Nee, ik heb een rijbewijs!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:41 schreef Asics het volgende:
[..]
die loop ik 28 okt.
Jij deed ook mee dacht ik he?
Drupt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:15 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen! Het regent.
goeie zaak en zijn er ook veel mensen fan van Extince?XDquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:17 schreef BossFight het volgende:
Toch nog wel redelijk geloof ik ja.
We hebben hier een ruim aanbod van winkels met thuiskweekbenodigdheden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:16 schreef ghizzer het volgende:
eej mensen, had ff een vraagje.. is breda een beetje een groene stad in de zin van.. stad met veel groenvoorzieningen?
haha Bredase humor.. vindt het nu al leuk. Zelf als Achterhoeker ben ik wel wat gecharmeerd van NAC om eerlijk te zijn. Het heeft wel wat. En al hoewel ik een rivier zoals Deventer en Nijmegen dat wel heeft in Breda mis, is het centrum toch wel erg mooi. Ben bijna afgestudeerd en ben een beetje aan het oriėnteren in Nederland naar een leuke woonstad en om daar dan ook te gaan werken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:26 schreef fransbreda het volgende:
[..]
We hebben hier een ruim aanbod van winkels met thuiskweekbenodigdheden.
nee dat snap ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:54 schreef BossFight het volgende:
Zeker, maarja je sociaal leven word natuurlijk niet veel hier als je naar extince luisterd...
Bachelor Pooier?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:02 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nee dat snap ik. dat is dan mijn geheim. Beroep beoefenen nou ja.. als ik mijn afstuderen met een voldoende heb afgerond mag ik mijzelf Bachelor of Human Resource Management noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |