quote:Hallo remlof,
Hier je overgrootopa Adolf. Dit is een mail uit de Tweede Wereldoorlog. Op dit moment zit ik in mijn bunker, de Nederlanders hebben me ontdekt. Geloof alsjeblieft niks wat iedereen zegt, ik heb alle Joden niet vergast. Dat is je zoon Günther!Ik ben echt heel liev.
Doe je de groeten aan je vrouw en kinderen. Ik zal ze missen (ook al heb ik ze nog nooit gezien)
Over 5 minuten gaat er een kogel door mijn hoofd.
Probeer me niet te redden, maar dat kan ook niet, want ik heb internet van KPN en dat gaat fakking sloom!
Viele Grüssen!
Adolf
Dat is ook van Adolf.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:19 schreef mstx het volgende:
Ik krijg wel vaker mail uit het verleden.
Ik kreeg dezelfde mail, maar dan van Kim Holland.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:20 schreef MASD het volgende:
Beste Roy (Deoxyribonucleic)
Het was heerlijk gisteravond maar mijn anus is nu schraal
kusjes,
Roflmao Zedong
jij stuurde hem naar mij gekkiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:21 schreef Jeweets_BNN het volgende:
[..]
Ik kreeg dezelfde mail, maar dan van Kim Holland.
die kutmail heeft er ruim 2000 jaar over gedaanquote:Zoonlief,
zorg dat je Judas niet vertrouwd, hij heeft je verkocht voor een handvol zilverlingen,
Je vader
ONOES!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Beste MASD
Ik verlaat je, je piemel is te klein, je gaat te hard met mijn tieten om, en die DNA-strengel kan toch beter neuken
Liefs je ex-chicka
Je hebt je onderarm opgemetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:14 schreef MASD het volgende:
[..]
ONOES!![]()
![]()
waarom ?is 24,76 cm niet genoeg?
Ik ben m'n horloge kwijt, kan jij even je uitwerpselen checken, misschien ben ik em verloren toen ik jou anaal verwendequote:Op zondag 28 oktober 2007 11:44 schreef Mailbox het volgende:
Wat mensen allemaal wel niet vinden in hun Mailbox
nope, heb net nog gepoeptquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben m'n horloge kwijt, kan jij even je uitwerpselen checken, misschien ben ik em verloren toen ik jou anaal verwende
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |