Nog niet eens, ik woon in een redelijk standaard buurt met in 1 huis een stuk of 15 polen sinds een paar maanden. En niks dan overlast van die gastenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:55 schreef veldmuis het volgende:
Hihi, jij woont in een flat tussen de Polen.
Beter dan Polski!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:07 schreef Nashje het volgende:
Maar Hollandia bier is wel lekker.
In dit geval negatieve polen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
zijn het noord of zuid-polen?
Je weet wel wat een lemming is?quote:
Ehm, half 7 al , ik moet daarna nog aankleden en naar mijn werk jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:24 schreef -PatrickO- het volgende:
Dus... Je was om 7:30 wakker, en je wacht dan tot 8:53 om dit bericht te typenLemming...
Positief puntje inderdaad, polen zijn vaak wel zo'n beetje de enige import dat werkt voor hun geld.quote:
Inderdaad. Verdienen hier hun geld, gaan terug naar Polen, zijn daar rijk, kopen een dikke bak en krijgen dan veel chicks.quote:
Daar heb je natuurlijk ook gelijk in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Positief puntje inderdaad, polen zijn vaak wel zo'n beetje de enige import dat werkt voor hun geld.
Alleen dat hoef je niet de hele straat te laten weten elke ochtend godsgruwelijk vroeg. Op zaterdag vind ik het nog het ergste maar het gaat me gewoon om het principe dat het gewoon ontzettend asociaal is.
Nou, volgens mij zijn Polen nu doorgaans geen échte mooibooisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Verdienen hier hun geld, gaan terug naar Polen, zijn daar rijk, kopen een dikke bak en krijgen dan veel chicks.
Dát zijn nog eens echte mooiboys. Respect.
Ja leuk man, asociaal gedrag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:19 schreef Mister_Puke het volgende:
hahahahaha ik heb nog voor een afdeling van dat uitzendbureau gewerkt (als je in schiedam werkt). schitterend dit
Daar gaat mijn topic toch helemaal niet over. Tuurlijk vind ik het prima dat ze werken, ik vind het ook prima dat je hier komt wonen maar veroorzaak gewoo ngeen overlast, zo moeilijk is dat toch niet. En het schijnt overal zo te zijn waar polen wonen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:34 schreef Mister_Puke het volgende:
ach wees blij dat ze dat werk doen, 'nl-ers' zijn er te beroerd voor, je wilt niet weten wat voor k*t werk ze moeten doen
Chinezen bv werken ook en veroorzaken ook nog eens geen overlast.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
Positief puntje inderdaad, polen zijn vaak wel zo'n beetje de enige import dat werkt voor hun geld.
http://www.uncrate.com/men/gear/outdoor/laser-slingshotquote:Alleen dat hoef je niet de hele straat te laten weten elke ochtend godsgruwelijk vroeg. Op zaterdag vind ik het nog het ergste maar het gaat me gewoon om het principe dat het gewoon ontzettend asociaal is.
Bevestig hem dan meteen wel even aan de 220 van de paal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:25 schreef Bastardi het volgende:
Ik zou een kabel over de weg spannen en zodra het busje aan komt rijden, deze bevestigen aan een lantaarnpaal.
He, jij hebt ook zo een legendarisch topic geopend!1!!1 1quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:34 schreef Mister_Puke het volgende:
ach wees blij dat ze dat werk doen, 'nl-ers' zijn er te beroerd voor, je wilt niet weten wat voor k*t werk ze moeten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
muil toequote:Op zaterdag 15 december 2007 00:21 schreef newsman het volgende:
Hou je tyfes smoel, sommige mensen werken nog.
sukkelquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:21 schreef newsman het volgende:
hij is zelf pool denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
sukkel![]()
Alleen al hoe je het zegt
wanneer ga jij er nou eens een einde aan maken?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:21 schreef newsman het volgende:
Vertel nog eens een grap!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:56 schreef Mister_Puke het volgende:
hehe natuurlijk is het te kansloos voor woorden, aanpakken dat tuig, vond het alleen mooi dat ze het chauffeuren gestart zijn. heb ik nog aan meegewerkttig maanden terug
gewoon dagelijks naar uitzendbureau bellen en als dat niet werkt naar betreffende afdeling. zal maar geen namen noemenmaar komt wel goed
wat het verschil tussen de aarde en bouwplaats?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Neem jij toch hun plaats in.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
muil toe
dat zij vroeg op moeten is hun probleem
half zeven elke dag en op zaterdag's om zes uur
ik had het desbtreffende busje allang een keer bekogeld met molotovcocktails![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:53 schreef Metro2005 het volgende:
Ga van de week nog wat buren langs zodat die ook een klacht kunnen indien bij dat bedrijf en anders wordt het toch een belletje naar de politie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |