En nu willen ze ze terug?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb al hun platen.
Ik ook.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb al hun platen.
Nee, een klein dorp biedt dapper weerstandquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, een klein dorp biedt dapper weerstand
[impulsief]Modest Mouse[/impulsief]quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
Wat is wel de beste band van de wereld ? K3 ?
Radiohead en Muse zijn verder niet overschat ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:21 schreef bloodymary het volgende:
De meeste nummers zijn best aardig, ik heb zelfs de laatste cd, maar ze zijn echt niet briljant of geniaal zoals Muse of Radiohead of zo. Heb ze twee keer live zien verzuipen op Werchter, daar kwamen ze helemaal niet uit de verf.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Radiohead, Muse, Coldplay, Arctic Monkeys, Keane.
De beste 5 bands van de laatste 10 jaar.
Is de absolute top inderdaad....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, een klein dorp biedt dapper weerstand
We zien het wel bij de volgende Eurovisieinzendingen, dan weten we het zekerquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef Berkery het volgende:
Dit soort uitverkiezingen zijn meestal een nekschot voor de carriere van de betreffende bands. Misschien doen ze het erom.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef dwerg het volgende:
The Jam - In the City.
Fuck the Arctic Monkeys.
Nou, ik vind Muse ook alles behalve geniaal. Je doet hier net alsof Muse de norm is qua muziek ofzo, alsjeblieft zegt... Twee goede nummers op elk album, voor de rest alleen maar gejengel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:21 schreef bloodymary het volgende:
De meeste nummers zijn best aardig, ik heb zelfs de laatste cd, maar ze zijn echt niet briljant of geniaal zoals Muse of Radiohead of zo. Heb ze twee keer live zien verzuipen op Werchter, daar kwamen ze helemaal niet uit de verf.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:54 schreef tong80 het volgende:
Muse is inderdaad jankmuziek. Net als Radiohead. Ik denk soms echt dat mensen stront in hun oren hebben
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:54 schreef tong80 het volgende:
Muse is inderdaad jankmuziek. Net als Radiohead. Ik denk soms echt dat mensen stront in hun oren hebben
Als je het vriendelijk vraagt is tong vast wel bereid om toe te geven dat Radiohead op eenzame hoogte staat, is dat beter?quote:
Lezers en bezoekers van de website hebben dat zo bepaald.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef tong80 het volgende:
Ja mensen van heel de wereld. Journalisten hebben namens namens Q-Magazine deze keuze gemaakt.
Ik weet niet of het alleen maar journalisten van dit blad waren of dat er zoals in de OOR ook andere journalisten mochten meekiezen.
Omdat dat de Britse muziekpers bestaansrecht geeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:48 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik snap niet waarom ze die band in Engeland zo doodhypen
Okquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lezers en bezoekers van de website hebben dat zo bepaald.
Ik überhaupt geen enkel nummer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef tong80 het volgende:
ik kan me geen geweldig nummer van ze voor de geest halen.
Dat dus!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:48 schreef Verloren_onschuld het volgende:
De beste band van de wereld kan neem ik aan ook een goede liveshow weggeven. Daar zijn de Arctic Monkeys nog niet. Ik snap niet waarom ze die band in Engeland zo doodhypen, laat die jongens lekker rijpen!
![]()
Ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:12 schreef zjroentje het volgende:
Het gaat toch over de beste band van het moment neem ik aan ...
Mwah, dan is het wel een keus die te rechtvaardigen valt. Voor mij persoonlijk dan.quote:
Ik vind ze goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef Frollo het volgende:
De Arctic Monkeys.
Mensen die de Arctic Monkeys goed vinden.
Mensen die serieus denken dat de Arctic Monkeys de beste band van de wereld zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:12 schreef HPayne het volgende:
Artic Monkeys verkozen tot de meest gehypte band van de wereld.
Dat je muziekale kennis zo beperkt is is sneu te noemen maar dat je Keane werkelijk een van de beste bands van 10 jaar vind is onvergevelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Artic Monkeys ook met hun dubbele-bass, blastbeats in D getunede instrumenten en grunts!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef Arcee het volgende:
Ik überhaupt geen enkel nummer.
Logisch, want harde lawaai-muziek vergeet ik snel weer.
nee joh! net als dat james blunt een fantastisch goede singer songwriter is zonder nasale stem en cliché matige nummersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat je muziekale kennis zo beperkt is is sneu te noemen maar dat je Keane werkelijk een van de beste bands van 10 jaar vind is onvergevelijk.
Babyshambles zijn iig een stuk origineler en bijzonder dan the arctic monkeys. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de arctic monkeys een aardige band, met goeie liedjes. Maar ze voegen werkelijk geen reet toe, ze doen niets wat Oasis en the white stripes al 100 keer eerder en beter gedaan hebben. Ik vind ze echt een vreselijk standaard bandje in tegenstelling tot de babyshambles die een eigenzinnige zanger hebben, bijzonder originele melodien en bovenal een unieke sfeer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:02 schreef bartrid het volgende:
Tsja, ik neem Q al jaren niet meer serieus sinds het enige dat ze journalistiek doen is lijstjes maken. Dat ze de Arctic Fuckwits als beste band kiezen verbaast me dan ook helemaal niiks. Het had erger gekund trouwens, Babsyshambles of zo. Kaiser Chiefs en Stereophonics hebben trouwens ookwat gewonnen dus dat zegt genoeg.
Dat heb ik met Nirvanaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:33 schreef pfaf het volgende:
Kan ik toch later tegen m'n kinderen zeggen dat ik de beste band van de heele wereld live heb gezien.
Voor 10 seconden, waarna ik weg ben gerend...
Behalve originaliteit, is ook kwaliteit een vereiste, en het eerste album van de Babyshambles was echt bijzonder matig. Hun tweede album is wel aardig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:09 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Babyshambles zijn iig een stuk origineler en bijzonder dan the arctic monkeys. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de arctic monkeys een aardige band, met goeie liedjes. Maar ze voegen werkelijk geen reet toe, ze doen niets wat Oasis en the white stripes al 100 keer eerder en beter gedaan hebben. Ik vind ze echt een vreselijk standaard bandje in tegenstelling tot de babyshambles die een eigenzinnige zanger hebben, bijzonder originele melodien en bovenal een unieke sfeer.
Ja maargoed, dat is subjectief. Feit blijft dat hun twee albums bejubeld werden in de pers en dat hun concerten overal binnen no-time uitverkocht zijn. Dat zijn geen slechte 'specs' voor de huidige beste band ter wereld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:22 schreef thaleia het volgende:
En die Arctic Monkeys gaan inderdaad niet verder dan "best leuke liedjes", zoals tig andere bands
En die liepen al zo over van originaliteitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:09 schreef Batsnek het volgende:
Oasis en the white stripes
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:17 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat heb ik met Nirvana![]()
(Nouja, weggerend niet, wel "na tien seconden totaal ongeinteresseerd achterover in het gras gaan liggen omdat we nou niet echt behoefte hadden aan het zoveelste on-boeiende grungebandje")
Die eerste plaat van Babyshambles was niks meer dan een uit de hand gelopen jamsessie, waar toevallig één briljant nummer uit voort kwam, en voor de rest een hele hoop niks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:09 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Babyshambles zijn iig een stuk origineler en bijzonder dan the arctic monkeys. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de arctic monkeys een aardige band, met goeie liedjes. Maar ze voegen werkelijk geen reet toe, ze doen niets wat Oasis en the white stripes al 100 keer eerder en beter gedaan hebben. Ik vind ze echt een vreselijk standaard bandje in tegenstelling tot de babyshambles die een eigenzinnige zanger hebben, bijzonder originele melodien en bovenal een unieke sfeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |