Het lengteverschil mag er ook wezen. Claire is al aan de kleine kant, maar West lijkt wel 1.90 ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Lothario het volgende:
doh, weer een week wachten....
Heel vervelend.
Maar ik vind het maar niets met die West, ze valt er gelijk voor dat hij ook 'special' (freak) is terwijl peter en nathan het ook kunnen, ik snap niet dat ze daar voor valt. En mohinder is wel link bezig zeg. in zoeen geadvanceerd labratorium te gaan bellen met zijn mobiel.
Heel spannend. Maar ik wil eigenlijk nu gewoon 2 maanden niet kijken en dan 8 afleveringen, maarja dan moet ik 2 maanden wachten, dooooh!
West is maar een hinderlijk mannetje, maar de acteur is wel 17 april 1980, dus 27! Dus 9 jaar ouder dan Hayden...
Dat zag er zooooo nep uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Ogala het volgende:
Nee ze zitten echt in japan hoor....![]()
[ afbeelding ]
Lees vooral ook terug. Hij heeft heel seizoen 1 ook geblogged.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:27 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Deze blog ga ik zeker verder volgen, bedankt![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond het een beetje een loze aflevering eigenlijk, was een beetje teleurgesteld
Wat gebeurde er nou voor echt gaafs, Peter met z'n stomme gedoe met die doos (in de promo was het al helemaal belachelijk.. "THE BOX") en dan gewoon niet openmaken. Kenzei die ineens bijdraait, en toch een held wordt, verassend hoor. Parkman had waarschijnlijk wel de gedachten van de indringer gelezen en dan had ie door dat het Mohinder was. Verassend genoeg ook geen drol gebeurd met de tweeling, ze vluchten verder. Claire en die pannekoek van een West samen, hoera.quote:
Daar zat ik ook al over te denkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:06 schreef Gershom het volgende:
Volgens mij is de legende van Takeo Kenzei gewoon Hiro zelf.. Ik weet niet of jullie die documentaire's over Takeo Kenzei hebben gezien? Ik vond het wel vet, en kom je meer over hem te weten. En ze zeiden eerst dat eerst niemand Kenzei kende, dat hij eerst roekeloos etc. was, en toen opeens een held was.. Dus Hiro = Takeo Kenzei..
Heb de 3e afl. nog niet gezien trouwensBen hem nu aan het downloaden..
De Hiro uit de toekomst uit seizoen 1 sprak beter engels dan de Hiro die we nu zien, ook had hij geen bril en heeft de huidige Hiro deze wel nodig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:04 schreef EvilMarc het volgende:
Vette paradox.
Die aflevering in de toekomst na de bom, die was nog niet beinvloed door het verleden op dat moment want de bom is namelijk wel ontploft maar waarom is hiro dan na het redden van Claire niet nog een x in de toekomst gedoken om te kijken wat het nu zou worden, het is namelijk mogelijk om de toekomst te veranderen met het heden. Nu heeft Hiro in het verleden in het zwaard gekerft en die briefjes erin gestopt en het heden veranderd, waarom gaat hij niet nog een x terug alleen dan naar het moment op dat plein. Als hij daarnaartoe teruggaat en gewoon zorgt dat niemand gewond raakt door Sylar op tijd 'uit te schakelen' hoeft niemand te lijden en is de toekomst (heden eigenlijk waarin sylar leeft) ook veranderd.
![]()
edit: zullen er nu meerdere toekomsten zijn, dus dat de 'lijn' waarin de bom is ontploft gewoon blijft bestaan. Of verdwijnt die gewoon en zal hij vervangen worden, in dat geval is alles nl heel makkelijk op te lossen. En als er dan toch meerdere toekomsten zijn hoe weet Hiro nu dat hij in de juiste is.
nog een edit:(na het lezen van het stukje van ruzbeh hierboven)
Dan is de vraag of Hiro alleen door tijd en ruimte kan reizen of ook door dimensies/lijnen en of hij elke keer als hij door de tijd reist een nieuwe wereld maakt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al over te denkenen dan iets verder
dat Hiro met die vrouw een kind krijgt, en dat die familie daaruit de Nakomuru familie is
dus dat Hiro zijn eigen stapelbedoveroverovergrootvader is
Het gaat ook niet om kunnen maar om willen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:27 schreef MeneerSjon het volgende:
Ik vind dat het verhaal dit seizoen in herhaling valt en er een hoop dingen gebeuren die totaal overbodig zijn. Neem eerst Peter en dat gezeik met die cliche Ieren, ik heb de topic niet helemaal gelezen maar die gasten denken dus dat peter hun ipods heeft gestolen en zichzelf daarna aan de muur heeft vastgebonden om onschuldig te lijken? Daarnaast kan hij van alles maar simpel the box pakken lukt hem niet. Het fijne van vervolgfilms en series is altijd dat je het gezeik niet meer hebt dat alles en iedereen voorgesteld moet worden en langszaam hun krachten ontdekken. Nu is Peter dat weer aan het doen met een heel duf verhaal erom heen en Claire doet ook ongeveer weer hetzelfde. Ze zit op school, krijgt contact met een andere freak en niemand mag het weten,,blablabla allemaal al gezien. Hoezo werkt claires vader in een copyshop? kon die geen ander werk vinden waar die tenminste een beetje interesse in had ipv zon afgezaagd verhaal.
Hiro is nog steeds Hiro, ene moment kan die alles en het volgend kan die weer niet terug komen. Hij kan in Japan wel terug in de tijd om de geschiedenis te redden maar die serveerster van vorige seizoen had maar een kans. Die briefjes in het zwaard vond ik ook nep, vorig jaar was het zwaard zo belangrijk maar ze hebben het nog nooit goed bekeken? Wanneer zullen we kensei weer terug zien in het heden?
Die 2 op vlucht werd na de eerste aflevering al saai, ik heb nu 3x hetzelfde gezien.
Vorig jaar was heroes een goede serie (muv de verschrikkelijke seizoen finale) maar nu is het gewoon irriterend slecht, gelukkig zijn er nog nieuwe leuke series zoals reaper:D
Ja, viel mij ook op inderdaad. Dat eindshot bij die Sylar-scene [dat bos] was erg Google Earthquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, is het iemand anders ook al opgevallen dat de special effects een stuk minder smooth zijn? Die achtergronden bij Sylar en het gevlieg van West waren op normaal Amerikaans serie-niveau, terwijl ik meer ben gewend van Heroes.
Ja dat viel mij opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op inderdaad. Dat eindshot bij die Sylar-scene [dat bos] was erg Google Earth. Ook dat shot met Kensei en al die soldaatjes die uit dat paleis naar beneden kwamen stormen zag er redelijk fake uit.
Helemaal mee eens, dat gezeur allemaal, het is amusement.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net even snel ep3 (s2) gekeken voor ik naar m´n werk ging..
Het wordt echt met de aflevering vetter..
Vooral dat stuk in het oude Japan is echt cool. Eigenlijk alle verhaallijnen wel
Zo denk ik ook, jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om kunnen maar om willen.
Hiro kan wel terug, maar wil niet omdat ie verliefd is
Peter kan wel alles, maar omdat ie ook verliefd is kan ie z'n vriendinnetje en haar broer niet aanpakken.
Claire is weer net andersom, die wil wel, maar kan niet, gelukkig wordt ze verliefd op West die ook een Hero is.
ah, de liefde, heerlijk![]()
Wacht maar gewoon af, de echt toffe afleveringen komen vanzelf.
Je denkt dat Candice niet voorzien had, dat Sylar haar zou willen vermoorden? Beetje Naïefquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Lois and Clark
Candice dood![]()
Hiro met zijn 'held'![]()
Sylar![]()
![]()
Peter als crimineel.(nogal ongeloofwaardig omdat je natuurlijk wil weten wie je bent als je zulke dingen kunt)
Peter en Caitlin bij zwak romantisch licht![]()
Ik vind het amusante afleveringen, maar ik zit niet meer op het puntje van mijn stoel.
Zou ook best wel kunnen, jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je denkt dat Candice niet voorzien had, dat Sylar haar zou willen vermoorden? Beetje Naïef![]()
Neem aan dat ook haar dood een illusie is die zij heeft gemaakt![]()
Tevens zit haar hersenpan er nog op
En daarom heeft Sylar haar gave niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je denkt dat Candice niet voorzien had, dat Sylar haar zou willen vermoorden? Beetje Naïef![]()
Neem aan dat ook haar dood een illusie is die zij heeft gemaakt![]()
Tevens zit haar hersenpan er nog op
Ze had het toch over zijn wond? Pas als het genezen is, zou hij zijn gaves terug krijgen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef Dalamar het volgende:
[..]
En daarom heeft Sylar haar gave niet.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Lothario het volgende:
Maar ik vind het maar niets met die West, ze valt er gelijk voor dat hij ook 'special' (freak) is terwijl peter en nathan het ook kunnen, ik snap niet dat ze daar voor valt.
Toch niet. Candice kan echt illusies opwekken, niet alleen 'gezichtsbedrog'. Met illusies heb je als slachtoffer ook echt het idee dat iets zo is en kan je het voelen enzo. Bij Hermekinesis zie je het alleen, maar zou je er niks van voelen.quote:
De reden van het redden is onbekend, maar het heeft vast iets te maken met de persoon waarmee ze aan de telefoon zatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:09 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik denk dat Candice gewoon dood is, zijn handen dropen van het bloed. Ik snap overigens nog steeds niet waarom Candice hem redde van Kirby Plaza.
Hij krijgt zijn gaves pas terug als zijn borst genezen is. Die hiro heeft nog wel IETS goed gedaan met dat zwaard.
Viel het nog iemand op dat Hiro opeens weer heel gebrekkig Engels sprak in een aantal scenes?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Toch niet. Candice kan echt illusies opwekken, niet alleen 'gezichtsbedrog'. Met illusies heb je als slachtoffer ook echt het idee dat iets zo is en kan je het voelen enzo. Bij Hermekinesis zie je het alleen, maar zou je er niks van voelen.
Ze staat er anders wel bij hoorquote:The Company's Candace Wilmer exhibits this ability.
Hmm, nou ja, dan zal het wel. Ik vind de omschrijving die bij Hermekinesis staat niet helemaal de lading dekken bij wat er is laten zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Ze staat er anders wel bij hoor
Ze kan oa. hermekinesis denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, dan zal het wel. Ik vind de omschrijving die bij Hermekinesis staat niet helemaal de lading dekken bij wat er is laten zien.
Toen ze Micah vorig seizoen bij zich had en Micah probeerde te ontsnappen is hij diverse deuren doorgegaan (hij opende ze zelf). Dat lijkt mij alleen door illusie te kunnen, en niet door iemand iets te laten zien wat er niet is.
Micah is trouwens een paar centimeter gegroeid, en volgens mij zakt z'n stem ook een beetje.
Ja, je hebt gewoon van die mensen die in elke aflevering vette actie willen zien zoals "Five Years Later" uit S01. Maar zo ga ik Heroes dan niet leuk vinden. Ik vind juist leuk om die verhalen te gaan volgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef tralalala het volgende:
Wie is die dode kerel in de promo?![]()
Ik vond dit trouwens 1 van de betere afleveringen, maar mijn verwachtingen liggen iets lager, misschien dat het daar door komt...
Je moet ook naar de actie toewerken, als er in de eerste aflevering opeens uit het niets vanalles gebeurt zit je met enorm veel vragen achteraf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:44 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond de aflevering eigenlijk maar lame![]()
De stukjes in Japan waren tergend slecht (acteerwerk én effecten) en dat Lois&Clark stukje vond ik ronduit genant![]()
Bovendien vind ik de verhaallijnen die het meeste aandacht krijgen nogal suf: Peter in Ierland, de olijke tweeling des doods, de avonturen van Takezo Kensei... het is allemaal saai en/of het lijkt totaal irrelevant voor het grote verhaal.
Natúúrlijk blijkt uiteindelijk dat Hiro iets belangrijks doet/ontdekt in Japan, maar tot nu toe is het alleen maar een slechte rip-off van back to the future, waarin Hiro om volslagen triviale redenen in het verleden is beland en daar alles probeert recht te zetten wat hij heeft verpest.
Peters verhaal is ook alleen maar filler tot het moment waarop hij zijn geheugen weer terugkrijgt. En misschien een manier om hem aan een schatje te helpen.
En die tweeling beleven elke aflevering precies hetzelfde en maken geen enkele ontwikkeling door. Ze hadden ze dit keer ook gewoon eruit kunnen laten en zich meer op andere verhaallijnen kunnen focussen.
Wat ik wel tof vind is alles dat Claire&co meemakenEn ik heb een hekel aan Mohinder, maar de verhaallijn van hem en zijn vriendjes heeft tenminste relevantie voor de hele Heroes-mythologie die in het vorige seizoen is opgezet. Nikki/Jessica en Micah zijn daar ook leuk bij betrokken. Het interessantste vind ik wel die "groep van twaalf" die uitgemoord wordt.
Vandaar dat ik toch maar blijf kijken. Maar ik vind dat ze een paar ongelukkige keuzes maken aan het begin van dit seizoen. Vooral de verhaallijnen van Hiro en Peter zijn echt missers![]()
Oe, sterk puntquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
---
Peter in ierland zit ook veel meer achter dan we tot nu toe gezien hebben, hij is z'n geheugen kwijt en heeft de ketting van de Haïtian, goh wat zou er gebeurd zijn???
---
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef SiGNe het volgende:
Je moet ook naar de actie toewerken, als er in de eerste aflevering opeens uit het niets vanalles gebeurt zit je met enorm veel vragen achteraf. Eerst opbouwen en daarna in een stroomversnelling doorgaan tot er weer een rustig stukje komt, 't is net raften
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:37 schreef Breuls het volgende:
Ik reken erop dat deze afleveringen opbouwen naar meer. Er heeft veel introductie plaatsgevonden van nieuwe locaites, nieuwe mensen en nieuw situaties, en sommige verhalen hebben ook al de volgende stap gezet.
jeeej, dat is een goed statement!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:37 schreef Breuls het volgende:
Ik reken erop dat deze afleveringen opbouwen naar meer. Er heeft veel introductie plaatsgevonden van nieuwe locaites, nieuwe mensen en nieuw situaties, en sommige verhalen hebben ook al de volgende stap gezet. Hiro's verhaal is misschien zelfs al bijna klaar (hij zou maar een aflevering of 4/5/6 in het verleden blijven).
We kunnen nog rekenen op uitleg over Molly's dromen, over wat er met Matts familiesituatie gebeurd is, op informatie over de oudere Heroes en in het algemeen gewoon over wat er in die vier maanden is gebeurd.
Ik denk dat veel mensen verwachten dat de serie naar een soort X-Men toegroeit of een 24 wordt qua spanning, maar het is gewoon niet zo'n soort serie.
Oh, helemaal mee eens hoor. Ik hoef ook niet allemaal actie ofzo. Maar ik wil wel dat het verhaal ergens op slaat. Dat er een doel is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef SiGNe het volgende:
Je moet ook naar de actie toewerken, als er in de eerste aflevering opeens uit het niets vanalles gebeurt zit je met enorm veel vragen achteraf.
Eerst opbouwen en daarna in een stroomversnelling doorgaan tot er weer een rustig stukje komt, 't is net raften
Hier is dus het probleem dat het verhaal nergens op slaat. Of de kensei nou Hiro of die Brit is: who cares?! Er is totaal geen link tussen dit verhaal en dat van de rest van de Heroes. En ja, ik snap óók wel dat die link nog moet komen, maar zolang de relevantie van de verhaallijn niet duidelijk is, komt het allemaal heel erg geforceerd over.quote:Dat Hiro verhaal bijvoorbeeld, is de echte Kensei nou Hiro of die Engelse gast?
Gaat de prinses aan het eind voor Tazeko of ziet ze zijn ware aard en kiest ze toch voor Hiro?
Van die verhaallijn zie ik het nut ook nog wel, omdat het idd nieuwe karakters zijn en ze dus een historie nodig hebben. Maar ik vind het gewoon wat ongelukkig uitgewerkt: dat ze elke aflevering elkaar kwijtraken, dat dat meisje dan een paar andere mensen (bijna) vermoordt en dat die broer dan komt om dat (indien mogelijk) weer goed te maken. Every single, fucking timequote:Dat Alejandro en Maya verhaal is caracterbuilding, je wil eerst weten waar ze vandaan komen en wat ze hebben meegemaakt voor je ze volledig in het verhaal kan plaatsen.
Ik snap dat er meer áchter zit, maar wat mij irriteert is dat ze zo afdwalen (net als bij de Kenzei-verhaallijn). Die hele criminele verhaallijn bestaat alleen om Peter bezig te houden totdat hij een of ander mysterie/geheim ontdekt (de reden dat hij zijn geheugen kwijt is). Je gaat mij niet vertellen dat die Ieren op een of andere manier met het hoofdplot te maken hebben; die lui zijn gewoon filler. De serie heeft al veel te veel personages, waarom dan nóg een groepje introduceren?quote:Peter in ierland zit ook veel meer achter dan we tot nu toe gezien hebben, hij is z'n geheugen kwijt en heeft de ketting van de Haïtian, goh wat zou er gebeurd zijn???
Het gaat me dus niet om de actie, maar om de kwaliteit van de verhaallijnen. En die vind ik momenteel niet geweldig. Met name de Japanse en Ierse storlylines. Die doen mij denken aan de mountain lion avonturen van Kim Bauer in seizoen 2 van 24: gebeurtenissen die nergens op slaan en alleen bedoeld zijn om personages in een bepaalde plaats in het verhaal te manoeuvreren. Heel geforceerd dusquote:Het is gewoon een kwestie van afwachten, de actie komt echt wel weer, ik gok komende week en anders in aflevering 5.
Je brengt het mooiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef Cairon het volgende:
Peter heeft hetzelfde probleem als Sylar opgelopen, wat meer bewijs is dat Sylar niet echt slecht is, maar door zijn gaven wordt beinvloed om slechte daden uit te voeren, om verslaafd te zijn aan zijn macht. Gezien Peter ineens in een kleine sadist veranderde toen hij zijn krachten begon te gebruiken.
(en we weten dat Sylar ook nog ergens een menselijke kant heeft uit die ene aflevering waarin hij zijn moeder ombracht)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef Cairon het volgende:
en we weten dat Sylar ook nog ergens een menselijke kant heeft uit die ene aflevering waarin hij zijn moeder ombracht
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef Cairon het volgende:
(en we weten dat Sylar ook nog ergens een menselijke kant heeft uit die ene aflevering waarin hij zijn moeder ombracht)
Inderdaad!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef Cairon het volgende:
Peter heeft hetzelfde probleem als Sylar opgelopen, wat meer bewijs is dat Sylar niet echt slecht is, maar door zijn gaven wordt beinvloed om slechte daden uit te voeren, om verslaafd te zijn aan zijn macht. Gezien Peter ineens in een kleine sadist veranderde toen hij zijn krachten begon te gebruiken.
quote:(en we weten dat Sylar ook nog ergens een menselijke kant heeft uit die ene aflevering waarin hij zijn moeder ombracht)
Ik hoef echt niet elke keer vette actie te zien, maar er moeten wel leuke en interessante verhalen zijn om te volgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, je hebt gewoon van die mensen die in elke aflevering vette actie willen zien zoals "Five Years Later" uit S01. Maar zo ga ik Heroes dan niet leuk vinden. Ik vind juist leuk om die verhalen te gaan volgen.
Ook zoiets ja, alleen maar aan het vluchten, worden ze weer gescheiden, gaat het mis met die gave, maar komen ze toch weer bij elkaar en komt alles goed waarna ze weer verder kunnen vluchten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:06 schreef EvilMarc het volgende:
Valt me op dat verder niemand vind dat de verhaallijn van die mexicanen echt bagger is
Ik vind de verhalen die er nu zijn dus interessant genoeg om te volgen... ik ben er zeker van dat er meer acties zullen volgen de komende afleveringen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:05 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet elke keer vette actie te zien, maar er moeten wel leuke en interessante verhalen zijn om te volgen.
Pardon?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:06 schreef EvilMarc het volgende:
Valt me op dat verder niemand vind dat de verhaallijn van die mexicanen echt bagger is
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ik vind het gewoon wat ongelukkig uitgewerkt: dat ze elke aflevering elkaar kwijtraken, dat dat meisje dan een paar andere mensen (bijna) vermoordt en dat die broer dan komt om dat (indien mogelijk) weer goed te maken. Every single, fucking time![]()
Het grootste probleem daarvan vind ik wel, dat ze tijd verspillen om dat verhaal telkens weer duidelijk te maken (moeten die zwarte tranen echt elke aflevering?), terwijl er veel interessantere verhalen zijn
[..]
Omdat dat nogal 'stating the obvious' is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:06 schreef EvilMarc het volgende:
Dus het is eigenlijk een voortkabbelende serie zonder einddoel, gezellig! Net zoals GTSTquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:37 schreef Breuls het volgende:
Ik reken erop dat deze afleveringen opbouwen naar meer. Er heeft veel introductie plaatsgevonden van nieuwe locaites, nieuwe mensen en nieuw situaties, en sommige verhalen hebben ook al de volgende stap gezet. Hiro's verhaal is misschien zelfs al bijna klaar (hij zou maar een aflevering of 4/5/6 in het verleden blijven).
We kunnen nog rekenen op uitleg over Molly's dromen, over wat er met Matts familiesituatie gebeurd is, op informatie over de oudere Heroes en in het algemeen gewoon over wat er in die vier maanden is gebeurd.
Ik denk dat veel mensen verwachten dat de serie naar een soort X-Men toegroeit of een 24 wordt qua spanning, maar het is gewoon niet zo'n soort serie.
Onterecht veel vertrouwen in de schrijvers. Weet je nog, die superspannende season finale waarin alles samenkwam?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:10 schreef Foreverblue het volgende:
En ook ik vind die verhaallijn nogal saai en herhalend inderdaad. Ze zullen best wel een factor gaan spelen in het overkoepelende verhaal van seizoen 2.
Die season finale was letterlijk da bombquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onterecht veel vertrouwen in de schrijvers. Weet je nog, die superspannende season finale waarin alles samenkwam?
QFTquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:24 schreef Fendy het volgende:
Gezeur.
In seizoen 1 waren de eerste paar afleveringen ook van een introducerende aard, toen werd het compleet de hemel in geprezen. Ik denk dat de schrijvers nog wel een paar toffe verrassingen in petto hebben hjet komende seizoen, ook in S1 is gebleken dat bepaalde zaken uit het begin pas relevantie en verbintenis hadden verderop in het seizoen....
Dat weet ik ook niet precies. Ik DENK dat Sylar nog in 1 van haar illusies zit... Dat verklaart maybe ook waarom zijn krachten niet werken... Candice kan het zo illusioneren dat het erop lijkt dat hij zijn krachten kwijt is oid...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Maar hoe zit het nou met Sylar?
Was die kelder waarin hij met Candice zat nu de illusie? En zaten ze daadwerkelijk op een eiland? Of heeft hij Candice helemaal niet vermoord en zit hij nog steeds in een van haar illusies?![]()
Ik denk zelf het laatstequote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Maar hoe zit het nou met Sylar?
Was die kelder waarin hij met Candice zat nu de illusie? En zaten ze daadwerkelijk op een eiland? Of heeft hij Candice helemaal niet vermoord en zit hij nog steeds in een van haar illusies?![]()
The Company heeft Sylar en Candice naar dat eiland gebracht ja. Of eiland, het is een oerwoud volgens mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:32 schreef Symer het volgende:
Dus dan heeft ze Sylar echt meegesleept naar een eiland?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:32 schreef Symer het volgende:
En zou Sylar trouwens het virus kunnen hebben, omdat zijn krachten niet meer werken?
Wie zegt dat dat geen illusie is?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Candice is gewoon dood, anders zou je haar 'echte' vorm niet zien (als een dikkerd).
In S1 zaten geen onboeiende, saaie en irritante cliché verhaallijntjes. Nu zit dat er wel in, in overvloed.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:24 schreef Fendy het volgende:
Gezeur.
In seizoen 1 waren de eerste paar afleveringen ook van een introducerende aard, toen werd het compleet de hemel in geprezen. Ik denk dat de schrijvers nog wel een paar toffe verrassingen in petto hebben hjet komende seizoen, ook in S1 is gebleken dat bepaalde zaken uit het begin pas relevantie en verbintenis hadden verderop in het seizoen....
Dat zou natuurlijk helemaal nergens op slaan en bovendien onnodig, om haar ware uiterlijk te laten zien. En zoals je zelf hebt gezien, de camera zoomde volledig uit en je zag het groot stuk bos (oerwoud/eiland). Als Candice daar echter zat zou ze natuurlijk alleen voor Sylar de illusie handhaven en dus zou het een lokale illusie zijn, een stukje kleiner dan dat groot stuk bos. Ze is wat mij betreft gewoon dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je denkt wel erg krampachtig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk helemaal nergens op slaan en bovendien onnodig, om haar ware uiterlijk te laten zien. En zoals je zelf hebt gezien, de camera zoomde volledig uit en je zag het groot stuk bos (oerwoud/eiland). Als Candice daar echter zat zou ze natuurlijk alleen voor Sylar de illusie handhaven en dus zou het een lokale illusie zijn, een stukje kleiner dan dat groot stuk bos. Ze is wat mij betreft gewoon dood.
Bron?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:06 schreef Symer het volgende:
Heroes is trouwens met een vrije val bezig qua kijkcijfers, de laatste aflevering heeft het laagte-record verbroken.
'Fat Candice' (quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:16 schreef TC03 het volgende:
Wie zegt dat 'fat Candice' haar echte uiterlijk is, als het een illusie is?
Dat bos is sowieso geen illusie omdat de camera uitzoomde en het een enorme bos is. Ik neem aan de Candice die illusies handhaafde voor Sylar en Sylar alleen, in dat geval zou zo'n grote bos onnodig zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:16 schreef TC03 het volgende:
Ten tweede vraag ik me af waarom jij denkt dat als haar dood een illusie is, dat bos dat dan ook meteen is.![]()
Als dat waar is ben ik daar erg blij mee. De HEROES makers moeten maar realiseren dat ze echt met wat beters moeten komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:06 schreef Symer het volgende:
Heroes is trouwens met een vrije val bezig qua kijkcijfers, de laatste aflevering heeft het laagte-record verbroken.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:24 schreef Fendy het volgende:
Gezeur.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:06 schreef Symer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |