Algemeen bekende tekst...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Brigitte Bardot, Bardot..
Die heeft ze niet zo maar ZO..![]()
En dat is correctquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dan kan ik me alleen nog voorstellen dat het bigshadow is.
daar zitten wel 3 of 4 bij die ik niet eens herkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is die van jou, ranja
[ afbeelding ]]
komen van photobucket , niet van last.fm..niet dat dat voor jou verder veel uitmaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:22 schreef knars het volgende:
last.fm is hier net zo geblocked als photobucket, dus die plaatjes zie ik ook al niet![]()
gokje op the cure en arctic monkeys
Zoals Newbie al aangaf: muziekautisten houden van lijstjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:37 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand mij in het kort uitleggen waarom ik mij bij last.fm zou moeten aanmelden?
Maar toch niet van muziek via de PCquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zoals Newbie al aangaf: muziekautisten houden van lijstjes.
Ik hoor echt geen verschil tussen een cd en fantsoenlijke mp3tjes via m'n PC die op m'n versterker zit hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar toch niet van muziek via de PC
Knars+1quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:58 schreef knars het volgende:
Clash en Ramones?
Vandaar mijn lijstjes met nog obscuurdere muziek dan in mijn platenkast, zo obscuur dat ik ze zelf soms niet eens meer ken, en erg weinig draaibeurten per liedje. Als ik wat wil uitproberen download ik wel een nummer of een album (gaat soms sneller dan 1 mp3) en die luister ik dan wel en wordt dus geregistreerd in mijn lastfm lijst, maar wat ik op cd of vinyl koop komt daar vrijwel niet meer terecht.quote:
Ik zal eens kijken of ik mijn ooit aangemaakte account bij lastfm weer eens leven in zal blazen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:01 schreef ranja het volgende:
Als ik wat wil uitproberen download ik wel een nummer of een album (gaat soms sneller dan 1 mp3) en die luister ik dan wel.
Ik herkende mijzelf directquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wederom Trivia ons-kent-ons..Favo albumpjes van welke Trivia-speler?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |