Ik kan weinig zeggen over proportioneel, daarvoor heb ik een vollediger beeld nodig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergens anders aan ligt. Maar dit is de enige foto die ik van mijn achterwerk heb, en ik kan je verzekeren dat het effect niet beter is in een andere broek. Hier ziet 'ie er tenminste nog proportioneel uit.
Geloof me dan maar op m'n woord.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kan weinig zeggen over proportioneel, daarvoor heb ik een vollediger beeld nodig.
Er komt rood spul uit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:39 schreef Elseetje het volgende:
<- Dit is mijn kont.
Jouw TT is beter.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
tijd voor lunch.
Ik had geen zin om 'n nieuwe te openen, maar het is mijn eer te na om het een ander te laten doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Ik had toch een iets andere TT verwacht. Iets als 'kick-ass topic' ofzo
De ME schijnt er achter op geknald te zijn.quote:In de Amerikahaven in het Westelijk Havengebied zijn maandagmorgen een draagvleugelboot van Connexxion en een schip van de Koninklijke Marechaussee met elkaar in aanvaring gekomen.
Op het moment van het ongeluk waren ruim 30 mensen aan boord van de draagvleugelboot. Drie mensen raakten daarbij zwaargewond. Ze liepen rugletsel en diverse botbreuken op. Vier andere passagiers, onder wie de schipper van het Marechausseeschip, hielden lichte verwondingen aan het ongeval over.
De draagvleugelboot liep zware schade op. Op bakboord is o. a. een gat in de romp zichtbaar.
Met stukjes bami.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:23 schreef Elseetje het volgende:
Sjongejonge zeg, wat is mijn usericon belangrijk.
Moet je er niet komen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:33 schreef Reya het volgende:
Ik word psychotisch van dit topic.
Wacht maar tot je een jaar of 40 bent en niemand 't meer over je kont wil hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:23 schreef Elseetje het volgende:
Sjongejonge zeg, wat is mijn usericon belangrijk.
Als ik een jaar of 40 ben zit ik hier niet meer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:36 schreef gronk het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een jaar of 40 bent en niemand 't meer over je kont wil hebben.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als ik een jaar of 40 ben zit ik hier niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |