nee gaat me niet om jouw post, het gaat om de topic zelf, en dat moet je onderhand wel snappen. En omdat jij ook zo vrolijk mee doet. Terwijl jij hier een hoge voorbeeld functie hebtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is geen racisme, die topics hadden ook "Dingen die nederlanders verneuken" kunnen heten, dan had ik ook nog wel een aardige lijst kunnen neerplempen
En vond je mijn Michael Jackson post racistisch?
Ik vond mijn wacko jacko post anders aardig briljantquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:48 schreef Syd het volgende:
[..]
nee gaat me niet om jouw post, het gaat om de topic zelf, en dat moet je onderhand wel snappen. En omdat jij ook zo vrolijk mee doet. Terwijl jij hier een hoge voorbeeld functie hebt
En dat nog wel voor iemand van zo'n 37jaar. Daar had ik wel wat beters van verwacht zowel in de topic over dikke mensen als topic over negers.
Het gaat er niet om wat ik wil, maar wat wij als crew willen met ONZ, en wij vinden dit soort humor binnen bepaalde grenzen wel kunnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:00 schreef Syd het volgende:
Blijkbaar wil jij hier niet verder op ingaan en gewoon jouw eigen regels volgen.
Het gaat mij niet om wat jij vind, jij hoort je gewoon te gedragen als een moderator en je hoort je gewoon aan jouw mod-regels te houden.
Het zijn vooral vooroordelen, wat wij over de schreef vinden gaan wordt weggehaald. En wij proberen uit te gaan van wat de gemiddelde ONZ user leuk vindt, niet elke individuele, daar is geen beginnen aan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:07 schreef Syd het volgende:
Ach dit is geen humor meer dit zijn beledigingen, als ik een topic over jouw moeder open (ik neem een voorbeeld)en er komen post in wat jij 100% niet leuk vindt, dan vat jij dat ook op als een belediging en dan is humor allang verledentijd.
Okay, dan moet ik het hier maar mee doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn vooral vooroordelen, wat wij over de schreef vinden gaan wordt weggehaald. En wij proberen uit te gaan van wat de gemiddelde ONZ user leuk vindt, niet elke individuele, daar is geen beginnen aan.
Het blijft lastig om dit soort dingen die "op het randje" zijn te beoordelen, het hangt ook van het verloop van het topic af. Maar ik denk dat, ook mede door onze discussie hier, de mensen wel begrijpen hoe het topic is bedoeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:15 schreef Syd het volgende:
[..]
Okay, dan moet ik het hier maar mee doen.
Ik hoop wel dat je begrijpt waarom ik dat topic volspamde.
Maar als nog vind ik het niet kunnen, vooral zoals jij het zegt: "vooroordelen", en daar begint TT al mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
IK WOU MOD ZIJN GOEDVERDOEME!!!!!!!!
ik zal eens een goed woordje voor je doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ik ooit mod van ONZ word, ga ik mijn ballen scheren en post het op KPDquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef murp het volgende:
[..]
ik zal eens een goed woordje voor je doen
Snap je nu ook waarom ze jou nooit mod zouden maken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als ik ooit mod van ONZ word, ga ik mijn ballen scheren en post het op KPD
omdat ik dat nooit zou doen en omdat mijn pik klein is?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Snap je nu ook waarom ze jou nooit mod zouden maken?
Daar zitten we inderdaad niet op te wachtenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Snap je nu ook waarom ze jou nooit mod zouden maken?
ik heb een grote lul, maar je kan hier verder:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
omdat ik dat nooit zou doen en omdat mijn pik klein is?
en dat dachten veel mensen ook over murp, maar hij is het ook geworden blijkbaar.
Ja en dan krijgen we zo een topic "Hoe heet die rugbyspeler van Zuid-Afrika met 19 als rugnummer"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:50 schreef MouzurX het volgende:
Wtf??? waarom een slotje? laat hem gewoon 5 min open en dan is er vast wel iemand die het verteld ipv een kutopmerking en een slotje.
![]()
O komop zeg dit was gewoon serieus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan krijgen we zo een topic "Hoe heet die rugbyspeler van Zuid-Afrika met 19 als rugnummer"
Dan hoort het dus niet in ONZquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O komop zeg dit was gewoon serieus.
dat was ook meteen het enigequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
Was trouwens een van de eisen aan murp om mod te worden, hij een fatsoenlijke avatar moest nemen?
Wheheh, en laten ze je nou net vanwege die reden jouw mod makenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als ik ooit mod van ONZ word, ga ik mijn ballen scheren en post het op KPD
Als je bedoelt "waarom is Kheb zin om te baggeren. dicht?" is het antwoord "omdat het bagger is".quote:
Done, en weer gesloten. PN was me voor.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:02 schreef Paramnesia het volgende:
Zou een van jullie het nieuwe Beauty en de Nerd kunnen openen. Want de code is niet meer vrij en als ik quote moet ik al die dingen bij img veranderen.![]()
Het is weg. Maar kun je in het vervolg het hier melden of via een topicreport ajb? Gaan schelden op users in het topic heeft niet zoveel nut.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:54 schreef thloreg het volgende:
Zouden jullie die nazivlag in die gephotoshopte foto in dit topic kunnen weghalen? Dat is echt de grens overschrijdend1
Wel meerdere iemanden, we houden het in de gaten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Beauty en de Nerd- FOK! editie! #2
schijnt dat iemand daar trollt enzo.
ja, em ik zie ook 5 offtopic berichten van ene Deoxyribonucleicquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Beauty en de Nerd- FOK! editie! #2
schijnt dat iemand daar trollt enzo.
en hoeveel offtopic-posts van een bepaalde breezerslet geval?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:40 schreef murp het volgende:
[..]
ja, em ik zie ook 5 offtopic berichten van ene Deoxyribonucleic
Janine Sanders heeft een hekel aan jou. En ik ben haar achteropa.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:07 schreef LudoSanders het volgende:
Wie gooit mijn topics nou dicht, er kan tegenwoordig blijkbaar niet eens een afsluitendepost af.
Dat waren die topics niet eens waardquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:07 schreef LudoSanders het volgende:
Wie gooit mijn topics nou dicht, er kan tegenwoordig blijkbaar niet eens een afsluitendepost af.
Geeft niks, dat soort bagger mag je zondermeer op slot gooien als je denkt dat wij er niet zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:12 schreef popolon het volgende:
Sorry rem.
Ik dacht dat je al op je nest lag. Foute veronderstelling. Alweer.
Zo zie je maar. FOK! is one happy family.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Janine Sanders heeft een hekel aan jou. En ik ben haar achteropa.
Niet? Ik was van plan ze in bundel uit te brengen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat waren die topics niet eens waard
ja, het was gewoon bagger en vragen naar iets bekends en als het zo serieus was geweest dan stond het niet in ONZquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef El_Liberaliste het volgende:
Relaxt!
Doet dit topic onder voor het niveau?
Copy-Paste uit PM-boxquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef Noorseviking het volgende:
Waarom moet mijn topic dicht....ik pest bg helemaal niet![]()
Heb ik dat spel onder het stof vandaan gehaald.
![]()
Maar het is onzin wat verwacht jequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:10 schreef murp het volgende:
[..]
Copy-Paste uit PM-box:
we gaan niemand belachelijk maken hier op fok, zou jij ook niet leuk vinden, het spijt me dat je er zo lang mee bezig mee bent geweest..
Ik hoop dat je toch snap wat ik bedoel, fijne avond verder
-edit: Zelfs al Vond BG het goed was het alsnog een incompotente topic
een leuk ONZ topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:14 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Maar het is onzin wat verwacht je!
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zware crash F1, geen gewonden.
bij het lezen van de TT is de OP al voorspelbaar
om het kort te houden:
baggertopic
Zodra de overeenkomst zou zijn, Geen hartslag, dan dans ik een rondje om de tafel en pis over het lijk (of beide lijken)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
PeZu, wat is het verschil tussen jou en murp?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodra de overeenkomst zou zijn, Geen hartslag, dan dans ik een rondje om de tafel en pis over het lijk (of beide lijken)
I put it where the sun doesn't shinequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef Dirkh het volgende:
He, waar is die post?
Je kan je EIGEN topic bookmarken hoor, zodat je JOUW topic kan blijven bekijken...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:46 schreef Dirkh het volgende:
Murp, jij Young One... omdat Nouk zegt dat het een kutkick was, gooi jij het dicht... (of keek je alleen naar d'r tieten en vergat te denken?)
291 posts en dan op slot gooien? MIJN TOPIC![]()
Een schop onder je kont, als je die zou hebben, dat verdien je.
Hoezo op het hoogtepunt? Welk hoogtepunt? Wat bazel je man?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:01 schreef murp het volgende:
[..]
Je kan je EIGEN topic bookmarken hoor, zodat je JOUW topic kan blijven bekijken...
en het is toch mooier dat ie zo op zn hoogtepunt dicht is? dan nog 9 baggerposts?
en ik verdien zo veel, alleen krijg ik ze niet
Dirkh, nog een hele fijne dag toegewenst
als je mij persoonlijk gaat flamen verwijs ik je naar mijn PM, Ik heb het topic alleen dichtgedaan omdat het voor de rest dichtgebaggerd wordt, ik wil hem wel openen met een kick, zodat ie alsnog in 5 minuten dicht is..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo op het hoogtepunt? Welk hoogtepunt? Wat bazel je man?
En wat heb ik aan het bookmarken van een topic als ie al in mijn AT staat en inmiddels gesloten is?
Je sluit gewoon een topic wat niet gesloten had moeten worden, zeker niet als ie op 291 posts staat.
Je kan me daarbij een fijne dag wensen, maar je geeft geen feedback. Of was dat ook de bedoeling? Knap...![]()
Flamen? Waar? Als ik je zou flamen, dan had mijn post er wel wat anders uit gezien en als je daar niet tegen kan, dan wens ik je nog twee hele leuke weken als mod in ONZ.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:10 schreef murp het volgende:
[..]
als je mij persoonlijk gaat flamen verwijs ik je naar mijn PM, Ik heb het topic alleen dichtgedaan omdat het voor de rest dichtgebaggerd wordt, ik wil hem wel openen met een kick, zodat ie alsnog in 5 minuten dicht is..
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:45 schreef Sala-adin het volgende:
En dan nog mijn geile topic dicht doen
Openen jij nu
Dirkh doe eens lief tegen onze nieuwe mod, ben je weer jaloersigquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dirkh doe eens lief tegen onze nieuwe mod, ben je weer jaloersig
Omdat van die televisie moment topics nooit leuk zijn, en het verder gewoon (nacht)bagger was. Thats why.quote:
Que?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tot over de ochtenddienst, Snakey?
20 slotjes in een tijdsbestek van minder dan een half uur, doe je netjes.quote:
oja, hihiquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
murp, het is de bedoeling dat je bij een TTT-vermelding de TS erbij meldt, zodat de TS kudos kan krijgen enzo.
stop eens met baggerenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:02 schreef Cahir het volgende:
murp jij kut actieve modblijf eens met je tengels van mijn topics af!
jij hebt meer gebaggerd dan ik ooit in mijn leven zou kunnen doen, exclusief je 2000 kloons nog.quote:
''In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst''quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
jij hebt meer gebaggerd dan ik ooit in mijn leven zou kunnen doen, exclusief je 2000 kloons nog.
dat was Haram dat jij poste kerel, en niet zo zuinig ookquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat was Haram dat jij poste kerel, en niet zo zuinig ook![]()
Nope. En hou eens op met baggeren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:17 schreef Jeweets_BNN het volgende:
Hallo motjes!
Ik heb een moi topiek gemaakd.
Hir is hei te bekijken: Mail uit het Verleden
Mach hij TT?
Alsjeblievt!
Sinds die uitgevonden is. En dat topic moet ik inderdaad sluiten, daar kwam ik even niet meer aan toe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:34 schreef Paramnesia het volgende:
wtf sinds waneer mag de lollercaust niet meer Snakey![]()
Is toch heel wat minder schokkend dan het plaatje in de OP
oke dan is het begrijpelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sinds die uitgevonden is. En dat topic moet ik inderdaad sluiten, daar kwam ik even niet meer aan toe.
Het was tot daar aan toe niet een geweldig topic, maar tegen 25% van de eventueel toekomstige inkomsten geef ik het een herkansing.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Aha, dus de modstaf negeert me. Eerst maken ze een kardinale beoordelingsfout, en dan kijken ze dwars door mijn terechte protesten heen. Maar als het geweldige concept van mijn bovenvermelde topic me op een dag rijk en beroemd maakt, dan is het ineens van "Ja maar, het was toch een topic in óns forum". Jaja. Jullie krijgen geen cént, in dat geval, hoor je!
Ik zie gouden bergen voor me. Misschien wel een idee om het topic beursgenoteerd te maken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was tot daar aan toe niet een geweldig topic, maar tegen 25% van de eventueel toekomstige inkomsten geef ik het een herkansing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |