Zie sluitpost.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:00 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik zie gouden bergen voor me. Misschien wel een idee om het topic beursgenoteerd te maken?
Maar nee, laat hem maar dicht. In hoeverre er potentie in zat, is die door murp wel onderhand de nek omgedraaid. Ik wilde slechts even mijn punt maken.
Waarom werd [ZWA] al na een paar uur gesloten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:09 schreef De_Ananas het volgende:
Post *Hier* leuke ''nieuwe'' spellen
Kijk de reacties flapdrol, allemaal positief![]()
Kan wel zijn, geen holocausttopics, in welke vorm dan ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:09 schreef De_Ananas het volgende:
Post *Hier* leuke ''nieuwe'' spellen
Kijk de reacties flapdrol, allemaal positief![]()
ga maar zoeken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef De_Ananas het volgende:
Wtf is [zwa] ?
Mijn topic was mooi, er waren plaatjes en mensen moesten lachen. Wat wil je nog meer in ONZ?
EN DAAROM IS ER WEL EEN ''WAT VOOR GOEDS HEBBEN NAZI'S VOOR ONS GEDAAN'' TOPICquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kan wel zijn, geen holocausttopics, in welke vorm dan ook.
Adem in, adem uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
EN DAAROM IS ER WEL EEN ''WAT VOOR GOEDS HEBBEN NAZI'S VOOR ONS GEDAAN'' TOPIC
HOE DEBIEL KAN JE ZIJN ZEG
Daar wordt dus daadwerkelijk wel over gejankt. En in deze ben ik het (persoonlijk) met je eens, waar leggen we de grens? Ik heb de vraag 'achter' neergelegd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:08 schreef De_Ananas het volgende:
Net alsof er maar ook iemand over gaat janken
Vooruit,omdat jij het bentquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:50 schreef Pavement het volgende:
[PAINT] With the stars
mag dat laaste haakje een vierkant haakje worden ik word er werkelijk scheel van![]()
ik doe m wel open, laat maar zien wat voor post je hebquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:10 schreef Tmaatje het volgende:
Een 10-Eurocent Muntje
waarom moest die net nu dicht??? had net zo'n briljante post...
Murp wat doe je ???![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:17 schreef murp het volgende:
[..]
de volgende keer gaat ie dus niet meer open he? nooit meer
Daar hebben we KPD voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:21 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
het ging over dingetjes en gleufjes....
Zal wel uit nood zijn geweest of MURP weet iets wat wij niet mogen weten en zegt als ik mod mag zijn zwijg ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
Sjeezus Murp, dat jij Mod kon worden [ afbeelding ].
Maarreuh, succes op ONZ dan maar hè
De OP was leuk, de TT daagt echter uit om het filmpje te posten. In dit geval geldt, resultaten uit het verleden zijn gegarandeerd voor de toekomst.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:52 schreef mcDavid het volgende:
Two girls one cup
Voor het eerst sinds anderhalf jaar dat er weer een [soort van grijnsje] op mijn gezicht verscheen na het openen van een ONZ topic, gooien ze 'm dicht...
Maar mn bever is wegquote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb ut opgeslagen, elke keer als je post kijk ik er even naar.![]()
Je moet ze uit je hoofd kennen he? : ' ) =quote:Op donderdag 1 november 2007 18:39 schreef Tmaatje het volgende:
hoe komen jullie aan die smilies??? bij mij zijn ze allemaal pleitte.. (jank)
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet ze uit je hoofd kennen he? : ' ) =
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet ze uit je hoofd kennen he? : ' ) =
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |