abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53821723
Uuh welke ik ook wil kijken, ze zijn allen corrupt (betreft laatste aflevering dan)
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:45:02 #104
147447 Lothario
Ik denk van ja, maar nee.
pi_53821984
doh, weer een week wachten....
Heel vervelend.

Maar ik vind het maar niets met die West, ze valt er gelijk voor dat hij ook 'special' (freak) is terwijl peter en nathan het ook kunnen, ik snap niet dat ze daar voor valt. En mohinder is wel link bezig zeg. in zoeen geadvanceerd labratorium te gaan bellen met zijn mobiel.
Heel spannend. Maar ik wil eigenlijk nu gewoon 2 maanden niet kijken en dan 8 afleveringen, maarja dan moet ik 2 maanden wachten, dooooh!

West is maar een hinderlijk mannetje, maar de acteur is wel 17 april 1980, dus 27! Dus 9 jaar ouder dan Hayden...

[ Bericht 11% gewijzigd door Lothario op 09-10-2007 20:55:19 ]
Het zal ooit wel goed geweest zijn maar ik zie het niet.
pi_53822438
Nee ze zitten echt in japan hoor....
pi_53822741
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Lothario het volgende:
doh, weer een week wachten....
Heel vervelend.

Maar ik vind het maar niets met die West, ze valt er gelijk voor dat hij ook 'special' (freak) is terwijl peter en nathan het ook kunnen, ik snap niet dat ze daar voor valt. En mohinder is wel link bezig zeg. in zoeen geadvanceerd labratorium te gaan bellen met zijn mobiel.
Heel spannend. Maar ik wil eigenlijk nu gewoon 2 maanden niet kijken en dan 8 afleveringen, maarja dan moet ik 2 maanden wachten, dooooh!

West is maar een hinderlijk mannetje, maar de acteur is wel 17 april 1980, dus 27! Dus 9 jaar ouder dan Hayden...
Het lengteverschil mag er ook wezen. Claire is al aan de kleine kant, maar West lijkt wel 1.90 ofzo
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:26:24 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53822944
Weer bekeken.
Leuk dat gedoe rondom Sylar.
Het verhaaltje van Hiro begint wel erg op een kindersprookje te lijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:26:54 #108
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_53822953
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Ogala het volgende:
Nee ze zitten echt in japan hoor....
[ afbeelding ]
Dat zag er zooooo nep uit
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  Admin dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:31:18 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_53823070
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:27 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Deze blog ga ik zeker verder volgen, bedankt
Lees vooral ook terug. Hij heeft heel seizoen 1 ook geblogged.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_53823134
Op 31:11 (Halcyon) zegt Kensai maar wat duidelijk "dude".
pi_53824452
Nu je het zegt..
Dude, you're going
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:18:57 #112
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53824455
Hiro verhaallijn zuigt, Hiro zelf eigenlijk ook. Van mij mogen ze hem eruit schrijven, of laat hem gewoon meteen in de coole Engelssprekende samuraistrijder veranderen die we in seizoen 1 zagen. Dit gaat nergens over. Voor de rest vind ik het erg debiel dat Peter dat doosje ineens weer niet wilt openen. Verhaallijn met Sylar was wel verfrissend, en ik hoop dat de ontwikkelingen rondom Claire een wat lager high school-gehalte krijgen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53824796
Ik vond het een beetje een loze aflevering eigenlijk, was een beetje teleurgesteld
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:35:51 #114
53267 TC03
pi_53824926
En wat is dat Spaans toch een debiele taal. Word er echt gestoord van.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:04:16 #115
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_53825816
spaans is mooi! en peter ook...

Ik begin te denken dat hij (weer?) "het kwaad" is... die tattoo ftw
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:08:47 #116
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_53825954
Was weer een leuke aflevering.. en nu weer een week wachten
Wel mooi om Candice eens in het echt te zien, net zoals in de strip

Micah en Niki.... nee, niet weer !!!! Dat was de meest saaie verhaallijn....
pi_53825993
Schitterende aflevering weer

Dan dat laatste schilderij machtig Kan niet wachten tot volgende aflevering
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:17:05 #118
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53826229
Erg schitterend!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:19:21 #119
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53826292
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond het een beetje een loze aflevering eigenlijk, was een beetje teleurgesteld
Hoezo?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:19:56 #120
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53826308
En Candice is DIK!
  Admin dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:22:04 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_53826380
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:19 schreef Treveo het volgende:
En Candice is DIK!
Novels niet gevolgd blijkbaar?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:25:05 #122
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53826468
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Novels niet gevolgd blijkbaar?
Nee, wil ik ook niet volgen...
pi_53826994
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:19 schreef Treveo het volgende:

[..]

Hoezo?
Wat gebeurde er nou voor echt gaafs, Peter met z'n stomme gedoe met die doos (in de promo was het al helemaal belachelijk.. "THE BOX") en dan gewoon niet openmaken. Kenzei die ineens bijdraait, en toch een held wordt, verassend hoor. Parkman had waarschijnlijk wel de gedachten van de indringer gelezen en dan had ie door dat het Mohinder was. Verassend genoeg ook geen drol gebeurd met de tweeling, ze vluchten verder. Claire en die pannekoek van een West samen, hoera.

Sylar vond ik wel weer cool om terug te zien en de schilderij cliffhanger was wel okay.
pi_53827559
Volgens mij is de legende van Takeo Kenzei gewoon Hiro zelf.. Ik weet niet of jullie die documentaire's over Takeo Kenzei hebben gezien? Ik vond het wel vet, en kom je meer over hem te weten. En ze zeiden eerst dat eerst niemand Kenzei kende, dat hij eerst roekeloos etc. was, en toen opeens een held was.. Dus Hiro = Takeo Kenzei..

Heb de 3e afl. nog niet gezien trouwens Ben hem nu aan het downloaden..
pi_53827634
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:06 schreef Gershom het volgende:
Volgens mij is de legende van Takeo Kenzei gewoon Hiro zelf.. Ik weet niet of jullie die documentaire's over Takeo Kenzei hebben gezien? Ik vond het wel vet, en kom je meer over hem te weten. En ze zeiden eerst dat eerst niemand Kenzei kende, dat hij eerst roekeloos etc. was, en toen opeens een held was.. Dus Hiro = Takeo Kenzei..

Heb de 3e afl. nog niet gezien trouwens Ben hem nu aan het downloaden..
Daar zat ik ook al over te denken en dan iets verder dat Hiro met die vrouw een kind krijgt, en dat die familie daaruit de Nakomuru familie is dus dat Hiro zijn eigen stapelbedoveroverovergrootvader is
pi_53827644
Ik was ook een beetje teleurgesteld.Er gebeurde relatief weinig.Maar ik had seizoen 1 bijna in een keer gezien.Dan vallen de mindere afleveringen niet zo op.In seizoen 1 had ik meteen sympathie voor bepaalde acteurs maar nu vind ik de verhaallijn nog een beetje zwak.Maar ik ben wel benieuwd wat volgende week gebeurt.Ahhh ik ben verslaafd.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:17:44 #127
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_53827822
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 19:04 schreef EvilMarc het volgende:
Vette paradox.
Die aflevering in de toekomst na de bom, die was nog niet beinvloed door het verleden op dat moment want de bom is namelijk wel ontploft maar waarom is hiro dan na het redden van Claire niet nog een x in de toekomst gedoken om te kijken wat het nu zou worden, het is namelijk mogelijk om de toekomst te veranderen met het heden. Nu heeft Hiro in het verleden in het zwaard gekerft en die briefjes erin gestopt en het heden veranderd, waarom gaat hij niet nog een x terug alleen dan naar het moment op dat plein. Als hij daarnaartoe teruggaat en gewoon zorgt dat niemand gewond raakt door Sylar op tijd 'uit te schakelen' hoeft niemand te lijden en is de toekomst (heden eigenlijk waarin sylar leeft) ook veranderd.

edit: zullen er nu meerdere toekomsten zijn, dus dat de 'lijn' waarin de bom is ontploft gewoon blijft bestaan. Of verdwijnt die gewoon en zal hij vervangen worden, in dat geval is alles nl heel makkelijk op te lossen. En als er dan toch meerdere toekomsten zijn hoe weet Hiro nu dat hij in de juiste is.

nog een edit:(na het lezen van het stukje van ruzbeh hierboven)
Dan is de vraag of Hiro alleen door tijd en ruimte kan reizen of ook door dimensies/lijnen en of hij elke keer als hij door de tijd reist een nieuwe wereld maakt.
De Hiro uit de toekomst uit seizoen 1 sprak beter engels dan de Hiro die we nu zien, ook had hij geen bril en heeft de huidige Hiro deze wel nodig.
Mijn conclusie is dan dat de Hiro uit de toekomst ook in het oude Japan is geweest, Hiro is voordat Peter ontplofte naar het verleden gegaan, dus hij heeft niet gezien dat Sylar er niets mee te maken had.
pi_53827966
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:09 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al over te denken en dan iets verder dat Hiro met die vrouw een kind krijgt, en dat die familie daaruit de Nakomuru familie is dus dat Hiro zijn eigen stapelbedoveroverovergrootvader is

De kans is groot dat Hiro gewoon Takezo Kensei is. Ultieme heroiek: je eigen held zijn . Dat Hiro dit bereikt door de verhalen die eigenlijk over hemzelf gingen.
pi_53828034
Ik vind dat het verhaal dit seizoen in herhaling valt en er een hoop dingen gebeuren die totaal overbodig zijn. Neem eerst Peter en dat gezeik met die cliche Ieren, ik heb de topic niet helemaal gelezen maar die gasten denken dus dat peter hun ipods heeft gestolen en zichzelf daarna aan de muur heeft vastgebonden om onschuldig te lijken? Daarnaast kan hij van alles maar simpel the box pakken lukt hem niet. Het fijne van vervolgfilms en series is altijd dat je het gezeik niet meer hebt dat alles en iedereen voorgesteld moet worden en langszaam hun krachten ontdekken. Nu is Peter dat weer aan het doen met een heel duf verhaal erom heen en Claire doet ook ongeveer weer hetzelfde. Ze zit op school, krijgt contact met een andere freak en niemand mag het weten,,blablabla allemaal al gezien. Hoezo werkt claires vader in een copyshop? kon die geen ander werk vinden waar die tenminste een beetje interesse in had ipv zon afgezaagd verhaal.

Hiro is nog steeds Hiro, ene moment kan die alles en het volgend kan die weer niet terug komen. Hij kan in Japan wel terug in de tijd om de geschiedenis te redden maar die serveerster van vorige seizoen had maar een kans. Die briefjes in het zwaard vond ik ook nep, vorig jaar was het zwaard zo belangrijk maar ze hebben het nog nooit goed bekeken? Wanneer zullen we kensei weer terug zien in het heden?

Die 2 op vlucht werd na de eerste aflevering al saai, ik heb nu 3x hetzelfde gezien.

Vorig jaar was heroes een goede serie (muv de verschrikkelijke seizoen finale) maar nu is het gewoon irriterend slecht, gelukkig zijn er nog nieuwe leuke series zoals reaper:D
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:47:54 #130
45 SiGNe
pi_53828375
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:27 schreef MeneerSjon het volgende:
Ik vind dat het verhaal dit seizoen in herhaling valt en er een hoop dingen gebeuren die totaal overbodig zijn. Neem eerst Peter en dat gezeik met die cliche Ieren, ik heb de topic niet helemaal gelezen maar die gasten denken dus dat peter hun ipods heeft gestolen en zichzelf daarna aan de muur heeft vastgebonden om onschuldig te lijken? Daarnaast kan hij van alles maar simpel the box pakken lukt hem niet. Het fijne van vervolgfilms en series is altijd dat je het gezeik niet meer hebt dat alles en iedereen voorgesteld moet worden en langszaam hun krachten ontdekken. Nu is Peter dat weer aan het doen met een heel duf verhaal erom heen en Claire doet ook ongeveer weer hetzelfde. Ze zit op school, krijgt contact met een andere freak en niemand mag het weten,,blablabla allemaal al gezien. Hoezo werkt claires vader in een copyshop? kon die geen ander werk vinden waar die tenminste een beetje interesse in had ipv zon afgezaagd verhaal.

Hiro is nog steeds Hiro, ene moment kan die alles en het volgend kan die weer niet terug komen. Hij kan in Japan wel terug in de tijd om de geschiedenis te redden maar die serveerster van vorige seizoen had maar een kans. Die briefjes in het zwaard vond ik ook nep, vorig jaar was het zwaard zo belangrijk maar ze hebben het nog nooit goed bekeken? Wanneer zullen we kensei weer terug zien in het heden?

Die 2 op vlucht werd na de eerste aflevering al saai, ik heb nu 3x hetzelfde gezien.

Vorig jaar was heroes een goede serie (muv de verschrikkelijke seizoen finale) maar nu is het gewoon irriterend slecht, gelukkig zijn er nog nieuwe leuke series zoals reaper:D
Het gaat ook niet om kunnen maar om willen.
Hiro kan wel terug, maar wil niet omdat ie verliefd is
Peter kan wel alles, maar omdat ie ook verliefd is kan ie z'n vriendinnetje en haar broer niet aanpakken.
Claire is weer net andersom, die wil wel, maar kan niet, gelukkig wordt ze verliefd op West die ook een Hero is.

ah, de liefde, heerlijk

Wacht maar gewoon af, de echt toffe afleveringen komen vanzelf.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:55:31 #131
147447 Lothario
pi_53828497
achja, ondertussen maar weer speculeren over dingen die wel niet zullen gebeuren, of toch wel?

Vorig seizoen was niet voorspelbaar, deze tot nu toe nog wel, met die West high school story en Hiro, wel vette verhaallijn van Sylar, ook leuk dat dat Betty terugkomt uit de Novels die zijn echt wel handig om te lezen, goede achtergrond informatie.

Maar Sylar's verhaallijn is gaaf, en die van Peter niet, en waar is Nathan met zijn qekke baard. Achjaaa...
pi_53828886
Zeg, is het iemand anders ook al opgevallen dat de special effects een stuk minder smooth zijn? Die achtergronden bij Sylar en het gevlieg van West waren op normaal Amerikaans serie-niveau, terwijl ik meer ben gewend van Heroes .

Overigens vind ik het wel nog steeds tof, de grootste teleurstelling voor mij blijft de seasonfinale van s1 .
pi_53828899
Was wel vermakelijk, leuker dan vorige week. De Mohinder/Bennet/Matt verhaallijn vind ik erg okee maar die verhaallijn van Peter slaat totaal nergens op en dat van West en Claire was echt te erg voor woorden, vooral toen West met Claire de lucht invloog. Ongelofelijk cheesy. Ook die twee maffe mexicanen en Hiro's plotje zijn niet echt boeiend.

Maar goed, Sylar was wel stoer

Theorietje: West is die "leiders" aan het uitmoorden, omdat die op wraak zint nadat mr. Bennet hem heeft ontvoerd oid

[ Bericht 1% gewijzigd door Jivis op 10-10-2007 01:26:32 ]
Amen.
pi_53828927
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, is het iemand anders ook al opgevallen dat de special effects een stuk minder smooth zijn? Die achtergronden bij Sylar en het gevlieg van West waren op normaal Amerikaans serie-niveau, terwijl ik meer ben gewend van Heroes .
Ja, viel mij ook op inderdaad. Dat eindshot bij die Sylar-scene [dat bos] was erg Google Earth . Ook dat shot met Kensei en al die soldaatjes die uit dat paleis naar beneden kwamen stormen zag er redelijk fake uit.
Amen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 01:59:34 #135
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_53829268
Ik ben ook een fervent heroes fan ! Het viel mij idd op dat er in dit seizoen inderdaad flink bezuinigd is op de special effects afdeling.
Na de derde aflevering van seizoen 2 gezien te hebben vermoed ik dat die oma van Micah ook 1 an de 8 zou zijn. Dat de "vader" van Clair ook een van de 1e 8 heroes is geweest komt voor mij een beetje als een verrassing.
Denk wel dat die onzichtbare man uit seizoen 1 er een van is.
Zou ook graag Clairs moeder die met vuur kan gooien terug zien dit jaar
....in de donkere nacht.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 07:27:50 #136
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53830163
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:22 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, viel mij ook op inderdaad. Dat eindshot bij die Sylar-scene [dat bos] was erg Google Earth . Ook dat shot met Kensei en al die soldaatjes die uit dat paleis naar beneden kwamen stormen zag er redelijk fake uit.
Ja dat viel mij op matige belichting en niet-passende achtergronden
pi_53830198
Is West niet misschien die Kyle Lucas ?
pi_53830641
Net even snel ep3 (s2) gekeken voor ik naar m´n werk ging. .
Het wordt echt met de aflevering vetter. .
Vooral dat stuk in het oude Japan is echt cool. Eigenlijk alle verhaallijnen wel
-
pi_53830816
Lois and Clark

Candice dood

Hiro met zijn 'held'

Sylar

Peter als crimineel. (nogal ongeloofwaardig omdat je natuurlijk wil weten wie je bent als je zulke dingen kunt)

Peter en Caitlin bij zwak romantisch licht

Ik vind het amusante afleveringen, maar ik zit niet meer op het puntje van mijn stoel.

[ Bericht 42% gewijzigd door Verloren_onschuld op 10-10-2007 09:09:20 ]
Verbaal terrorist
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:23:58 #140
6941 APK
Factual, I think.
pi_53831370
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net even snel ep3 (s2) gekeken voor ik naar m´n werk ging. .
Het wordt echt met de aflevering vetter. .
Vooral dat stuk in het oude Japan is echt cool. Eigenlijk alle verhaallijnen wel
Helemaal mee eens, dat gezeur allemaal, het is amusement.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:28:58 #141
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53831465
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om kunnen maar om willen.
Hiro kan wel terug, maar wil niet omdat ie verliefd is
Peter kan wel alles, maar omdat ie ook verliefd is kan ie z'n vriendinnetje en haar broer niet aanpakken.
Claire is weer net andersom, die wil wel, maar kan niet, gelukkig wordt ze verliefd op West die ook een Hero is.

ah, de liefde, heerlijk

Wacht maar gewoon af, de echt toffe afleveringen komen vanzelf.
Zo denk ik ook, ja
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:38:12 #142
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53831645
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Lois and Clark

Candice dood

Hiro met zijn 'held'

Sylar

Peter als crimineel. (nogal ongeloofwaardig omdat je natuurlijk wil weten wie je bent als je zulke dingen kunt)

Peter en Caitlin bij zwak romantisch licht

Ik vind het amusante afleveringen, maar ik zit niet meer op het puntje van mijn stoel.
Je denkt dat Candice niet voorzien had, dat Sylar haar zou willen vermoorden? Beetje Naïef

Neem aan dat ook haar dood een illusie is die zij heeft gemaakt
Tevens zit haar hersenpan er nog op
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:47:15 #143
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53831820
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Je denkt dat Candice niet voorzien had, dat Sylar haar zou willen vermoorden? Beetje Naïef

Zou ook best wel kunnen, ja
pi_53832070
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

En daarom heeft Sylar haar gave niet.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:06:23 #145
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53832231
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef Dalamar het volgende:

[..]

En daarom heeft Sylar haar gave niet.
Ze had het toch over zijn wond? Pas als het genezen is, zou hij zijn gaves terug krijgen?
pi_53832335
Ik denk dat Candice gewoon dood is, zijn handen dropen van het bloed. Ik snap overigens nog steeds niet waarom Candice hem redde van Kirby Plaza.

Hij krijgt zijn gaves pas terug als zijn borst genezen is. Die hiro heeft nog wel IETS goed gedaan met dat zwaard.

Viel het nog iemand op dat Hiro opeens weer heel gebrekkig Engels sprak in een aantal scenes?
Verbaal terrorist
pi_53832522
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Lothario het volgende:
Maar ik vind het maar niets met die West, ze valt er gelijk voor dat hij ook 'special' (freak) is terwijl peter en nathan het ook kunnen, ik snap niet dat ze daar voor valt.

Nathan is haar vader. Peter haar oom. Incest for the win!
pi_53832824
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 02:13 schreef sjarreltje het volgende:
En dát kan Candice dus
Toch niet. Candice kan echt illusies opwekken, niet alleen 'gezichtsbedrog'. Met illusies heb je als slachtoffer ook echt het idee dat iets zo is en kan je het voelen enzo. Bij Hermekinesis zie je het alleen, maar zou je er niks van voelen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:56:18 #149
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53833584
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:09 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik denk dat Candice gewoon dood is, zijn handen dropen van het bloed. Ik snap overigens nog steeds niet waarom Candice hem redde van Kirby Plaza.

Hij krijgt zijn gaves pas terug als zijn borst genezen is. Die hiro heeft nog wel IETS goed gedaan met dat zwaard.

Viel het nog iemand op dat Hiro opeens weer heel gebrekkig Engels sprak in een aantal scenes?
De reden van het redden is onbekend, maar het heeft vast iets te maken met de persoon waarmee ze aan de telefoon zat (waarschijnlijk "the company")
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:57:55 #150
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53833612
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Toch niet. Candice kan echt illusies opwekken, niet alleen 'gezichtsbedrog'. Met illusies heb je als slachtoffer ook echt het idee dat iets zo is en kan je het voelen enzo. Bij Hermekinesis zie je het alleen, maar zou je er niks van voelen.
quote:
The Company's Candace Wilmer exhibits this ability.
Ze staat er anders wel bij hoor
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:59:09 #151
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_53833641
ik heb m net gekeken en ik vind het eigenlijk een best leuke aflevering! vooral omdat hetweer veel vragen oproept. en ik stoor me helemaal niet aan het leuke liefdesverhaaltje van claire! laat de volgende aflevering maar komen.

although, ik krijg steeds meer het vermoeden dat west meer weet dan nu tvoorschijn komt... en zelfs dat ie iets van wraakachtige plannen heeft...
put
your
clothes
on!
pi_53833820
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

[..]

Ze staat er anders wel bij hoor
Hmm, nou ja, dan zal het wel. Ik vind de omschrijving die bij Hermekinesis staat niet helemaal de lading dekken bij wat er is laten zien.
Toen ze Micah vorig seizoen bij zich had en Micah probeerde te ontsnappen is hij diverse deuren doorgegaan (hij opende ze zelf). Dat lijkt mij alleen door illusie te kunnen, en niet door iemand iets te laten zien wat er niet is.

Micah is trouwens een paar centimeter gegroeid, en volgens mij zakt z'n stem ook een beetje .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:14:19 #153
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53834028
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Hmm, nou ja, dan zal het wel. Ik vind de omschrijving die bij Hermekinesis staat niet helemaal de lading dekken bij wat er is laten zien.
Toen ze Micah vorig seizoen bij zich had en Micah probeerde te ontsnappen is hij diverse deuren doorgegaan (hij opende ze zelf). Dat lijkt mij alleen door illusie te kunnen, en niet door iemand iets te laten zien wat er niet is.

Micah is trouwens een paar centimeter gegroeid, en volgens mij zakt z'n stem ook een beetje .
Ze kan oa. hermekinesis denk ik. Maar goed... ze kan iig goed googelen

Ben trouwens wel benieuwd wat de oppasmoeder van Mica in haar mars heeft. Leek wel een waarzegster Die heeft vast ook abilities
pi_53834540
Wie is die dode kerel in de promo?

Ik vond dit trouwens 1 van de betere afleveringen, maar mijn verwachtingen liggen iets lager, misschien dat het daar door komt...

[ Bericht 39% gewijzigd door tralalala op 10-10-2007 11:46:23 ]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:44:20 #155
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53834837
Ik vond de aflevering eigenlijk maar lame
De stukjes in Japan waren tergend slecht (acteerwerk én effecten) en dat Lois&Clark stukje vond ik ronduit genant
Bovendien vind ik de verhaallijnen die het meeste aandacht krijgen nogal suf: Peter in Ierland, de olijke tweeling des doods, de avonturen van Takezo Kensei... het is allemaal saai en/of het lijkt totaal irrelevant voor het grote verhaal.
Natúúrlijk blijkt uiteindelijk dat Hiro iets belangrijks doet/ontdekt in Japan, maar tot nu toe is het alleen maar een slechte rip-off van back to the future, waarin Hiro om volslagen triviale redenen in het verleden is beland en daar alles probeert recht te zetten wat hij heeft verpest.
Peters verhaal is ook alleen maar filler tot het moment waarop hij zijn geheugen weer terugkrijgt. En misschien een manier om hem aan een schatje te helpen.
En die tweeling beleven elke aflevering precies hetzelfde en maken geen enkele ontwikkeling door. Ze hadden ze dit keer ook gewoon eruit kunnen laten en zich meer op andere verhaallijnen kunnen focussen.

Wat ik wel tof vind is alles dat Claire&co meemaken En ik heb een hekel aan Mohinder, maar de verhaallijn van hem en zijn vriendjes heeft tenminste relevantie voor de hele Heroes-mythologie die in het vorige seizoen is opgezet. Nikki/Jessica en Micah zijn daar ook leuk bij betrokken. Het interessantste vind ik wel die "groep van twaalf" die uitgemoord wordt.
Vandaar dat ik toch maar blijf kijken. Maar ik vind dat ze een paar ongelukkige keuzes maken aan het begin van dit seizoen. Vooral de verhaallijnen van Hiro en Peter zijn echt missers
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:57:34 #156
19529 Fendy
True Spirit
pi_53836524
Ik vind het best goed tot nu toe eigenlijk.

Vroeg me alleen af, is er niet ooit eens gezegd dat seizoen 2 zich 5 jaar later zou afspelen in plaats van de 4 maanden die het nu geworden is?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:57:47 #157
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53836537
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef tralalala het volgende:
Wie is die dode kerel in de promo?

Ik vond dit trouwens 1 van de betere afleveringen, maar mijn verwachtingen liggen iets lager, misschien dat het daar door komt...
Ja, je hebt gewoon van die mensen die in elke aflevering vette actie willen zien zoals "Five Years Later" uit S01. Maar zo ga ik Heroes dan niet leuk vinden. Ik vind juist leuk om die verhalen te gaan volgen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:21:30 #158
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_53837070
Ik vond hem wel sterk. Ben benieuwd naar volgende aflevering.

Ik zie in elk verhaal relevantie.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:28:39 #159
45 SiGNe
pi_53837274
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:44 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond de aflevering eigenlijk maar lame
De stukjes in Japan waren tergend slecht (acteerwerk én effecten) en dat Lois&Clark stukje vond ik ronduit genant
Bovendien vind ik de verhaallijnen die het meeste aandacht krijgen nogal suf: Peter in Ierland, de olijke tweeling des doods, de avonturen van Takezo Kensei... het is allemaal saai en/of het lijkt totaal irrelevant voor het grote verhaal.
Natúúrlijk blijkt uiteindelijk dat Hiro iets belangrijks doet/ontdekt in Japan, maar tot nu toe is het alleen maar een slechte rip-off van back to the future, waarin Hiro om volslagen triviale redenen in het verleden is beland en daar alles probeert recht te zetten wat hij heeft verpest.
Peters verhaal is ook alleen maar filler tot het moment waarop hij zijn geheugen weer terugkrijgt. En misschien een manier om hem aan een schatje te helpen.
En die tweeling beleven elke aflevering precies hetzelfde en maken geen enkele ontwikkeling door. Ze hadden ze dit keer ook gewoon eruit kunnen laten en zich meer op andere verhaallijnen kunnen focussen.

Wat ik wel tof vind is alles dat Claire&co meemaken En ik heb een hekel aan Mohinder, maar de verhaallijn van hem en zijn vriendjes heeft tenminste relevantie voor de hele Heroes-mythologie die in het vorige seizoen is opgezet. Nikki/Jessica en Micah zijn daar ook leuk bij betrokken. Het interessantste vind ik wel die "groep van twaalf" die uitgemoord wordt.
Vandaar dat ik toch maar blijf kijken. Maar ik vind dat ze een paar ongelukkige keuzes maken aan het begin van dit seizoen. Vooral de verhaallijnen van Hiro en Peter zijn echt missers
Je moet ook naar de actie toewerken, als er in de eerste aflevering opeens uit het niets vanalles gebeurt zit je met enorm veel vragen achteraf.
Eerst opbouwen en daarna in een stroomversnelling doorgaan tot er weer een rustig stukje komt, 't is net raften

Dat Hiro verhaal bijvoorbeeld, is de echte Kensei nou Hiro of die Engelse gast?
Gaat de prinses aan het eind voor Tazeko of ziet ze zijn ware aard en kiest ze toch voor Hiro?

Dat Alejandro en Maya verhaal is caracterbuilding, je wil eerst weten waar ze vandaan komen en wat ze hebben meegemaakt voor je ze volledig in het verhaal kan plaatsen.

Peter in ierland zit ook veel meer achter dan we tot nu toe gezien hebben, hij is z'n geheugen kwijt en heeft de ketting van de Haïtian, goh wat zou er gebeurd zijn???

Het is gewoon een kwestie van afwachten, de actie komt echt wel weer, ik gok komende week en anders in aflevering 5.
pi_53837283
Jammer dat de afleveringen zo kort zijn Ik zou echt makkelijk een paar uur non-stop heroes kunnen kijken.
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 13:37:15 #161
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_53837509
Ik reken erop dat deze afleveringen opbouwen naar meer. Er heeft veel introductie plaatsgevonden van nieuwe locaites, nieuwe mensen en nieuw situaties, en sommige verhalen hebben ook al de volgende stap gezet. Hiro's verhaal is misschien zelfs al bijna klaar (hij zou maar een aflevering of 4/5/6 in het verleden blijven).

We kunnen nog rekenen op uitleg over Molly's dromen, over wat er met Matts familiesituatie gebeurd is, op informatie over de oudere Heroes en in het algemeen gewoon over wat er in die vier maanden is gebeurd.

Ik denk dat veel mensen verwachten dat de serie naar een soort X-Men toegroeit of een 24 wordt qua spanning, maar het is gewoon niet zo'n soort serie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:13:32 #162
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53838343
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef SiGNe het volgende:

[..]
---

Peter in ierland zit ook veel meer achter dan we tot nu toe gezien hebben, hij is z'n geheugen kwijt en heeft de ketting van de Haïtian, goh wat zou er gebeurd zijn???

---
Oe, sterk punt link had ik nog niet gelegd
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:19:48 #163
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53838516
quote:
Je moet ook naar de actie toewerken, als er in de eerste aflevering opeens uit het niets vanalles gebeurt zit je met enorm veel vragen achteraf. Eerst opbouwen en daarna in een stroomversnelling doorgaan tot er weer een rustig stukje komt, 't is net raften
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:37 schreef Breuls het volgende:
Ik reken erop dat deze afleveringen opbouwen naar meer. Er heeft veel introductie plaatsgevonden van nieuwe locaites, nieuwe mensen en nieuw situaties, en sommige verhalen hebben ook al de volgende stap gezet.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:54:59 #164
147447 Lothario
pi_53839410
quote:
Ik reken erop dat deze afleveringen opbouwen naar meer. Er heeft veel introductie plaatsgevonden van nieuwe locaites, nieuwe mensen en nieuw situaties, en sommige verhalen hebben ook al de volgende stap gezet. Hiro's verhaal is misschien zelfs al bijna klaar (hij zou maar een aflevering of 4/5/6 in het verleden blijven).

We kunnen nog rekenen op uitleg over Molly's dromen, over wat er met Matts familiesituatie gebeurd is, op informatie over de oudere Heroes en in het algemeen gewoon over wat er in die vier maanden is gebeurd.

Ik denk dat veel mensen verwachten dat de serie naar een soort X-Men toegroeit of een 24 wordt qua spanning, maar het is gewoon niet zo'n soort serie.
jeeej, dat is een goed statement!
pi_53839540
Ik ben het helemaal eens met Zhenar, behalve dat ik de Claire-verhaallijn óók niet tof vind.

Ik hoop dat er volgende week wél iets boeiends gebeurd, anders stop ik maar eens met deze eens zo mooie serie
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:09:51 #166
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53839748
quote:

Je moet ook naar de actie toewerken, als er in de eerste aflevering opeens uit het niets vanalles gebeurt zit je met enorm veel vragen achteraf.
Eerst opbouwen en daarna in een stroomversnelling doorgaan tot er weer een rustig stukje komt, 't is net raften
Oh, helemaal mee eens hoor. Ik hoef ook niet allemaal actie ofzo. Maar ik wil wel dat het verhaal ergens op slaat. Dat er een doel is.
quote:
Dat Hiro verhaal bijvoorbeeld, is de echte Kensei nou Hiro of die Engelse gast?
Gaat de prinses aan het eind voor Tazeko of ziet ze zijn ware aard en kiest ze toch voor Hiro?
Hier is dus het probleem dat het verhaal nergens op slaat. Of de kensei nou Hiro of die Brit is: who cares?! Er is totaal geen link tussen dit verhaal en dat van de rest van de Heroes. En ja, ik snap óók wel dat die link nog moet komen, maar zolang de relevantie van de verhaallijn niet duidelijk is, komt het allemaal heel erg geforceerd over.
In het eerste seizoen kwamen ze daarmee weg, omdat iedereen toen nog nieuw was en we helemaal niet wisten hoe de serie in elkaar stak. In dat seizoen kwamen alle verhalen langzaam samen. Wat ze vervolgens hebben gedaan, is al die verhalen gewoon weer uit elkaar gerukt, om een nieuwe reeks te beginnen. Daarmee doen ze veel van de ontwikkelingen van het afgelopen seizoen teniet.
quote:
Dat Alejandro en Maya verhaal is caracterbuilding, je wil eerst weten waar ze vandaan komen en wat ze hebben meegemaakt voor je ze volledig in het verhaal kan plaatsen.
Van die verhaallijn zie ik het nut ook nog wel, omdat het idd nieuwe karakters zijn en ze dus een historie nodig hebben. Maar ik vind het gewoon wat ongelukkig uitgewerkt: dat ze elke aflevering elkaar kwijtraken, dat dat meisje dan een paar andere mensen (bijna) vermoordt en dat die broer dan komt om dat (indien mogelijk) weer goed te maken. Every single, fucking time
Het grootste probleem daarvan vind ik wel, dat ze tijd verspillen om dat verhaal telkens weer duidelijk te maken (moeten die zwarte tranen echt elke aflevering? ), terwijl er veel interessantere verhalen zijn (ma Petrelli, Molly's visioenen, HRG&co) om uit te werken.
quote:
Ik snap dat er meer áchter zit, maar wat mij irriteert is dat ze zo afdwalen (net als bij de Kenzei-verhaallijn). Die hele criminele verhaallijn bestaat alleen om Peter bezig te houden totdat hij een of ander mysterie/geheim ontdekt (de reden dat hij zijn geheugen kwijt is). Je gaat mij niet vertellen dat die Ieren op een of andere manier met het hoofdplot te maken hebben; die lui zijn gewoon filler. De serie heeft al veel te veel personages, waarom dan nóg een groepje introduceren?
quote:
Het is gewoon een kwestie van afwachten, de actie komt echt wel weer, ik gok komende week en anders in aflevering 5.
Het gaat me dus niet om de actie, maar om de kwaliteit van de verhaallijnen. En die vind ik momenteel niet geweldig. Met name de Japanse en Ierse storlylines. Die doen mij denken aan de mountain lion avonturen van Kim Bauer in seizoen 2 van 24: gebeurtenissen die nergens op slaan en alleen bedoeld zijn om personages in een bepaalde plaats in het verhaal te manoeuvreren. Heel geforceerd dus

[ Bericht 2% gewijzigd door Zhenar op 10-10-2007 15:15:51 ]
pi_53839852
Ik vond deze aflevering wel leuk maar ik weet ook zelf dat de climax pas later komt.
De seizoen 2 zit nog in een introductie-fase. Dus mensen die overwegen om af te haken: NIET doen! Het wordt sowieso wel leuker! En ik kan alweer niet wachten tot volgend week!!!
pi_53839994
Oeh dit begint er meer op te lijken imo ^^. Wat ik me afvraag alleen: waarom is Peter ineens zo agressief? En dan bedoel ik niet dat ie z'n krachten gebruikt ter verdediging, maar dat ie die ene vent bijna wilde laten stikken..

Wel balen van Candice . Maar dat schilderij op 't eind . Next episode, please!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:22:09 #169
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53840021
Peter heeft hetzelfde probleem als Sylar opgelopen, wat meer bewijs is dat Sylar niet echt slecht is, maar door zijn gaven wordt beinvloed om slechte daden uit te voeren, om verslaafd te zijn aan zijn macht. Gezien Peter ineens in een kleine sadist veranderde toen hij zijn krachten begon te gebruiken.

(en we weten dat Sylar ook nog ergens een menselijke kant heeft uit die ene aflevering waarin hij zijn moeder ombracht)
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:24:25 #170
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53840082
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef Cairon het volgende:
Peter heeft hetzelfde probleem als Sylar opgelopen, wat meer bewijs is dat Sylar niet echt slecht is, maar door zijn gaven wordt beinvloed om slechte daden uit te voeren, om verslaafd te zijn aan zijn macht. Gezien Peter ineens in een kleine sadist veranderde toen hij zijn krachten begon te gebruiken.

(en we weten dat Sylar ook nog ergens een menselijke kant heeft uit die ene aflevering waarin hij zijn moeder ombracht)
Je brengt het mooi
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:24:58 #171
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53840103
quote:
en we weten dat Sylar ook nog ergens een menselijke kant heeft uit die ene aflevering waarin hij zijn moeder ombracht
Ja, dat was echt zó'n lief moment
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:27:50 #172
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53840182
quote:
pi_53840570
quote:
Inderdaad!
quote:
pi_53842337
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:57 schreef Treveo het volgende:

[..]

Ja, je hebt gewoon van die mensen die in elke aflevering vette actie willen zien zoals "Five Years Later" uit S01. Maar zo ga ik Heroes dan niet leuk vinden. Ik vind juist leuk om die verhalen te gaan volgen.
Ik hoef echt niet elke keer vette actie te zien, maar er moeten wel leuke en interessante verhalen zijn om te volgen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53842365
Valt me op dat verder niemand vind dat de verhaallijn van die mexicanen echt bagger is
pi_53842417
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:06 schreef EvilMarc het volgende:
Valt me op dat verder niemand vind dat de verhaallijn van die mexicanen echt bagger is
Ook zoiets ja, alleen maar aan het vluchten, worden ze weer gescheiden, gaat het mis met die gave, maar komen ze toch weer bij elkaar en komt alles goed waarna ze weer verder kunnen vluchten. .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:13:40 #177
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53842483
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:05 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik hoef echt niet elke keer vette actie te zien, maar er moeten wel leuke en interessante verhalen zijn om te volgen.
Ik vind de verhalen die er nu zijn dus interessant genoeg om te volgen... ik ben er zeker van dat er meer acties zullen volgen de komende afleveringen...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:18:19 #178
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53842535
quote:
Pardon?
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:09 schreef Zhenar het volgende:

[..]
ik vind het gewoon wat ongelukkig uitgewerkt: dat ze elke aflevering elkaar kwijtraken, dat dat meisje dan een paar andere mensen (bijna) vermoordt en dat die broer dan komt om dat (indien mogelijk) weer goed te maken. Every single, fucking time
Het grootste probleem daarvan vind ik wel, dat ze tijd verspillen om dat verhaal telkens weer duidelijk te maken (moeten die zwarte tranen echt elke aflevering? ), terwijl er veel interessantere verhalen zijn
[..]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:58:54 #179
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53843230
Volgens mij is er juist niemand die het verhaal van die wetbacks ook maar enigzins kan boeien.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_53843343
Er is weinig verhaal gewoon, geen ontwikkeling. Ze zijn al 3 afleveringen lang aan het vluchten naar Amerika Dat is als ik de meeste sites en series mag geloven niks nieuws voor Mexicanen
pi_53843476
Om precies te zijn zijn het geen Mexicanen, maar Hondurianen (of iets in die trand )

En ook ik vind die verhaallijn nogal saai en herhalend inderdaad. Ze zullen best wel een factor gaan spelen in het overkoepelende verhaal van seizoen 2.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:12:04 #182
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_53843499
quote:
Omdat dat nogal 'stating the obvious' is.
2000 light years from home
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:14:59 #183
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_53843556
quote:

Dus het is eigenlijk een voortkabbelende serie zonder einddoel, gezellig! Net zoals GTST .
2000 light years from home
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:18:16 #184
53267 TC03
pi_53843625
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:10 schreef Foreverblue het volgende:
En ook ik vind die verhaallijn nogal saai en herhalend inderdaad. Ze zullen best wel een factor gaan spelen in het overkoepelende verhaal van seizoen 2.
Onterecht veel vertrouwen in de schrijvers. Weet je nog, die superspannende season finale waarin alles samenkwam?
pi_53843750
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

Onterecht veel vertrouwen in de schrijvers. Weet je nog, die superspannende season finale waarin alles samenkwam?
Die season finale was letterlijk da bomb

Ik ben meer benieuwd hoe en wanneer Sylar zijn powers weer terug gaat krijgen. En of er een showdown komt tussen Sylar, Peter en de boogyman
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:24:47 #186
19529 Fendy
True Spirit
pi_53843780
Gezeur.

In seizoen 1 waren de eerste paar afleveringen ook van een introducerende aard, toen werd het compleet de hemel in geprezen. Ik denk dat de schrijvers nog wel een paar toffe verrassingen in petto hebben hjet komende seizoen, ook in S1 is gebleken dat bepaalde zaken uit het begin pas relevantie en verbintenis hadden verderop in het seizoen....
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:41:40 #187
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53844151
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:24 schreef Fendy het volgende:
Gezeur.

In seizoen 1 waren de eerste paar afleveringen ook van een introducerende aard, toen werd het compleet de hemel in geprezen. Ik denk dat de schrijvers nog wel een paar toffe verrassingen in petto hebben hjet komende seizoen, ook in S1 is gebleken dat bepaalde zaken uit het begin pas relevantie en verbintenis hadden verderop in het seizoen....
QFT
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:48:07 #188
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53844303
Maar hoe zit het nou met Sylar?
Was die kelder waarin hij met Candice zat nu de illusie? En zaten ze daadwerkelijk op een eiland? Of heeft hij Candice helemaal niet vermoord en zit hij nog steeds in een van haar illusies?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:55:21 #189
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53844452
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Was die kelder waarin hij met Candice zat nu de illusie? En zaten ze daadwerkelijk op een eiland? Of heeft hij Candice helemaal niet vermoord en zit hij nog steeds in een van haar illusies?
Dat weet ik ook niet precies. Ik DENK dat Sylar nog in 1 van haar illusies zit... Dat verklaart maybe ook waarom zijn krachten niet werken... Candice kan het zo illusioneren dat het erop lijkt dat hij zijn krachten kwijt is oid...
pi_53844480
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk zelf het laatste Dat het Lost eiland nog steeds een illusie is.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:14:29 #191
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_53844932
Candice is gewoon dood, anders zou je haar 'echte' vorm niet zien (als een dikkerd).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_53845451
Dus dan heeft ze Sylar echt meegesleept naar een eiland? En zou Sylar trouwens het virus kunnen hebben, omdat zijn krachten niet meer werken?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:38:10 #193
65330 Ruzbeh
pi_53845572
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:32 schreef Symer het volgende:
Dus dan heeft ze Sylar echt meegesleept naar een eiland?
The Company heeft Sylar en Candice naar dat eiland gebracht ja. Of eiland, het is een oerwoud volgens mij.
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:32 schreef Symer het volgende:
En zou Sylar trouwens het virus kunnen hebben, omdat zijn krachten niet meer werken?
Scherp, daar heb ik niet aan gedacht. Dat zou best kunnen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:43:30 #194
53267 TC03
pi_53845724
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Candice is gewoon dood, anders zou je haar 'echte' vorm niet zien (als een dikkerd).
Wie zegt dat dat geen illusie is?
quote:
Gezeur.

In S1 zaten geen onboeiende, saaie en irritante cliché verhaallijntjes. Nu zit dat er wel in, in overvloed.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:46:45 #195
65330 Ruzbeh
pi_53845823
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat geen illusie is?
Dat zou natuurlijk helemaal nergens op slaan en bovendien onnodig, om haar ware uiterlijk te laten zien. En zoals je zelf hebt gezien, de camera zoomde volledig uit en je zag het groot stuk bos (oerwoud/eiland). Als Candice daar echter zat zou ze natuurlijk alleen voor Sylar de illusie handhaven en dus zou het een lokale illusie zijn, een stukje kleiner dan dat groot stuk bos. Ze is wat mij betreft gewoon dood.
pi_53846126
Seizoen 2 heeft me nog niet gegrepen zoals Seizoen 1:

- Hiro verhaallijntje is imo erg lame aan het worden. Hij mag weleens teruggaan naar het heden, maar nee hoor hij blijft daar omdat ie verliefd is op dat meisje.
- Peter Petrelli wordt nu overduidelijk neergezet als een sekssymbool met zijn gladde torso.
- Al het borsthaar van Peter Petrelli ten tijde van Seizoen 1 zitten nu in Nathan Petrelli's baard.
- Claire's love interest
- etc.

Maar goed het is hopelijk nog allemaal inleiding, dus er is nog hoop.
pi_53846214
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53846292
Heroes is trouwens met een vrije val bezig qua kijkcijfers, de laatste aflevering heeft het laagte-record verbroken.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:16:33 #199
53267 TC03
pi_53846520
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk helemaal nergens op slaan en bovendien onnodig, om haar ware uiterlijk te laten zien. En zoals je zelf hebt gezien, de camera zoomde volledig uit en je zag het groot stuk bos (oerwoud/eiland). Als Candice daar echter zat zou ze natuurlijk alleen voor Sylar de illusie handhaven en dus zou het een lokale illusie zijn, een stukje kleiner dan dat groot stuk bos. Ze is wat mij betreft gewoon dood.
Je denkt wel erg krampachtig.

Wie zegt dat 'fat Candice' haar echte uiterlijk is, als het een illusie is? Ten tweede vraag ik me af waarom jij denkt dat als haar dood een illusie is, dat bos dat dan ook meteen is.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:22:05 #200
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53846693
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:06 schreef Symer het volgende:
Heroes is trouwens met een vrije val bezig qua kijkcijfers, de laatste aflevering heeft het laagte-record verbroken.
Bron?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:27:45 #201
65330 Ruzbeh
pi_53846872
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:16 schreef TC03 het volgende:
Wie zegt dat 'fat Candice' haar echte uiterlijk is, als het een illusie is?
'Fat Candice' ( ) is hoe ze er echt uitziet. In één van de laatste aflevering van seizoen 1 vertelde ze dat ze 'huge' was, en in de online comic is ook duidelijk dat eigelijk ze dik en lelijk is.
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:16 schreef TC03 het volgende:
Ten tweede vraag ik me af waarom jij denkt dat als haar dood een illusie is, dat bos dat dan ook meteen is.
Dat bos is sowieso geen illusie omdat de camera uitzoomde en het een enorme bos is. Ik neem aan de Candice die illusies handhaafde voor Sylar en Sylar alleen, in dat geval zou zo'n grote bos onnodig zijn.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:29:12 #202
65330 Ruzbeh
pi_53846913
quote:
Als dat waar is ben ik daar erg blij mee. De HEROES makers moeten maar realiseren dat ze echt met wat beters moeten komen.
pi_53847299
quote:
Gezeur.

Juist, dat is inderdaad zo!
pi_53847309
quote:
Waar haal je dat vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')