Met dit soort weken schiet 't lekker opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef IedeK. het volgende:
Gaat hard met die topics laatst!
en dan werkt het forum nog niet eens mee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef IedeK. het volgende:
Gaat hard met die topics laatst!
Ze mogen er best nog een week aan vast plakken ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met dit soort weken schiet 't lekker op.
Damn, zit ik net vanaf 2 uur in bespreking morgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:29 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Morgen woensdag hakkuuuuuhhhhhhdag bij rabradio
Jaja, 'toevallig'. Je hebt gewoon de programmering van 3FM in je agenda staan. Geef maar toequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, zit ik net vanaf 2 uur in bespreking morgen.
Toevallig zo gepland.
Kut!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jaja, 'toevallig'. Je hebt gewoon de programmering van 3FM in je agenda staan. Geef maar toe.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, zit ik net vanaf 2 uur in bespreking morgen.
Toevallig zo gepland.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kut!
Ja, stiekum ga ik gigantisch uit mijn plaat van Elstrak en de Party Animals. Echt wel vet coole muziek!
Ik hóór hun geneuzel tussen dequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:37 schreef borisz het volgende:
nu weet ik ook weer waarom ik voor deze week een uitzondering maak voor de C&S Show.
Nee, dat gaat tegen de regels in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stevie Ann. Die muziek is goed, dus die wordt niet gedraaid @ 3FM.
Ja klopt, dat gebruikte hij eerder deze week ook al. Lachen nummer was dat. Die single bevatte nog een 10 minuten versie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:03 schreef cosmick het volgende:
Ekdom draaide dit nog als achtergrondmuziekje vannochtend... Josh Wink (oftewel Winx) met "don't laugh". http://www.youtube.com/watch?v=R1uOpkNqR2c.
Laatst zag ik haar op tv live. En ik was flink onder de indruk. Wat een zangeresquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stevie Ann. Die muziek is goed, dus die wordt niet gedraaid @ 3FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |