abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:07:57 #226
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53833856
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:04 schreef Chivu het volgende:

[..]

Het staat toch best als een paal boven water dat met Van Basten als coach de allure en het imago van Ajax in 1 klap terug is, wat direct z'n invloed zal hebben op nieuwe spelers die graag met 'm willen werken. Daarnaast heeft 'ie ervaring met de jongere spelers van Ajax, en zeer betrokken met de Ajax-jeugd. Bovendien beschermt hij in alle gevallen zijn spelers voor de prestaties en dient hij zelf als kop van jut.

Het enige vraagteken wat daar tegenover staat is of hij de juiste spelers voor de vrij starre tactische visie aan weet te trekken. De clubversie van het 'selectiebeleid'. Maar gezien hij een veel grotere vijver heeft daarvoor en in mijn ogen duidelijk weet welke speler waar moet spelen, geef ik hem daarin het voordeel van de twijfel.

Van Basten als bondscoach is ongelukkig, het is geen goede manager. Van Basten als clubcoach zou in mijn ogen een inspirator zijn voor jeugdspelers die hij veelvuldig zou gebruiken en een magneet voor bepaalde andere getalenteerde (jonge?) spelers die anders wellicht niet naar Amsterdam zouden komen.
Laat het hem eerst elders maar bewijzen, ik snap niet dat we na zoveel mislukte trainer/coaches verwachten dat Marco van Basten ons wel even zal redden? Waarop is dat gebaseerd? Op zijn geweldige prestaties bij Oranje? Op zijn geweldige prestaties bij Jong Ajax? Ik verlang juist naar iemand die zich in het clubvoetbal al ruimschoots bewezen heeft, we moeten stoppen met gokken op jonge trainer/coaches met potentie, er moet iemand komen die er meteen staat!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53834009
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef M0NTANA het volgende:
Laat het hem eerst elders maar bewijzen, ik snap niet dat we na zoveel mislukte trainer/coaches verwachten dat Marco van Basten ons wel even zal redden? Waarop is dat gebaseerd? Op zijn geweldige prestaties bij Oranje? Op zijn geweldige prestaties bij Jong Ajax? Ik verlang juist naar iemand die zich in het clubvoetbal al ruimschoots bewezen heeft, we moeten stoppen met gokken op jonge trainer/coaches met potentie, er moet iemand komen die er meteen staat!
Wat had Van Gaal nou bewezen toen hij werd aangesteld? Nu was dat geen grote naam, dus dat is wel een verschil met Van Basten. Maar het is echt niet zo dat Co een garantie voor resultaten zal zijn. Waarom moet er zo nodig veel ervaring zijn? Ten Cate had ook ervaring met grote spelers, Olsen was een zeer ervaren trainer. Ajax moet met de coaches gewoon risico nemen, zo is het altijd geweest. Er zijn slechts 4 trainers die het bij Ajax lang hebben uitgehouden in de historie, John Kirwan, Jack Reynolds, Rinus Michels en Louis van Gaal. Voor de rest was de maximale termijn net 3 jaar.

Heeft Jol zich ruimschoots bewezen? Hij heeft in elk geval afgelopen zomer bewezen dat hij qua aankopen totaal niet gelukkig is. Of dat aan hem of aan de Spurs ligt? Geen idee, maar het is een feit. Jol heeft zijn karakter en uitstraling wat mij betreft dan weer wel 100% mee.

Heeft Co zich ruimschoots bewezen? Hij is een prima trainer om een team te smeden van jonge spelers en heeft met de absoluut beste spelers van Portugal de titel gepakt. Maar bij Ajax kon hij niet omgaan met de gearriveerde spelers, spelers die een club van kaliber Ajax toch moet hebben. Bovendien ligt hij ongemakkelijk bij de achterban.
pi_53834121
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Het kan juist een pro zijn om dan opnieuw te laten zien wat hij in huis heeft. Eigen standaard omhoog tikken , resultaten maken en omgaan met de druk van het AJAX verwachtings patroon.
Maarten F. denkt aan de bekende spreuk

"Een ezel in het algemeen, stoot zich niet twee maal aan dezelfde steen"

En terecht, want als het niet lukt dan roept iedereen:"Ja lul, de vorige keer ging het toch ook fout"
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:19:57 #229
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53834187
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:13 schreef Chivu het volgende:

[..]

Wat had Van Gaal nou bewezen toen hij werd aangesteld? Nu was dat geen grote naam, dus dat is wel een verschil met Van Basten. Maar het is echt niet zo dat Co een garantie voor resultaten zal zijn. Waarom moet er zo nodig veel ervaring zijn? Ten Cate had ook ervaring met grote spelers, Olsen was een zeer ervaren trainer. Ajax moet met de coaches gewoon risico nemen, zo is het altijd geweest. Er zijn slechts 4 trainers die het bij Ajax lang hebben uitgehouden in de historie, John Kirwan, Jack Reynolds, Rinus Michels en Louis van Gaal. Voor de rest was de maximale termijn net 3 jaar.

Heeft Jol zich ruimschoots bewezen? Hij heeft in elk geval afgelopen zomer bewezen dat hij qua aankopen totaal niet gelukkig is. Of dat aan hem of aan de Spurs ligt? Geen idee, maar het is een feit. Jol heeft zijn karakter en uitstraling wat mij betreft dan weer wel 100% mee.

Heeft Co zich ruimschoots bewezen? Hij is een prima trainer om een team te smeden van jonge spelers en heeft met de absoluut beste spelers van Portugal de titel gepakt. Maar bij Ajax kon hij niet omgaan met de gearriveerde spelers, spelers die een club van kaliber Ajax toch moet hebben. Bovendien ligt hij ongemakkelijk bij de achterban.
Louis van Gaal had niets bewezen, I know. Maar we kunnen niet bijven gokken!

Op dit moment hebben we gewoon iemand nodig die zich bewezen heeft, niet weer een Jan Wouters, Ronald Koeman of Danny Blind. Het aanstellen van Marco van Basten zou een hele grote gok zijn en waarom zouden we dat doen? Wij, de supporters, zijn al jaren aan het wachten op successen, we verdienen de beste optie als trainer/coach en geen jong broekkie.

Wat zijn de gunstige voortekenen dat Marco van Basten het beter zal gaan doen dan Henk ten Cate? We kunnen over Co Adriaanse in elk geval alvast concluderen dat hij geweldig samenwerkt met Martin van Geel en na zijn ontslag bij Ajax ijzersterk teruggekomen is!

[ Bericht 6% gewijzigd door M0NTANA op 10-10-2007 11:25:40 ]
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:22:09 #230
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53834254
Welke coach er ook komt, hij is toch een pion die vroeg of laat weer te maken krijgt met de (financiële) beperkingen die hem worden opgelegd door het bestuur.

Het is gewoon een kl*tesituatie. Je wilt resultaten zien, maar tegelijkertijd ben ik gewoon helemaal klaar met het bestuur en zie ik tegenvallende resultaten op dit moment als enige optie wat dit bestuur de kop kan kosten.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:22:17 #231
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53834256
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Het kan juist een pro zijn om dan opnieuw te laten zien wat hij in huis heeft. Eigen standaard omhoog tikken , resultaten maken en omgaan met de druk van het AJAX verwachtings patroon.
Het Ajax-verwachtingspatroon Is dat weer een nieuw iets, na Ajax-koffie en het Ajax-systeem?
pi_53834323
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=49611

Misschien al voorbij gekomen, maar mooi duidelijk verhaal van HtC
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53834424
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:24 schreef fuckbuddy het volgende:

"ik zal in de luwte werken en dat vind ik prima"

Waarmee hij eigenlijk een beetje toegeeft dat hij in de media alles behalve gelukkig was bij Ajax?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53834480
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:24 schreef fuckbuddy het volgende:

Ik krijg hier meer het idee bij dat Ten Cate zich schoon wil lullen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53834517
Co Adriaanse ik zou hem nog wel een kans geven,tenzij ze een andere top trainer kunnen polsen.
AFC AJAX
pi_53834576
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:58 schreef Fides het volgende:
Adriaanse had als Ajax-trainer volgens mij juist de slechste resultaten behaald van de afgelopen 10 jaar. We werden 3e in de competitie (22 punten achterstand op PSV). We werden bovendien in de 2e ronden UEFA Cup uitgeschakeld door Lausanne Sport en het jaar daarna (het jaar waar hij ontslagen werd) in de 2e UEFA uitgeschakeld door Kopenhagen...
Co Adriaanse heeft hetzelfde aantal punten behaald als Wouters/Westerhof.

Daarnaast heeft Co gefaald tegen Celtic, en kon hij niet met vedettes omgaan.

Ik hoef die vent echt nooit meer bij Ajax terug te zien.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_53834589
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ligt het nou aan mij, of zou Siem de Jong zomaar eens een buitenechtelijk kind van 'Adrie Interim' kunnen zijn?
T ziet er inderdaad naar uit dat Adrie een oude snoepert is.
pi_53834612
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:22 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Het Ajax-verwachtingspatroon Is dat weer een nieuw iets, na Ajax-koffie en het Ajax-systeem?
Nee feyenoord vernederen is niet nieuw.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:39:44 #239
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53834726
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee feyenoord vernederen is niet nieuw.

pi_53834764
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:22 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Nee hoor
Iets wat 010 ( nog) steeds in september heeft, maar in oktober al weer moet bijstellen ..................
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:42:04 #241
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53834780
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Co Adriaanse heeft hetzelfde aantal punten behaald als Wouters/Westerhof.

Daarnaast heeft Co gefaald tegen Celtic, en kon hij niet met vedettes omgaan.

Ik hoef die vent echt nooit meer bij Ajax terug te zien.
Co Adriaanse heeft daarna AZ naar de top gebracht en won in zijn eerste seizoen bij FC Porto meteen de dubbel, daarbij vormt hij een heel goed team met Martin van Geel.

Jij rekent hem (onder meer) af op een verloren tweekamp tegen Celtic, terwijl hij in de terugwedstrijd heel goed presteerde. Verder kan je iedere trainer dan wel op dat soort dingen afrekenen, uitgeschakeld worden door Celtic lijkt mij ook minder erg dan FC Kopenhagen of Dinamo Zagreb. Dat hij Richard Witschge en Aron Winter respectloos behandelde is een feit, maar is dat een reden om hem geen tweede kans te gunnen?
pi_53834792
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:31 schreef BonJovi het volgende:
Co Adriaanse ik zou hem nog wel een kans geven,tenzij ze een andere top trainer kunnen polsen.
Is Frank de Boer uit beeld ?
pi_53834797
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:41 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Nee hoor
Iets wat 010 ( nog) steeds in september heeft, maar in oktober al weer moet bijstellen ..................
koffie?
AFC AJAX
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:42:46 #244
52871 Blight
Supersized.
pi_53834800
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:39 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53834805
quote:

[..]

[ afbeelding ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53834812
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pi_53834832
Joh, niet op reageren, dat Feyenoorders al 37 jaar geen verwachtingspatroon hebben weten we al lang.

Foei, doe ik 't toch
pi_53834916
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef Longmen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_53834955
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:42 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Is Frank de Boer uit beeld ?
Zucht.....
pi_53835001
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Co Adriaanse heeft daarna AZ naar de top gebracht en won in zijn eerste seizoen bij FC Porto meteen de dubbel, daarbij vormt hij een heel goed team met Martin van Geel.

Jij rekent hem (onder meer) af op een verloren tweekamp tegen Celtic, terwijl hij in de terugwedstrijd heel goed presteerde. Verder kan je iedere trainer dan wel op dat soort dingen afrekenen, uitgeschakeld worden door Celtic lijkt mij ook minder erg dan FC Kopenhagen of Dinamo Zagreb. Dat hij Richard Witschge en Aron Winter respectloos behandelde is een feit, maar is dat een reden om hem geen tweede kans te gunnen?
Omdat ik niet denk dat hij het de tweede keer wel goed zou doen. Waarom zou je iemand die de eerste keer gefaald heeft nog een kans moeten gunnen? In de meeste gevallen werkt dat gewoon niet, zie bijvoorbeeld Van Gaal bij Barcelona.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')