Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zware crash F1, geen gewonden.
bij het lezen van de TT is de OP al voorspelbaar
om het kort te houden:
baggertopic
Zodra de overeenkomst zou zijn, Geen hartslag, dan dans ik een rondje om de tafel en pis over het lijk (of beide lijken)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
PeZu, wat is het verschil tussen jou en murp?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodra de overeenkomst zou zijn, Geen hartslag, dan dans ik een rondje om de tafel en pis over het lijk (of beide lijken)
I put it where the sun doesn't shinequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef Dirkh het volgende:
He, waar is die post?
Je kan je EIGEN topic bookmarken hoor, zodat je JOUW topic kan blijven bekijken...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:46 schreef Dirkh het volgende:
Murp, jij Young One... omdat Nouk zegt dat het een kutkick was, gooi jij het dicht... (of keek je alleen naar d'r tieten en vergat te denken?)
291 posts en dan op slot gooien? MIJN TOPIC![]()
Een schop onder je kont, als je die zou hebben, dat verdien je.
Hoezo op het hoogtepunt? Welk hoogtepunt? Wat bazel je man?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:01 schreef murp het volgende:
[..]
Je kan je EIGEN topic bookmarken hoor, zodat je JOUW topic kan blijven bekijken...
en het is toch mooier dat ie zo op zn hoogtepunt dicht is? dan nog 9 baggerposts?
en ik verdien zo veel, alleen krijg ik ze niet
Dirkh, nog een hele fijne dag toegewenst
als je mij persoonlijk gaat flamen verwijs ik je naar mijn PM, Ik heb het topic alleen dichtgedaan omdat het voor de rest dichtgebaggerd wordt, ik wil hem wel openen met een kick, zodat ie alsnog in 5 minuten dicht is..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo op het hoogtepunt? Welk hoogtepunt? Wat bazel je man?
En wat heb ik aan het bookmarken van een topic als ie al in mijn AT staat en inmiddels gesloten is?
Je sluit gewoon een topic wat niet gesloten had moeten worden, zeker niet als ie op 291 posts staat.
Je kan me daarbij een fijne dag wensen, maar je geeft geen feedback. Of was dat ook de bedoeling? Knap...![]()
Flamen? Waar? Als ik je zou flamen, dan had mijn post er wel wat anders uit gezien en als je daar niet tegen kan, dan wens ik je nog twee hele leuke weken als mod in ONZ.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:10 schreef murp het volgende:
[..]
als je mij persoonlijk gaat flamen verwijs ik je naar mijn PM, Ik heb het topic alleen dichtgedaan omdat het voor de rest dichtgebaggerd wordt, ik wil hem wel openen met een kick, zodat ie alsnog in 5 minuten dicht is..
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:45 schreef Sala-adin het volgende:
En dan nog mijn geile topic dicht doen
Openen jij nu
Dirkh doe eens lief tegen onze nieuwe mod, ben je weer jaloersigquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dirkh doe eens lief tegen onze nieuwe mod, ben je weer jaloersig
Omdat van die televisie moment topics nooit leuk zijn, en het verder gewoon (nacht)bagger was. Thats why.quote:
Que?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tot over de ochtenddienst, Snakey?
20 slotjes in een tijdsbestek van minder dan een half uur, doe je netjes.quote:
oja, hihiquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
murp, het is de bedoeling dat je bij een TTT-vermelding de TS erbij meldt, zodat de TS kudos kan krijgen enzo.
stop eens met baggerenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:02 schreef Cahir het volgende:
murp jij kut actieve modblijf eens met je tengels van mijn topics af!
jij hebt meer gebaggerd dan ik ooit in mijn leven zou kunnen doen, exclusief je 2000 kloons nog.quote:
''In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst''quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
jij hebt meer gebaggerd dan ik ooit in mijn leven zou kunnen doen, exclusief je 2000 kloons nog.
dat was Haram dat jij poste kerel, en niet zo zuinig ookquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat was Haram dat jij poste kerel, en niet zo zuinig ook![]()
Nope. En hou eens op met baggeren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:17 schreef Jeweets_BNN het volgende:
Hallo motjes!
Ik heb een moi topiek gemaakd.
Hir is hei te bekijken: Mail uit het Verleden
Mach hij TT?
Alsjeblievt!
Sinds die uitgevonden is. En dat topic moet ik inderdaad sluiten, daar kwam ik even niet meer aan toe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:34 schreef Paramnesia het volgende:
wtf sinds waneer mag de lollercaust niet meer Snakey![]()
Is toch heel wat minder schokkend dan het plaatje in de OP
oke dan is het begrijpelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sinds die uitgevonden is. En dat topic moet ik inderdaad sluiten, daar kwam ik even niet meer aan toe.
Het was tot daar aan toe niet een geweldig topic, maar tegen 25% van de eventueel toekomstige inkomsten geef ik het een herkansing.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Aha, dus de modstaf negeert me. Eerst maken ze een kardinale beoordelingsfout, en dan kijken ze dwars door mijn terechte protesten heen. Maar als het geweldige concept van mijn bovenvermelde topic me op een dag rijk en beroemd maakt, dan is het ineens van "Ja maar, het was toch een topic in óns forum". Jaja. Jullie krijgen geen cént, in dat geval, hoor je!
Ik zie gouden bergen voor me. Misschien wel een idee om het topic beursgenoteerd te maken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was tot daar aan toe niet een geweldig topic, maar tegen 25% van de eventueel toekomstige inkomsten geef ik het een herkansing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |