Waarom lult iedereen over ontslagen?! Hij is zelf weggegaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:33 schreef toma het volgende:
ik vraag me af of Ten Cate ook was ontslagen als we met mazzel met 3-0 hadden gewonnen van Zagreb.
quote:
nouja , ofdat Ajax hem had laten gaan bedoel ik danquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom lult iedereen over ontslagen?! Hij is zelf weggegaan
Denk het wel, iemand die weg wil is meestal toch waardeloos. Al is Alves een kleine uitzondering geblekenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:34 schreef toma het volgende:
[..]
nouja , ofdat Ajax hem had laten gaan bedoel ik dan
Het is nog geen rampseizoen, mochten jullie de titel/dubbel pakken dan is het toch nog best een redelijk seizoen geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, koster, wat maakt het in dit rampenseizoen nu nog uit?
Raffie?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk het wel, iemand die weg wil is meestal toch waardeloos. Al is Alves een kleine uitzondering gebleken.
mochten ja, maar zodra dat niet gebeurt., en zoals Ajax nu speelt kan je de titel wel vergeten, is het met de europese resultaten al een rampseizoen natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is nog geen rampseizoen, mochten jullie de dubbel pakken dan is het toch nog best een redelijk seizoen geweest.
Er zit gewoon geen glans meer aan het seizoen, ook al wordt je kampioen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is nog geen rampseizoen, mochten jullie de titel/dubbel pakken dan is het toch nog best een redelijk seizoen geweest.
Dat bedoel ik dus ook een beetje. Hij heeft nu de luxe om elke keer weer te kiezen uit weegaloze voetballers. En dat doet ie niet altijd even goed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Noem mij maar gek, maar ik denk dat Van Basten het best wel eens heel erg goed kan doen. Als je als bondscoach faalt, hoeft dat niet te betekenen dat je als clubcoach ook waardeloos bent. Van mij krijgt hij het voordeel van de twijfel, mocht hij volgend jaar onze trainer zijn.
Jup, die mag hij ook hebben. bij de jeugdquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geef iemand toch gewoon een eerlijke kans.
Misschien is hij net als Van Gaal. Die was ook kut als bondscoach. Laten we ons daar maar aan vasthouden mocht Van Basten naar ons komen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook een beetje. Hij heeft nu de luxe om elke keer weer te kiezen uit weegaloze voetballers. En dat doet ie niet altijd even goed.
Bij Ajax zal hij het, op wat invloed op aankopen 1 malig na, moeten doen met wat ie heeft. Wie weet kan ie dat wel veel beter...
Waarom is KJH blij?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:55 schreef HeatWave het volgende:
Wie er volgend seizoen komt zien we dan wel weer. het is nu Koster.
Ik heb er ook geen echt Ajax-gevoel bij, maar ja, als hij een beetje verstand van voetbal heeft moet hij met deze selectie iig een beetje normaal voetbal kunnen laten zien. Geen voorkeuren, geen verleden, geen akkefietjes...
KJH is iig blij!
Er stond ergens een interview met hem waarin hij, niet met zoveel woorden, toch wel liet doorschemeren dat de hij nou niet echt lekker lag bij HtC.quote:
Dat is idd een voordeel, hij werkt al met jongens die er dicht tegen aanzitten denk ik. En als juegdtrainer kan hij het ook niet maken om bijv een Colin de voorkeur te geven boven vd Wiel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:24 schreef Wooldoor het volgende:
Koster kent in ieder geval de jeugd en weet wat hij daaraan heeft, mischien dat hij wel 1 of 2 jongens laat doorstromen. Alles beter dan Colin.
ik heb ook liever Spijkerman dan Koster. En kennis van zaken heeft Spijkerman zeker dat heb ik wel uit zijn presentatie gehoord toen hij nog trainer van FC Zwolle was. Hij had toen een presentatie bij de voetbal hier over voetbal en bedrijfsleven. heel interessant.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:29 schreef El-Salvador het volgende:
Ik heb toch echt liever Spijkerman. Die kent de groep beter dan Koster en vele spelers die in het verleden met hem hebben gewerkt zijn lovend over hem.
Hij heeft misschien te weinig uitstraling maar kennis van zaken heeft de beste man zeker!
Hehe okquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:14 schreef Zwansen het volgende:
Maduro was gister nog in HC. Leek het erg naar zn zin te hebben ondanks het mindere resultaat.
Met de Boer...quote:
quote:Duo Adrie Koster/Frank de Boer aan het roer bij Ajax
Het duo Adrie Koster/Frank de Boer komt hoogstwaarschijnlijk voor de rest van het seizoen aan het roer bij Ajax. De Ajax-leiding verwacht namelijk dat het te lastig wordt een volwaardige nieuwe hoofdcoach aan te trekken, omdat nagenoeg alle gewenste kandidaten elders onder contract staan.
De kans lijkt groot dat Ajax dit seizoen met een interim-trainer uit de eigen gelederen afmaakt. Maandag werd bekend dat de club uit Amsterdam de huidige trainer Henk ten Cate laat vertrekken naar Chelsea. "We gaan voor de korte termijn zijn functie intern snel oplossen", liet technisch directeur Martin van Geel na de bekendmaking van het vertrek weten. "Bij Ajax lopen genoeg geschikte mensen rond." Jong Ajax-trainer Adrie Koster lijkt de meest logische kandidaat om het roer tot het eind van het seizoen over te nemen.
De Ajax-leiding verwacht dat het lastig wordt een volwaardige nieuwe hoofdcoach aan te trekken, omdat nagenoeg alle gewenste kandidaten elders onder contract staan. Van Geel zegt voor de lange termijn op zoek te gaan 'naar de best mogelijke trainer voor Ajax'. De optie om Ten Cate aan zijn nog tot het einde van dit seizoen durende contract te houden leek Van Geel onverstandig. "De kans bestaat dat dan de scherpte afneemt. Het afbreukrisico leek ons te groot."
Vorige week werd bekend dat Ten Cate een gesprek met Chelsea had gevoerd om daar naast de onlangs aangestelde Israëlische hoofdcoach Avram Grant als veldtrainer aan de slag te gaan. Van Geel stelt dat Ajax weinig keuze had dan de coach per direct te laten vertrekken. "Als een trainer vraagt om weg te mogen, dan sta je als club eigenlijk voor een voldongen feit. Je staat gewoon met de rug tegen de muur."
Ajax maakte maandag bekend dat het met Chelsea overeenstemming heeft bereikt over een onmiddellijke transfer van Ten Cate. Als de 52-jarige coach de onderhandelingen met de club uit Londen over een driejarig contract heeft afgerond, is zijn vertrek uit Amsterdam definitief een feit. Vrijdag ontkende de oefenmeester nog in alle toonaarden dat hij Ajax de rug zou toekeren. Zondag gaf hij na de 2-2 uit tegen Sparta echter toe dat hij met de club uit Londen had gesproken.
jajaja hij is gewoon ajax onwaardig... geen 1 wedstrijd heeft hij indruk gemaakt... sorry hoor maar dan heb ik liever jonge talentjes op die plek dan een fuckin gast van 26 die dikke failure is....quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch vind ik het een beetje te ver gaan met dat Collin gebash non stop, dat die jongen niet kan voetballen weten we nu allemaal wel en dat hij niet Ajax waardig ook, maar om met duizenden tegelijk liedjes te zingen over hoe kut hij wel niet is vind ik een beetje teveel van het goede...
Als je niet kan voetballen kan je nog wel werken en inzet tonen, daarmee kan je dat compenseren. Er zijn genoeg slechte voetballers die dmv keihard werken tot iets in staat waren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch vind ik het een beetje te ver gaan met dat Collin gebash non stop, dat die jongen niet kan voetballen weten we nu allemaal wel en dat hij niet Ajax waardig ook, maar om met duizenden tegelijk liedjes te zingen over hoe kut hij wel niet is vind ik een beetje teveel van het goede...
Idd. over Colin is nu misschien wel genoeg gezegd. Zijn "3 months of fame" zitten erop.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dan nog is het niet zijn schuld dat hij naar Ajax wordt gehaald en wordt opgesteld!
als ik zeg bananen plukken, dan ben ik zeker te racistisch...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Idd. over Colin is nu misschien wel genoeg gezegd. Zijn "3 months of fame" zitten erop.
Aan de andere kant blijft het me nog steeds intrigeren wat HtC in hem gezien heeft. Hij zal toch wel iets moeten kunnen?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
als ik zeg bananen plukken, dan ben ik zeker realistisch...
Dan kan je nog wel inzet tonen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dan nog is het niet zijn schuld dat hij naar Ajax wordt gehaald en wordt opgesteld!
Alsof hij dat niet deed, hij bakt er gewoon regelrecht geen fuck van.quote:
Je verdiend 100 zweepslagen jijquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
als ik zeg bananen plukken, dan ben ik zeker te racistisch...
Nauwelijks, constant de bal breed en naar Stekelenburg terug tikken is niet echt vermoeiend hoor..quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alsof hij dat niet deed, hij bakt er gewoon regelrecht geen fuck van.
Enne, toon jij maar eens geen inzet naast Jaap Stam, probeer maar eens!
Het trainer ego. HIJ heeft iemand gekocht en dan moet die spelen. Daar hebben heel veel trainers last van.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Vroeger bij nac deed collin het altijd wel aardig maar in de voorbereiding was hij dramatisch dus ik snap niet wat ten cate van hem gezien heeft.
Nou ajax heeft best een leuk budget en een leuke opleiding waar een goede coach als hij wel raad mee weet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Fides het volgende:
Alsof Hiddink zn handen wil branden aan Ajax..
Hij praat al net zo als hij in het veld staat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Trancelocator het volgende:
Nog even toen Colin zijn contract tekende:
http://www.youtube.com/watch?v=Aj6HqQTzCZs
(Martin van Geel)
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:24 schreef Chivu het volgende:
Ajax wil gewoon Van Basten, dat is zo duidelijk als wat.
We hebben al jaren geen grote naam gehad. Ja, als voetballer. Maar Blind was net begonnen, Koeman had het al snel verneukt bij Vitesse en HtC was het schoothondje van Rijkaard.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:43 schreef Suijk het volgende:
Misschien werkt het wel, niet zo'n 'grote' naam aan het roer. Verder heeft Koster ook niet echt een Ajax verleden, kan ook wel eens goed zijn. Wel de uitstraling van een aardappel, maar goed, grote monden hoeven we nu ook niet echt te hebben.
Lijkt me ook hoogst onwaarschijnlijk ja, al zou hij het wel kunnen denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Fides het volgende:
Alsof Hiddink zn handen wil branden aan Ajax..
Beetje naief hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou ajax heeft best een leuk budget en een leuke opleiding waar een goede coach als hij wel raad mee weet.
Dat mag ik hopen zeg, als een van de beste coaches ter wereld Ajax er al niet meer bovenop kan helpen schiet ik helemaal in een depressiequote:Op maandag 8 oktober 2007 22:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Lijkt me ook hoogst onwaarschijnlijk ja, al zou hij het wel kunnen denk ik.
Natuurlijk was hij een talent, want de jeugdopleiding kent veel meer afvallers dan spelers die prof zijn geworden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:22 schreef Mindstate het volgende:
Het was vroeger bij PSV dacht ik altijd een groot talent.
Vergeet het maar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:36 schreef peaceman het volgende:
(Hiddink zou ook wel een stunt zijn!)
Gast houd je bek nou eens over die gratis wedstrijden! is totale bullshit, gewoon betalen of niet gaan! EN AL MAG JE GRATIS HEEN NIET EERDER WEGLOPEN! (wat de score ook is/hoe goed of slecht we ook spelen)quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:30 schreef devv05 het volgende:
Dat worden nog een hoop gratis wedstrijden dit seizoen. Of niet, want de beker zullen we ook wel gauw uitliggen en mn seizoenskaart heb ik al betaald
Moeilijk te zeggen 10 uur na z'n ontslag.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:50 schreef F1Bas het volgende:
Zijn er echt mensen hier die de illusie hebben dat het nu beter gaat zonder Henk???
Niet zo serieus johquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:41 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast houd je bek nou eens over die gratis wedstrijden! is totale bullshit, gewoon betalen of niet gaan! EN AL MAG JE GRATIS HEEN NIET EERDER WEGLOPEN! (wat de score ook is/hoe goed of slecht we ook spelen)
ik weet het niet meerquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:50 schreef F1Bas het volgende:
Zijn er echt mensen hier die de illusie hebben dat het nu beter gaat zonder Henk???
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:41 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast houd je bek nou eens over die gratis wedstrijden! is totale bullshit, gewoon betalen of niet gaan! EN AL MAG JE GRATIS HEEN NIET EERDER WEGLOPEN! (wat de score ook is/hoe goed of slecht we ook spelen)
Dat hebben Van Geel en Fontein weer netjes geregeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:32 schreef patrickt37 het volgende:
'Ploeggenoten storen zich aan salaris Luque'
Gepubliceerd op 08-10-07 om 15:43 door Johan Kroon
Afgelopen zomer verzekerde Ajax zich van de diensten van Albert Luque (foto). De Spaanse speler kwam over van Newcastle United. Dat Luque niet voor een appel en een ei speelt is duidelijk, maar volgens de Ajax-spelers verdient Luque te veel.
Gisteren meldde Studio Voetbal dat de spelers van Ajax zich openlijk storen aan het hoge salaris van Luque. De ex-international zou jaarlijks een kleine 2,2 miljoen euro verdienen. Vermoedelijk zou Luque daarmee zelf méér verdienen dan Wesley Sneijder vorig seizoen.
Dat Luque niet goedkoop is was al bekend. Zo was eerder PSV geďnteresseerd in de diensten van de 29-jarige aanvaller, maar een transfer ging toen niet door vanwege te hoge salariseisen.
Ach men kan ook over alles zeiken, trekken ze weer eens de portomonee is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:53 schreef D1 het volgende:
[..]
Dat hebben Van Geel en Fontein weer netjes geregeld![]()
Inderdaad. Toen er geld was en geen speler was iedereen aan het zeiken dat ze dan maar meer salaris moesten bieden. Doen ze dat en komt dit bericht naar buiten, dan is het allemaal ineens weer niet goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach men kan ook over alles zeiken, trekken ze weer eens de portomonee is het weer niet goed.
quote:Laatste kans maximaal aantal kaarten uitwedstrijd FC Utrecht
De AFCA Supportersclub heeft kunnen voorkomen, dat Ajax dit seizoen minder supporters meeneemt naar de uitwedstrijd tegen FC Utrecht op 28 oktober a.s. Ook dit seizoen zal het maximaal aantal kaarten van 1200 in de voorverkoop gaan. De verkoop start vandaag via de Ticketbox.
De afgelopen twee seizoenen heeft onze club meer dan een ton aan schades moeten betalen, die waren aangericht in het stadion van Utrecht. Hierbij moesten vooral de stoeltjes het ontgelden. Dit seizoen wil Ajax niet langer meer opdraaien voor de schades die door de eigen aanhang in het stadion worden aangericht. Om het risico zoveel mogelijk te beperken, dacht de club er goed aan te doen om maar 600 supporters mee te nemen in plaats van de maximale 1200 beschikbare kaarten. Tegen dit idee heeft de AFCA Supportersclub direct bezwaar gemaakt. Hierop heeft de club ons gevraagd met een plan te komen om deze schades tegen te gaan. Aan de hand van dat plan zouden zij beoordelen of alsnog het maximaal aantal kaarten in de verkoop gaan. Het plan is uiteindelijk door de directie van Ajax goedgekeurd.
Voor het vertrek van de bussen naar Utrecht zal de AFCA Supportersclub flyers uitdelen, waarop wordt opgeroepen de stoeltjes en andere meubilair in het stadion heel te laten. Tevens zullen wij ook in elke bus via de microfoon de oproep toelichten. De directie van Ajax is duidelijk naar ons in haar standpunt; bij een volgende grote schade in het stadion van Utrecht zal men het volgende seizoen maar 600 kaarten afnemen.
De AFCA Supportersclub zal altijd gaan voor het maximaal aantal kaarten bij uitwedstrijden. Als er een trend wordt gezet dat de eigen club gaat besluiten om minder kaarten af te nemen voor uitwedstrijden, dan is dat het begin van het eind van het bezoeken van uitwedstrijden.
Geef Ajax niet de kans om te besluiten volgend seizoen maar 600 supporters mee te nemen naar Utrecht. Laat het niet zover komen; laat de stoeltjes en ander meubilair in het stadion heel!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:50 schreef F1Bas het volgende:
quote:Oproep AFCA Supportersclub
De AFCA Supportersclub meldde onlangs dat Ajax van plan was om maar 600 supporters mee te nemen naar FC utrecht-AJAX. Dit omdat Ajax geen zin meer had om steeds te moeten opdraaien voor de schade aan onder meer de stoeltjes. De AFCA Supportersclub heeft hier bezwaar tegen gemaakt en is met een plan gekomen om de schades tegen te gaan. Het plan is door Ajax goedgekeurd en er mogen nu toch 1200 supporters mee. Wel verzoekt de AFCA Supportersclub alle supporters vriendelijk doch dringend om de stoeltjes en ander meubilair in het stadion heel te laten.
quote:Cruijff: Ajax moet weer vanaf de grond worden opgebouwd
08-10-07
Johan Cruijff laat zich in zijn wekelijkse column in De Telegraaf uit over de problemen bij Ajax. Volgens Nederlands beste voetballer aller tijden zit het al jarenlang niet goed bij de Amsterdamse club. Ook betwist Cruijff dat hij als adviseur aan Ajax verbonden is. In detail treden over de onrust in De Arena doet het erelid liever niet.
"Ik lees en hoor weer te pas en te onpas dat ik adviseur van de club ben", aldus Cruijff in zijn column. "Laat ik het zo stellen, er worden soms dingen aan me gevraagd, maar er worden vaak ook dingen niet aan me gevraagd. Ik ben daarom geen adviseur, maar iemand die kennissen en vrienden met vragen antwoord geeft. Ook voor Ajax geldt dat het helemaal terug naar af moet. In detail treden heeft geen zin, omdat als de club de huidige problemen echt wil oplossen, alles weer van onderaf moet worden opgebouwd."
'Nummer 14' sluit af met een Cruijffiaanse wijsheid. "Jarenlang werden de scheuren steeds bepleisterd, maar als je de fundering niet in orde maakt, dan blijft de boel scheuren. Helaas is Ajax dat nu overkomen."
quote:Van Geel gaat niet af op wens spelers 8 oktober 2007
Met de waarschijnlijke aanstelling van Adrie Koster als interim-trainer gaat technisch directeur Martin van Geel van Ajax niet af op de wens van de spelersgroep. Assistent-trainer Alfons Groenendijk bevestigde maandagavond tegenover Sportweek dat de spelers hebben aangegeven dit seizoen het liefst met Hennie Spijkerman en Groenendijk af te maken.
Martin van Geel: 'Spelers hebben een eigen belang, ik dien het algemeen belang' "De spelers hebben het respect en vertrouwen in ons uitgesproken. Of we ook daadwerkelijk voor de groep komen te staan merken we de komende dagen wel", vertelde de voormalige assistent van de vertrokken Henk ten Cate. Maandagavond bracht AT5 naar buiten dat Ajax heeft gekozen voor Koster als tijdelijke opvolger van Ten Cate.
De mening van de spelers telt voor Van Geel dan ook niet zwaar mee. "Ik ga nooit naar spelers toe om te vragen welke trainer ze willen", licht de beleidsbepaler toe. "Dat heb ik nog nooit gedaan. Spelers hebben een eigen belang, ik dien het algemeen belang."
quote:Ten Cate boos op Ajax
dinsdag 09 oktober, door Cruijff4ever, Amsterdam, 09:24u, radio538
Zojuist heeft Edwin Evers live telefonisch contact opgenomen met Henk ten Cate om het wat vragen te stellen rondom zijn vertrek.
Ten Cate maakte van dit gesprek gebruik om zijn ongenoegen te uiten omtrent de handelswijze van Ajax en hetgeen gisteren op de persconferentie naar buiten is gebracht.
"Ik heb Ajax niet tegen de muur gezet. Ik heb uitdrukkelijk tegen alle bestuursleden en de technisch directeur gezegd dat ik het zou begrijpen als ze geen medewerking verlenen en dan dien ik gewoon mijn contract uit en maak ik het seizoen af. Volgens mij is dat niet iemand tegen de muur zetten", aldus Ten Cate.
Ten Cate vervolgde: "Ik begrijp niet waarom ze dit zo naar buiten brengen en ik ben hier erg boos over. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken. Misschien komt het ze allemaal wel makkelijk uit".
Het lijkt er dus op in navolging van de persconferentie rondom het aanblijven van Sneijder, het aanblijven van Ten Cate, ook de persconferentie van gisteren een wassen neus is. Zo heeft Ajax in korte tijd 3 persconferenties gegeven waarvan de inhoud achteraf niet blijkt te kloppen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:32 schreef patrickt37 het volgende:
'Ploeggenoten storen zich aan salaris Luque'
Gepubliceerd op 08-10-07 om 15:43 door Johan Kroon
Afgelopen zomer verzekerde Ajax zich van de diensten van Albert Luque (foto). De Spaanse speler kwam over van Newcastle United. Dat Luque niet voor een appel en een ei speelt is duidelijk, maar volgens de Ajax-spelers verdient Luque te veel.
Gisteren meldde Studio Voetbal dat de spelers van Ajax zich openlijk storen aan het hoge salaris van Luque. De ex-international zou jaarlijks een kleine 2,2 miljoen euro verdienen. Vermoedelijk zou Luque daarmee zelf méér verdienen dan Wesley Sneijder vorig seizoen.
Dat Luque niet goedkoop is was al bekend. Zo was eerder PSV geďnteresseerd in de diensten van de 29-jarige aanvaller, maar een transfer ging toen niet door vanwege te hoge salariseisen.
Niet alleen zijn ploeggenoten, ook de supporters ergeren zich aan dat bedrag. Zelf KJH verdient niet zoveel!quote:
Adrie Koster, geweldenaar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Is koster die dikke (bierbuik) ?
Ja, maak de eventuele keuze Ajax of az/psv/fnoord nog makkelijker op het moment.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:46 schreef Nashje het volgende:
Pre-sta-tie-con-trac-ten.
Hij is dus het gratenpakhuis.....quote:
Nee, dat is Hennie Spijkerman. Zijn partner in crime is Groenendijk, en dan hebben we dus Adrie Koster nog die jeugdtrainer is/was. De laatste gaat nu (waarschijnlijk) als interim aan de slag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Is koster die dikke (bierbuik) ?
Volgens mij is het nog niet rond, toch? Maar als Adrie Koster als interim-trainer/coach wordt aangesteld, denk ik dat de A1 intern zal worden overgenomen, bijvoorbeeld door Frank de Boer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hij is dus het gratenpakhuis.....
Is het raar dat de trainer van Jong Ajax naar Ajax gaat?
Wie gaat Jong Ajax dan trainen? Een van de assistenten?
Je kan hem tioch gewoon een basissalaris van 1,5 miljoen geven? En dan een miljoen aan bonussen uitbetalen door goals, assists, kampioenschap, bekerwinst te belonen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maak de eventuele keuze Ajax of az/psv/fnoord nog makkelijker op het moment.
Of je gaat lekker naar PSV, waar alles goed gaat en je gewoon salaris krijgt. Of je gaat naar Ajax waar het kut gaat en je ook nog eens niet zeker bent van salaris.
Beetje na blijven denken en realistisch blijven jongens.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet alleen zijn ploeggenoten, ook de supporters ergeren zich aan dat bedrag. Zelf KJH verdient niet zoveel!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar van wie zouden die scheve gezichten dan moeten zijn? KJH misschien, maar dat kan ook positief worden bekeken. Als hij een salarisverhoging wil, dan moet ook zijn contract maar met één of twee jaar verlengd worden!
Tja kunt er toch zelf een beetje voorwaarden en regels aan verbinden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maak de eventuele keuze Ajax of az/psv/fnoord nog makkelijker op het moment.
Of je gaat lekker naar PSV, waar alles goed gaat en je gewoon salaris krijgt. Of je gaat naar Ajax waar het kut gaat en je ook nog eens niet zeker bent van salaris.
Beetje na blijven denken en realistisch blijven jongens.
Het wil bij jong Ajax nog niet echt vlotten met onze nieuwe held.quote:‘Onnodig verlies’ Jong Ajax
Amsterdam, 08 okt 2007
Jong Ajax leed voor eigen publiek een gevoelig verlies tegen Jong AZ. De Alkmaarders verlieten de Toekomst met een 1-3 overwinning. ,,Deze nederlaag was totaal onnodig’’, keek Jong Ajax-trainer Adrie Koster teleurgesteld terug. [..]
Hij heeft de smoesjes al klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Het wil bij jong Ajax nog niet echt vlotten met onze nieuwe held.
quote:Henk Ten Cate woest op bestuur Ajax
De naar Chelsea vertrokken Henk ten Cate is woest op het bestuur van Ajax dat in de pers suggereert dat het door de trainer met de rug tegen de muur is gezet! Ten Cate: "Toen Chelsea interesse toonde heb ik direct het Ajax-bestuur ingelicht en gezegd dat als zij geen medewerking wilde verlenen ik gewoon en zonder rancune, bij Ajax mijn contract zou uitdienen.
Destijds had ik hogere verwachtingen van Albert Luque, ook al wil ik hem nu nog niet definitief afschrijven.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:06 schreef Longmen het volgende:
En zou het?![]()
http://dapperestrijders.w(...)verzet_tegen_fo.html
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:07 schreef Blight het volgende:
Kan Frank de Boer niet als assistent manager/speler aan de slag? Als verlengstuk van de trainer. De defensie kan wel wat hulp gebruiken,.
=edit=quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:06 schreef Longmen het volgende:
En zou het?![]()
Weinig kans gehad nog. Als hij nou verdomme eens heel blijftquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Destijds had ik hogere verwachtingen van Albert Luque, ook al wil ik hem nu nog niet definitief afschrijven.
Daar kan hij zelf niet zoveel aan doen, medische staf bij Ajax is gewoon kut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weinig kans gehad nog. Als hij nou verdomme eens heel blijft.
Inderdaad. Hopen dat hij weer terug is na de interlands van de komende week, en dat hij dan eens wat fatsoenlijke ritme op kan doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weinig kans gehad nog. Als hij nou verdomme eens heel blijft.
Oh, nu opeens is het wel de medische staf en geen pechquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar kan hij zelf niet zoveel aan doen, medische staf bij Ajax is gewoon kut.
Nouja, Luque is altijd wel een blessuregevoelige speler geweest. Als zijn fysiek wat beter was geweest had hij zo bij Barcelona terecht kunnen komen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar kan hij zelf niet zoveel aan doen, medische staf bij Ajax is gewoon kut.
Hap niet zo, zal volgende keer een smilie gebruiken!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu opeens is het wel de medische staf en geen pech.
Die zijn tweemaal dichtbij een transfer geweest, laatste keer zelfs nog in november 2006.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Nouja, Luque is altijd wel een blessuregevoelige speler geweest. Als zijn fysiek wat beter was geweest had hij zo bij Barcelona terecht kunnen komen.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die zijn tweemaal dichtbij een transfer geweest, laatste keer zelfs nog in november 2006.
quote:Koster:"Ik ben nog niet gevraagd"
Adri Koster ontkent al te zijn gevraagd om Ajax-trainer Henk ten Cate op te volgen. Er zijn hardnekkige geruchten dat de coach van Jong Ajax interim-trainer van de hoofdmacht wordt.
Koster zei maandagavond met een geheimzinnig lachje nog geen telefoontje gehad te hebben. Op de vraag of hij verwacht Ten Cate op te volgen zei hij: "Dat moet je aan het bestuur vragen".
Eerder op de dag maakte technisch directeur Martin van Geel bekend dat Ajax een interim-trainer van binnen de eigen gelederen gaat aanstellen.
Zo ben ik: goed.quote:
Kunnen we geen coup plegen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:06 schreef Longmen het volgende:
En zou het?![]()
quote:'Rijkaard en KJH moeten Ten Cate volgen'
dinsdag 09 oktober, door PO, Mokum, 10:49u, Telegraaf
AMSTERDAM - De Engelse krant The Daily Mail weet precies waarom Henk ten Cate per direct is vastgelegd door Chelsea. In het kielzog van de bij Ajax vertrekkende coach zullen namelijk coach Frank Rijkaard en aanvaller Klaas-Jan Huntelaar naar Londen moeten volgen.
Rijkaard moet volgend jaar zomer dan de opvolger worden van de huidige trainer Avram Grant, waardoor Chelsea met het voormalige succesduo Rijkaard/Ten Cate een glorieuze toekomst tegemoet kan zien. Rijkaard stata momenteel nog onder contract bij Barcelona.
In de periode tussen 2003 en 2006 beleefden Rijkaard en Ten Cate grote successen bij Barcelona. In Spanje was Ten Cate destijds de rechterhand van Rijkaard.
Chelsea heeft dus grootse plannen. Want volgens The Daily Mail zal clubeigenaar Roman Abramovich in de winterstop ook al een poging gaan wagen om Huntelaar naar Londen te halen.
Hier het stukje van The Daily Mail.quote:Chelsea plan to bring in Rijkaard after landing Ten Cate
Henk Ten Cate's imminent appointment at Chelsea is expected to spark a string of high-profile Dutch signings, beginning with the capture of Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar and ending with the arrival of Frank Rijkaard as manager.
Ajax have given Ten Cate permission to talk to Chelsea and he should be in place as assistant to Avram Grant before the end of the international break
quote:Ajax ontvangt afkoopsom van 1 miljoen euro
9 oktober 2007 08:55 - Ajax ontvangt, voor de tussentijdse overgang van Ten Cate naar Chelsea, een afkoopsom van 1 miljoen euro. De omstreden coach van de Amsterdammers, die gisteren met een privévliegtuig van Schiphol werd opgehaald, is inmiddels zelf ook tot een akkoord gekomen met de club van de Rus Roman Abramovich.
Ten Cate zal later op de dag in Londen worden gepresenteerd.
Als ze Huntelaar in de winterstop laten gaan dan zou ik er echt even goed klaar mee zijn. Ik vrees het ergste met dit soort berichten.quote:
Kan er ook nog wel bij he?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ajax kennende is Klaas Jan dus in de winterstop vertrokken. Want ja, die is niet te behouden volgens Van Geel
Inderdaad. Maar ook de hesjes uitdelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:54 schreef Zwansen het volgende:
Dus eigenlijk wordt Ten Cate daar een soort pionnenplaatser?
Mooi baantje voor 3 miljoen per jaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ook de hesjes uitdelen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
het is ook altijd wat in onze club he.. ik stel een grote schoonmaak voor..
Allemaal oprotten en opnieuw beginnen
Hij mag tevens vertellen welke spelers de goaltjes mogen dragen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:54 schreef Zwansen het volgende:
Dus eigenlijk wordt Ten Cate daar een soort pionnenplaatser?
Nee, Ajax heeft hem lekker geholpen door de hand stijf op de knip te houden, Sneijder te laten vertrekken etc. etc. etc. Beide partijen van Geel en ten Cate zijn gewoon incompetent en zouden beide moeten opstappen ipv ten Cate als zondebok aan te wijzen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:07 schreef HeatWave het volgende:
HtC moet zijn grote smerige BEK houden nu!.
Hij verkloot Ajax in amper een jaar, presteert helemaal niets, gaat achterbaks weg en achteraf ook nog klagen ook??!! Ajax had hem ook gewoon aan zijn contract kunnen houden!
God wat een lul is het ook, en dat dacht iedereen al een beetje, maar nu gaat de beerput open.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd handig voor de grote schoonmaak.
Juist! maar HtC wilde natuurlijk wel erg graag weg voor dat bedrag....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, Ajax heeft hem lekker geholpen door de hand stijf op de knip te houden, Sneijder te laten vertrekken etc. etc. etc. Beide partijen van Geel en ten Cate zijn gewoon incompetent en zouden beide moeten opstappen ipv ten Cate als zondebok aan te wijzen!![]()
Avondwedstrijden zijn top!quote:
Maar we spelen toch weer vaak om 12.30!quote:
Ik denk dat dat afhankelijk is van de resultaten.. gaat het klote.. dan vertrekt ie.. zo niet.. dan blijft ie nog om kampioen te worden..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Vertrek van KJH in de winterstop is de laatste doodsteek voor Ajax denk ik.
Maar het zal wel niet. Hij gaat toch wel aan het einde van het seizoen.
Tja als in december de achterstand op de gloeilampen wederom onoverbrugbaar is, zal KJH wel gaan....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Vertrek van KJH in de winterstop is de laatste doodsteek voor Ajax denk ik.
Maar het zal wel niet. Hij gaat toch wel aan het einde van het seizoen.
Alsof van geel zich daar ooit iets van aangetrokken heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:01 schreef Nashje het volgende:
Geloof niet dat Van Geel Huntelaar in de winterstop al laat gaan. Hij ziet zelf ook wel in dat het ronduit kut is op het moment. Als ie 'm toch laat gaan mag Van Geel dezelfde uitgang volgen als Jaakke en Fontein.
Volgens Van Geel is toch niemand te behouden. Dus ik kijk er niet van op als Klaas Jan in de winterstop vertrekt. Het enige wat hij moet doen, is zeggen dat dit altijd al zijn droomclub geweest is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:01 schreef Nashje het volgende:
Geloof niet dat Van Geel Huntelaar in de winterstop al laat gaan. Hij ziet zelf ook wel in dat het ronduit kut is op het moment. Als ie 'm toch laat gaan mag Van Geel dezelfde uitgang volgen als Jaakke en Fontein.
Tering, verder gaat het nog goed met je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan er ook nog wel bij he?
Maar ik denk het niet, ik blijf geloven adhv dat stukje dat KJH en NSB HtC elkaar niet lekker liggen.
Zonde, vroegah waren de toppers zondagavond om 18.00 uur, dat was super!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar we spelen toch weer vaak om 12.30!
De wedstrijd bij VVV-Venlo wordt waarschijnlijk een combi, toch? Lekker vroeg op dus!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tot de winterstop spelen we alleen tegen psv thuis om 12.30 uur.
Uit zijn het er een stuk meer: utrecht, feyenoord, excelsior en vvv.
Altijd he.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:10 schreef Erasmusch het volgende:
Is VVV-uit in Duitsland?
Zijn ze nog niet over uit geloof ik. Ik hoop het welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:10 schreef Erasmusch het volgende:
Is VVV-uit in Duitsland?
Als die wedstrijd in De Koel wordt gespeeld, wordt het op zeker een combi. Maar mischien dat we in Duitsland mogen spelen. Zou wel vet zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De wedstrijd bij VVV-Venlo wordt waarschijnlijk een combi, toch? Lekker vroeg op dus!
Met name die tweede: typerend voor het Ajax beleid... Van Geelquote:
Limburg.. Duitsland.. In ieder geval niet in Nederland.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:10 schreef Erasmusch het volgende:
Is VVV-uit in Duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |