Sport1 heeft op de digitale tv 2 kanalen voor tele2 gereserveerd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waaaaaaaat sinds wanneer bied UPC tele2 voetbal aan? Sport1 + twee tele2 kanalen voor live eredivisie voor 12.99 per maand...
HOeven me morgen dus geen topic te openenquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dat gaat niet samen borisz.
Wel leuk, weer een semi-naamtopic.
Half Nederland is ziek, man. Komt met de herfst, geloof ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:00 schreef borisz het volgende:
Had eigenlijk een jaren 90 tt willen doen, maar ik wist niks
ohja pas op dat je niet verkouden wordt, ik kuch heel erg in de rondte.![]()
Half Nederland bestaat uit zwakkelingen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Half Nederland is ziek, man. Komt met de herfst, geloof ik.
Wel meer ook. Ik vraag me echt af of Darwin wel gelijk had, af en toe. Ongeveer 80 % van de mensen die ik ken, tja...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Half Nederland bestaat uit zwakkelingen.
kijk, dat zijn de slimmere acties!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:04 schreef FrankyMcG het volgende:
BIER!
zondag genoeg te zuipenquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk, dat zijn de slimmere acties!
Waar heb je die gehaald?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:59 schreef pascalheister het volgende:
thuis
voor zondag even een lederhose gehaald
hij woont half in Duitsland, de Achterhoek.quote:
Ik zit nooit een ban uitquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:42 schreef sjimz het volgende:
Had VoreG eigenlijk niet 2 weken vakantie van Fok?
inderdaad, want Caranvalquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
En waarom heb je zoiets nodig?
duh www.oktoberfeesten.nlquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
En waarom heb je zoiets nodig?
voor de volledigheid, VoreG beantwoord deze vraagquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit nooit een ban uit.
Daarnaast zullen ze nooit mods bannen:
Welk OLA ijsje vinden vrouwen het lekkerst?
pas je profiel eens aan man vrouwquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:47 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Welk ijsje vinden vrouwen het lekkerst?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
duh www.oktoberfeesten.nl![]()
kom je ook er is grolsch genoeg![]()
Wat een slap aftreksel zegquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
duh www.oktoberfeesten.nl![]()
kom je ook er is grolsch genoeg![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de volledigheid, VoreG beantwoord deze vraag
[..]
pas je profiel eens aan man vrouw
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een slap aftreksel zeg
Oktoberfest![]()
boeie, blijft het nog wel leukquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar niet zo lang als het origineel!![]()
eitje manquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:47 schreef RayMania het volgende:
Zo, 'even' 350+ dvd's gesorteerd op alfabet. Wat een klus.
dat ben je altijd toch al?quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:33 schreef Aanvoerder het volgende:
ik ben goed lam nu...
Leve Excel jaquote:
Niet als je steeds bij aankoop ze in je PC (excelsheet) zet. Ongeveer evenveel werk als het via websites bijhouden. Lijkt mequote:Op maandag 8 oktober 2007 21:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja excel moet je alles invoeren he, gelukkig hebben ze voor die dvd's wat moois uitgevonden
Die keeper staat wel erg slecht opgesteld, dan is scoren niet zo moeilijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef Bjoro het volgende:
over mooie doelpunten gesproken.......
http://nl.youtube.com/watch?v=UtHSAVLV9uI
zelfs Grandel had hem gehadquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:12 schreef Bos81 het volgende:
Die keeper staat wel erg slecht opgesteld, dan is scoren niet zo moeilijk
acces lijkt me mooier voor zoietsquote:
Nee, hoef geen database te hebben. Moest alleen 350 dvd'tjes op alfabet in hoesjes doenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
acces lijkt me mooier voor zoiets
Het programma wat ik voor mn dvd's gebruik zit gekoppeld aan een onlinedatabase, dus dat scheelt wel een hoopquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet als je steeds bij aankoop ze in je PC (excelsheet) zet. Ongeveer evenveel werk als het via websites bijhouden. Lijkt me
ik was eerderquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:18 schreef RayMania het volgende:
Het duurde een jaar, maar het is er eindelijk toch van gekomen.
* RayMania is trots.
Ja, ik heb ergens ook DVD Profiler, maar loop iets van 200 DV'D's achter. Geen zin om in te voerenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Het programma wat ik voor mn dvd's gebruik zit gekoppeld aan een onlinedatabase, dus dat scheelt wel een hoop![]()
ziet er geinig uit Rayquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:18 schreef RayMania het volgende:
* RayMania is trots.
Alle zes de delen van Buurman & Buurman?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alle zes de delen van Buurman & Buurman?.
VoreG.
yep, rekenen doe je in een spreadsheet, data bewaren in een database!quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
acces lijkt me mooier voor zoiets
Ik heb er 17 zie ik! Merendeel is Muis, Dribbel, Bert&Ernie en Hornblowerquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb er 17 zie ik! Merendeel is Muis, Dribbel, Bert&Ernie en Hornblower
Kwam ie voorbij?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:06 schreef sjimz het volgende:
EC heeft vandaag nog Blue van Eiffel 65 aangevraagd op Radio 3FM.
Maakt behoorlijke vlekken, bier niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
ben nog bekogeld met cola bij het Sparta-stadion. Cola.... whehehe....
had je m'n Ajax-shirt 2 weken geleden moeten zien. allemaal smerige biervlekken. eindelijk eens besloten om die te wassen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maakt behoorlijke vlekken, bier niet.
Je moet een shirt ook niet in een hoekje laten liggen terwijl het onder het bier zit, dat gaat schimmelen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
had je m'n Ajax-shirt 2 weken geleden moeten zien. allemaal smerige biervlekken. eindelijk eens besloten om die te wassen...
Blight schijnt ook een vlek in zn shirt gehad te hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
had je m'n Ajax-shirt 2 weken geleden moeten zien. allemaal smerige biervlekken. eindelijk eens besloten om die te wassen...
lag het shirt in de hoek waar de klappen vallenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet een shirt ook niet in een hoekje laten liggen terwijl het onder het bier zit, dat gaat schimmelen.
IK zal er een stuk of 20 hebben. Helft muziek, helft filmquote:
Zonde van het bier.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet een shirt ook niet in een hoekje laten liggen terwijl het onder het bier zit, dat gaat schimmelen.
IOk moet mijn nieuwe DVDspeler nog steeds ruilen kan al een half jaar nhis\ks opnemenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook 1 DVD: The best op Tiger Woods.
Na een hertelling staat de teller op 42quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK zal er een stuk of 20 hebben. Helft muziek, helft film
De CD 'Het Neuzenlied' mag natuurlijk niet ontbreken in de collectie van elke Ajaciedquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]Bert & Ernie
heb erg veel van ze maar DVD's nog niet
het is beleefd dat je dag zegt op msnquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:47 schreef rubbereend het volgende:
nog even snel HSP van vorige week gekekenen nu mn bed want ik ben een beetje erg moe
moet mn msn niet uitvallenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is beleefd dat je dag zegt op msn
quote:
goed momednt voor bierquote:
Dank u, feli!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Rondje Grolsch op mijn kosten!
Merciquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Rondje Grolsch op mijn kosten!
Morgen ook nog maar eens wat requests doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:20 schreef Againzender het volgende:
Eric Corton pikt toch lekkere nummers uit de requests zeg
ik ben de hele dag al bezig, nog niets gedraaidquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Morgen ook nog maar eens wat requests doen
Wat heb je aangevraagd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al bezig, nog niets gedraaid![]()
Euh, even denken.quote:
Oe dat vind ik zo irritant, dat je daar ook al beleefdheidsvormen moet nalevenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
het is beleefd dat je dag zegt op msn
Neuken ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe dat vind ik zo irritant, dat je daar ook al beleefdheidsvormen moet naleven
Dude... leer eens CSSquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:18 schreef RayMania het volgende:
* RayMania is trots.
nou, dat zal dan wel weer een saaie uitzending van bedenkelijk niveau worden.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Speciaal aangevraagd vanwege je 5e verjaardag vadoesj!
En nu al groter dan jijquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Speciaal aangevraagd vanwege je 5e verjaardag vadoesj!
SPAMquote:
Die wordt deze week vervangen door Sander de Heer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:Mittag!
Mijn naam is gister uitgesproken door Rob Stenders
heuh, die had toch geen uitzending gisterenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:Mittag!
Mijn naam is gister uitgesproken door Rob Stenders
Pv3quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:08 schreef Grulez het volgende:
mogguh. word ik gewoon om half 12 ipv 9 uur wakkker....
Klopt. Stenders is er deze week niet. Volgens mij zat Sander de Heer er tijdens dat programmaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
heuh, die had toch geen uitzending gisteren
Kut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Stenders is er deze week niet. Volgens mij zat Sander de Heer er tijdens dat programma
Airquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Euh, even denken.
- Atomic Swing - Stone me into the groove
- Monaco - What do you want from me?
- Air - Sexy Boy
- Frank Black - Headache
- Faith no More - Epic
Wat kom je doen in mijn stadje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:10 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen richting 's hertogenbosch..... (met de trein) heb maar een goed boek meegenomen dan kan ik tenminste nog wat lezen
Jou lastig vallenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Stenders is er deze week niet. Volgens mij zat Sander de Heer er tijdens dat programma
Ondertussen al twee keer gehoord, met All I need en Kelly watch the stars, maar mijn requestje nog nietquote:
Ik zit alleen 20 kilometer westelijk...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jou lastig vallen
1 of andere meeting (hap snap shot) in de school voor de toekomst in koning willemi college (ken je dat? )
Welk boek?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:10 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen richting 's hertogenbosch..... (met de trein) heb maar een goed boek meegenomen dan kan ik tenminste nog wat lezen
Ik ga zo ook voor een nieuwe kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:02 schreef VoreG het volgende:
Ik heb een nieuwe wekker nodig. M'n snooze knop werkt niet meer..
1 keer te vaak gemept?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:02 schreef VoreG het volgende:
Ik heb een nieuwe wekker nodig. M'n snooze knop werkt niet meer..
Ik wil zo'n wekker kopen van Philips waarmee je door licht wakker wordt. Is alleen wel 120 euroquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:19 schreef Beschouw het volgende:
Goeiemiddag![]()
Is er nog gebak van het konijn over?
Mijn vader is ziek, moeders is al ziek geweest, mijn broertje ook en ik ben ook wat ziekjes al is het geen griep.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:41 schreef Againzender het volgende:
Hm, verschillende collega's hebben zich vandaag in de loop van de dag al ziek gemeld, en ik begin mij ook wat vreemd te voelen
Ze heeft er een nodig die tegen een stootje kan, denk ikquote:
Eentje die betrouwbaar is, een sterke, met een mooi geluid, robuust, stevig, lekkere knoppen en een gladde buitenkantquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:13 schreef Bos81 het volgende:
Ze heeft er een nodig die tegen een stootje kan, denk ik
* MELDTquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eentje die betrouwbaar is, een sterke, met een mooi geluid, robuust, stevig, lekkere knoppen en een gladde buitenkant![]()
Hoeveel betaal je nu tegenwoordig voor een rijles?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:34 schreef Grulez het volgende:
Wow die rijles ging echt slecht. Als ik zo zonder instructeur zou rijden, was ik inmiddels wel een paar keer het haasje geweest :p
Teveel, maar ik krijg em nog voor mn 18e verjaardagquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je nu tegenwoordig voor een rijles?
Okeequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Teveel, maar ik krijg em nog voor mn 18e verjaardag![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eentje die betrouwbaar is, een sterke, met een mooi geluid, robuust, stevig, lekkere knoppen en een gladde buitenkant![]()
Je krijgt Tong op bezoek?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen internet thuisch, problemen met modem
Hulptroepen onderweg
Daar vroeg je niet omquote:
daar zijn de rijlessen dan ook voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:34 schreef Grulez het volgende:
Wow die rijles ging echt slecht. Als ik zo zonder instructeur zou rijden, was ik inmiddels wel een paar keer het haasje geweest :p
En een koppeling en een linker handquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zijn de rijlessen dan ook vooren je moet maar zo denken, "hun hebben ook een rem"
sorry moest natuurlijk "hullie hebben" zijnquote:
Omg,quote:
Pascal, Monica Bellucci staat op de cover van de Veronica Gidsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:31 schreef pascalheister het volgende:
wanneer mag je op dan Grulez?
ja scan hem dan in ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pascal, Monica Bellucci staat op de cover van de Veronica Gids
Als ik er aan denk ik zal ik morgen vroeg de gids even beneden onder de scanner leggen.quote:
Zojuist met mijn vriendin tot de conclusie gekomen dat het gevoel bij beide weg is, en dat we waarschijnlijk na 3,5 jaar een einde aan onze relatie gaan breien....quote:
Dat is inderdaad behoorlijk kutquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zojuist met mijn vriendin tot de conclusie gekomen dat het gevoel bij beide weg is, en dat we waarschijnlijk na 3,5 jaar een einde aan onze relatie gaan breien....
Zagen het allebei wel aankomen, maar komt wel ff hard aan nu we het uitgesproken hebben!
Ai, vervelend man. Ik ken het. Maar soms is het beter inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zojuist met mijn vriendin tot de conclusie gekomen dat het gevoel bij beide weg is, en dat we waarschijnlijk na 3,5 jaar een einde aan onze relatie gaan breien....
Zagen het allebei wel aankomen, maar komt wel ff hard aan nu we het uitgesproken hebben!
Examen bedoel je? We gaan em nu aanvragen, dus nog een les of 6 denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:31 schreef pascalheister het volgende:
wanneer mag je op dan Grulez?
Kunt er beter nu achterkomen, dan als je een huis hebt samen en/of getrouwd bent en/of kinderen hebt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ai, vervelend man. Ik ken het. Maar soms is het beter inderdaad.
klote situaties jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We hebben samen een huurappartement, dus dat is niet zo'n probleem. Theoretisch kan ik het ook wel alleen opbrengen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:08 schreef pascalheister het volgende:
Blijf je nog in het huisje zitten of zoek je weer wat anders?
Klote-situatie, maar beter zo, in onderling overleg er een punt achter zetten dan met grote ruzie uit elkaar gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Kunt er beter nu achterkomen, dan als je een huis hebt samen en/of getrouwd bent en/of kinderen hebt...
We hadden allebei gehoopt dat de vakantie ons nieuwe stimulans zou geven, maar helaas.
oh gelukkig maar ff en niet de hele tijd !quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh gelukkig maar ff en niet de hele tijd !
Altijd gezelligquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Sien
HOe was het in het mooie prachtige Brabantse land?
Zeker, gelukkig ben ik daar over het algemeen altijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Altijd gezelligmooi in de buurt van Eindhoven
over 2 weken ben ik er weer (maar dan wel IN Eindhoven:)
hier ookquote:
Ja dat krijg je als je ouder4 wordt. De bekenden sterven bij bosjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef Bjoro het volgende:
Tong......Henk v Brussel trouwens overleden![]()
OJ Simson steekt twee bekenden dood. Betaald 5 miljoen aan zijn advocaten en loopt lekker te golvenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:23 schreef Bjoro het volgende:avond...op Ned-3 iemand die in de VS in de gevangenis zit.
Reed dronken achter het stuur een dronken voetganger dood.
Dronken voetganger bleek zoon van plaatselijke politie-bobo....straf 30 jaar vast.
Land van de onbegrensde mogelijkheden...die USA
Met golfer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
OJ Simson steekt twee bekenden dood. Betaald 5 miljoen aan zijn advocaten en loopt lekker te golven
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef tong80 het volgende:
OJ Simson steekt twee bekenden dood. Betaald 5 miljoen aan zijn advocaten en loopt lekker te golven
Je had je wel eens even mogen scheren alvorens op de foto te gaan, lieverd.quote:
Ik blijf ze wijven noemenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Het blijven rare wezens, die vrouwen.
Welterusten.
Goedemorgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Zet hem op Golfert.
En Bos scheer je eens man.
ah oude foto dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 06:25 schreef Bos81 het volgende:
Voor Pascal (en andere geintresseerde)
[ afbeelding ]
Ik denk alleen dat net als vorig jaar Paul niet z'n gehele playlist uit (happy) hardcore mag laten bestaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:02 schreef borisz het volgende:
HAKKUH DAG straksbij rabradio
ik ga op voor de laatste hoorcolleges deze periode.
jep dat denk ik ook. Doe dan 2 uur gevuld met hakkuh platen en eurodancequote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat net als vorig jaar Paul niet z'n gehele playlist uit (happy) hardcore mag laten bestaan.
En dat is jammer, ookal ben ik totaal geen fan van het genre, want daarmee zou 3FM zich eens een beetje onderscheiden met een goede thema-uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |