Onderkant van een gebouw waar ze aan aan het werken waren, dat gele is het isolatiemateriaal.quote:
Cutequote:Op zaterdag 3 november 2007 11:39 schreef ForrestX het volgende:
Foto-technisch misschien niet de mooiste, maar emotioneel gezien absoluut wel!
Gisteren tegen 16.00 uur geboren, mijn zoon Jascha, hier een paar uur oud samen met (afgdraaide) papa:
[ afbeelding ]
- Foto-technisch inderdaad niet geweldig, geen uitleg nodig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:39 schreef ForrestX het volgende:
Gisteren tegen 16.00 uur geboren, mijn zoon Jascha, hier een paar uur oud samen met (afgdraaide) papa:
[ afbeelding ]
Van Harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:39 schreef ForrestX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een fan van jouquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:36 schreef Marty26 het volgende:
+de beweging
- de shuur op de achtergrond
Maar ik heb niet zoveel verstand van paard fotografie sorry...
[ afbeelding ]
Thinking over your Life
Check trouwens wel de grote versie : )
- onscherpquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
- Foto-technisch inderdaad niet geweldig, geen uitleg nodig.
+ Emotie, en het vingergebaar van de kleine![]()
[ afbeelding ]
Klikbaar!
Gisteren gemaakt, met was mist ... vond het wel een aparte foto geworden![]()
Feliquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:39 schreef ForrestX het volgende:
[ afbeelding ]
Die is tof!quote:Op zondag 4 november 2007 14:59 schreef Marty26 het volgende:
+compo
-Zwart wit... er zijn daar zoveel kleuren
-Persoon in de auot niet scherp...
[ afbeelding ]
Hmmm...die half afgesneden tepel doet het hem niet voor mijquote:Op zondag 4 november 2007 14:59 schreef Marty26 het volgende:
+compo
[ afbeelding ]
Tnx kijk hier heb ik wat aanquote:Op zondag 4 november 2007 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...die half afgesneden tepel doet het hem niet voor mijIk zou hem er iets boven afsnijden en ik heb het idee dat ik wat onscherpte mis in de linkeroog? (voor ons rechts). Ik vind hem verder wat grijzig in de zwartwit-conversie en kan me niet van het idee afkrijgen dat-ie misschien in kleur beter is, maar das geheel jouw beoordeling natuurlijk. Ik vind hem niet onaardig, maar volgens mij kun je stukken beter
Voor een eerste keer goed gedaan danquote:Op zondag 4 november 2007 15:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tnx kijk hier heb ik wat aandenk ook wel dat het beter kan hoor... Maar heb dit soort shoots nooit gedaan zoals je mischien wel weet
dus is nog ff zoeken hoe en wat. Maar dit is weer info die ik mee kan nemen voor de volgende keer.. ( dit was wel tijdens een totaal andere shoot )
Maar ga hier ook maar eens wat mee doen.
hahaha ja dat is altijd weer zoietsquote:Op zondag 4 november 2007 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor een eerste keer goed gedaan danIk heb geen idee hoe ze er bij mij uit zouden komen hoor
Lief maar kan je ook nog even op mijn foto reageren ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:39 schreef ForrestX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis toch wat scherpte op haar linkeroog. Omzetten naar zwart wit kan stukken beter. Mischien een iets lagere standpunt.quote:Op zondag 4 november 2007 14:59 schreef Marty26 het volgende:
+compo
[ afbeelding ]
Aaah kijk eens kijken hoe ze het in die action doen zodat ik die van mij beter kan maken.quote:Op zondag 4 november 2007 16:06 schreef dvr het volgende:
Marty: inderdaad iets aan de zwart/wit conversie doen, want de grijstonen zijn nu nogal vlak en die van de tegeltjes lijken teveel op die in haar gezicht. Ik vind het verder een prachtige foto, maar hij mist hierdoor nog wat zeggingskracht. Met de channelmixer in Photoshop (Monochrome aankruisen, rood wat opkrikken, blauw wat minder, gebruik 'constant' om te voorkomen dat het geheel te licht of donker wordt) kun je met allerlei tonen experimenteren. Of probeer een paar actions die je gratis kunt downloaden zoals deze:
http://www.atncentral.com/download.htm#Alys_BW
http://www.atncentral.com/download.htm#KC_BWSelect
Is inderdaad in Dinant!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:49 schreef dutchie het volgende:
Hé is dat niet de loopgraaf in de Citadelle van Dinant? Vorige week geweest en komt me erg bekend voor. Knap gedaan hoor met die foto, zeker gezien de situatie (het niet kunnen blijven staan).
Mooi spiegelend watern en de compositie is ook prima, alleen dat licht vind ik op deze foto wat minder overkomen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:42 schreef ElizabethR het volgende:
Marty
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De Brand bij Udenhout, kort geleden.
Ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mooi spiegelend watern en de compositie is ook prima, alleen dat licht vind ik op deze foto wat minder overkomen.
Ik vind het zelf moeilijk om van natuur een spannende plaat te maken, maar met zoiets ben ik soms al een beetje blij:
100%
[ afbeelding ]
De Brand bij Udenhout, kort geleden.
quote:Op zondag 4 november 2007 23:42 schreef ElizabethR het volgende:
Marty
+ Mooie pose, zwart wit voegt wel wat toe aan de sfeer
- scherpte hier en daar
Mijne, het was vandaag heel sfeervol, qua licht
grote versie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:07 schreef lowonenergy het volgende:
Sfeervol plaatje heb je er van gemaakt, heerlijk bewerkt.
Onderwerp is heel tijdloos nu, mooi!
Mijn bijdrage:
Foto die ik afgelopen weekend heb geexposeert waar ik best trotst op ben.
Madam werdt 99 jaar, en groet hier haar zus.
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie plaat. Ik kan me iets voorstellen bij het idee achter de bewerking, maar ben er geen fan van. Het ligt me er iets te veel bovenop imo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:07 schreef lowonenergy het volgende:
Sfeervol plaatje heb je er van gemaakt, heerlijk bewerkt.
Onderwerp is heel tijdloos nu, mooi!
Mijn bijdrage:
Foto die ik afgelopen weekend heb geexposeert waar ik best trotst op ben.
Madam werdt 99 jaar, en groet hier haar zus.
[ afbeelding ]
Hij is leuk Sugarquote:
waarom puur om te laten zien waar ze mee bezig zijn. Verder geen reden.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:43 schreef Roi het volgende:
+ Kleuren, de sfeer. De belichting.
- Die geshopte hand bovenin, waarom in godsnaam ?
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/shiratski/1858345757/
Misschien kun je je ook aan de spelregels van dit topic houden??? Ik zou zeggen, lees de OP eens door. Verder vind ik de foto niet zo geslaagd omdat de linkerhond als vanuit het niets lijkt te verschijnen, er hangt een losse kop op de foto. Het zou beter geweest zijn als je van hem ook minstens de schouders en borst had gefotografeerd.quote:
heel tof gedaan lekker gewaagd veel energyquote:Op donderdag 8 november 2007 10:15 schreef lowonenergy het volgende:
@Roi, hmmm hij mist wat contrast voor mij, en misschien als je vanaf een iets lager standpunt en links wat minder in beeld had gefotografeerd het iets spannender maakte.
@sharonfactor, hmm vindt het niet erg interessant, nabewerking mag iets meer aandacht krijgen denk ik. Er zit nog teveel blur om de randen heen, en zo'n lege groene achtergrond .. tja kwestie van smaak denk ik.
[ afbeelding ]
(foto wordt hier wat verkleind, aangeraden is om full-size te kijken)
jamaar hij is juist Low on energy...quote:Op donderdag 8 november 2007 10:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
heel tof gedaan lekker gewaagd veel energy![]()
Moet je die spieren zien joh... best wel energy toch..quote:Op donderdag 8 november 2007 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar hij is juist Low on energy...
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:42 schreef MissBliss het volgende:
Marty, je vorige foto is alweer weg! Ik was benieuwd!
Gast....wat doe je jezelf aan voor een leuke plaatquote:Op donderdag 8 november 2007 14:07 schreef Marty26 het volgende:
+Gewoon tof lees de rest maar wat ik geschreven heb
-kleuren
[ afbeelding ]
Zelf potretje... Niet zo heel boeiend maar vond hem toch wel leuk.
Ik drink niet er zit ranja in dat ding en als je goed kijkt zie je dat ookquote:Op donderdag 8 november 2007 19:42 schreef Sugar het volgende:
Marty, ik vind het wel een goed beeld als geheel en de kleuren zijn er ook goed bij, vind ik. Maar iets stoort me ook, maar dat is denk ik vooral het erg aangezette beeld van sigaretten, drank, rauw willen zijn, maar dan wel in hippe trui. gaan mijn haren een klein beetje van overeind staan.![]()
Mijn mooiste van vandaag is deze, denk ik. Luuke, dochter van Lishe.
[ afbeelding ]
Is een fles van plat water van de sourcy... dus lijkt niet eens op een whisky fles of iets toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:13 schreef Sugar het volgende:
Ja handig, Marty. Als je wil laten zien dat je ranja drinkt zo'n fles gebruiken.![]()
En wat dacht je van de regels van dit topic?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:04 schreef street011 het volgende:
vandaag wel apart weer heletijd, even een geschikt moment afgewacht:
[ afbeelding ]
Deze vind ik erg tof. Goed gebruik gemaakt van bestaand licht en de X-processing werkt hoor hier weer prima! Misschien had je nog een ietsje pietsje dichter op je model kunnen staan voor een nog dramatischer effect!quote:Op zondag 11 november 2007 13:36 schreef freud het volgende:
+ perfecte scherpte en DOF![]()
- ietsje te donker, en de afgeknipte snorharen zijn wat jammer...
Mijn kleine bijdrage. Gisteren leuke shoot gehad, thema: junkie
[ afbeelding ]
Bedankt, heb de foto ondertussen al aangepast. Misschien dat het kruis nu alleen te nadrukkelijk aanwezig is.quote:Op maandag 12 november 2007 00:50 schreef ElizabethR het volgende:
Dankjewel tonja!!Ook Kin of Kool bedankt!! En het is inderdaad hier en daar grauw, maar ja, het was een erg grauwe dag ook.
Jouw foto King of Kool
+ Prachtige plaat, de sfeer is geweldig, de kleuren ook, het kruis steekt indrukwekkend af
- Ik had wat meer zwarte onderkant weggecropped, en ik was misschien ook iets dichterbij gegaan om het kruis nog meer dramatische nadruk te geven.
Aangezien het alweer een nieuwe dag is gooi ik er meteen nog een tegenaan, en ja, ik weet dat ie overbelicht is, maar ik vind hem zelf mooi
[ afbeelding ]
flauw. En het is geen logo, het is wat tekst.Dat komt door de jatbaarheid van internet.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:38 schreef ElizabethR het volgende:
- Dat stomme logo van fotosoep verpest de hele foto!
Daar zat ik gisteren ook aan te denken toen ik hem inscande. Gelukkig heb ik nog een verlopen neopan rolletje klaarliggenquote:Op woensdag 14 november 2007 07:51 schreef freud het volgende:
@shark; heb je er ook eentje die niet recht genmomen is? Iets meer in de diagonaal nemen lijkt me het diepte effect net ff een tikkie meer versterken dan de klassieke recht-toe-recht-aan compo.
Misschien een keertje samen analogen in Delft oid met de oude gebouwen? Mijn T70 moet weer eens uitgelaten worden...quote:Op woensdag 14 november 2007 08:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
flauw. En het is geen logo, het is wat tekst.Dat komt door de jatbaarheid van internet.
[..]
Daar zat ik gisteren ook aan te denken toen ik hem inscande. Gelukkig heb ik nog een verlopen neopan rolletje klaarliggen
Flauw???? Flauw?????????? Ik moet iets negatiefs zeggen over die foto en ik HEB niks negatiefs, dus dan maar over die tekst door de foto, die is sowieso storend.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
flauw. En het is geen logo, het is wat tekst.Dat komt door de jatbaarheid van internet.
[..]
Dat ben ik wel met je eens. 't Legt er ook an, wie er postquote:Op woensdag 14 november 2007 06:51 schreef Sugar het volgende:
Ik vind die van ElizabethR echt heel mooi!
, maar als ik die in het beginnerstopic had gezet, was er nou niet echt een lovende reactie gekomen, denk ik.
Waarom heb je dat idee Sugar? Het zou voor mij iig niets uitmaken door wie wat waar die foto gemaakt zou zijn of waar die geplaatst zou worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 06:51 schreef Sugar het volgende:
Ik vind die van ElizabethR echt heel mooi!
De muur van Shark.Bait vind ik nou niet echt bijzonder, ik begrijp niet waarom jullie er zo blij mee zijn?
Tuurlijk, ik zou die foto ook gemaakt hebben en hij is ook wel de moeite van het tonen waard, maar als ik die in het beginnerstopic had gezet, was er nou niet echt een lovende reactie gekomen, denk ik.
Ik denk dat men de dieptewerking erg mooi vindt , je oog wordt als het ware van links naar rechts getrokken , dat boeidt men denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:30 schreef Sugar het volgende:
Ik snap gewoon niet wat er bijzonder aan is, daar kwam mijn post eigenlijk vandaan. Niet eens dat ik nu het idee heb dat het echt ligt aan wie er post, maar bij deze snap ik gewoon de erg positieve reacties niet.
Misschien wil iemand me uitleggen wat hem zo goed maakt? De technische dingen als dieptewerking snap ik wel.![]()
Moet ik nu uitleggen waarom ik een bepaalde smaak heb?? Dat weet ik zelf niet eenschquote:Op woensdag 14 november 2007 09:35 schreef Sugar het volgende:
Ja, dat is zo. Maar dat vind ik gewoon niet meteen een "hij is tof!" waard. maar daarover verschillen smaken, blijkbaar. Hij is aardig, had me gepaster geleken.![]()
Maar ik wil niet snibbig doen, hoor, alleen wel snappen waarom deze nou zo tof was.
maak je niet dik, je hoeft helemaal niks negatiefs te zeggen over een foto, deed ik ook niet over de foto voor de mijne.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Flauw???? Flauw?????????? Ik moet iets negatiefs zeggen over die foto en ik HEB niks negatiefs, dus dan maar over die tekst door de foto, die is sowieso storend.
Maar goed, dan zeg ik de volgende keer wel dat ik het een kutfoto vind
ja, dat klinkt wel leukquote:Op woensdag 14 november 2007 09:00 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien een keertje samen analogen in Delft oid met de oude gebouwen? Mijn T70 moet weer eens uitgelaten worden...
Jaquote:Op woensdag 14 november 2007 09:52 schreef freud het volgende:
[..]
Moet ik nu uitleggen waarom ik een bepaalde smaak heb?? Dat weet ik zelf niet eensch.
![]()
Technisch imo zeker in orde, maar wel beetje conservatief. Geeft niet, Shark is ook niet de jongste meer, en kan dus moeilijk loskomen van een leven lang fotografische dogma's![]()
![]()
.
hahahah ja joh ik en peuken gaat altijd goed samenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:48 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg eens eerlijk marty??? Die peuk zit gewoon vastgegroeid op je lip hé???
Leuk fun shot!! Waar hangen jullie precies in?
Heel erg leuk gedaanquote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef Marty26 het volgende:
Elisa
+de lucht compo en kleuren.
- uuuuuuh
[ afbeelding ]
Fun shot met een vage compo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |