abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53827644
Ik was ook een beetje teleurgesteld.Er gebeurde relatief weinig.Maar ik had seizoen 1 bijna in een keer gezien.Dan vallen de mindere afleveringen niet zo op.In seizoen 1 had ik meteen sympathie voor bepaalde acteurs maar nu vind ik de verhaallijn nog een beetje zwak.Maar ik ben wel benieuwd wat volgende week gebeurt.Ahhh ik ben verslaafd.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:17:44 #127
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_53827822
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 19:04 schreef EvilMarc het volgende:
Vette paradox.
Die aflevering in de toekomst na de bom, die was nog niet beinvloed door het verleden op dat moment want de bom is namelijk wel ontploft maar waarom is hiro dan na het redden van Claire niet nog een x in de toekomst gedoken om te kijken wat het nu zou worden, het is namelijk mogelijk om de toekomst te veranderen met het heden. Nu heeft Hiro in het verleden in het zwaard gekerft en die briefjes erin gestopt en het heden veranderd, waarom gaat hij niet nog een x terug alleen dan naar het moment op dat plein. Als hij daarnaartoe teruggaat en gewoon zorgt dat niemand gewond raakt door Sylar op tijd 'uit te schakelen' hoeft niemand te lijden en is de toekomst (heden eigenlijk waarin sylar leeft) ook veranderd.

edit: zullen er nu meerdere toekomsten zijn, dus dat de 'lijn' waarin de bom is ontploft gewoon blijft bestaan. Of verdwijnt die gewoon en zal hij vervangen worden, in dat geval is alles nl heel makkelijk op te lossen. En als er dan toch meerdere toekomsten zijn hoe weet Hiro nu dat hij in de juiste is.

nog een edit:(na het lezen van het stukje van ruzbeh hierboven)
Dan is de vraag of Hiro alleen door tijd en ruimte kan reizen of ook door dimensies/lijnen en of hij elke keer als hij door de tijd reist een nieuwe wereld maakt.
De Hiro uit de toekomst uit seizoen 1 sprak beter engels dan de Hiro die we nu zien, ook had hij geen bril en heeft de huidige Hiro deze wel nodig.
Mijn conclusie is dan dat de Hiro uit de toekomst ook in het oude Japan is geweest, Hiro is voordat Peter ontplofte naar het verleden gegaan, dus hij heeft niet gezien dat Sylar er niets mee te maken had.
pi_53827966
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:09 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al over te denken en dan iets verder dat Hiro met die vrouw een kind krijgt, en dat die familie daaruit de Nakomuru familie is dus dat Hiro zijn eigen stapelbedoveroverovergrootvader is

De kans is groot dat Hiro gewoon Takezo Kensei is. Ultieme heroiek: je eigen held zijn . Dat Hiro dit bereikt door de verhalen die eigenlijk over hemzelf gingen.
pi_53828034
Ik vind dat het verhaal dit seizoen in herhaling valt en er een hoop dingen gebeuren die totaal overbodig zijn. Neem eerst Peter en dat gezeik met die cliche Ieren, ik heb de topic niet helemaal gelezen maar die gasten denken dus dat peter hun ipods heeft gestolen en zichzelf daarna aan de muur heeft vastgebonden om onschuldig te lijken? Daarnaast kan hij van alles maar simpel the box pakken lukt hem niet. Het fijne van vervolgfilms en series is altijd dat je het gezeik niet meer hebt dat alles en iedereen voorgesteld moet worden en langszaam hun krachten ontdekken. Nu is Peter dat weer aan het doen met een heel duf verhaal erom heen en Claire doet ook ongeveer weer hetzelfde. Ze zit op school, krijgt contact met een andere freak en niemand mag het weten,,blablabla allemaal al gezien. Hoezo werkt claires vader in een copyshop? kon die geen ander werk vinden waar die tenminste een beetje interesse in had ipv zon afgezaagd verhaal.

Hiro is nog steeds Hiro, ene moment kan die alles en het volgend kan die weer niet terug komen. Hij kan in Japan wel terug in de tijd om de geschiedenis te redden maar die serveerster van vorige seizoen had maar een kans. Die briefjes in het zwaard vond ik ook nep, vorig jaar was het zwaard zo belangrijk maar ze hebben het nog nooit goed bekeken? Wanneer zullen we kensei weer terug zien in het heden?

Die 2 op vlucht werd na de eerste aflevering al saai, ik heb nu 3x hetzelfde gezien.

Vorig jaar was heroes een goede serie (muv de verschrikkelijke seizoen finale) maar nu is het gewoon irriterend slecht, gelukkig zijn er nog nieuwe leuke series zoals reaper:D
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:47:54 #130
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_53828375
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:27 schreef MeneerSjon het volgende:
Ik vind dat het verhaal dit seizoen in herhaling valt en er een hoop dingen gebeuren die totaal overbodig zijn. Neem eerst Peter en dat gezeik met die cliche Ieren, ik heb de topic niet helemaal gelezen maar die gasten denken dus dat peter hun ipods heeft gestolen en zichzelf daarna aan de muur heeft vastgebonden om onschuldig te lijken? Daarnaast kan hij van alles maar simpel the box pakken lukt hem niet. Het fijne van vervolgfilms en series is altijd dat je het gezeik niet meer hebt dat alles en iedereen voorgesteld moet worden en langszaam hun krachten ontdekken. Nu is Peter dat weer aan het doen met een heel duf verhaal erom heen en Claire doet ook ongeveer weer hetzelfde. Ze zit op school, krijgt contact met een andere freak en niemand mag het weten,,blablabla allemaal al gezien. Hoezo werkt claires vader in een copyshop? kon die geen ander werk vinden waar die tenminste een beetje interesse in had ipv zon afgezaagd verhaal.

Hiro is nog steeds Hiro, ene moment kan die alles en het volgend kan die weer niet terug komen. Hij kan in Japan wel terug in de tijd om de geschiedenis te redden maar die serveerster van vorige seizoen had maar een kans. Die briefjes in het zwaard vond ik ook nep, vorig jaar was het zwaard zo belangrijk maar ze hebben het nog nooit goed bekeken? Wanneer zullen we kensei weer terug zien in het heden?

Die 2 op vlucht werd na de eerste aflevering al saai, ik heb nu 3x hetzelfde gezien.

Vorig jaar was heroes een goede serie (muv de verschrikkelijke seizoen finale) maar nu is het gewoon irriterend slecht, gelukkig zijn er nog nieuwe leuke series zoals reaper:D
Het gaat ook niet om kunnen maar om willen.
Hiro kan wel terug, maar wil niet omdat ie verliefd is
Peter kan wel alles, maar omdat ie ook verliefd is kan ie z'n vriendinnetje en haar broer niet aanpakken.
Claire is weer net andersom, die wil wel, maar kan niet, gelukkig wordt ze verliefd op West die ook een Hero is.

ah, de liefde, heerlijk

Wacht maar gewoon af, de echt toffe afleveringen komen vanzelf.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:55:31 #131
147447 Lothario
Ik denk van ja, maar nee.
pi_53828497
achja, ondertussen maar weer speculeren over dingen die wel niet zullen gebeuren, of toch wel?

Vorig seizoen was niet voorspelbaar, deze tot nu toe nog wel, met die West high school story en Hiro, wel vette verhaallijn van Sylar, ook leuk dat dat Betty terugkomt uit de Novels die zijn echt wel handig om te lezen, goede achtergrond informatie.

Maar Sylar's verhaallijn is gaaf, en die van Peter niet, en waar is Nathan met zijn qekke baard. Achjaaa...
Het zal ooit wel goed geweest zijn maar ik zie het niet.
pi_53828886
Zeg, is het iemand anders ook al opgevallen dat de special effects een stuk minder smooth zijn? Die achtergronden bij Sylar en het gevlieg van West waren op normaal Amerikaans serie-niveau, terwijl ik meer ben gewend van Heroes .

Overigens vind ik het wel nog steeds tof, de grootste teleurstelling voor mij blijft de seasonfinale van s1 .
pi_53828899
Was wel vermakelijk, leuker dan vorige week. De Mohinder/Bennet/Matt verhaallijn vind ik erg okee maar die verhaallijn van Peter slaat totaal nergens op en dat van West en Claire was echt te erg voor woorden, vooral toen West met Claire de lucht invloog. Ongelofelijk cheesy. Ook die twee maffe mexicanen en Hiro's plotje zijn niet echt boeiend.

Maar goed, Sylar was wel stoer

Theorietje: West is die "leiders" aan het uitmoorden, omdat die op wraak zint nadat mr. Bennet hem heeft ontvoerd oid

[ Bericht 1% gewijzigd door Jivis op 10-10-2007 01:26:32 ]
Amen.
pi_53828927
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, is het iemand anders ook al opgevallen dat de special effects een stuk minder smooth zijn? Die achtergronden bij Sylar en het gevlieg van West waren op normaal Amerikaans serie-niveau, terwijl ik meer ben gewend van Heroes .
Ja, viel mij ook op inderdaad. Dat eindshot bij die Sylar-scene [dat bos] was erg Google Earth . Ook dat shot met Kensei en al die soldaatjes die uit dat paleis naar beneden kwamen stormen zag er redelijk fake uit.
Amen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 01:59:34 #135
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_53829268
Ik ben ook een fervent heroes fan ! Het viel mij idd op dat er in dit seizoen inderdaad flink bezuinigd is op de special effects afdeling.
Na de derde aflevering van seizoen 2 gezien te hebben vermoed ik dat die oma van Micah ook 1 an de 8 zou zijn. Dat de "vader" van Clair ook een van de 1e 8 heroes is geweest komt voor mij een beetje als een verrassing.
Denk wel dat die onzichtbare man uit seizoen 1 er een van is.
Zou ook graag Clairs moeder die met vuur kan gooien terug zien dit jaar
....in de donkere nacht.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 07:27:50 #136
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53830163
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:22 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, viel mij ook op inderdaad. Dat eindshot bij die Sylar-scene [dat bos] was erg Google Earth . Ook dat shot met Kensei en al die soldaatjes die uit dat paleis naar beneden kwamen stormen zag er redelijk fake uit.
Ja dat viel mij op matige belichting en niet-passende achtergronden
pi_53830198
Is West niet misschien die Kyle Lucas ?
pi_53830641
Net even snel ep3 (s2) gekeken voor ik naar m´n werk ging. .
Het wordt echt met de aflevering vetter. .
Vooral dat stuk in het oude Japan is echt cool. Eigenlijk alle verhaallijnen wel
-
pi_53830816
Lois and Clark

Candice dood

Hiro met zijn 'held'

Sylar

Peter als crimineel. (nogal ongeloofwaardig omdat je natuurlijk wil weten wie je bent als je zulke dingen kunt)

Peter en Caitlin bij zwak romantisch licht

Ik vind het amusante afleveringen, maar ik zit niet meer op het puntje van mijn stoel.

[ Bericht 42% gewijzigd door Verloren_onschuld op 10-10-2007 09:09:20 ]
Verbaal terrorist
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:23:58 #140
6941 APK
Factual, I think.
pi_53831370
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net even snel ep3 (s2) gekeken voor ik naar m´n werk ging. .
Het wordt echt met de aflevering vetter. .
Vooral dat stuk in het oude Japan is echt cool. Eigenlijk alle verhaallijnen wel
Helemaal mee eens, dat gezeur allemaal, het is amusement.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:28:58 #141
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53831465
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om kunnen maar om willen.
Hiro kan wel terug, maar wil niet omdat ie verliefd is
Peter kan wel alles, maar omdat ie ook verliefd is kan ie z'n vriendinnetje en haar broer niet aanpakken.
Claire is weer net andersom, die wil wel, maar kan niet, gelukkig wordt ze verliefd op West die ook een Hero is.

ah, de liefde, heerlijk

Wacht maar gewoon af, de echt toffe afleveringen komen vanzelf.
Zo denk ik ook, ja
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:38:12 #142
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53831645
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Lois and Clark

Candice dood

Hiro met zijn 'held'

Sylar

Peter als crimineel. (nogal ongeloofwaardig omdat je natuurlijk wil weten wie je bent als je zulke dingen kunt)

Peter en Caitlin bij zwak romantisch licht

Ik vind het amusante afleveringen, maar ik zit niet meer op het puntje van mijn stoel.
Je denkt dat Candice niet voorzien had, dat Sylar haar zou willen vermoorden? Beetje Naïef

Neem aan dat ook haar dood een illusie is die zij heeft gemaakt
Tevens zit haar hersenpan er nog op
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:47:15 #143
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53831820
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Je denkt dat Candice niet voorzien had, dat Sylar haar zou willen vermoorden? Beetje Naïef

Zou ook best wel kunnen, ja
pi_53832070
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

En daarom heeft Sylar haar gave niet.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:06:23 #145
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53832231
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef Dalamar het volgende:

[..]

En daarom heeft Sylar haar gave niet.
Ze had het toch over zijn wond? Pas als het genezen is, zou hij zijn gaves terug krijgen?
pi_53832335
Ik denk dat Candice gewoon dood is, zijn handen dropen van het bloed. Ik snap overigens nog steeds niet waarom Candice hem redde van Kirby Plaza.

Hij krijgt zijn gaves pas terug als zijn borst genezen is. Die hiro heeft nog wel IETS goed gedaan met dat zwaard.

Viel het nog iemand op dat Hiro opeens weer heel gebrekkig Engels sprak in een aantal scenes?
Verbaal terrorist
pi_53832522
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Lothario het volgende:
Maar ik vind het maar niets met die West, ze valt er gelijk voor dat hij ook 'special' (freak) is terwijl peter en nathan het ook kunnen, ik snap niet dat ze daar voor valt.

Nathan is haar vader. Peter haar oom. Incest for the win!
pi_53832824
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 02:13 schreef sjarreltje het volgende:
En dát kan Candice dus
Toch niet. Candice kan echt illusies opwekken, niet alleen 'gezichtsbedrog'. Met illusies heb je als slachtoffer ook echt het idee dat iets zo is en kan je het voelen enzo. Bij Hermekinesis zie je het alleen, maar zou je er niks van voelen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:56:18 #149
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53833584
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:09 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik denk dat Candice gewoon dood is, zijn handen dropen van het bloed. Ik snap overigens nog steeds niet waarom Candice hem redde van Kirby Plaza.

Hij krijgt zijn gaves pas terug als zijn borst genezen is. Die hiro heeft nog wel IETS goed gedaan met dat zwaard.

Viel het nog iemand op dat Hiro opeens weer heel gebrekkig Engels sprak in een aantal scenes?
De reden van het redden is onbekend, maar het heeft vast iets te maken met de persoon waarmee ze aan de telefoon zat (waarschijnlijk "the company")
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:57:55 #150
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53833612
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Toch niet. Candice kan echt illusies opwekken, niet alleen 'gezichtsbedrog'. Met illusies heb je als slachtoffer ook echt het idee dat iets zo is en kan je het voelen enzo. Bij Hermekinesis zie je het alleen, maar zou je er niks van voelen.
quote:
The Company's Candace Wilmer exhibits this ability.
Ze staat er anders wel bij hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')