Zie sluitpost.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:00 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik zie gouden bergen voor me. Misschien wel een idee om het topic beursgenoteerd te maken?
Maar nee, laat hem maar dicht. In hoeverre er potentie in zat, is die door murp wel onderhand de nek omgedraaid. Ik wilde slechts even mijn punt maken.
Waarom werd [ZWA] al na een paar uur gesloten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:09 schreef De_Ananas het volgende:
Post *Hier* leuke ''nieuwe'' spellen
Kijk de reacties flapdrol, allemaal positief![]()
Kan wel zijn, geen holocausttopics, in welke vorm dan ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:09 schreef De_Ananas het volgende:
Post *Hier* leuke ''nieuwe'' spellen
Kijk de reacties flapdrol, allemaal positief![]()
ga maar zoeken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef De_Ananas het volgende:
Wtf is [zwa] ?
Mijn topic was mooi, er waren plaatjes en mensen moesten lachen. Wat wil je nog meer in ONZ?
EN DAAROM IS ER WEL EEN ''WAT VOOR GOEDS HEBBEN NAZI'S VOOR ONS GEDAAN'' TOPICquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kan wel zijn, geen holocausttopics, in welke vorm dan ook.
Adem in, adem uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
EN DAAROM IS ER WEL EEN ''WAT VOOR GOEDS HEBBEN NAZI'S VOOR ONS GEDAAN'' TOPIC
HOE DEBIEL KAN JE ZIJN ZEG
Daar wordt dus daadwerkelijk wel over gejankt. En in deze ben ik het (persoonlijk) met je eens, waar leggen we de grens? Ik heb de vraag 'achter' neergelegd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:08 schreef De_Ananas het volgende:
Net alsof er maar ook iemand over gaat janken
Vooruit,omdat jij het bentquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:50 schreef Pavement het volgende:
[PAINT] With the stars
mag dat laaste haakje een vierkant haakje worden ik word er werkelijk scheel van![]()
ik doe m wel open, laat maar zien wat voor post je hebquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:10 schreef Tmaatje het volgende:
Een 10-Eurocent Muntje
waarom moest die net nu dicht??? had net zo'n briljante post...
Murp wat doe je ???![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:17 schreef murp het volgende:
[..]
de volgende keer gaat ie dus niet meer open he? nooit meer
Daar hebben we KPD voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:21 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
het ging over dingetjes en gleufjes....
Zal wel uit nood zijn geweest of MURP weet iets wat wij niet mogen weten en zegt als ik mod mag zijn zwijg ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
Sjeezus Murp, dat jij Mod kon worden [ afbeelding ].
Maarreuh, succes op ONZ dan maar hè
De OP was leuk, de TT daagt echter uit om het filmpje te posten. In dit geval geldt, resultaten uit het verleden zijn gegarandeerd voor de toekomst.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:52 schreef mcDavid het volgende:
Two girls one cup
Voor het eerst sinds anderhalf jaar dat er weer een [soort van grijnsje] op mijn gezicht verscheen na het openen van een ONZ topic, gooien ze 'm dicht...
Maar mn bever is wegquote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb ut opgeslagen, elke keer als je post kijk ik er even naar.![]()
Je moet ze uit je hoofd kennen he? : ' ) =quote:Op donderdag 1 november 2007 18:39 schreef Tmaatje het volgende:
hoe komen jullie aan die smilies??? bij mij zijn ze allemaal pleitte.. (jank)
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet ze uit je hoofd kennen he? : ' ) =
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet ze uit je hoofd kennen he? : ' ) =
Het altruïsme van Schoppenhauer is megalomaan....vergeleken bij het nihilisme van Schoppenhauer.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:20 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje hier schopenhauer van maken ?
Het altruïsme van Nietsche is megalomaan...
zou binnen de users en jury blijvenquote:Op zondag 4 november 2007 14:47 schreef TheSorrow het volgende:
En doorgestuurd door een jurylid die dat niet eens zou mogen doen, lekker dan
Dan kan die hele contest wel dicht wat mij betreft. Als jullie een contest op FOK! houden maar er mag niks op het forum worden gepost dan kan het net zo goed via MSN ofzo...quote:Op zondag 4 november 2007 15:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Yep. De user heeft hierom verzocht. Netzo als PluisigNijntje een foto naar de jury heeft gestuurd die ook niet openbaar mocht worden en dat is dan ook niet gebeurt.
Dank je, dat was m'n volgende punt, het is een contest OP FOK!, dus is het voor iedereen, OOK de foto's, volgende keer gaat zo'n contest gewoonweg niet door OP FOK!quote:Op zondag 4 november 2007 15:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan kan die hele contest wel dicht wat mij betreft. Als jullie een contest op FOK! houden maar er mag niks op het forum worden gepost dan kan het net zo goed via MSN ofzo...
Je kan het ook overdrijvenquote:Op zondag 4 november 2007 15:35 schreef TheSorrow het volgende:
Bedankt voor het verneuken van eventuele leuke toekomstplannen Paul!
Poging doen tot grappig zijn iddquote:Op zondag 4 november 2007 15:37 schreef Dirkh het volgende:
Even buiten de vraag of de foto wel of niet geplaatst zou mogen worden, vraag ik mij werkelijk af wat dat dom stuk vreten als reden had om de foto te plaatsen. Heeft ie wat te verrekenen met die user, of is het gewoon grappig doen ten koste van een ander?
Ik denk dit, gewoon een zondagtopic.quote:Op zondag 4 november 2007 15:37 schreef Dirkh het volgende:
r, of is het gewoon grappig doen
quote:Op zondag 4 november 2007 15:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan kan die hele contest wel dicht wat mij betreft. Als jullie een contest op FOK! houden maar er mag niks op het forum worden gepost dan kan het net zo goed via MSN ofzo...
Jullie hebben een punt. Maar realizeer dat er onderlinge afspraken waren gemaakt die zijn overtreden.quote:Op zondag 4 november 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dank je, dat was m'n volgende punt, het is een contest OP FOK!, dus is het voor iedereen, OOK de foto's, volgende keer gaat zo'n contest gewoonweg niet door OP FOK!
Foto's gewoon in het topic of anders niet meedoen, hoe moeilijk moet dan zijn?quote:Op zondag 4 november 2007 15:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben een punt. Maar realizeer dat er onderlinge afspraken waren gemaakt die zijn overtreden.
Aan de andere kant is een onderlinge afspraak ook weer geen zaak van Fok. Dus het was niet jullie verantwoordlijkheid. Vraag is dan in hoeverre men foto's mag plaatsen als een user het niet wil.
Ik wil niet graag het B&N topic verloren zien gaan. Kunnen we dan afspreken dat foto's of gewoon geplaatst worden of niet verstuurd? Het lijkt mij een redlijk compromis.
Ik zat het net even door te lezen, maar zelfs ingezonden stukjes worden niet op FOK! gepost. Dan is het dus alleen maar leuk voor een man of twaalf die het wel kan lezen. Het is niet eens leuk om te lurken op die manier. Ik vind en contest best leuk, maar dan moet het wel voor iedereen zijn en niet alleen voor een besloten groepje.quote:Op zondag 4 november 2007 15:43 schreef Paramnesia het volgende:
Ik wil niet graag het B&N topic verloren zien gaan. Kunnen we dan afspreken dat foto's of gewoon geplaatst worden of niet verstuurd? Het lijkt mij een redlijk compromis.
Huh, ingezonden stukjes worden netjes om de week gepost hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 15:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zat het net even door te lezen, maar zelfs ingezonden stukjes worden niet op FOK! gepost. Dan is het dus alleen maar leuk voor een man of twaalf die het wel kan lezen. Het is niet eens leuk om te lurken op die manier. Ik vind en contest best leuk, maar dan moet het wel voor iedereen zijn en niet alleen voor een besloten groepje.
Lekker wakker worden zoquote:Op zondag 4 november 2007 15:46 schreef zarGon het volgende:
Het gaat lekker met feedback, Yv.
Ah, okee. Dan heb ik waarschijnlijk niet ver genoeg terug gelezen.quote:Op zondag 4 november 2007 15:50 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Huh, ingezonden stukjes worden netjes om de week gepost hoor.
okequote:Op zondag 4 november 2007 15:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, okee. Dan heb ik waarschijnlijk niet ver genoeg terug gelezen.
Van mij wel, maar niet hier maar in Beauty en de Nerd- FOK! editie! #3quote:Op zondag 4 november 2007 16:12 schreef bapau het volgende:
mag ik pussydeluxe nomineren?
Eens, maar eigen verantwoordelijkheid is net zo belangrijk, afspraak is afspraak.quote:Op zondag 4 november 2007 15:23 schreef yvonne het volgende:
Even uit het gesloten topic:
Ja, edit ff voor ik kan antwoorden,
bekijk het enes van mijn kant?
Een ANDER komt zeggen dat de pic wegmoet, USER zelf hoor ik niks van.
Hoeveel verzoeken moet ik dan gaan inwilligen als een ANDER iets niet vindt kunnen?,
maar goed, topic gaat wel dicht, gedoe.
LEER dan verdikke eens dat niets privé blijft op i-net
Ik heb het zelf op slot laten zetten en de foto laten verwijderen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef MASD het volgende:
jammer dat er zo laat ingegrepen werdmaar nu weet je gewoon wat je aan sommige users hebt, -doe even normaal-
Doe toch niet zo schijnheiligquote:Op zondag 4 november 2007 18:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb het zelf op slot laten zetten en de foto laten verwijderen.
Ik bedoelde het gewoon als grapje het topic, had niet gedacht en snap nog steeds trouwens niet dat er zoveel doodverwensingen zouden komen. Dit vind ik ook erger dan wat ik heb gedaan, hoe jullie je uitlaten tegen mij. Daar kan je ook eens een keer over nadenken.
Het was gewoon een grapje en ik had ook niets met die user, weet niet eens wie het is trouwens. Het is ook helemaal geen erge foto, gewoon iemand verkleed klaar.
Het is gewoon allemaal weer lekker opgeblazen en iedereen heeft dat topic gewoon weer eens misbruikt om te kotsen op mij. Ik ben er nou ook wel klaar mee, waar je je allemaal wel niet om druk kan maken . Ik weet dat ik hem niet mocht posten, maarja, als het nou een naaktfoto oid was ok. Maar hier zag ik verder geen kwaad in .
nou weer lief doen allemaal
![]()
Right, jij hebt helemaal niks te "laten" doen. Als een crewlid bepaalt dat het open kan blijven, dan kan je op je kop gaan staan, het blijft dan gewoon open. Het slotje is geen verdienste die jou toekomt.quote:Op zondag 4 november 2007 18:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb het zelf op slot laten zetten en de foto laten verwijderen.
quote:Het is gewoon allemaal weer lekker opgeblazen
quote:Ik weet dat ik hem niet mocht posten, maarja, als het nou een naaktfoto oid was ok. Maar hier zag ik verder geen kwaad in .
Alleen als iedereen het er over eens is dat alle ingezonden foto's op FOK! gepost mogen worden. Anders spelen jullie het maar verder op MSN want dan voegt het nul komma nul aan het forum toe.quote:Op zondag 4 november 2007 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
Beauty en de Nerd- FOK! editie! #3
Kan ie weer open? Dit slaat natuurlijk nergens op![]()
dat kan heul nietquote:
Post nou eens een x iets inhoudelijks, balhaarquote:Op zondag 4 november 2007 19:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat kan heul nietDie zit niet in klb
![]()
Lekker hè!quote:Op zondag 4 november 2007 15:46 schreef zarGon het volgende:
Het gaat lekker met feedback, Yv.
Dat vind ik vanaf het begin al. Complete inzendingen moeten in het topic geplaatst worden.quote:Op zondag 4 november 2007 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als iedereen het er over eens is dat alle ingezonden foto's op FOK! gepost mogen worden. Anders spelen jullie het maar verder op MSN want dan voegt het nul komma nul aan het forum toe.
Zal vast nergens op slaan, maar bij mijn weten maakt masd nog steeds de regels niet.quote:Op zondag 4 november 2007 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
Beauty en de Nerd- FOK! editie! #3
Kan ie weer open? Dit slaat natuurlijk nergens op![]()
Hij biedt net zn excuses aan, wat wil je nog meer?quote:Op zondag 4 november 2007 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal vast nergens op slaan, maar bij mijn weten maakt masd nog steeds de regels niet.
En dat ik een incompetente A ben weet ik onderhand wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |