Deze blog ga ik zeker verder volgen, bedanktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Breuls het volgende:
Tsk, vergeet ik te linken naar Greg Beeman's post voor Kindred: http://gregbeeman.blogspo(...)isode-3-kindred.html
Het lengteverschil mag er ook wezen. Claire is al aan de kleine kant, maar West lijkt wel 1.90 ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Lothario het volgende:
doh, weer een week wachten....
Heel vervelend.
Maar ik vind het maar niets met die West, ze valt er gelijk voor dat hij ook 'special' (freak) is terwijl peter en nathan het ook kunnen, ik snap niet dat ze daar voor valt. En mohinder is wel link bezig zeg. in zoeen geadvanceerd labratorium te gaan bellen met zijn mobiel.
Heel spannend. Maar ik wil eigenlijk nu gewoon 2 maanden niet kijken en dan 8 afleveringen, maarja dan moet ik 2 maanden wachten, dooooh!
West is maar een hinderlijk mannetje, maar de acteur is wel 17 april 1980, dus 27! Dus 9 jaar ouder dan Hayden...
Dat zag er zooooo nep uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Ogala het volgende:
Nee ze zitten echt in japan hoor....![]()
[ afbeelding ]
Lees vooral ook terug. Hij heeft heel seizoen 1 ook geblogged.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:27 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Deze blog ga ik zeker verder volgen, bedankt![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond het een beetje een loze aflevering eigenlijk, was een beetje teleurgesteld
Wat gebeurde er nou voor echt gaafs, Peter met z'n stomme gedoe met die doos (in de promo was het al helemaal belachelijk.. "THE BOX") en dan gewoon niet openmaken. Kenzei die ineens bijdraait, en toch een held wordt, verassend hoor. Parkman had waarschijnlijk wel de gedachten van de indringer gelezen en dan had ie door dat het Mohinder was. Verassend genoeg ook geen drol gebeurd met de tweeling, ze vluchten verder. Claire en die pannekoek van een West samen, hoera.quote:
Daar zat ik ook al over te denkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:06 schreef Gershom het volgende:
Volgens mij is de legende van Takeo Kenzei gewoon Hiro zelf.. Ik weet niet of jullie die documentaire's over Takeo Kenzei hebben gezien? Ik vond het wel vet, en kom je meer over hem te weten. En ze zeiden eerst dat eerst niemand Kenzei kende, dat hij eerst roekeloos etc. was, en toen opeens een held was.. Dus Hiro = Takeo Kenzei..
Heb de 3e afl. nog niet gezien trouwensBen hem nu aan het downloaden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |