Je overtuigt Ruud toch niet, die zal zelfs de verdediging desnoods van fraude beschuldingen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:31 schreef kinkajoe het volgende:
Uit een rapportage van de advocaat van de verdediging van Louwes.![]()
"Het storten of doen storten van gelden op rekeningen die in principe op privénaam staan, kan niet als zeer zorgvuldig worden omschreven. Beter ware het naar onze mening geweest met het openen van nieuwe rekeningen te wachten totdat de stichting definitief bij de Kamer van Koophandel ingeschreven zou staan. Uit de aangeleverde stukken maken wij op dat deze inschrijving pas per 11 november 1999 haar beslag heeft gekregen.
Uit de stukken blijkt, dat zowel de heer Louwes (bij de SNS bank) als de heer B (bij de Rabobank) een beheerrekening op hun eigen naam en adres hebben geopend".![]()
Vergissing van de politie dus.![]()
![]()
![]()
Inderdaad, want over en/of-rekening staat hier niets, en ook staat er niet "privérekening". Let op het kleine, maar wezenlijke verschil in formulering.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:31 schreef kinkajoe het volgende:
Uit een rapportage van de advocaat van de verdediging van Louwes.![]()
"Het storten of doen storten van gelden op rekeningen die in principe op privénaam staan, kan niet als zeer zorgvuldig worden omschreven. Beter ware het naar onze mening geweest met het openen van nieuwe rekeningen te wachten totdat de stichting definitief bij de Kamer van Koophandel ingeschreven zou staan. Uit de aangeleverde stukken maken wij op dat deze inschrijving pas per 11 november 1999 haar beslag heeft gekregen.
Uit de stukken blijkt, dat zowel de heer Louwes (bij de SNS bank) als de heer B (bij de Rabobank) een beheerrekening op hun eigen naam en adres hebben geopend".![]()
Vergissing van de politie dus.![]()
![]()
![]()
En het mooie van alles is dat onze Ruud blijft beweren dat hij neutraal is...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:53 schreef tjakkad het volgende:
[..]
Je overtuigt Ruud toch niet, die zal zelfs de verdediging desnoods van fraude beschuldingen.
quote:Inderdaad, want over en/of-rekening staat hier niets, en ook staat er niet "privérekening". Let op het kleine, maar wezenlijke verschil in formulering.
Tuurlijk Ruud.quote:Dit betreft het bankrek.nr 86 66 14 567 van de SNS-bank. Uit het schriftelijk stuk bleek, dat deze (boedel)-rek op naam stond van ECJJ Louwes onder vermelding van "beheer Wittenberg". Bekend was al dat deze rek. dee prive rek van dhr & Mv Louwes is.
quote:Uit de bewijsmiddelen blijkt voorts dat het verdachte na het overlijden van het slachtoffer te doen was om op in ieder geval onregelmatige wijze gelden te onttrekken aan de nalatenschap
Maurice roept wel steeds dat er geen financieel motief was, maar het ligt zoals we al uit de stukken hebben kunnen lezen toch iets anders! Hierboven hebben ze het over "uit de bewijsmiddelen blijkt".quote:Het gerechtshof Arnhem komt wel tot een schuldigverklaring en veroordeelt Ernst L. tot 12 jaar gevangenisstraf. Het hof ziet drie aanwijzingen dat de verdachte de moord gepleegd heeft: Ten eerste heeft de verdachte vanuit Deventer een telefoongesprek met het slachtoffer gevoerd kort vóór het tijdstip waarop zij vermoedelijk is overleden. Ten tweede is bij een geuridentificatieproef vastgesteld dat de lichaamsgeur van de verdachte overeenkwam met een geurspoor op het mes dat in de buurt van de woning van het slachtoffer is gevonden en waarmee de moord gepleegd zou kunnen zijn. Ten derde is er een financieel motief
Inderdaad, over hoe, als de flauwekul o.a. door mij onderuit gehaald wordt, men stamelend met de mond vol tanden staat, en toch blijft volhouden dat ze gelijk hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:45 schreef kinkajoe het volgende:
Als je de website van Ada leest val je om van verbazing.
Ja, weet ik, staat in het accountantsrapport:quote:Op donderdag 20 december 2007 21:39 schreef kinkajoe het volgende:
Heb je ook gelezen dat er notulen zijn gevonden in de computer van Louwes van een (of meer) vergadering(en) die nooit hebben plaatsgevonden?![]()
![]()
De Hoge Raad heeft nog nooit een voor Louwes ongunstige uitspraak gedaan, tenzij je bedoelt dat in hoger beroep wél nieuw bewijs mocht worden ingebracht, 22-02-2005. Hier het lijstje:quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef kinkajoe het volgende:
Ruud,
Vertel eens, denk je dat die rechters die Louwes die ene keer vrijgesproken hebben het goed hadden en al die anderen tot en met de Hoge Raad, niet?
Een juridische conclusie is niet wat we in het dagelijks leven onder conclusie verstaan, en ook geen uitspraak van de Hoge Raad. Zie dikke Van Dale, betekenissen 2, 3 of 4. Het is hier niet meer dan een advies van de Advocaat Generaal aan de Hoge Raad.quote:Op zondag 23 december 2007 13:29 schreef kinkajoe het volgende:
Ruud,
Is dit een positieve uitspraak?
" LJN: AD5148, Hoge Raad , 01327/01
[...]
Conclusie inzake
Mooie theorie maar hoe weet je dit?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef Femia het volgende:
Dat Louwes nu thuis zit heeft te maken met een deal die hij met mr. knoops heeft gesloten/justitie daarbij toegeven hij de moord wel gepleegd heeft om zo zijn VI in de wacht te slepen ook geplaatst werd bij een advocatenkantoor die zogenaamd Lowes een werkplek aan bood maar hem onder controle moet houden.
Als je niets met moord te maken heb wil je ook geen gunsten hoe moeilijk het ook kan zij immers je vecht voor de waarheid en Louwes is gewoon een hele lefbek! die anderen mee heeft gezogen in zijn gestoordheid. zijn vrouw weet gewoon dat hij het heeft gedaan maar speelt haar spel ook mee
Louwes zit thuis?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef Femia het volgende:
Dat Louwes nu thuis zit
zeker wat er zoal op de site van deventermoordzaak.com de afgelopen avond en nacht voorbij kwam, naar mijn mening pure opzettelijke uitlokking door het trio, een valide verklaring en of motivatie, kan ik er niet voor geven.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:24 schreef mrpeeters het volgende:
zeker wat er zoal op de site van Ada de afgelopen avond en nacht voorbij kwam, naar mijn mening pure opzettelijke uitlokking door het trio, een valide verklaring en of motivatie, kan ik er niet voor geven. Natuurlijk het staat mij vrij daar niet te lezen, evenmin op de andere site’s, maar het is vanuit de verbondenheid met mijn vak, ontwikkelingen, positief en of negatief, te volgen.
quote:“Ik zet hem er nog een keer neer,met censuur....
1131La 080102 info uit Amsterdam
Coll. Simon Gelens van de afd. Jeugdzaken van het bureau IJ-tunnel te Amsterdam nam op 7 december 2001 een aangifte op van XXX, geb. -----19XX
wonende te Amsterdam, XXXXXXX ter zake eenvoudige
mishandeling door zijn stiefvader: XXXXXXXX geboren te Amsterdam op ------19XX,
wonende te XXXXX.
De jongen begon zijn verklaring met de woorden:
Op het moment dat ik vandaag 7 december 2001 omstreeks 16.00 uit school kwam en de straat
in liep zag ik vier politieauto's bij de deur staan. Toen ik die politieauto's voor de deur zag
staan dacht ik dat XXXXX eindelijk werd opgepakt. Dat is wel een ander verhaal, maar ik zal het
voor u in het kort vertellen. Ongeveer een half jaar geleden is er een moord gepleegd in
Deventer. En daar komt XXXX nog wel eens. De zwager van XXXX is daarvoor opgepakt en heeft
nu 12 jaar cel gekregen. Ik weet dat XXXX sinds die tijd erg rijk is en vier auto's bezit. Hij heeft
ook kort voor die moord tegen mijn vader gezegd dat hij binnenkort erg rijk zou worden. Ik
weet dat er bij de moord veel geld is gestolen. Ik weet dat de zwager van XXXX van zijn
voornaam Ernst heet.
Coll Gelens nam contact op met Pierre Gouw in Deventer en Gelens faxte vervolgens mij het pv
met genoemde inhoud. Ik heb de OvJ Duyts van de inhoud van dit PV op de hoogte gesteld.
Met haar afgesproken dat dit op deze manier wordt vast gelegd en het daar voorlopig bij blijft.
Journaal Recherche Bijstand Team IJsselland Blad 288
Geplaatst door: Gento | zondag 30 december 2007 om 2:06”
Zal een keertje tijd worden ook. De politie heeft zo te lezen wel het een en ander laten liggen.quote:- Het 'Louwesmanuscript 1e versie' is zeer belastend en ligt al geruime tijd in kopievorm bij het O.M. Dit als onderdeel in het kader van het O.O., in gang gezet door de H.
Vandaar dat ze dat mallotige gefraudeerde mes erbij moest halen, terwijl er in de motiefsfeer volgens de laatste inzichten van Siem, Mia e.d. (Ada zelf hoor ik nooit, tenminste niet inhoudelijk) al zoveel verdachts en frauduleus te vinden was.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:55 schreef kinkajoe het volgende:
De recherche Deventer was, toen ze Louwes hadden opgespoord, zo zeker van zijn zaak, dat deze het niet nodig vond nog meer bewijs te leveren en hebben vermoedelijk belangrijke dingen, waarmee ze alleen maar sterker hadden gestaan wanneer uitgezocht, laten liggen.
Dieplinken is zoveel handiger, ook voor later.quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:35 schreef kinkajoe het volgende:
Ada heeft vandaag en nieuw stuk op haar weblog geplaatst:
Het stuk heet: Boeiende tekst uit Eigen Verhaal want .....
www.ernestlouwes.web-log.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |