Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:35 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik ga, mits ik morgen geen problemen bij het consulaat ondervind, voor 200 euro minder heen en ik pak nog Helsinki mee ook!
Ik vlieg de 24e voor 138,- naar Helsinki met Blue1. Daar blijf ik dan overnachten, waarna ik de volgende morgen met de trein naar St. Petersburg vertrek. Daar blijf ik dan tot de 27e, dan pak ik weer de trein naar Helsinki en ik vlieg de 28e weer naar Amsterdam. Retourtje met de trein kost iets meer dan 100,- Uitnodiging + visum voor Rusland kwam op nog geen 65,- Overnachtingen op ongeveer 20,- per nacht. Mis ik alleen nog een kaartje voor de wedstrijd.quote:
Het nadeel (hoe je het bekijkt) is wel dat je 4 dagen weg bent.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:48 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik vlieg de 24e voor 138,- naar Helsinki met Blue1. Daar blijf ik dan overnachten, waarna ik de volgende morgen met de trein naar St. Petersburg vertrek. Daar blijf ik dan tot de 27e, dan pak ik weer de trein naar Helsinki en ik vlieg de 28e weer naar Amsterdam. Retourtje met de trein kost iets meer dan 100,- Uitnodiging + visum voor Rusland kwam op nog geen 65,- Overnachtingen op ongeveer 20,- per nacht. Mis ik alleen nog een kaartje voor de wedstrijd.
Al met al nog geen 400 euro kwijt voor de reis en ik zie nog meer van de stad dan dat je met Kras ziet.
De visa kan ik, na heel wat gekut bij het consulaat, volgende week ophalen
Ja het mooie is dat AZ wel al knap kan gaan rekenen als Larisa bijv wel gaat stunten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
17:30 Zenit St. Petersburg ? - ? AZ Alkmaar
21:00 Everton ? - ? Larisa
Gelijk de lastigste voor AZ denk ik. Ben benieuwd naar Everton!
Ik zou er maar niet te veel van verwachten..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
17:30 Zenit St. Petersburg ? - ? AZ Alkmaar
21:00 Everton ? - ? Larisa
Gelijk de lastigste voor AZ denk ik. Ben benieuwd naar Everton!
Verder komt die ook niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:43 schreef mcyodogg het volgende:
nou, nou, nou, wat een negativiteit voor de persoon die van Everton een redelijke subtop-club heeft gemaakt in Engeland.
Niet bij ongelijke aantallen, maar bij gelijk aantal doelpunten wordt daar wel naar gekeken, dacht ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:28 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ staat 2e, maar is dat omdat het op alfabetische volgorde staat? Of telt een uitdoelpunt/wedstrijd toch meer dan thuis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |