abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:48:03 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53833322
Co Adriaanse ging inderdaad nogal respectloos om met Aron WInter en Richard, maar werd onterecht afgerekend op het feit dat hij afstapte van het 4-3-3-systeem. Zijn opvolgers hebben dit ook gedaan, maar die ontvingen geen kritiek. Co Adriaanse is één van de beste opties, veel beter dan zo'n onervaren Marco van Basten!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53833389
Adriaanse werd toch voornamelijk afgerekend op z'n grote mond, gekoppeld aan nul resultaat.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53833399
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
Wrom niet ?
Omdat hij de vorige keer gewoon gefaald heeft. "Opgebouwd voor Koeman" dit, "laatste goede spelers gekocht' dat, maar de prestaties waren onder Co net zo slecht. Bovendien heeft Co van die domme geintjes om spelers te straffen, die gewoon mensonwaardig zijn.

Overigens zie ik best in dat Co de kwaliteit heeft om van een jong team iets moois te bouwen, wat prima bij Ajax past. Maar zijn werkwijze is af en toe gewoon te extreem en het is meer een gevoelskwestie dat ik 'm daarom niet terug zou willen.

Helaas is hij 1 van de weinige opties.
pi_53833413
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Vermaelen heeft toch net z'n contract verlengd?
Wat zegt dat nog vandaag de dag?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53833441
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:50 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wat zegt dat nog vandaag de dag?
Dat Ajax 'm dus pas laat gaan voor +¤20 miljoen....
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53833447
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:50 schreef Chivu het volgende:

[..]

Omdat hij de vorige keer gewoon gefaald heeft. "Opgebouwd voor Koeman" dit, "laatste goede spelers gekocht' dat, maar de prestaties waren onder Co net zo slecht. Bovendien heeft Co van die domme geintjes om spelers te straffen, die gewoon mensonwaardig zijn.
Co of Marco, dan ga ik toch voor Co
pi_53833484
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Co of Marco, dan ga ik toch voor Co
ik zou voor Marco gaan in dat geval. Heb al eerder uitgegeven dat de voordelen van Marco als clubcoach meer waard zijn als de nadelen van Marco als bondscoach.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:54:09 #209
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53833517
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:50 schreef zjroentje het volgende:
Adriaanse werd toch voornamelijk afgerekend op z'n grote mond, gekoppeld aan nul resultaat.
Hij werd ontslagen toen hij bovenaan stond, zijn opvolger werd uiteindelijk kampioen.

Lijkt me toch wel dat Co Adriaanse meer voor elkaar krijgt bij dit Ajax dan bijvoorbeeld Marco van Basten?

We hebben juist een sterke man nodig, niet weer zo'n passant die na anderhalf jaar weer wordt vervangen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53833520
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Mensonwaardig
Belachelijkmakend, denigrerend en aandachttrekkerij voor zichzelf.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:54:51 #211
52871 Blight
Supersized.
pi_53833541

Ligt het nou aan mij, of zou Siem de Jong zomaar eens een buitenechtelijk kind van 'Adrie Interim' kunnen zijn?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53833542
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat Ajax 'm dus pas laat gaan voor +¤20 miljoen....
Als een ploeg dat dus betaald prima.
pi_53833605
Bovendien is de reputatie die Co heeft hier in Nederland gewoon slecht voor het type aandacht wat de club zou gaan krijgen. Bij een coach die zijn spelers ten alle tijden beschermt zou ik dat nog kunnen accepteren (Van Gaal, Mourinho), maar bij eentje die er zit om erkenniing voor zichzelf bij elkaar te trainen (want dat zou z'n reden zijn terug te komen bij Ajax) is dat gegwoon heel lastig. Heb al vaker gezegd dat Adriaanse Van Gaal is, maar zonder respect voor zijn spelers.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:58:10 #214
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53833619
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Chivu het volgende:

[..]

ik zou voor Marco gaan in dat geval. Heb al eerder uitgegeven dat de voordelen van Marco als clubcoach meer waard zijn als de nadelen van Marco als bondscoach.
Die voordelen moet hij eerst nog maar bewijzen, is nergens op gebaseerd. Marco van Basten heeft slecht één seizoen ervaring, nota bene bij Jong Ajax. We hebben iemand nodig die er meteen staat, niet een potentiële goede trainer/coach.
pi_53833624
Adriaanse had als Ajax-trainer volgens mij juist de slechste resultaten behaald van de afgelopen 10 jaar. We werden 3e in de competitie (22 punten achterstand op PSV). We werden bovendien in de 2e ronden UEFA Cup uitgeschakeld door Lausanne Sport en het jaar daarna (het jaar waar hij ontslagen werd) in de 2e UEFA uitgeschakeld door Kopenhagen...
pi_53833661
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die voordelen moet hij eerst nog maar bewijzen, is nergens op gebaseerd. Marco van Basten heeft slecht één seizoen ervaring, nota bene bij Jong Ajax. We hebben iemand nodig die er meteen staat, niet een potentiële goede trainer/coach.
Dat ben ik wel met je eens, daarom zou ik ook liever Rijkaard zien komen.

Geruchten waren er toch al dat hij aan het einde van vorig seizoen wilde stoppen bij Barca, dus kan me voorstellen dat hij het na dit seizoen na ruim 3.5 jaar wel genoeg vind.
pi_53833664
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:58 schreef Fides het volgende:
Adriaanse had als Ajax-trainer volgens mij juist de slechste resultaten behaald van de afgelopen 10 jaar. We werden 3e in de competitie (22 punten achterstand op PSV). We werden bovendien in de 2e ronden UEFA Cup uitgeschakeld door Lausanne Sport en het jaar daarna (het jaar waar hij ontslagen werd) in de 2e UEFA uitgeschakeld door Kopenhagen...
Co is wel veranderd na die periode. De resultaten met AZ in Europa waren natuurlijk uitstekend, gezien ook het materiaal.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:02:08 #218
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53833705
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Chivu het volgende:

[..]

Belachelijkmakend, denigrerend en aandachttrekkerij voor zichzelf.
Dat willen de Ajax-fokkertjes toch ook?
Bij elke verliespartij lopen Heathwave en co. hier weer te schreeuwen om straftrainingen, naar huis lopen, boetes etc.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:02:24 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53833711
In de voetballerij moet je niet teveel achterom kijken en de nadruk op het negatieve leggen, kijk ook hoe Afonso Alves na zeven doelpunten meteen weer in de armen gesloten heeft. De kwaliteit van Co Adriaanse staat buiten kijf, bij AZ en FC Porto heeft hij zeer goed gepresteerd, dus waarom geen nieuwe kans bij Ajax? Hij is in staat om Ajax meteen weer te genezen, terwijl je dat bij sommige andere kandidaten nog maar moet afwachten.
pi_53833728
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Bij elke verliespartij lopen Heathwave en co. hier weer te schreeuwen om straftrainingen, naar huis lopen, boetes etc.
Flikker nou toch gewoon eens een eind op, als je niet fatsoenlijk wilt mee discussieren.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:03:18 #221
52871 Blight
Supersized.
pi_53833741
quote:

[..]

De mening van één is niet de mening van iedereen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53833763
quote:

[..]

Een paar maanden terug werd Co nog als verlosser gezien in 010....
pi_53833770
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het staat toch best als een paal boven water dat met Van Basten als coach de allure en het imago van Ajax in 1 klap terug is, wat direct z'n invloed zal hebben op nieuwe spelers die graag met 'm willen werken. Daarnaast heeft 'ie ervaring met de jongere spelers van Ajax, en zeer betrokken met de Ajax-jeugd. Bovendien beschermt hij in alle gevallen zijn spelers voor de prestaties en dient hij zelf als kop van jut.

Het enige vraagteken wat daar tegenover staat is of hij de juiste spelers voor de vrij starre tactische visie aan weet te trekken. De clubversie van het 'selectiebeleid'. Maar gezien hij een veel grotere vijver heeft daarvoor en in mijn ogen duidelijk weet welke speler waar moet spelen, geef ik hem daarin het voordeel van de twijfel.

Van Basten als bondscoach is ongelukkig, het is geen goede manager. Van Basten als clubcoach zou in mijn ogen een inspirator zijn voor jeugdspelers die hij veelvuldig zou gebruiken en een magneet voor bepaalde andere getalenteerde (jonge?) spelers die anders wellicht niet naar Amsterdam zouden komen.
pi_53833799
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:04 schreef Chivu het volgende:

[..]

Het staat toch best als een paal boven water dat met Van Basten als coach de allure en het imago van Ajax in 1 klap terug is, wat direct z'n invloed zal hebben op nieuwe spelers die graag met 'm willen werken. Daarnaast heeft 'ie ervaring met de jongere spelers van Ajax, en zeer betrokken met de Ajax-jeugd. Bovendien beschermt hij in alle gevallen zijn spelers voor de prestaties en dient hij zelf als kop van jut.

Het enige vraagteken wat daar tegenover staat is of hij de juiste spelers voor de vrij starre tactische visie aan weet te trekken. De clubversie van het 'selectiebeleid'. Maar gezien hij een veel grotere vijver heeft daarvoor en in mijn ogen duidelijk weet welke speler waar moet spelen, geef ik hem daarin het voordeel van de twijfel.

Van Basten als bondscoach is ongelukkig, het is geen goede manager. Van Basten als clubcoach zou in mijn ogen een inspirator zijn voor jeugdspelers die hij veelvuldig zou gebruiken en een magneet voor bepaalde andere getalenteerde (jonge?) spelers die anders wellicht niet naar Amsterdam zouden komen.
Dat klinkt meer als een prima assistent dus. Is Rijkaard van Basten geen mooie optie?
pi_53833803
quote:
Het kan juist een pro zijn om dan opnieuw te laten zien wat hij in huis heeft. Eigen standaard omhoog tikken , resultaten maken en omgaan met de druk van het AJAX verwachtings patroon.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:07:57 #226
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53833856
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:04 schreef Chivu het volgende:

[..]

Laat het hem eerst elders maar bewijzen, ik snap niet dat we na zoveel mislukte trainer/coaches verwachten dat Marco van Basten ons wel even zal redden? Waarop is dat gebaseerd? Op zijn geweldige prestaties bij Oranje? Op zijn geweldige prestaties bij Jong Ajax? Ik verlang juist naar iemand die zich in het clubvoetbal al ruimschoots bewezen heeft, we moeten stoppen met gokken op jonge trainer/coaches met potentie, er moet iemand komen die er meteen staat!
pi_53834009
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef M0NTANA het volgende:
Laat het hem eerst elders maar bewijzen, ik snap niet dat we na zoveel mislukte trainer/coaches verwachten dat Marco van Basten ons wel even zal redden? Waarop is dat gebaseerd? Op zijn geweldige prestaties bij Oranje? Op zijn geweldige prestaties bij Jong Ajax? Ik verlang juist naar iemand die zich in het clubvoetbal al ruimschoots bewezen heeft, we moeten stoppen met gokken op jonge trainer/coaches met potentie, er moet iemand komen die er meteen staat!
Wat had Van Gaal nou bewezen toen hij werd aangesteld? Nu was dat geen grote naam, dus dat is wel een verschil met Van Basten. Maar het is echt niet zo dat Co een garantie voor resultaten zal zijn. Waarom moet er zo nodig veel ervaring zijn? Ten Cate had ook ervaring met grote spelers, Olsen was een zeer ervaren trainer. Ajax moet met de coaches gewoon risico nemen, zo is het altijd geweest. Er zijn slechts 4 trainers die het bij Ajax lang hebben uitgehouden in de historie, John Kirwan, Jack Reynolds, Rinus Michels en Louis van Gaal. Voor de rest was de maximale termijn net 3 jaar.

Heeft Jol zich ruimschoots bewezen? Hij heeft in elk geval afgelopen zomer bewezen dat hij qua aankopen totaal niet gelukkig is. Of dat aan hem of aan de Spurs ligt? Geen idee, maar het is een feit. Jol heeft zijn karakter en uitstraling wat mij betreft dan weer wel 100% mee.

Heeft Co zich ruimschoots bewezen? Hij is een prima trainer om een team te smeden van jonge spelers en heeft met de absoluut beste spelers van Portugal de titel gepakt. Maar bij Ajax kon hij niet omgaan met de gearriveerde spelers, spelers die een club van kaliber Ajax toch moet hebben. Bovendien ligt hij ongemakkelijk bij de achterban.
pi_53834121
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Het kan juist een pro zijn om dan opnieuw te laten zien wat hij in huis heeft. Eigen standaard omhoog tikken , resultaten maken en omgaan met de druk van het AJAX verwachtings patroon.
Maarten F. denkt aan de bekende spreuk

"Een ezel in het algemeen, stoot zich niet twee maal aan dezelfde steen"

En terecht, want als het niet lukt dan roept iedereen:"Ja lul, de vorige keer ging het toch ook fout"
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:19:57 #229
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53834187
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:13 schreef Chivu het volgende:

[..]

Wat had Van Gaal nou bewezen toen hij werd aangesteld? Nu was dat geen grote naam, dus dat is wel een verschil met Van Basten. Maar het is echt niet zo dat Co een garantie voor resultaten zal zijn. Waarom moet er zo nodig veel ervaring zijn? Ten Cate had ook ervaring met grote spelers, Olsen was een zeer ervaren trainer. Ajax moet met de coaches gewoon risico nemen, zo is het altijd geweest. Er zijn slechts 4 trainers die het bij Ajax lang hebben uitgehouden in de historie, John Kirwan, Jack Reynolds, Rinus Michels en Louis van Gaal. Voor de rest was de maximale termijn net 3 jaar.

Heeft Jol zich ruimschoots bewezen? Hij heeft in elk geval afgelopen zomer bewezen dat hij qua aankopen totaal niet gelukkig is. Of dat aan hem of aan de Spurs ligt? Geen idee, maar het is een feit. Jol heeft zijn karakter en uitstraling wat mij betreft dan weer wel 100% mee.

Heeft Co zich ruimschoots bewezen? Hij is een prima trainer om een team te smeden van jonge spelers en heeft met de absoluut beste spelers van Portugal de titel gepakt. Maar bij Ajax kon hij niet omgaan met de gearriveerde spelers, spelers die een club van kaliber Ajax toch moet hebben. Bovendien ligt hij ongemakkelijk bij de achterban.
Louis van Gaal had niets bewezen, I know. Maar we kunnen niet bijven gokken!

Op dit moment hebben we gewoon iemand nodig die zich bewezen heeft, niet weer een Jan Wouters, Ronald Koeman of Danny Blind. Het aanstellen van Marco van Basten zou een hele grote gok zijn en waarom zouden we dat doen? Wij, de supporters, zijn al jaren aan het wachten op successen, we verdienen de beste optie als trainer/coach en geen jong broekkie.

Wat zijn de gunstige voortekenen dat Marco van Basten het beter zal gaan doen dan Henk ten Cate? We kunnen over Co Adriaanse in elk geval alvast concluderen dat hij geweldig samenwerkt met Martin van Geel en na zijn ontslag bij Ajax ijzersterk teruggekomen is!

[ Bericht 6% gewijzigd door M0NTANA op 10-10-2007 11:25:40 ]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:22:09 #230
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53834254
Welke coach er ook komt, hij is toch een pion die vroeg of laat weer te maken krijgt met de (financiële) beperkingen die hem worden opgelegd door het bestuur.

Het is gewoon een kl*tesituatie. Je wilt resultaten zien, maar tegelijkertijd ben ik gewoon helemaal klaar met het bestuur en zie ik tegenvallende resultaten op dit moment als enige optie wat dit bestuur de kop kan kosten.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:22:17 #231
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53834256
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Het Ajax-verwachtingspatroon Is dat weer een nieuw iets, na Ajax-koffie en het Ajax-systeem?
pi_53834323
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=49611

Misschien al voorbij gekomen, maar mooi duidelijk verhaal van HtC
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53834424
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:24 schreef fuckbuddy het volgende:

"ik zal in de luwte werken en dat vind ik prima"

Waarmee hij eigenlijk een beetje toegeeft dat hij in de media alles behalve gelukkig was bij Ajax?
pi_53834480
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:24 schreef fuckbuddy het volgende:

Ik krijg hier meer het idee bij dat Ten Cate zich schoon wil lullen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53834517
Co Adriaanse ik zou hem nog wel een kans geven,tenzij ze een andere top trainer kunnen polsen.
AFC AJAX
pi_53834576
quote:
Co Adriaanse heeft hetzelfde aantal punten behaald als Wouters/Westerhof.

Daarnaast heeft Co gefaald tegen Celtic, en kon hij niet met vedettes omgaan.

Ik hoef die vent echt nooit meer bij Ajax terug te zien.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_53834589
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ligt het nou aan mij, of zou Siem de Jong zomaar eens een buitenechtelijk kind van 'Adrie Interim' kunnen zijn?
T ziet er inderdaad naar uit dat Adrie een oude snoepert is.
pi_53834612
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:22 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Het Ajax-verwachtingspatroon Is dat weer een nieuw iets, na Ajax-koffie en het Ajax-systeem?
Nee feyenoord vernederen is niet nieuw.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:39:44 #239
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53834726
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee feyenoord vernederen is niet nieuw.

pi_53834764
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:22 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Nee hoor
Iets wat 010 ( nog) steeds in september heeft, maar in oktober al weer moet bijstellen ..................
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:42:04 #241
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53834780
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Co Adriaanse heeft hetzelfde aantal punten behaald als Wouters/Westerhof.

Daarnaast heeft Co gefaald tegen Celtic, en kon hij niet met vedettes omgaan.

Ik hoef die vent echt nooit meer bij Ajax terug te zien.
Co Adriaanse heeft daarna AZ naar de top gebracht en won in zijn eerste seizoen bij FC Porto meteen de dubbel, daarbij vormt hij een heel goed team met Martin van Geel.

Jij rekent hem (onder meer) af op een verloren tweekamp tegen Celtic, terwijl hij in de terugwedstrijd heel goed presteerde. Verder kan je iedere trainer dan wel op dat soort dingen afrekenen, uitgeschakeld worden door Celtic lijkt mij ook minder erg dan FC Kopenhagen of Dinamo Zagreb. Dat hij Richard Witschge en Aron Winter respectloos behandelde is een feit, maar is dat een reden om hem geen tweede kans te gunnen?
pi_53834792
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef BonJovi het volgende:
Co Adriaanse ik zou hem nog wel een kans geven,tenzij ze een andere top trainer kunnen polsen.
Is Frank de Boer uit beeld ?
pi_53834797
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:41 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Nee hoor
Iets wat 010 ( nog) steeds in september heeft, maar in oktober al weer moet bijstellen ..................
koffie?
AFC AJAX
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:42:46 #244
52871 Blight
Supersized.
pi_53834800
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:39 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

pi_53834805
quote:

[..]

[ afbeelding ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53834812
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pi_53834832
Joh, niet op reageren, dat Feyenoorders al 37 jaar geen verwachtingspatroon hebben weten we al lang.

Foei, doe ik 't toch
pi_53834916
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef Longmen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_53834955
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:42 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Is Frank de Boer uit beeld ?
Zucht.....
pi_53835001
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Co Adriaanse heeft daarna AZ naar de top gebracht en won in zijn eerste seizoen bij FC Porto meteen de dubbel, daarbij vormt hij een heel goed team met Martin van Geel.

Jij rekent hem (onder meer) af op een verloren tweekamp tegen Celtic, terwijl hij in de terugwedstrijd heel goed presteerde. Verder kan je iedere trainer dan wel op dat soort dingen afrekenen, uitgeschakeld worden door Celtic lijkt mij ook minder erg dan FC Kopenhagen of Dinamo Zagreb. Dat hij Richard Witschge en Aron Winter respectloos behandelde is een feit, maar is dat een reden om hem geen tweede kans te gunnen?
Omdat ik niet denk dat hij het de tweede keer wel goed zou doen. Waarom zou je iemand die de eerste keer gefaald heeft nog een kans moeten gunnen? In de meeste gevallen werkt dat gewoon niet, zie bijvoorbeeld Van Gaal bij Barcelona.
Porcupine Tee - Normal
pi_53835024
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:42 schreef BonJovi het volgende:

[..]

koffie?

11 november
latersssssssss
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:52:59 #252
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_53835076
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:54:34 #253
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53835113
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Maar intussen, s'nachts :

[ Bericht 5% gewijzigd door Malibu-06 op 10-10-2007 12:26:12 ]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:59:41 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53835222
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:50 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Omdat ik niet denk dat hij het de tweede keer wel goed zou doen. Waarom zou je iemand die de eerste keer gefaald heeft nog een kans moeten gunnen? In de meeste gevallen werkt dat gewoon niet, zie bijvoorbeeld Van Gaal bij Barcelona.
Falen vind ik een groot woord, hij kreeg de kans niet zijn werk af te maken. In feite heeft Ronald Koeman geprofiteerd van zijn voorbereidende werk, dus falen?

Waarom zou je iemand zonder ervaring als clubcoach meteen als trainer/coach van Ajax aanstellen?
pi_53835240
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:54 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Maar intussen, s'nachts :
[ afbeelding ]
Mooi plaatje .
In Southern Sun
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:03:26 #257
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53835305
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Mooi plaatje .
Ja, ligt die server er opeens uit ofzo
pi_53835376
Frank de Boer mag van mij wel in het diepe gegooid worden.
lollig
pi_53835385
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Falen vind ik een groot woord, hij kreeg de kans niet zijn werk af te maken. In feite heeft Ronald Koeman geprofiteerd van zijn voorbereidende werk, dus falen?

Waarom zou je iemand zonder ervaring als clubcoach meteen als trainer/coach van Ajax aanstellen?
Het ging niet goed met Ajax, en het zag er ook niet naar uit dat Co de boel weer snel op de rails zou krijgen. Na Heerenveen - Ajax (5-1) ging het goed fout. Dat Ajax ten tijde van het ontslag tweede stond had min of meer te maken met het falen van psv. Ik ben dan ook niet van mening dat wanneer Co het seizoen had afgemaakt, Ajax kampioen was geworden. Koeman creeerde de noodzakelijke rust bij de spelers en vanaf dat moment ging het ook weer beter lopen. Bepalende spelers als Van der Vaart en Chivu waren totaal niet rouwig om het vertrek van Co.

En om je laatste vraag te beantwoorden: ik neem aan dat je doelt op Van Basten? Daar ben ik ook geen voorstander van.
Porcupine Tee - Normal
pi_53835405
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Frank de Boer mag van mij wel in het diepe gegooid worden.
Jij zit te wachten op weer een Danny Blind/Jan Wouters scenario?

We moeten gewoon een ervaren capabele coach aantrekken. Tot die tijd heb ik nog liever Koster dan De Boer.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_53835421
Hiddink met Frank de Boer als assistent zou hemels zijn.
lollig
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:08:46 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53835424
Frank en Ronald de Boer gingen respectloos met Ajax om, moeten we die ook dan maar beide spelers tot persona non grata bombarderen?
pi_53835453
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Jij zit te wachten op weer een Danny Blind/Jan Wouters scenario?

We moeten gewoon een ervaren capabele coach aantrekken. Tot die tijd heb ik nog liever Koster dan De Boer.
Ik heb het gevoel dat De Boer het "in de vingers" heeft in tegenstelling tot danny en jan.
lollig
pi_53835479
Hoe komen sommige mensen in godsnaam bij Frank de Boer?
pi_53835504
Jammer dat Morten Olsen zo respectloos is behandeld

Die zou ik graag wel willen zien als Trainer. Met Michael Laudrup als assistent
Porcupine Tee - Normal
pi_53835513
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat De Boer het "in de vingers" heeft in tegenstelling tot danny en jan.
Ik had dat gevoel bij Danny Blind meer dan bij Frank de Boer. Bovendien had Danny toen al jarenlange ervaring als jeugdtrainer en hoofd opleidingen. Toch bleek de stap naar hoofdcoach van Ajax te groot.
Dan zie ik het helemaal negatief in voor de nog groenere Frank de Boer.

Nee, we hebben een ervaren man nodig, niet weer een proefballon.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_53835516
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ook Danny Blind het "in de vingers" heeft. Ik vermoed alleen dat hij de verkeerde persoon op het verkeerde moment was. Te vroeg, wellicht...
In Southern Sun
pi_53835524
Wat doet Wim Jonk eigenlijk momenteel? Volendam ofzo?
pi_53835541
quote:
Adriaanse staat open voor trainerspost Ajax

Co Adriaanse staat open voor een terugkeer bij Ajax. Dat heeft de trainer dinsdag aan de NOS laten weten, dat momenteel een reportage maakt in Qatar over Adriaanse.

Momenteel is Adriaanse trainer van Al-Sadd. In een reactie liet hij echter weten open te staan voor een nieuw dienstverband bij Ajax.

Adriaanse was al eens eerder kort trainer van de Amsterdammers. Door zijn verstoorde relatie met de media zette Ajax hem toen op straat. Omdat de oefenmeester bij Willem II en AZ goed samenwerkte met technisch directeur Martin van Geel, zingt zijn naam toch weer rond in de ArenA. Voorzitter John Jaakke drukte de geruchten omtrent de komst van Adriaanse echter onlangs de kop in.
lollig
pi_53835548
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:12 schreef Nashje het volgende:
Hij is technisch directeur daar volgens mij. Menzo is daar trainer.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:14:16 #271
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53835562
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef ub40_bboy het volgende:
Hiddink met Frank de Boer als assistent zou hemels zijn.
Hans Kraaij Jr.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_53835570
Hiddink hoofdtrainer met als assistenten De Boer en Bergkamp.
lollig
pi_53835571
Ach ja die Adriaanse discussie is al vaker gevoerd hier maar het feit blijft dat hij heel Ajax kent, hij heeft puik werk gedaan als hoofd-jeugdopleidingen. Ik ben altijd al fan van hem geweest ongeacht bij welke club hij zat. Ik heb er een goed gevoel bij zijn terugkomst maar goed ik had ook een goed gevoel toen Henk werd aangesteld.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_53835575
Hiddink komt toch niet.
pi_53835577
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:16:04 #276
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53835604
Heb ook absoluut niet het idee dat Frank de Boer een goede trainer/coach zou kunnen worden, alleen communicatief gezien al. Zie het al voor me, hoe De Boer een oefening uitlegt of een tactiek wil wijzigen:

"Ja,eeeeuh. We moeten, eeeeeuh. Het veld, eeeeeeuh. Meer breed, eeeeeeeuh. Houden."
pi_53835625
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:12 schreef Nashje het volgende:
Die hoef ik niet bij Ajax te zien.
Porcupine Tee - Normal
pi_53835699
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:14 schreef patrickt37 het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja ik vind dit echt staatjes van niks, de verschillen tussen de selecties was enorm de laatste 10 jaar.
Als je Knopper in de basis moet zetten vanuit armoede zegt dat genoeg denk ik.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_53835707
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
Heb ook absoluut niet het idee dat Frank de Boer een goede trainer/coach zou kunnen worden, alleen communicatief gezien al. Zie het al voor me, hoe De Boer een oefening uitlegt of een tactiek wil wijzigen:

"Ja,eeeeuh. We moeten, eeeeeuh. Het veld, eeeeeeuh. Meer breed, eeeeeeeuh. Houden."

Ajax!!
pi_53835715
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:20 schreef Pritt het volgende:

[..]

Tsja ik vind dit echt staatjes van niks, de verschillen tussen de selecties was enorm de laatste 10 jaar.
Als je Knopper in de basis moet zetten vanuit armoede zegt dat genoeg denk ik.
Knoppertje is toch echt een keer topscorer van Ajax geweest
Porcupine Tee - Normal
pi_53835840
Ja toen stonden van der gun en knopper in de spits.
lollig
pi_53835864
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:13 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij is technisch directeur daar volgens mij. Menzo is daar trainer.
Niet meer.
pi_53835867
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja toen stonden van der gun en knopper in de spits.
Nee toen stond Machlas in de spits.
Porcupine Tee - Normal
pi_53835943
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:28 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nee toen stond Machlas in de spits.
Ja maar ik kan me nog wel herinneren dat machlas gewisseld werd en dat de vervangers toen knopper en van der gun waren. Wat een kwaliteit.
lollig
pi_53835995
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
Frank en Ronald de Boer gingen respectloos met Ajax om, moeten we die ook dan maar beide spelers tot persona non grata bombarderen?
Frank heeft onlangs als spijt betuigt toch?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:42:22 #286
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53836206
Co Adriaanse heeft problemen met autoriteit en gevestigde orde als die niet meegaan in zijn visie. Dat zijn dan bestuursleden, vedettes, oud-Ajacieden etc. Ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij sterk in zijn schoenen probeerde te staan.

Toendertijd ging hij ook niet helemaal vrijuit. Hij had zich diplomatieker moeten opstellen, iets wat ondertussen welhaast een vereiste is om het bij Ajax lang vol te houden: je diplomatiek opstellen. De club lijkt wel een politieke partij.

Co heeft vast van zijn fouten geleerd en is nu nog extra getergd en ambitieus om het een en ander recht te zetten. Als het bestuur nou eens alle voetbalzaken aan TD en de trainer overlaat en zorgt dat er geld gespendeerd kan worden, dan zie ik het weer helemaal zitten.
pi_53836661
Hiddink, Adriaanse of van Gaal lijken mij geschikt.
pi_53836713
Hiddink komt toch nooit.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:06:11 #289
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53836728
Hou eens op over Hiddink Die komt niet!
pi_53836781
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:31 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ja maar ik kan me nog wel herinneren dat machlas gewisseld werd en dat de vervangers toen knopper en van der gun waren. Wat een kwaliteit.
Dat mag toch helemaal niet?
pi_53836813
Niet dat het veel zin heeft;

Teken de petitie tegen het bestuur
pi_53836862
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Hou eens op over Hiddink Die komt niet!
Kwam jij hier maar eens niet,.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:12:58 #293
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53836873
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:12 schreef devv05 het volgende:

[..]

The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53836928
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:12 schreef devv05 het volgende:

[..]

woensdag 10 oktober 2007 @ 13:18:57 #295
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53837008
Confidence through competence
pi_53837077
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:10 schreef devv05 het volgende:
Niet dat het veel zin heeft;

Teken de petitie tegen het bestuur
Ik geloof dat weinig mensen zullen tekenen.

pi_53837078
pi_53837094
quote:
Ajacied Van der Wiel valt geblesseerd af bij Jong Oranje

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 10-okt-2007 12:47

Ajacied Gregory van der Wiel (foto, rechts) is met een blessure aan zijn bovenbeen afgevallen voor de EK-kwalificatiewedstrijd van Jong Oranje aanstaande zaterdag in en tegen Estland. De verdediger liep de blessure dinsdag tijdens de training op. Als vervanger is Koen Stam van Excelsior opgeroepen. Oranje speelt zaterdag zijn derde kwalificatiewedstrijd richting het EK 2009. Eerder won het elftal van trainer Foppe de Haan al twee uitwedstrijden in deze reeks. Macedonië en Noorwegen werden in eigen land verslagen.
Verrassend.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53837208
Dat is uiteraard de schuld van de Technische staf van Ajax.
pi_53837326
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:21 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik geloof dat weinig mensen zullen tekenen.

[ afbeelding ]
kijk eens wat er boven staat. je hebt al getekendt.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')