Haal hem nu ook binnen, gaat best redelijk. Met een beetje mazzel ligt morgen de volledige versie op de matquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Die demo download nu als dikke stront door een trecht0r
Hier ook. Nu alleen nog mn 360 terugquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:57 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Haal hem nu ook binnen, gaat best redelijk. Met een beetje mazzel ligt morgen de volledige versie op de mat![]()
PGR met Forza vergelijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind PGR4 eigenlijk ook niet zo extreem geweldig moet ik zeggen... Dan toch maar Forza 2 inderdaad.
Ik ben aan het wachten op uitsluitsel wat Sega Rally betreft (PGRquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Godsamme FIFA 08 is niet Regiovrij bij PlayAsiaHeul niet dat ik meer dan ¤ 50,- ga betalen
Het zijn allebei race-games. Maar wil je arcade of realisme. Forza 3 dan maar met PGR4 graphicsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:54 schreef existenz het volgende:
[..]
PGR met Forza vergelijken![]()
Straks gaan we Halo 3 met PES8 vergelijken....
Arcade vs simulatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het zijn allebei race-games. Alleen allebei gericht aan een ander publiek. Forza 3 dan maar met PGR4 graphics![]()
![]()
![]()
Nou ja de carmodels uit GT 5 Prologue zijn toch van een klasse apart. Dat zit heel dicht tegen fotorealisme aan. Neemt niet weg dat PGR 4 er heerlijk uit ziet. Met name de omgevingen zijn om van tequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:13 schreef Frasier het volgende:
Zo PGR4 ziet er wel goed uit. Ik zou 'm op grafisch gebied plaatsen op 't niveau van GT5.
Misschien zien de auto's er iets minder uit dan bij GT5. Maar ik zie GT5 niet deze weer-effecten en omgevingen erbij toverenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja de carmodels uit GT 5 Prologue zijn toch van een klasse apart. Dat zit heel dicht tegen fotorealisme aan. Neemt niet weg dat PGR 4 er heerlijk uit ziet. Met name de omgevingen zijn om van te![]()
Ik vind het juist leuk dat het arcade is. Simulatie verveelt snel (althans zo ervaar ik het).quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Misschien zien de auto's er iets minder uit dan bij GT5. Maar ik zie GT5 niet deze weer-effecten en omgevingen erbij toveren. Alleen zo jammer dat 't arcade gericht is
![]()
Orange box?quote:
Ik zou hem dichttapen en in de waal pleuren!quote:
Maak maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik houd van time trials, interesse in een wedstijdtopicje voor de demo?
Deal!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
21:30 Halo 3 4-player co-op Legendary? Wie doet er mee?
21:30!!quote:
ok.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zou hem dichttapen en in de waal pleuren!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja de carmodels uit GT 5 Prologue zijn toch van een klasse apart. Dat zit heel dicht tegen fotorealisme aan. Neemt niet weg dat PGR 4 er heerlijk uit ziet. Met name de omgevingen zijn om van te![]()
Kijk morgen wel even welke tijd ik er heb staan en probeer die wel te verbeterenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
[Xbox 360] PGR4 Demo - Time Trial Challenge Topic
Nu nog animo
Lezen. Ik zei carmodels lieve schatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gt5 is mooi , maar bij lange na nog geen foto realisme , daar heeft het gewoon niet genoeg detail voor
de kartels en vierkante stukken zijn mooi weggewerkt
Het was wel tof gisterquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
21:30!!
En we moeten wel 4 mensen hebben, Dus nog 1... wie o wie? Cyb? Aquila? Blinker? Guerra?
Lekker ding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gt5 is mooi , maar bij lange na nog geen foto realisme , daar heeft het gewoon niet genoeg detail voor
de kartels en vierkante stukken zijn mooi weggewerkt , maar het level van detail is nog lang niet genoeg ,
zeker niet als je het wil vergelijken met een 6MP foto of hoger
kijk dit is nu wel dicht bij foto realisme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |