quote:Jongens! Waarom steeds halo co-op? Waarom gaan jullie geen Two Worlds spelen?!?!
Dat kan ook co-op en dan heb je paarden en helmen en shit!
hij's wel nepquote:
Dat is een nette aanbieding. Wat zeg ik: een hele nette.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef VoreG het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)-%2B-controller.html
Is dat een goede aanbieding of niet?
Ah, was bijzonder aangenaam idd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Co-op was net overigens tof met Morph, Haijo en Scar
Betreffende achievement gehaald!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:59 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ah, was bijzonder aangenaam idd.![]()
Jammer dat ik net niet die achievement had. Maar goed, iig Morf heeft nu zijn skull. Het is een cool level dus ik doe hem nog wel een keer, dan hoef ik de score niet te delen met 4 man.
Damn, nog maar 5 van die score limieten en een paar MP achievements en dan heb ik alle achievements! Inclusief het samurai zwaard!
Is al eerder gepost..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:01 schreef Babalu het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lo3_review_ooit.html
Ah een spel gemaakt voor spawncampersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef Scarface2004 het volgende:
TF2 feitjes
#10: Spelers kijken altijd dezelfde kant op wanneer ze uit een teleporter komen. Het is dan ook verstandig achter deze te gaan staan in plaats van hem te vernietigen. Zo kan je snel en makkelijk kills opbouwen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik quote AQuila360 op Xbox Live:
[..]![]()
![]()
Je spawned altijd in je eigen HQ voor zover ik me kan herinneren uit de PC Beta.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah een spel gemaakt voor spawncampers
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
TF2 is echt geweldig iig, kan me niet voorstellen dat een Halo 3 betere MP heeft.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
TF2 is echt geweldig iig, kan me niet voorstellen dat een Halo 3 betere MP heeft.
Was idd tof!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Co-op was net overigens tof met Morph, Haijo en Scar
Hoe kan je dit topic nou kwijtrakenquote:
Is regio-vrij, check xbox pricewatch topicquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op uitsluitsel wat Sega Rally betreft (PGR)
quote:Geachte heer en/of mevrouw,
Uw bestelling is verzonden.
Uw tracktrace code is:
Op de postcode: **** **
Vanaf 23:00 uur kunt u de zending volgen op: http://www.tracktrace.nl
Hartelijk dank voor uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
XBOXhome
Heb hem idd wel eens geraadpleegd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:27 schreef koen_pijl het volgende:
Gebruiken er nog meer mensen deze website:
http://www.achieve360points.com/
Kan je kijken welke achievements elk spel heeft. Erg makkelijk.
Was me niet opgevallen.quote:
Ben je niet helemaal lekker ofzo,.........quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als ik je nog een tip mag geven: koop een RGB scartkabelZo haal je ook het uiterste uit je beeldkwaliteit. De component kabel die standaard bij iedere 360 zit levert wazig/doffig beeld op in tegenstelling tot de RGB kabel.
van pgr4 ? , want ik vind het daar zo ergelijk bij de ramen van de auto'squote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:08 schreef Bastard het volgende:
Ik begin die kartels nu ook te snappen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
van pgr4 ? , want ik vind het daar zo ergelijk bij de ramen van de auto's
Leuk, niet meer op voorraad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef VoreG het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)-%2B-controller.html
Is dat een goede aanbieding of niet?
Ik heb net een mailtje binnen gehad dat hij binnen is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leuk, niet meer op voorraad.Zijn er nog andere shops die deze zelfde aanbieding hebben?
als je een SDTV hebt kun je beter je geld uitgeven aan een 26'' HDTV van 400 euries dan aan een RGB kabel van 30 euries...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je een SDTV hebt is die RGB kabel iig zeker beter dan de standaard kabels die bij een Premium zitten. (of zaten, geen idee of je tegenwoordig andere kabels erbij krijgt)
quote:Woensdag 10 oktober 2007 - Kane & Lynch: Dead Men zal helaas geen online co-op mode bevatten, dat heeft één van de ontwikkelaars van de game, Jans Peter Kurup, verklaard tegenover Eurogamer. Hij zegt verder het jammer te vinden dat een co-op mode ontbreekt, maar dat de focus op andere punten ligt.
Hoewel Kane & Lynch: Dead Men nog niet eens in de winkel ligt is er nu al een sequel in ontwikkeling. Kurup heeft de hoop dat deze opvolger wel een co-op zal bevatten, zeker gezien het enorme succes van de co-op mode in bijvoorbeeld Gears of War en Halo 3
Tuurlijk, als het geld op je rug groeit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
als je een SDTV hebt kun je beter je geld uitgeven aan een 26'' HDTV van 400 euries dan aan een RGB kabel van 30 euries...![]()
Eekhoorns, wormen, van die bruine vogels, slangen, van die blauwe puffy dingen, vlinders en nog een andere vogel. En nog wat los grutquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij level 11 groeit je tuin, wat voor bewoners heb je dan?
Ik ging er gewoon vanuit dat hij in bezit was van een SD tv wijsneus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal lekker ofzo,.........De high def component kabel levert wazig beeld op,...... PROEST
Mocht die een HD plasma of LCD scherm hebben 'moet' die juist met component gaan gamen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen co-op mode in Kane & Lynch (die wel beloofd werd) is niet de volle pond neerleggen![]()
quote:
Bronquote:Eurogamer: Why is there no online co-op mode?
Jens Peter Kurup: It's a matter of focus, choosing what you want to deliver at what time. We looked at it and decided it was too much of a risk to change our code to be very very good at that, and we're not going to be very very good at other elements. I'll miss the online co-op, but not terribly.
Cijfer:quote:Eurogamer Review Half Life 2: Episode Two
Hopefully we won't have that much longer to wait for Episode Three. In what's now set-up to be an incredible climax to a truly landmark sequence of releases from Valve, Episode Two leaves us in no doubt that is Valve back to its very best, feeling like a happy medium between the mind-blowing excess of its parent game and its somewhat compact Episode One offspring. While initially lacking in gameplay novelty or many truly 'new' elements that fans always hanker for, it more than makes up for this with its consistently engaging narrative tricks, refined set-pieces and a staggering climax. Even as a standalone release at full price, you'd be hard-pressed to give Episode Two less than a 9, but within the confines of the incredible value Orange Box, it's simply an essential game that any shooter fan needs to play - but from start to finish this time please...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las ook ergens dat er nog wat prijsdalingen komen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb net een mailtje binnen gehad dat hij binnen is.
Ik ga hem denk ik wel bestellen..
-edit-
Ah dat was vanochtend, inmiddels is ie weer uitverkocht.
Hollander!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien beter om daar op te wachten.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Cijfer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HL2
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dan zou ik je goed bedoelde tip aan hem toch anders formuleren. Je kan er ook niet vanuit gaan dit niemand een LCD heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ging er gewoon vanuit dat hij in bezit was van een SD tv wijsneus.
Nou, misschien dat ik 1 v/d 3 games niet al 2 jaar geleden gekocht heb voor de PC.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
3 games in 1 box van 60 euro met zulke cijfers. Meer waar voor je geld kan je toch bijna niet wensen dacht ik zo.
Sjah daar loop ik dus ook meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:15 schreef koen_pijl het volgende:
Het is dat ik HL 2 al heb.
Ja episode 1 en 2. Plus een puzzel spel (wat ik niet leuk vind) en een online shooter.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:40 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Sjah daar loop ik dus ook mee.. Heb HL2 allang uitgespeeld, is er nog iets nieuws aan deze versie?
Jawel, een tof spelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
3 games in 1 box van 60 euro met zulke cijfers. Meer waar voor je geld kan je toch bijna niet wensen dacht ik zo.
Beta niet gespeeld.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wanneer komt de CoD demo nou?
Die onderstequote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:33 schreef gijsje79 het volgende:
Mass Effect
Aliens screens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meneer Walrusquote:
Ze hadden zelfs co op achievements online gezet laatst toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen co-op mode in Kane & Lynch (die wel beloofd werd) is niet de volle pond neerleggen![]()
Nope, was me helemaal ontgaan, ben pas sinds kort op de hoogte van dat het spel er uberhaupt aan komt, ik ben niet zo'n fanaat.quote:
wie zeikt over slechte graphics moet echt oprotten en zich zelf van het leven berovenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:33 schreef gijsje79 het volgende:
Mass Effect
Aliens screens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel wel , zo duur zijn die dingen nu niet meerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ging er gewoon vanuit dat hij in bezit was van een SD tv wijsneus.
Alsof iedere niet next-gen gamer ook een LCD thuis heeft staan
http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=373quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze hadden zelfs co op achievements online gezet laatst toch?
Zo nog Halo 3?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=373
Zullen ze wel snel aangepast hebben![]()
22.00 uur ben ik erquote:
"Click the links above to read our individual reviews of all the games in this, the greatest gaming compilation ever."quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3163584
Hot daaaaaaamn!![]()
Wel erg korte review btw
blame de postquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen overdag Halo!!!
Wie er niet is is een aap!
<< aap.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen overdag Halo!!!
Wie er niet is is een aap!
quote:Play-Asia.com order #******* from Oct 02, 2007 Order shipped on Oct 03, 2007
Any questions? Please click here for our helpdesk and take a few minutes to read through the help files available. Most questions are answered there already.
Product name Qty. Price/Unit Price
Halo 3 (US, No Region Protection)
WTF is dat ''werken''? Is dat voor de 360 ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:35 schreef existenz het volgende:
[..]
<< aap.
Sommige mensen moeten werken voor hun geld!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net Halo 3 co-op gespeeld met Cyberia, Guerra en een nog niet geregistreerde Fok!kerWe hebben de laatste 2 levels gespeeld en bij het laatste level was dit de score van Guerra (Haijo)
[ afbeelding ]
Correctie! Haijo is ook op fok Hajio, Guerra zijn gamertag is Art d fact!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net Halo 3 co-op gespeeld met Cyberia, Guerra en een nog niet geregistreerde Fok!kerWe hebben de laatste 2 levels gespeeld en bij het laatste level was dit de score van Guerra (Haijo)
[ afbeelding ]
cool , hij is beter dan mijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |