Igen het volgende:
Hmmm... aparte foto.
[ afbeelding ]
Hehe. U vraagt, wij draaien..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wil graag kritisch commentaar op deze:
+ Vind de foto mooi, zou goed zijn voor als schilderij aan de muur oidquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:51 schreef Vliegvrager het volgende:
@LHO
+ mooie wolken, lekkere kleur zit erin, compo is ook prettig.
-foto is onderin wel heel erg donker. Pola of gradueel filter was hier mooi geweest imo
Ik wil graag kritisch commentaar op deze:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me logisch, maar het topic werkt net even anders, je moet namelijk wel even een kritische blik werpen op de voorgaande foto, en daar dus minimaal een pluspunt en een minpunt over geven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:14 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zou graag jullie beoordeling over deze foto willen weten![]()
[ afbeelding ]
Ups, heb de post aangepastquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, maar het topic werkt net even anders, je moet namelijk wel even een kritische blik werpen op de voorgaande foto, en daar dus minimaal een pluspunt en een minpunt over geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |