Radiohead en Muse zijn verder niet overschat ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:21 schreef bloodymary het volgende:
De meeste nummers zijn best aardig, ik heb zelfs de laatste cd, maar ze zijn echt niet briljant of geniaal zoals Muse of Radiohead of zo. Heb ze twee keer live zien verzuipen op Werchter, daar kwamen ze helemaal niet uit de verf.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Radiohead, Muse, Coldplay, Arctic Monkeys, Keane.
De beste 5 bands van de laatste 10 jaar.
Is de absolute top inderdaad....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, een klein dorp biedt dapper weerstand
We zien het wel bij de volgende Eurovisieinzendingen, dan weten we het zekerquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef Berkery het volgende:
Dit soort uitverkiezingen zijn meestal een nekschot voor de carriere van de betreffende bands. Misschien doen ze het erom.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef dwerg het volgende:
The Jam - In the City.
Fuck the Arctic Monkeys.
Nou, ik vind Muse ook alles behalve geniaal. Je doet hier net alsof Muse de norm is qua muziek ofzo, alsjeblieft zegt... Twee goede nummers op elk album, voor de rest alleen maar gejengel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:21 schreef bloodymary het volgende:
De meeste nummers zijn best aardig, ik heb zelfs de laatste cd, maar ze zijn echt niet briljant of geniaal zoals Muse of Radiohead of zo. Heb ze twee keer live zien verzuipen op Werchter, daar kwamen ze helemaal niet uit de verf.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:54 schreef tong80 het volgende:
Muse is inderdaad jankmuziek. Net als Radiohead. Ik denk soms echt dat mensen stront in hun oren hebben
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:54 schreef tong80 het volgende:
Muse is inderdaad jankmuziek. Net als Radiohead. Ik denk soms echt dat mensen stront in hun oren hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |