quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:09 schreef BonJovi het volgende:
Ik geef Az een kans als ze op hun ouwe niveau komen.
Caramba, in Oktober.quote:
Dan niet.. jammer zou je net zien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet je een visum voor hebben, is kut.
quote:
AZ Alkmaar
Ground: DSB Stadion
Capacity: 17,023
Manager: Louis van Gaal
AZ have enjoyed an extremely positive last few years.
They broken the dominance of Holland's 'big three' teams and were desperately close to winning the Eredivisie last season.
Ahead on goal difference before the final round of fixtures, AZ lost on the last day of the season and PSV took the title.
The disappointment was compounded when Ajax won the play-off for the second Champions League spot.
AZ are currently managed by Louis Van Gaal, the former Barcelona manager who took over at the start of the 2005/6 campaign.
They have fared well in their last two Uefa Cup campaigns, knocking out Newcastle in fine style before exiting in the quarter-finals this season and reaching the semi-finals in 2004/5.
Key players for Van Gaal's side are former Rangers striker Shota Arveladze, Dutch international full-back Tim de Cler and prolific striker Danny Koevermans who scored 22 goals last term.![]()
AZ progressed into the group stages after beating Portuguese side Pacos de Ferreira 1-0 on aggregate.
A solitary goal from defender Sebastien Pocognoli in the 89th minute in the first leg ensured qualification.
Van Gaal’s side have had a mixed start to the season and are currently occupying a mid-table berth.
Alkmaar is situated about 30 miles north of Amsterdam and has a population of around 95,000. It is well known for its cheese market.
What the...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar ook goed nieuws te melden!!!
https://www.fcn-fan-shop.de/shop/bild.php?artikelid=1210&bildtyp=gross&bildnr=0
YESSSSSSS.....
![]()
Ere wie ere toekomt, ideaal voor ons!quote:
Die de Jood van Gaal heeft laten gaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:37 schreef BobRooney het volgende:
Welke key players?
Doet pijn he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef Dos37 het volgende:
Gaat lastig genoeg worden. De moeilijke wedstrijden hebben ze uit en Everton thuis verliezen ze ook.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:51 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Doet pijn he?
So close.....but yet sofar!!
Realiteitszin vergeten?? Newcastle draaide, net als de paar jaar daarvoor, wederom een kutseizoen en AZ een zeer sterk seizoen.. Dit seizoen draait AZ bagger, mede door een gebrek aan ervaring/leiderschap en scorend vermogen binnen de selectie. Je mag op je blote knietjes gaan bidden voor wat positieve impulsen, anders worden ze kansloos uitgeschakeld (en dat zou voor de UEFA-ranking en het Nederlands voetbal verdomd zonde zijn)quote:Natuurlijk winnen we en gaan we door! Wat denk jij nou?
En de enige moeilijke wedstrijd is Zenit naar mijn idee, Larissa en Everton thuis moeten te doen zijn.
Newcastle vergeten?
Hey, AZ's eerste tegenstander van vorig jaar (Kayserispor) had blijkbaar Larissa in de Intertoto-cup gepwnd.quote:2006 Larissa - Kayserispor 0-0, 0-2 (intertoto)
Mwah, twee jaar terug was het toch enigsinds teleurstellend met een onnodige uitschakeling tegen Real Betis.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:23 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ doet het al jaren goed in de UEFA Cup, daar vestig ik mijn hoop dus op.
Zeker teleurstellend te noemen, het jaar ervoor in de halve finale en afgelopen jaar kwartfinale.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwah, twee jaar terug was het toch enigsinds teleurstellend met een onnodige uitschakeling tegen Real Betis.
Daar had veel meer ingezeten.
Serieus geld vragen de mannen weer!quote:AZ - Larissa & AZ-Everton
Stadion: DSB Stadion
Passe-partout AZ-Seizoenclubcardhouders (AZ-Larissa, 29-11-2007 en AZ-Everton, 20-12-2007)
De AZ-Seizoenclubcards zijn voor de groepsfase van de UEFA Cup niet geldig.
AZ-Seizoenclubcardhouders van de Victorietribune, Westzijdetribune, Molenaartribune, Van der Bentribune en het Rolstoelterras kunnen op vertoon van de AZ-Seizoenclubcard via de Ticketboxadressen en het AZ Fancentrum vanaf zaterdag 20 oktober t/m maandag 29 oktober 2007 18.00 uur een passe-partout (toegangskaarten voor beide wedstrijden) voor de eigen seizoenplaats aanschaffen.
Het passe-partout voor de eigen plaats kan uitsluitend in de hierboven vermelde periode met korting van ¤ 10,- t.o.v. van 2 losse toegangskaarten voor de wedstrijden worden gekocht.
De prijzen van de passe-partouts voor de eigen seizoenplaats bedragen:
Tribune Vakken Vanaf 13 jaar T/m 12 jaar
Victorie-tribune C,D,E ¤ 65,-- n.v.t.
Victorie-tribune B1, B2, F1, F2 ¤ 60,-- n.v.t.
Molenaar-tribune P,Q,R ¤ 50,-- ¤ 40,--
Molenaar-tribune N,O,S,T ¤ 45,-- ¤ 35,--
Hoeken & Korte zijden A,G,H,J,M,U,V,W,X,Y,Z ¤ 40,-- ¤ 30,--
Rolstoelterras ¤ 25,-- n.v.t.
Indien een AZ-Seizoenclubcardhouder niet in staat is zijn plaats te kopen adviseren wij om iemand anders in staat te stellen in de voornoemde periode met de AZ-Seizoenclubcard de plaats aan te laten schaffen via de Ticketboxadressen of het AZ Fancentrum.
Passe-partout AZ Clubcardhouders en 1 extra passepartout AZ-Seizoenclubcardhouders
Na de bovengenoemde verkoopperiode kunnen vanaf dinsdag 30 oktober 9:00 uur t/m 5 november 18:00 uur de nog beschikbare passepartouts gekocht worden. Voor deze wedstrijd kunnen AZ-Seizoenclubcardhouders 1 extra passepartout en AZ-Clubcardhouders 1 passepartout kopen. De aankoop van een passepartout levert een korting op van ¤ 5,- ten opzichte van de aanschaf van 2 losse toegangskaarten voor de wedstrijden.
De prijzen van de passe-partouts in de periode 29 oktober t/m 6 november bedragen:
Tribune Vakken Vanaf 13 jaar T/m 12 jaar![]()
Victorie-tribune C,D,E ¤ 70,-- n.v.t.
Victorie-tribune B1, B2, F1, F2 ¤ 65,-- n.v.t.
Molenaar-tribune P,Q,R ¤ 55,-- ¤ 45,--
Molenaar-tribune N,O,S,T ¤ 50,-- ¤ 40,--
Hoeken & Korte zijden A,G,H,J,M,U,V,W,X,Y,Z ¤ 45,-- ¤ 35,--
Rolstoelterras ¤ 30,- n.v.t.
Let op: De vakken H, J en P zijn rookvrije zones
Kaartverkoop per wedstrijd
Vanaf dinsdag 7 november 9.00 uur gaan indien beschikbaar alle overige toegangskaarten per wedstrijd in de verkoop.
AZ-Larissa: AZ-(Seizoen)clubcardhouders kunnen vanaf 7 november totaal 5 kaarten (inclusief de al gekochte passe-partouts) kopen.
AZ-Everton: AZ-Seizoenclubcardhouders kunnen vanaf 7 november totaal 2 kaarten (inclusief de al gekochte passe-partouts) kopen.
AZ-Clubcardhouders kunnen vanaf 7 november totaal 1 kaart (inclusief de al gekochte passe-partouts) kopen.
Ter verduidelijking: Als een AZ Seizoenclubcardhouder voor AZ Everton 1 passe-partout heeft gekocht kan de AZ Seizoenclubcardhouder vanaf 7 november indien beschikbaar nog 1 extra toegangskaart kopen. Indien een AZ-Clubcardhouder 1 passe-partout heeft gekocht kan de AZ Clubcardhouder voor AZ-Everton geen toegangkaart meer kopen.
De prijzen van de toegangskaarten bedragen:
Tribune Vakken Vanaf 13 jaar T/m 12 jaar![]()
Victorie-tribune C,D,E ¤ 37,50 n.v.t.
Victorie-tribune B1, B2, F1, F2 ¤ 35,-- n.v.t.
Molenaar-tribune P,Q,R ¤ 30,-- ¤ 25,--
Molenaar-tribune N,O,S,T ¤ 27,50 ¤ 22,50
Hoeken & Korte zijden A,G,H,J,M,U,V,W,X,Y,Z ¤ 25,-- ¤ 20,--
Rolstoelterras ¤ 17,50 n.v.t.
Let op: het is niet toegestaan kaarten door te verkopen aan supporters van de tegenstander of te aan te bieden via de diverse media en internetsites. U blijft verantwoordelijk voor het ticket dat met uw AZ (Seizoen)clubcard is aangeschaft.
Bezoekersvak
Kaartverkoop voor het bezoekersvak loopt uitsluitend via de tegenstander.
Iemand interesse?quote:ALKMAAR- De gegevens van de supportersreis naar Sint-Petersburg zijn bekend. KRAS organiseert een tweedaagse vliegreis naar de Russische stad. U vertrekt op 25 oktober (de dag van de wedstrijd) en keert de volgende dag terug in Nederland. De reissom per persoon bedraagt ¤ 599,-. Er is op dit moment nog geen aanvangstijd voor FC Zenit-AZ bekend.
Duurquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:06 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Serieus geld vragen de mannen weer!
Ik ga, mits ik morgen geen problemen bij het consulaat ondervind, voor 200 euro minder heen en ik pak nog Helsinki mee ook!quote:
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:35 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik ga, mits ik morgen geen problemen bij het consulaat ondervind, voor 200 euro minder heen en ik pak nog Helsinki mee ook!
Ik vlieg de 24e voor 138,- naar Helsinki met Blue1. Daar blijf ik dan overnachten, waarna ik de volgende morgen met de trein naar St. Petersburg vertrek. Daar blijf ik dan tot de 27e, dan pak ik weer de trein naar Helsinki en ik vlieg de 28e weer naar Amsterdam. Retourtje met de trein kost iets meer dan 100,- Uitnodiging + visum voor Rusland kwam op nog geen 65,- Overnachtingen op ongeveer 20,- per nacht. Mis ik alleen nog een kaartje voor de wedstrijd.quote:
Het nadeel (hoe je het bekijkt) is wel dat je 4 dagen weg bent.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:48 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik vlieg de 24e voor 138,- naar Helsinki met Blue1. Daar blijf ik dan overnachten, waarna ik de volgende morgen met de trein naar St. Petersburg vertrek. Daar blijf ik dan tot de 27e, dan pak ik weer de trein naar Helsinki en ik vlieg de 28e weer naar Amsterdam. Retourtje met de trein kost iets meer dan 100,- Uitnodiging + visum voor Rusland kwam op nog geen 65,- Overnachtingen op ongeveer 20,- per nacht. Mis ik alleen nog een kaartje voor de wedstrijd.
Al met al nog geen 400 euro kwijt voor de reis en ik zie nog meer van de stad dan dat je met Kras ziet.
De visa kan ik, na heel wat gekut bij het consulaat, volgende week ophalen
Ja het mooie is dat AZ wel al knap kan gaan rekenen als Larisa bijv wel gaat stunten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
17:30 Zenit St. Petersburg ? - ? AZ Alkmaar
21:00 Everton ? - ? Larisa
Gelijk de lastigste voor AZ denk ik. Ben benieuwd naar Everton!
Ik zou er maar niet te veel van verwachten..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
17:30 Zenit St. Petersburg ? - ? AZ Alkmaar
21:00 Everton ? - ? Larisa
Gelijk de lastigste voor AZ denk ik. Ben benieuwd naar Everton!
Verder komt die ook niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:43 schreef mcyodogg het volgende:
nou, nou, nou, wat een negativiteit voor de persoon die van Everton een redelijke subtop-club heeft gemaakt in Engeland.
Niet bij ongelijke aantallen, maar bij gelijk aantal doelpunten wordt daar wel naar gekeken, dacht ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:28 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ staat 2e, maar is dat omdat het op alfabetische volgorde staat? Of telt een uitdoelpunt/wedstrijd toch meer dan thuis?
Wanneer spelen de andere Nederlandse clubs dan????quote:Op donderdag 8 november 2007 19:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
AZ is nergens te volgen volgens mij?
Oo pas 29 november![]()
Dit weekend natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2007 20:01 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wanneer spelen de andere Nederlandse clubs dan????
worden ploegen uit het zelfde land in de eerste knock out ronde nog wel uit elkaar gehouden?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
Word liever 3e dan 2e. Als je 2e wordt, moet je tegen een CL-afvaller en dat is toch meestal moeilijker.
Ja, pas in de vierde ronde kunnen we eventueel PSV treffen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
worden ploegen uit het zelfde land in de eerste knock out ronde nog wel uit elkaar gehouden?
Weer een gelijkspel...quote:Op woensdag 28 november 2007 17:13 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ja, pas in de vierde ronde kunnen we eventueel PSV treffen.
hij is donnnnnnders goedquote:
Tuurlijk niet, was beter geweest als Zenit had gewonnen.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:14 schreef koningdavid het volgende:
Gunstige eindstand voor AZ, me dunkt.
Nu moet je idd minimaal gelijk spelen tegen Nurnberg om ze op afstand te houden. Winnen zij volgende wedstrijd komen zij al langszij.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, was beter geweest als Zenit had gewonnen.
Dan staan ze nog steeds onder AZ, vanwege het doelsaldo.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nu moet je idd minimaal gelijk spelen tegen Nurnberg om ze op afstand te houden. Winnen zij volgende wedstrijd komen zij al langszij.
Bizar, jij had toen al de uitslagen van de laatste speelronde.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:24 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Nu winnen en je neemt al aardig afstand van de onderste 2.
Idd!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:03 schreef rubbereend het volgende:
Duidelijk in Duitsland weggegeven door AZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |