quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:38 schreef Rumille het volgende:
Was het gister leuk?
yup alhoewel kraaj jr weer met wat domme opmerkingen kwam vind ik het wel een geinige kerel! en tjah kraaj sr heeft altijd wel wat intressants te zegguh dus vond het een leuke afleveringquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:38 schreef Rumille het volgende:
Was het gister leuk?
quote:Weekendhobby
De Kroaat Mandzukic kamde eerst zijn haren, strikte daarna zijn veters, pakte toen zijn mobiele telefoon om naar zijn mokkeltje in Zagreb te bellen dat hij de 2-0 tegen Ajax ging scoren en daarna kopte hij de bal er in. Ik heb in mijn lange supportersbestaan veel voetballers vrij zien staan, maar dit was werkelijk onthutsend.
Dat gaan we bij Chelsea heel anders doen was de enige gedachte die coach Henk ten Cate op dat moment had en keek op zijn horloge hoe lang hij nog moest.
Ajax-voorzitter Jaakke vroeg op datzelfde moment aan iemand naast hem op de tribune wat er fout ging, maar kreeg geen antwoord. Zijn buurman was met zijn hoofd bij de overname van de sponsor door een clubje Belgen. Aan zijn andere kant zat Ajax-directeur Maarten Fontein met Maleisië te bellen. Hij wil het product Ajax in het Verre Oosten beter wegzetten en volgens hem gaat dat lekker.
Net op het moment dat Fontein aan Jaakke vroeg hoeveel het stond en deze antwoordde dat het 2-0 was werd het derde Kroatische doelpunt gemaakt.
„Dus nu is het 3-0?”, opperde Fontein.
„Of is dit de herhaling?”, vroeg John aan de sponsormeneer.
„Nee, want de vorige was een kopbal en dit was een schot”, zei iemand achter hen.
„Schot! Leuk woord”, zei de sponsormeneer, „de Schotten doen ook mee. Die nemen ook een stukje van de bank over!”
Dom, dom, dom, dacht John bij zichzelf, een live herhaling in het stadion kan natuurlijk niet. Toch gaat het al veel beter. Bij zijn eerste wedstrijd als Ajax-voorzitter was hij na een overtreding opgesprongen en had hij per ongeluk heel hard ‘strafcorner’ geroepen. Dat klonk in eerste instantie heel charmant met dat warme aardappeltje in zijn keel. En toe hij het slim oploste door heel olijk ‘geintje’ te roepen was iedereen gaan lachen. John dacht dat hij succes had. Hij zag het medelijden niet.
Wat ik wel leuk vind, dacht Maarten Fontein bij zichzelf, dat als we volgende week een nieuwe trainer krijgen dat ik dan weer op de foto mag als het contract getekend wordt.
Maarten is de wethouder Hekking van Ajax. Geen foto zonder een glunderende directeur, die overigens volgende maand naar Reykjavik reist om Ajax beter in de IJslandse markt te proportioneren. Even piekerde hij of de supporters boos zouden zijn na deze wanprestatie, maar op hetzelfde moment wuifde hij die gedachte weg. Deze wedstrijd was gratis, dus moesten ze niet zeuren.
„Ik vind die supporters van de tegenstander behoorlijk aan de ordinaire kant”, fluisterde John in het oor van Maarten, „zij maken met zijn negenhonderden meer lawaai dan onze negenenveertigduizend supporters”.
Wat dat betreft waren de heren zeer tevreden over het Ajax-publiek. Die hoorde je al jaren niet meer. Of ze nou wonnen of verloren, het maakte niemand wat uit. Altijd hing er die heerlijke lethargische sfeer.
„Kunnen we protesteren bij de UEFA? Dat de supporters van de tegenstanders te hard gejuicht hebben. Dat dat onze jongens tijdens de wedstrijd heel erg afleidde!”, vroeg Maarten aan de toevallig aan komen lopende huisjurist van de club. De man wees op zijn volle mond. Hij kwam net uit een skybox en had daar zijn laatste hapje overheerlijke hazelnootparfait genomen. Hij ging trouwens even terug naar de box om te vertellen dat het 3-0 was geworden.
„Weet je wat zo geestig is”, vroeg de sponsormeneer de aandacht, „ik lees in het woord F-side steeds het woord f-side. Zijn dit geen desastreuze cijfers voor de club?”
„De cijfers zijn nog niet bekend”, antwoordde Maarten geïrriteerd, „de jaarcijfers worden pas in maart gepubliceerd”.
Terwijl Huntelaar nog twee keer scoorde waren John en Maarten op weg naar het herentoilet.
„Dat scheelt een hoop avondjes weg!”, versprak Maarten zich, „ik heb voor mijn ijsjes genoeg gereisd”.
„Precies wat je zegt”, zei John, „het moet een weekendhobby blijven!”
En allebei probeerden de heren het ingebakken vliegje in de pleepot te raken.
Daar heb je een punt, maar de manier waarop Youp het brengt (in dat filmpje dus) maakt veel goed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:30 schreef MaxPower het volgende:
Vind het helemaal niet zo'n sterke column eigenlijk. Bestuurders neerzetten als bobo's en hockyers is al zovaak gedaan. En beter ook.
Heb je hem ooit zien coachen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:08 schreef koemleit het volgende:
jesus wat een saaie lul die Ton Boot.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat doet een basketbaltrainert bij een voetbalprogramma
Beste coach in welke sport dan ookquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Het zal, volgende week een korfbaltrainerquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste coach in welke sport dan ook
Lees zijn palmares er eens op na.
waarover dan , ajax ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:13 schreef Nashje het volgende:
Ga nou niet de hele uitzending over Oranje praten.
Jij wil zeker meteen naar Studio Ajax?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:13 schreef Nashje het volgende:
Ga nou niet de hele uitzending over Oranje praten.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:22 schreef Malibu-06 het volgende:
`Dit was de 2e keer, de vorige keer hebben we het afgedaan met...´
JA MARCO, VERTEL! WAT VOOR VRESELIJKE STRAF HEEFT IE GEKREGEN...
´...een mop.´
![]()
Ach, als je maar gewoon 100% inzet toont is er weinig aan de hand. Spelers die er de kantjes vanaf lopen hebben het zwaar, heel zwaar onder Ton Boot. 't is geen feestbeest inderdaad (behalve toen Groningen kampioen werd), maar hij is uiteraard geconcentreerd bezig met zijn werk. Een perfectionist is het en heeft een visie over sport waar niet iedereen het mee eens is.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Nare man lijkt die Boot me
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
behalve toen Groningen kampioen werd
Steek onder water naar Hugoquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:36 schreef BigKahuna het volgende:
Ton: "Van voetbal weet ik niet zo veel."
In het programma Studio Voetbal.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:36 schreef BigKahuna het volgende:
Het blijft staan als een (stads)monumentquote:
In het programma Studio Voetbal draait het niet alleen om voetbaltechnische opmerkingen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:36 schreef BigKahuna het volgende:
Nee, maar een klein beetje voetbalkennis lijkt me ook wel handig.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:37 schreef Boyce het volgende:
[..]
In het programma Studio Voetbal draait het niet alleen om voetbaltechnische opmerkingen.
Is denk ik ook wel aanwezig hoor want hij heeft meerdere keren bij Ajax stage gelopen en hij loopt nu stage bij AZ.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:39 schreef BigKahuna het volgende:
Nee, maar een klein beetje voetbalkennis lijkt me ook wel handig.
Dacht ik het niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:38 schreef Nashje het volgende:
Eindelijk over de mooiste club.
Okee, dat wist ik nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is denk ik ook wel aanwezig hoor want hij heeft meerdere keren bij Ajax stage gelopen en hij loopt nu stage bij AZ.
als je je iets meer verdiept had in de trainer ton boot had je deze domme vraag niet gesteld.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Daar droop het sarcasme dus vanaf, zou jij moeten aanvoelenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:41 schreef cultheld het volgende:
Ja hoor Jan, Ajax is groter dan Chelsea.
Wat betreft traditie en historie zeker, en ik denk ook wat betreft bekendheid in de wereld.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:41 schreef cultheld het volgende:
Ja hoor Jan, Ajax is groter dan Chelsea.
Ja en Jaap Stam lijkt op Sugar Lee Hooperquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Martin van Geel lijkt wel op Ton Boot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef hem een pony en hij lijkt op JPquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Martin van Geel lijkt wel op Ton Boot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is nu 1000 euro voor bijvoorbeeld een bedrijf, wiens naam genoemd wordt in Studio Voetbal?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Jezus, 1000 Euro voor een shirt met wat handtekeningen. En het dan nog te weinig vinden ook!
als jij achterop gaat zitten vind ik het bestquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Kon Ton niet de fiets nemen in plaats van de boot? Bleef ie nog langer weg en hoefde ik ook niet zijn face te zien![]()
What else is new...?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:58 schreef djstoffel het volgende:
[..]
als jij achterop gaat zitten vind ik het best![]()
![]()
man heeft meer met voetbal dan jij en ik denken................dat hij het voorbeeld van vandenbusche en alves noemt zegt al genoeg
Co Adriaanse was ontslagen, Van Marwijk niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Met van Marwijk kan het toch ook
Absoluut qua gewonnen prijzen en qua invloed op het voetbal. Maar dan heb je het al gauw over het Ajax van 30 jaar geleden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:43 schreef Boyce het volgende:
[..]
Wat betreft traditie en historie zeker, en ik denk ook wat betreft bekendheid in de wereld.
Wat heeft Chelsea nou gewonnen in het verleden? Een keer de FA Cup?
Denk dat dat we meevalt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:32 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ton Boot heeft veel verstand van sport (en weinig van voetbal), maar dat gelul over discipline bij een keer te laat komen is typisch principiele NL'se mentaliteit. Dat ie een keer gaat kijken bij Engelse clubs, die structureel europees in de top spelen, maar ook stuk voor stuk zeer relaxed naar wedstrijden toeleven waarin iedereen mag doen en laten wat ze willen, inclusief te laat komen. Interesseert ze allemaal geen flikker, als ze er maar staan op het veld, en ze staan wel al jarenlang bij de laatste 4 in de CL met een paar clubs.
Kan niet missenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:56 schreef djstoffel het volgende:
en morgen weer een ouderwets studiootje ajax.............
Wie is de gast dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:56 schreef djstoffel het volgende:
met al die shit bij Ajax mag het wat mij betreft best de hele uitzending over Ajax gaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:56 schreef djstoffel het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
Sjakie gaat zeggen dat ie nog volop in training is en ieder moment kan invallen
quote:
Openlijk solliciteren naar een functie binnen ajax.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:40 schreef tong80 het volgende:
Wat doet Molenaar eigenlijk tegenwoordig wat zijn uitnodiging rechtvaardigt ?
we hebben het vorig jaar al veeeeeeeeeeeeel te vaak over die saaie problemen bij Feyenoord gehad. Jullie wachten gewoon netjes op jullie beurt totdat er bij jullie de pleuris weer uitbreekt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef Malibu-06 het volgende:
"En we gaan het natuurlijk uitgebreid hebben over Ajax en het Nederlands elftal"Heel erg boeiend weer...
De problemen bij ons waren alles behalve saai. Dat gezeik bij jullie is pas saai.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:39 schreef toma het volgende:
[..]
we hebben het vorig jaar al veeeeeeeeeeeeel te vaak over die saaie problemen bij Feyenoord gehad.
Dat gebeurt de komende tijd nietquote:Jullie wachten gewoon netjes op jullie beurt totdat er bij jullie de pleuris weer uitbreekt.
tis gewoon wachten totdat Makaay stopt met voetballen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De problemen bij ons waren alles behalve saai. Dat gezeik bij jullie is pas saai.
[..]
Dat gebeurt de komende tijd niet
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:48 schreef toma het volgende:
[..]
tis gewoon wachten totdat Makaay stopt met voetballen.
Geluid staat hier op mutequote:
Mijn dag is weer goedquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Leo Beenhakker zit trouwens nu bij Studio 1 op Eén (VRT) , hij is "klaar met Nederland" en "wil er nooit meer wonen"
sjit, net gemist... vertelde hij ook waarom?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Leo Beenhakker zit trouwens nu bij Studio 1 op Eén (VRT) , hij is "klaar met Nederland" en "wil er nooit meer wonen"
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:11 schreef Roeni3 het volgende:
'Ja, ik hou van musicals hoor, jongens, maar er zijn grenzen.'
Jack.
Hij kan bij niet één club meer thuis komen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
sjit, net gemist... vertelde hij ook waarom?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef venomsnake het volgende:
Dussss, we gaan het voor de verandering maar eens over Ajax hebben vanavond?![]()
hou die rust, gaat niet alleen over Ajax hequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Flikker eens op met je Ajax dit Ajax dat
Dat hij het nodig vindt te zeggen, zegt genoeg over hem en Studio Randzaken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:22 schreef Rikketik het volgende:
Jack verzekert ons dat het niet alleen over Ajax gaat vanavond.
Kijk dan nietquote:
En jij bevestigt het neanderthaler VMBO niveau van de Feyenoorder?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij bevestigt lekker het beeld dat de mensen hebben van ajax - als een arrogante eliteclub.
'Dat past niet bij ajax, dat vindt ik ordinair'![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Ff bellen
Ik hoop dat we hem aan deze uitspraak kunnen houden als Don Kameleon weer eens wat anders gaat doen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Met één tikfout?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En jij bevestigt het neanderthaler VMBO niveau van de Feyenoorder?
Leo :quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop dat we hem aan deze uitspraak kunnen houden als Don Kameleon weer eens wat anders gaat doen.![]()
Wat had jij dan verwacht als ze Mister Ajax en een ex-Ajacied met bestuursambities uitnodigen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Flikker eens op met je Ajax dit Ajax dat
Nee, ik switch gewoon zondag om 22:50-23:00 over, zie ik wel wie er zit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijk dan niet, wist je van tevoren.
Keje had 70 interlands kunnen spelen. Maar vond het allemaal wel best.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF, Molenaar heeft alleen maar kopbaldoelpunten en buitenkantje rechts goals gemaakt?![]()
Nee we zijnj dan ook blij met het gelijkspel tegen NEC.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat een gezeur over crisis bij AjaxOp Europees voetbal na gaat het helemaal niet zo slecht.
Ajax verslijt al jaren sneller trainers dan de meeste mensen hun onderbroek, dus dat is niet echt goed. Natuurlijk, als je kijkt naar de stand van de ranglijst valt het wel mee, maar het is al jaren net-niet, en in Europa helemaal niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat een gezeur over crisis bij AjaxOp Europees voetbal na gaat het helemaal niet zo slecht.
1 van de eerste voetballers die een academische studie heeft afgemaakt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Keje had 70 interlands kunnen spelen. Maar vond het allemaal wel best.
Kan gebeuren. Jullie staan nog gewoon netjes maar 3 puntjes achter op de nr 1 en in de kwartfinale van de beker.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee we zijnj dan ook blij met het gelijkspel tegen NEC.
Lekker belangrijk, al zet ie een puntmuts op als ie maar presteertquote:
Zet je tv maar eens hard dan hoor je het soms serieusquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:38 schreef Ronaldsen het volgende:
ligt aan jouw TV of je buurman is bezig, ik hoor niks geen piep
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:41 schreef jmac het volgende:
Ja iemand moet z'n mobiel 's uitzetten. Zeker cheque "Ik heb 'm nu even op trillen staan" van gelder.
En de cameraman moet z'n goedkope piepende sportschoenen uitdoen.
Jaakke en presterenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, al zet ie een puntmuts op als ie maar presteert![]()
TV Rijnmond heeft vast wel ergens nog een itempje voor jou.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Jack van Gelder : "We gaan het niet alleen over Ajax hebben hoor, maar ook over andere zaken".
3 kwartier later...
nog tien minutenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:46 schreef Rikketik het volgende:
Yessss, ze gaan 'straks' over andere dingen praten.
AT5 voor jouquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
TV Rijnmond heeft vast wel ergens nog een itempje voor jou.
idd tyfus programma, doe dan geen loze beloften, studio ajax op volle toerenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Jack van Gelder : "We gaan het niet alleen over Ajax hebben hoor, maar ook over andere zaken".
3 kwartier later...
lol, inderdaad heel geforceerd probeert hij de ajax discussie af te sluiten en gaat ie gewoon verderquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:48 schreef mcyodogg het volgende:
Jack: Nou hebben we Ajax afgesloten. Succes heren.
Nu over Henk ten Cate.
Les gehad van Keesquote:
Dat linkje tussen Ajax en Oranje, Marco van Basten, was inderdaad subtiel. Ik verkeerde nog steeds in de veronderstelling dat het over Ajax ging.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Letten jullie wel op, het gaat over oranje.
Over de nieuwe leider van het Nederlands elftal: Danny Buijsquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Waar moet je anders over praten met Sjaak Swart en Keje Molenaar?
inderdaadquote:
truequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:54 schreef Prosac het volgende:
Jack: "Bij Oranje zit alleen Polonaise-publiek."
![]()
Iedereen die een beetje op bestuurlijk niveau praat is een kwal volgens het gemiddelde voetbalpubliekquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Pff wat een gasten zeg. Die Molenaar is een gigantische Kwal en uit Sjaak Swart komt al helemaal niks zinnigs...
Zich laten inspireren tot nieuwe taktieken. Alles op een hoop in het middenveld en de bal zonder kijken naar voren rammen lijkt hem wel wat te hebben ...quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat deed van Basten bij Rugby !
En Hierenvien.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:59 schreef Rikketik het volgende:
Haha, Heracles Almèèèlóóó.
Het is ook een bedroevend slecht programma waar ik maar al te graag iedere week weer over zeikquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een azijnzeikers hier zeg, sjongejonge. Het lijkt wel een touretappe waar iedereen op Maarten Ducrot zit te zeiken
.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:09 schreef Rikketik het volgende:
Zo, die gifbeker hebben we ook weer leeggedronken. Nu naar bed.
Zo zou Ruud ook bij mij doenquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:10 schreef jmac het volgende:
Schitterend die nederigheid bij Ruud. Je ziet dat hij ontzettend veel respect voor jan heeft!
Hehe hoefde niet eens perse hoor, over Feyenoord valt weinig te zeggen momenteel behalve dat het redelijk gaat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
Malibu: de naam van je clubje komt toch ook nog even aan bod.
Niet meer zeuren nu, he?
Mwa, ik vind Paul van Loon toch een heel mindere schrijver.quote:
ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hehe hoefde niet eens perse hoor, over Feyenoord valt weinig te zeggen momenteel behalve dat het redelijk gaat.
Maar er is meer dan Ajax en Feyenoord, PSV speelt notabene een CL-wedstrijd deze week en AZ, vorig jaar nog titelkandidaat, verkeerd in crisis.
En Van Nistelrooy, de rest is te oud, slecht, jong, dik, lelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:03 schreef N.i.c.k het volgende:
Ja Hugo, alleen Van Persie van wereldklasse.
Komt mede doodgewoon omdat rugby een minder populaire sport dan voetbal is ook natuurlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:49 schreef knnth het volgende:
Ik ben helemaal voor tv-scheidsen, maar daardoot komt het dus echt niet. Bij rugby worden ze alleen ingezet bij discutabele try's, en dan zelfs alleen bij de grote wedstrijden. Toch zie je van amateurs tot profs nergens schreeuwen of duwen of zelfs maar praten tegen de referee. Overal waar je voetbal kijkt, van de amateurs tot de wereldtop, wordt zo schandalig gedragen tegen de officials, daar gaat alleen een tv-scheids helemaal niets aan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |